Dat was hetzelfde met Bart, die had ook heel bijtijds z'n 24 uur aangevraagd. Bart had maar wat graag weg gewild maar dat werd pas 's middags. Syl heeft dit niet in iegen hand, dat bepaald de Febo helaasquote:Op zondag 29 april 2007 13:32 schreef Marelle het volgende:
quote]Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Sylvisaai daar nu nog? Ze wil toch weg? Opzouten dan. Om 12 uur vroeg ze haar 24 uur aan gisteren, dan hoeft ze er nu dus niet meer te zijn.
Alles draait om het mannetje bij Natasia.quote:Op zondag 29 april 2007 13:36 schreef Clank het volgende:
En dat ze het ook nog eens in het bed van Brian heeft gedaan.. foei!
Het is toch ook Amanda's bed?!
Met een beetje geluk dus nog 3 uur sylvisaai.quote:Op zondag 29 april 2007 13:35 schreef Ecila111 het volgende:
Het gesprek met de psycholoog was om een uur of half 5 dus.....
Zou hij niet vanaf de eerste dag door JdM als winnaar zijn uitgekozen?quote:Op zondag 29 april 2007 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oke. Maar ik vind het verwerpelijk dat de redaktie zijn gedrag verkoopt als vergeeflijk en acceptabel.
Geen idee. Ik weet alleen dat hij kwam solliciteren als poolboy en toen werd gevraagd de Kooi in te gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou hij niet vanaf de eerste dag door JdM als winnaar zijn uitgekozen?
Dat zou een hoop verklaren
Die borg is ze toch al kwijt door vrijwillig binnen een jaar te vertrekken?quote:Op zondag 29 april 2007 13:34 schreef Marrije het volgende:
Ze kan natuurlijk gewoon de poort uitlopen maar ja dan krijgt ze d'r borg niet terug. Ik neem het syl ook niet echt kwalijk, ik wil dr gewoon weg hebben.
Zie, das nog een punt dat niet klopt aan het artikel van de Telegraaf, het was Huub bij Amanda in haar bed en niet Amanda bij Huub in zijn bed.quote:Op zondag 29 april 2007 13:36 schreef Clank het volgende:
En dat ze het ook nog eens in het bed van Brian heeft gedaan.. foei!
Het is toch ook Amanda's bed?!
Nou dat weet dus ook iedereen nu...vooral handig voor kneusje na de kooi die graag van haar lichamelijke attracties gebruik willen maken.quote:Op zondag 29 april 2007 13:33 schreef Lobasca het volgende:
Amanda; als ikzoveel zuip, word ik gewoon een geile doos..
Laat me raden, ze heeft een bijbaantje.quote:Op zondag 29 april 2007 13:39 schreef Disana het volgende:
Ik snap er niks van... Natasia leefde toch van de bijstand? Hoe kon ze dan het plan hebben dit jaar 2 weken naar een water resort in Turkije te gaan, en daarna nog twee weken naar allerlei pretparken.
Ik denk nog steeds dat ze getoneelhaakt isquote:Op zondag 29 april 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die borg is ze toch al kwijt door vrijwillig binnen een jaar te vertrekken?
Kon Brian zomaar 10.000 euro ophoesten dan?quote:Op zondag 29 april 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat hij kwam solliciteren als poolboy en toen werd gevraagd de Kooi in te gaan.
Zou me niet verbazen, als ik denk te weten wat jij bedoelt.quote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, ze heeft een bijbaantje.
zwart werkenquote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, in de gouden kooi.quote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze die vakantieplannen had nog voor ze de Kooi in ging. Nu doet Tien dat allemaal met haar kindjes, zei ze erbij.quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, in de gouden kooi.
Ze krijgen toch 1000 euro per maand?
Dus als ze er na een jaar uitkomt, krijgt ze 12000 euro in haar hebberige handjes gedrukt.
Vandaar dat ze haar afscheid al gepland heeft. Met die 2K kan ze dan richting Turkije.quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, in de gouden kooi.
Ze krijgen toch 1000 euro per maand?
Dus als ze er na een jaar uitkomt, krijgt ze 12000 euro in haar hebberige handjes gedrukt.
quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, als ik denk te weten wat jij bedoelt.
Jah misschien heeft wilco wel geld he??quote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is niet waar,...alle dagelijkse kosten...zoals huur...zorg voor de kinderen...alles wat natasia betaald maandelijks zonder bv uit eten gaan ofzo...word ingedekt door talpa. Ze krijgen geen geld. Ze krijgen hun omkosten vergoed...omgerekend ongeveer 1234 euro.quote:Op zondag 29 april 2007 13:42 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze haar afscheid al gepland heeft. Met die 2K kan ze dan richting Turkije.
Woonden zij niet samen dan? Want anders, als hij een beetje geld had, dan had zij geen recht op een uitkering lijkt mij zo, maar ik ben daar niet echt in thuis.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah misschien heeft wilco wel geld he??
Nee, in dat geval geen recht op een uitkering. Maar het is altijd zo verkocht dat hij in haar huis trok voor de kindjes, dacht ik.quote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Woonden zij niet samen dan? Want anders, als hij een beetje geld had, dan had zij geen recht op een uitkering lijkt mij zo, maar ik ben daar niet echt in thuis.
das jammer, ik had Sylvia wel een waardig afscheid gegundquote:Op zondag 29 april 2007 13:45 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat nog iets aan Sylvia's haar doen vandaag.
Jah en hoeveel gezinnen en mensen naaien het UWV niet dan denk je..misschien zij ook wel...weet jij veel...Zijn genoeg mensen in armere wijken die uitkering trekken en ondertussen meer dan een afgestudeerd iemand verdienen met louche schijtzaakjes er om heen..of zwart werkers...zo verbaasd hoef je niet te staan lijkt me toch?quote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Woonden zij niet samen dan? Want anders, als hij een beetje geld had, dan had zij geen recht op een uitkering lijkt mij zo, maar ik ben daar niet echt in thuis.
In dat geval kan hij dus niet legaal veel geld hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, in dat geval geen recht op een uitkering. Maar het is altijd zo verkocht dat hij in haar huis trok voor de kindjes, dacht ik.
Ik heb altijd de indruk gehad dat Natasia meer uitgaven bedenkt dat dat ze geld heeft.quote:Op zondag 29 april 2007 13:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is niet waar,...alle dagelijkse kosten...zoals huur...zorg voor de kinderen...alles wat natasia betaald maandelijks zonder bv uit eten gaan ofzo...word ingedekt door talpa. Ze krijgen geen geld. Ze krijgen hun omkosten vergoed...omgerekend ongeveer 1234 euro.
Ik ook, ze heeft nou werkelijk bijna niks fouts gedaan...misschien is ze wat saai...maar als ze daarop afgerekend word,....dan zijn de mensen die dat doen errug triest en het zegt wel wat over het gewenste niveau in de Kooi,..want waarom BV is het nooit in de NL's BB's zo onwijs uit de hand gelopen. De Engelse en Spaanse BB's zijn vergelijkbaar met onze Kooi...Die slaan daar namelijk ook echt/niet echt...who knowsquote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
[..]
das jammer, ik had Sylvia wel een waardig afscheid gegund
Daarom zei ik toch ook: ik dénk dat zij een bijbaantje heeft. Wel ff opletten he.quote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah en hoeveel gezinnen en mensen naaien het UWV niet dan denk je..misschien zij ook wel...weet jij veel...Zijn genoeg mensen in armere wijken die uitkering trekken en ondertussen meer dan een afgestudeerd iemand verdienen met louche schijtzaakjes er om heen..of zwart werkers...zo verbaasd hoef je niet te staan lijkt me toch?
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 april 2007 13:15 schreef mazaru het volgende:
Ik sta te kijken van de walging die ik voel als ik Brian zie.
Hoe kun je nou zo'n ontzettende afkeer van iemand hebben die je eigenlijk helemaal niet kent?
Jah das waar....ennuh zal wel geen hoer zijn...want met zulke borsten heb je weinig klanten denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 13:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom zei ik toch ook: ik dénk dat zij een bijbaantje heeft. Wel ff opletten he.
Ah, ik zie dat je GNAGNA uit je herinneringen gewist hebtquote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn heel wat deelnemers geweest waar ik de schurft aan had.
Er zijn wel vaker mensen massaal uitgekotst in de RLS-historie. "Mankpoot" Rob, "zeug" Mona, "rat" Willem, "holmaatjes" Coos&Pascal etcetera etcetera.
-knip-
Daar heb ik geen verstand van maar zelfs met zulke borsten denk ik dat je voor een goedkoop tarief nog wel aan de bak komt. Als je ziet hoe verlept sommige drugsverslaafden eruit zien. . .én nog klanten scoren.quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah das waar....ennuh zal wel geen hoer zijn...want met zulke borsten heb je weinig klanten denk ik
MWHUAHAHAHHA goeie...quote:Op zondag 29 april 2007 13:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van maar zelfs met zulke borsten denk ik dat je voor een goedkoop tarief nog wel aan de bak komt. Als je ziet hoe verlept sommige drugsverslaafden eruit zien. . .én nog klanten scoren.
Mooi, Syl zorgt dat ze om 16 uur klaar is![]()
Voor mij speelt ook heel erg mee dat we met name na die nacht goed konden merken hoe zijn gedrag wordt gebagatelliseerd. Alles wat hij doet wordt ons als vergeeflijk verkocht, de ernst ervan wordt weggewuifd. Dat gebrek aan een optredende autoriteit maakt het nog frustrerender.quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Ben liefhebber van "het genre", en zit al sinds BB1 op FOK!
Er zijn wel vaker mensen massaal uitgekotst in de RLS-historie. "Mankpoot" Rob, "zeug" Mona, "rat" Willem, "holmaatjes" Coos&Pascal etcetera etcetera.
Maar nog nóóit in al die jaren heeft iemand zo'n totale walging bij zoveel users opgeroepen als Brian.
Ook bij mij dus.
Interessanter is het: hoe kómt het, dat Brian dit soort gevoelens bij zoveel streamers oproept.
Goedkope onderbuik-"analyses" dat dit vanwege zijn Antilliaanse afkomst zou zijn, deel ik niet. Het zijn slechts enkele users die met dat "argument" aan komen zetten.
Brian is zelfingenomen, maar dat is Huub ook. De laatste echter, is regelmatig bereid fouten toe te geven, terwijl Brian zijn fouten bagatelliseert of -liever nog- het probeert zo te draaien dat een ander de schuld krijgt. Ik denk dat dit totale gebrek aan zelfreflectie, aan realisme over zijn kunnen, gecombineerd met z'n stiekeme, achterbakse gedrag, een grote factor is.
Die viel onder "etcetera".quote:Op zondag 29 april 2007 13:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je GNAGNA uit je herinneringen gewist hebt
die tafel ging zo heen en weer dat ik hoopte dat-ie omlazerde.quote:Op zondag 29 april 2007 13:56 schreef Marrije het volgende:
Het ziet er niet uit, Brian achter de draaitafel die knoppen te mollen.
Misschien nog een goed woordje met Amanda?quote:Op zondag 29 april 2007 13:57 schreef blomst het volgende:
Sylvia durft wel, haar haar laten laten bijkleuren door Amanda.
Want...ze zal heus wel wat kunnen zeker blonderen aangezien ze zelf ook een Coupje verf is he..en dat vast heel vaak zal. doen.. hihiquote:Op zondag 29 april 2007 13:57 schreef blomst het volgende:
Sylvia durft wel, haar haar laten laten bijkleuren door Amanda.
Misschien heeft de gouden kooi dat zelf ook wel in de hand geholpen door hem zo oneindig te blijven beschermen met alles.quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Ben liefhebber van "het genre", en zit al sinds BB1 op FOK!
Maar nog nóóit in al die jaren heeft iemand zo'n totale walging bij zoveel users opgeroepen als Brian.
Ook bij mij dus.
Interessanter is het: hoe kómt het, dat Brian dit soort gevoelens bij zoveel streamers oproept.
Goedkope onderbuik-"analyses" dat dit vanwege zijn Antilliaanse afkomst zou zijn, deel ik niet. Het zijn slechts enkele users die met dat "argument" aan komen zetten.
Brian is zelfingenomen, maar dat is Huub ook. De laatste echter, is regelmatig bereid fouten toe te geven, terwijl Brian zijn fouten bagatelliseert of -liever nog- het probeert zo te draaien dat een ander de schuld krijgt. Ik denk dat dit totale gebrek aan zelfreflectie, aan realisme over zijn kunnen, gecombineerd met z'n stiekeme, achterbakse gedrag, een grote factor is.
Die jongens mogen daar gewoon staan, vreemd dat ze worden weggestuurd. Is gewoon openbare weg, en daar mag je schreeuwen, en alles doen waar je zin in hebt.....quote:Op zondag 29 april 2007 14:02 schreef blomst het volgende:
Zo ziet het er achter het groen hek uit
[afbeelding]
Okequote:Op zondag 29 april 2007 14:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zo te zien vriendjes van Brainquote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Buiten het hek zijn een paar jongens, ze riepen naar Huub en Eric
[afbeelding]
Wat een onzin is dat zeg..dat mag helemaal niet...wel is gehoord van verstoring van openbare orde. je mag dus zeker niet alles doen...en schreeuwen is daar eentje van...ze zeggen wel is tot 2200 mag je herrie maken...das ook niet waar...je mag nooit herrie maken alleen word het gedoogd tot 2200.quote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef bosb het volgende:
[..]
Die jongens mogen daar gewoon staan, vreemd dat ze worden weggestuurd. Is gewoon openbare weg, en daar mag je schreeuwen, en alles doen waar je zin in hebt.....
Je hebt het heel goed omschreven zo! Zo voel ik het ook! Ik kijk op het moment zelfs maar heel weinig. Het is niet te geloven hoe dit allemaal is gelopen. Ik wil niet zeggen dat Huub niks doet, maar die geeft het wel toe zelf! Hij is dus eerlijk en dat is een eigenschap die Brian mist. Bovendien steunt zijn familie hem hierin, want Netty loopt ook alleen maar te zeiken dat iedereen van alles mag en als Brian wat doet dan mag het niet. Ik mag hopen dat hij uiteindelijk dit programma niet wint, want dan zou ik zo teleurgesteld zijn dat iemand met zo'n rot karakter dit mag winnen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heeft de gouden kooi dat zelf ook wel in de hand geholpen door hem zo oneindig te blijven beschermen met alles.
Neem nou gisteren met dat pokerspel, Brian speelt vals, en komt er gewoon mee weg.
Brian spant Jaap voor zijn karretje met dat sigaretten-weggooien-plan, en waarschijnlijk gaat dat gewoon lukken.
Brian trekt een stoel onder Huub zijn kont vandaan, en komt er mee weg. Terwijl iedere kleuter weet dat dat een levensgevaarlijke "grap" is.
Brian geeft een kopstoot, en komt er mee weg.
Nena geeft Brian een "schopje" en wordt per direct de kooi uitgestuurd.
Brian trekt een halve haardos uit Huub zijn hoofd, maar Huub is degene die zijn excuus aan de groep moet aanbieden, terwijl Brian huilend uitlegt hoe hij weer het slachtoffer is van alles.
Dan komt bij de meeste mensen toch het rechtvaardigheidsgevoel naar boven, en gaan kleine dingetjes steeds meer irriteren.
Eerst hadden ze dit camera standpunt nog niet volgens mij.quote:Op zondag 29 april 2007 14:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nee prima, maar daar staan, lopen of lekker familiekiekjes maken is echt niet strafbaar.. Toen ik daar laatst langsreed (nee geen DGK toerisme, woon daar in de buurt en er stond file op de snelweg) liepen er ook een stel bewakers rond die zich gedroegen alsof het prive terrein was.quote:Op zondag 29 april 2007 14:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat zeg..dat mag helemaal niet...wel is gehoord van verstoring van openbare orde. je mag dus zeker niet alles doen...en schreeuwen is daar eentje van...ze zeggen wel is tot 2200 mag je herrie maken...das ook niet waar...je mag nooit herrie maken alleen word het gedoogd tot 2200.
Zijn de bewakingscamera's die overal rond het hek staan.quote:Op zondag 29 april 2007 14:11 schreef F04 het volgende:
[..]
Eerst hadden ze dit camera standpunt nog niet volgens mij.
jah das wel een beetje jammer...maar je kent ut....de wet is omkoopbaar....geld maakt macht.Johnny heeft geld. Dus jah. En die bewakers..ach rij er nog wel is een keer langs denk ik...gooi ik een zak strond in hun richting...lekker ruiken de hele dag...past wel bij Japio...quote:Op zondag 29 april 2007 14:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee prima, maar daar staan, lopen of lekker familiekiekjes maken is echt niet strafbaar.. Toen ik daar laatst langsreed (nee geen DGK toerisme, woon daar in de buurt en er stond file op de snelweg) liepen er ook een stel bewakers rond die zich gedroegen alsof het prive terrein was.
Koen uit de Bus...nee joh...ook zo'n lampie.quote:Op zondag 29 april 2007 14:17 schreef haak2 het volgende:
het is te hopen dat vandaag de nieuwe bewoner komt, maar hoop niet dat dat die manke uit bb is. hoop eerder op een type koen uit de bus
Seki zou meer indruk makenquote:Op zondag 29 april 2007 14:17 schreef haak2 het volgende:
het is te hopen dat vandaag de nieuwe bewoner komt, maar hoop niet dat dat die manke uit bb is. hoop eerder op een type koen uit de bus
Seki is een goeie vent vergis je niet. Voor iemand uit zijn mileu heeft hij zich 1000den malen netter gedragen dan Braain...daarbij heeft hij nu een leuke winkel in rotterdam..quote:
daar begrijp ik ook nix van... Tevens las ik dat Billie het Natasja niet te moeilijk mag maken...quote:Op zondag 29 april 2007 14:22 schreef Ashrak het volgende:
Snap niet dat Natasia een borstvergroting krijgt.
Als je Sylvia wegstuurt omdat ze te saai is en geen tv maakt zal een herstellende Natasia wel erg spraakmakend zijn ... NOT ... daar gaan we dus geen centen voor betalen.
Das helemaal niet slim want ze kunnen gecorrigeerd en vergroot worden duzz.quote:Op zondag 29 april 2007 14:24 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda zegt slimme dingen: ze waarschuwt Natas dat haar borsten alleen maar groter worden en niet van model veranderen.
helaas toch maar weggehaald voor iedereen het gebruiktquote:Op zondag 29 april 2007 14:24 schreef Desii het volgende:
[..]
daar begrijp ik ook nix van... Tevens las ik dat Billie het Natasja niet te moeilijk mag maken...wat een doorgestoken spelletje
Misschien moet je dit hierquote:Op zondag 29 april 2007 14:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Er zijn 4 MMS streams die blijven gratis!!
Natas heeft afrikaanse borsten en dat kan niet gecorrigeerd worden tot mooie ronde als Amanda. Ze maken er wel wat van maar de proporties kloppen nooit.quote:Op zondag 29 april 2007 14:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Das helemaal niet slim want ze kunnen gecorrigeerd en vergroot worden duzz.
Wat zijn dat?quote:Op zondag 29 april 2007 14:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Er zijn 4 MMS streams die blijven gratis!!
Wat een prijzen... volgens mij ga ik liever riant op vakantie..quote:Op zondag 29 april 2007 14:35 schreef Black_king het volgende:
de prijslijst van de bergman kliniek.....:
Borstvergroting met silicone prothese ¤ 3.950,-
Borstvergroting met Style 410 prothese ¤ 4.600,-
Borstvergroting met Style 510 prothese ¤ 5.350,-
Borstlift zonder prothese ¤ 4.600,-
Borstversteviging met prothese ¤ 5.300,-
Borstverkleining ¤ 4.500,-
Ingetrokken tepelcorrectie, per tepel ¤ 650,-
Tepel verkleining ¤ 1.750,-
Verwijderen van kapselvorming enkelzijdig, vanaf ¤ 1.000,-
Verwijderen van kapselvorming met prothesewissel, vanaf ¤ 3.900,-
Forum Opties | |