Zó raar. Ik vind 't 'n briljante aflevering tot nu toequote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:40 schreef bravo het volgende:
Tot nu toe niet echt leuk.... Die Jandino is echt niet leuk...
maar dat kussen is dan wel grappig
17 and counting
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
Had 'ie nou een wondje op z'n voorhoofd na die zoenpartij?![]()
![]()
in de balletschoolquote:
Dacht dat ik de enigste was die het zag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Camel toe!
Het viel me ineens opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enigste was die het zag.![]()
Ah nee, zo min mogelijk BN'ers graag... die zijn echt zelden grappig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:47 schreef TheVulture het volgende:
ik vind wel dat ze wat meer van die BN'ers mogen laten zien, alleen het moordspel is zo karig
vind ik dus echt niet, kijk liever naar die Jardinoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ah nee, zo min mogelijk BN'ers graag... die zijn echt zelden grappig.
En die Jardino hoeven we echt niet meer terug te zien, die is nog erger dan Ad Just!
Bufferring... Buffering....quote:
Jeroen is tofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:51 schreef wolferl het volgende:
Hello Jandino, bey bey Jeroen & Ad-Just.
Tevens een zeer sterke aflevering, Ellemiek is niet genoeg afgezeken. Ze is flink gespaard, maargoed het was weer ouderwets leuk. En Ruben vd Meer is echt de beste, als hij er niet is vind ik het een stuk minder.
Hoezo? Zag er leuk uit hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldige aflevering, al had die Ellemieke van mij wel weg mogen blijven.
Ja, daar moet je geloof ik man voor zijn. Van Yolanthe kan ik me goed voorstellen dat ze aantrekkelijk wordt gevonden, van Katja (vroeger) ook, en zo nog vele vrouwen. Maar Ellemieke vind ik persoonlijk niet zo mooi. Achja, smaken verschillen nu eenmaal hè?quote:
Morgen herhaling op tv, kijkt toch wat leuker dan op je computerscherm (vind ik althans)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef morgane het volgende:
Verhip! Vergeten te kijkendan maar weer streamen
![]()
Jeroen's spel is tenenkrommend, snap niet dat Horace Cohen een kans krijgt, die is veel grappiger.quote:
Of zet je geluid aan, moet jij eens kijken hoe leuk het is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef Rnnz het volgende:
Wat een ontzettend saaie aflevering. Meer dan een glimlach kwam er soms niet vanaf bij mij.
Noem eens een aantal goeie grappen uit deze aflevering dan? De o-zo-geweldige Victor Brand grap? Normaal is 'Ik wil graag zien' (of waar het ook bij was) het grappigste onderdeeltje, nu deden ze alleen maar elkaar na met simpele, niet grappige Victor Brand grappen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen's spel is tenenkrommend, snap niet dat Horace Cohen een kans krijgt, die is veel grappiger.
[..]
Of zet je geluid aan, moet jij eens kijken hoe leuk het is.
Je weet dat het gehele programma daadwerkelijk gebaseerd is op Who's Line?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef Renesite het volgende:
Who's line is it is inderdaad te tofMaar zo enorm NIET met elkaar te vergelijken
Daar hoef je geen scheef gezicht bij te trekkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je weet dat het gehele programma daadwerkelijk gebaseerd is op Who's Line?
Oftewel, het was oorspronkelijk daadwerkelijk de bedoeling om van de lama's de Nederlandse Who's line te maken, iets wat hopeloos mislukt is.
De enige overeenkomst zijn eigenlijk de 4 deelnemers, maar qua niveau overstijgen de lama's het niveau van de gemiddelde dorpsmongool nog niet eens.
Tja, dat vind ik eigenlijk nog het sneue bij het kijken erna; vrijwel alle zogenaamde "grappen" vallen dood, dus áls er dan iets énígszíns grappigs gezegd wordt, dan is het volgens iedereen hier ook direct hi-la-risch! Hogeschool cabaret! Om je dood te lachen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef Rnnz het volgende:
Noem eens een aantal goeie grappen uit deze aflevering dan? De o-zo-geweldige Victor Brand grap? Normaal is 'Ik wil graag zien' (of waar het ook bij was) het grappigste onderdeeltje, nu deden ze alleen maar elkaar na met simpele, niet grappige Victor Brand grappen.
Oh mên, echt zo'n achterlijk onderdeel dat echt élke keer hetzelfde is:{.quote:Achteruit interview was wel leuk, maar begint ook voorspelbaar te worden. Ruben loopt elke aflevering wel weer een keer het publiek in, nou, als dat het grappige onderdeel moet zijn.![]()
Ik vond iedereen hier zo positief, ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef Rnnz het volgende:
Wat een ontzettend saaie aflevering.
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:29 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dorpsmongoolheid alleen best op niveau vermakelijk.
Met de lama's vind ik het wel okay. Maar als ik dan kijk naar Jannes en die andere 'hoogstaande' muziek krijg ik pas een uitslag van hier tot gunder.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Serieus, wanneer je een stomdronken simpele ziel als dit tijdens de Lama's exáct hetzelfde zou laten doen, zou iedereen hem plotseling beschouwen als een fucking geweldige topcabaretier!
Ik begin ook echt steeds meer het welbekende Gummbah idee te krijgen bij de mensen die om de Lama's kunnen lachen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |