Pop up uitzettenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef hierissiedan het volgende:
wie weet toevallig hoe ik die irritante toestemmings meldingen weg kan krijgen?
Waar ik methode 5 aanraadquote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pop up uitzetten
of heel uac uitzetten
heel uac uitzetten kan in control panle maar raad ik niet aan
De pop up uitzetten doe je in gpedit.msc
Tja, dan moet je Windows Vista ook gewoon KOPEN natuurlijk....quote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef hierissiedan het volgende:
ik ben inmiddels al weer terug naar xp, foutje met cracken, waardoor hij niet meer wou opstarten.
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef hierissiedan het volgende:
ik ben inmiddels al weer terug naar xp, foutje met cracken, waardoor hij niet meer wou opstarten. Ook loopt mijn machine op xp lekkerder. (amd 3000+ 512mb 128mb vdeo 120gbharddisk)
nee dat jat ik ook... nee, maar ik koop ook geen merk dus dat scheeld alweerquote:Op donderdag 26 april 2007 09:44 schreef joeltje het volgende:
![]()
Uhm, koop je wel eens kleding? Da's nml. nog erger
Probeer het eens met iets onafhankelijks zoals de ubuntu download. Is het daar ook?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef NoizEkick het volgende:
Ik heb een probleem met de downloadsnelheid in Vista.
Ik heb hier een Wanadoo Family verbinding van 20 MB aangesloten op 2 pc's. De ene pc heeft XP SP2 en de ander heeft dus Vista Home Premium.
Wanneer ik op de XP machine iets download via een website (met zowel IE als Firefox), is de downloadsnelheid rond 950 kbp/s.
Wanneer ik hetzelfde bestand download (Power Point 2007 viewer van de Microsoft website) in Vista, dan is de maximale downloadsnelheid plots 400 kbp/s. Ook beiden geprobeerd in IE en Firefox.
Ook als ik de XP machine uit heb staan veranderd deze snelheid niet, sterker nog, ik heb sinds Vista nooit sneller gedownload dan 400 kbp/s.
Iemand een oplossing?
Dat is wel apart ja. Heb je dat alleen bij websites, of heeft al het andere ftp/p2p verkeer datzelfde probleem?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef NoizEkick het volgende:
Ik heb een probleem met de downloadsnelheid in Vista.
Ik heb hier een Wanadoo Family verbinding van 20 MB aangesloten op 2 pc's. De ene pc heeft XP SP2 en de ander heeft dus Vista Home Premium.
Wanneer ik op de XP machine iets download via een website (met zowel IE als Firefox), is de downloadsnelheid rond 950 kbp/s.
Wanneer ik hetzelfde bestand download (Power Point 2007 viewer van de Microsoft website) in Vista, dan is de maximale downloadsnelheid plots 400 kbp/s. Ook beiden geprobeerd in IE en Firefox.
Ook als ik de XP machine uit heb staan veranderd deze snelheid niet, sterker nog, ik heb sinds Vista nooit sneller gedownload dan 400 kbp/s.
Iemand een oplossing?
Jep. Met Vista niet hoger dan 360 kbp/s. In XP gemiddeld 1100 kbp/s.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Probeer het eens met iets onafhankelijks zoals de ubuntu download. Is het daar ook?
Ik heb op Vista uberhaupt nog nooit met een hogere snelheid kunnen downloaden dan 400 kbp/s. Dus inderdaad ook met p2p (ftp gebruik ik niet).quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja. Heb je dat alleen bij websites, of heeft al het andere ftp/p2p verkeer datzelfde probleem?
Misschien dat de netwerkkaart niet lekker werkt met Vista. Ik zou niet anders weten.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:29 schreef 907 het volgende:
Ik heb ook een probleem met downloaden in Vista (business)
Downloaden via smartftp : 1 a 2 kb/s
zelfde ftp via verkenner: 355 kb/s
en ook:
newsleecher in vista: 2 kb/s
als ik via dezelfde newsserver ga downloaden op mijn xp machine (ook newsleecher), dan gaat het 355 kb/s
Netwerkkaart: Mavell 10/100/1000 (exacte model moet ik ff opzoeken als ik thuis ben)
Iemand?
Lijkt mij ook jah. Ik trek zowel met microtorrent, DC++, Filezilla als FTP-en via verkenner 100 mbit per seconde leeg via Home Premium. Moeiteloos...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Misschien dat de netwerkkaart niet lekker werkt met Vista. Ik zou niet anders weten.
Dat heb ik inderdaad al gebprobeerd; in Firefox doet die het niet (blijft maar laden zonder resultaat) en IE krijg ik ook een error, zonder dat er bij staat waar die error op slaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:57 schreef Badabingea het volgende:
http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloadindex
Dit is een automatische updater van Msi, misschien dat dat werkt?
Weet ook niet of je Intel of Amd hebt?
Vanmiddag een geluidskaart geinstalleerd van de drivers voor Vista van de site.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:39 schreef mschol het volgende:
zijn de drivers voor creative kaarten nog steeds brak?
hmm oke...quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Vanmiddag een geluidskaart geinstalleerd van de drivers voor Vista van de site.
Dus nee.
Succes!!![]()
leuk dat slim.nl maar waar vindt je de prijzen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm oke...
eerst vista ultimate zien te krijgen via slim.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |