abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2007 @ 11:14:33 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48827370
Ik dacht dat ik post 299 zou hebben, is er nét iemand voor me die postte.
pi_48827397
En ik een heel verhaal typen, kon ik het niet meer plaatsen
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:10 schreef livelink het volgende:
Gek trouwens dat twee ander medisch urgenten hier vanaf zagen, maar wel fijn voor jullie
Misschien juist vanwege die douche? Kan me voorstellen dat als je niet zo goed ter been bent of geen mogelijkheden ziet om het aan te passen dat je het huis dan niet neemt.

Ik heb gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens auto gereden. Ik heb al jaren mijn rijbewijs maar ben een beetje bang om te rijden. Maar sinds vrijdag hebben we een auto en ben ik het maar gewoon gaan proberen. Het is wel een automaat, dat scheelt, maar het is ook wel een heeeeeele grote auto
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 29 april 2007 @ 11:23:04 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48827566
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht dat ik post 299 zou hebben, is er nét iemand voor me die postte.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 29 april 2007 @ 11:24:05 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48827580
Wat dapper van je Snoopy. Hoe lang had je al niet meer gereden? Ik heb ook mijn rijbewijs, maar al jaren niet meer gereden. Ik denk dat ik echt weer wat lessen moet hebben voordat ik weer ga rijden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 29 april 2007 @ 11:27:28 #5
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_48827660
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:15 schreef snoopy het volgende:
En ik een heel verhaal typen, kon ik het niet meer plaatsen
[..]

Misschien juist vanwege die douche? Kan me voorstellen dat als je niet zo goed ter been bent of geen mogelijkheden ziet om het aan te passen dat je het huis dan niet neemt.
Er waren dus geen 2 voor ons, die meneer die dat smorgens zei had nog niet de uiteindelijke lijst voor zich, dus hij kon ook nog niet zien dat wij 1 waren.
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk huis, Ireth. Maar persoonlijk zou ik het alleen doen als ik zeker wist dat die douche verbouwd mocht worden.
Het is of dit huis met kleine douche, maar grote kamers en grote tuin of 7 hoog (oid) met balkon van 3 vierkante meter en grote douche. Aangepaste eensgezinswoningen komen maar zelden vrij, het afgelopen jaar dus maar 2 keer.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_48829697
Laten we hopen dat jullie gewoon die douche mogen verbouwen!

Even een vraagje, is er misschien iemand die een leuk voorlees-/prentenboek weet over zwanger zijn wat ik zou kunnen gebruiken als ik mn peuters op de psz ga vertellen dat ik zwanger ben? Ik heb al wel wat zitten zoeken en ga van de week ook even lekker rondneuzen in de boekhandel. Maar wie weet heeft iemand hier nog wel ideeën.
Fake it till you make it...
  Hoofdredactie Fotografie zondag 29 april 2007 @ 13:03:04 #7
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48830122
Ireth, ik zou ook even informeren of het niet mogelijk is dat de woningbouw zélf die douche verbouwt. Soms doen ze dat nl. wel bij oudere woningen die vrijkomen, omdat ze niet meer aan de eisen van deze tijd voldoen.
  zondag 29 april 2007 @ 14:56:04 #8
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_48834047
Ik heb vanacht gedroomd over Ireth's douche Dat het in en tentje was of zoiets

Zijn er nog mensen die beetj voetbal volgen? Ik vind er normaal geen zak aan, behalve als ajax heeft gewonnen en Utrecht niet (ik ben voor Ajax, voor zover voetbal me wat interesseert dus, en Micha voor Utrecht ) Maar zelfs ik vind het nu spannend! AZ, Ajax en PSV staan gelijk in punten, en op dit moment worden alle beslissende wedstrijden gespeeld! Alles is dus nog mogelijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_48834773
Ireth echt super voor jullie dat huis! En ik hoop dat je de douche mag verbouwen!

Tex het intreseert me echt geen reet dat hele voetbal
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 29 april 2007 @ 15:24:39 #10
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48835541
Ik zou ook gaan vragen bij de woonstichting Ireth. Op zich is het een aangepaste woning toch? Beetje knullig als je husb niet eens fatsoenlijk kan douchen.
Misschien verbouwen ze het dan zelf (wat Yoni ook al zei) of zorgen ze voor een andere oplossing?

Ik ben een beetje numb.
Ik hoorde gister dat er een meisje was vermoord door haar vriend in Groningen. De dader kwam uit Oosterwolde en zij zou uit Donkerbroek komen.
Gister hadden we het er over met mijn schoonouders en hoorde ik haar achternaam. Er flitste nog even door mijn hoofd: "Tessa.. Rosanne? Neeee, die wonen in Ravenswoud, niet in Donkerbroek."
Vandaag hoorde ik dat het wél Tessa was. Blijkt dat ze een tijdje terug verhuisd zijn..

We woonden in het zelfde dorpje. Ik speelde vroeger wel bij haar nichtjes en kwam zo ook wel eens bij haar thuis. Later zat ze bij mijn broertje op school en daar was ik wel eens (haar) 'leesmoeder' (ik ging wel eens in plaats voor/van mijn moeder, vond het wel leuk). Feestelijke ouderavonden, de basisschool, paardrijden gewoon langs de weg of op de manege overal kwamen we elkaar wel tegen. Ik 'kende' Tessa, zij mij waarschijnlijk niet (meer).
Toch raakt dit me diep..

Man bekent vermoorden vriendin (19)

[ Bericht 7% gewijzigd door Noli. op 29-04-2007 20:01:04 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_48836652
Noli sterkte!

Ireth hopenlijk mag er verouwd worden.

Tex ja ik vind het ook spannend en roep al een week:Az word kampioen ole ole, word me niet in dank afgenomen, maar ik gun het me mijn ex-collega's zo (heb hun opgeleid ten tijden van ek 2000)

Misschien is het al opgevallen dat ik minder post hier. Ik probeer ook zo min mogelijk te komen nog. Had zelfs een gevraagd of een subforum-ban kon, maar dat is niet mogelijk.
Ik ben sinds 9 dagen van de ene medicijnen af en mijn morfine is verdubbeld, daarbij nog eng spul voor piekpijn. Doodat de oude medicijnen uit mijn lijf zijn, komt er een boel besef boven at e de afgelopen 13 jaar gebeurt is met mijn lichaam. waaronder veel woede dat ik niet de dingen kan doen die ik graag wil en waar ik naar verlang doordat de artsen 13 jaar geleden niet geluisterd hebben.
Ik mag niet klagen dat ik 2 kids heb, maar de drang voor een 3e is zo groot dat ik verdrietig en boos word als er iemand zwanger word, terwijl ik juist dol blij ben voor bv BE en Piglet.
De leegte die ik momenteel in mij heb (ook het verlies van vrienden en familie omdat ie niet kunnen/wille begrijpen wat 24/7 pijn is) doet zo'n zeer dat het beter is dat ik me zo min mogelijk laat zien. Het stomme is dat OUD voor mij juist heel is gaan betekenen doordat ik geen "buitenleven" heb en zal jullie daarom ook enorm missen.
Maar het is te zwaar voor mij nu om de foto's te zien van de leuke wandelingen, de gezellige, leuke dingen, de zwangerschappen.Sorry.
Damn ik mis jullie nu al (stomme internet )
  zondag 29 april 2007 @ 16:00:20 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48838049
Anitra, mss een hele domme vraag, maar hoeveel erger kan het dan nog worden met een 3e? Of is dat niet de overweging?
  zondag 29 april 2007 @ 16:00:38 #13
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48838079
Ow Anitra..
Wat kut! Sorry, dit is het enige wat ik zo weet te zeggen..

Maxi, Midi & Mini
  zondag 29 april 2007 @ 16:02:37 #14
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48838255
Wat het voetbal betreft..
Zoals het er nu uitziet word het:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
Maxi, Midi & Mini
pi_48838297
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra, mss een hele domme vraag, maar hoeveel erger kan het dan nog worden met een 3e? Of is dat niet de overweging?
het zijn de medicijnen. mijn zenuw kan niet erger worden door een zwangerschap. Maar een kindje onder de morfine op de werel zetten lijkt me ook niet fijn.

Thanks Noli
  zondag 29 april 2007 @ 16:04:49 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48838418
Oh ja... duh. Sorry.
Sterkte ermee! Het lijkt me idd ook heel moeilijk.
  zondag 29 april 2007 @ 16:11:36 #17
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48839091
Ow! Anitra!
Wil je Wilyan's verjaardagstaart nog wel zien?

Je kunt denk ik wel raden wat voor taart het is..

* Noli. schhuift nog wat overgebleven stukjes het speeltuinbankje op

BTW.. PSV staat nu in de tussenstand eerste (Nog ongeveer twee minuten? )
Maxi, Midi & Mini
  zondag 29 april 2007 @ 16:13:16 #18
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_48839252
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:02 schreef Noli. het volgende:
Wat het voetbal betreft..
Zoals het er nu uitziet word het:
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
En toen stond PSV ineens weer bovenaan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_48839311
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:11 schreef Noli. het volgende:
Ow! Anitra!
Wil je Wilyan's verjaardagstaart nog wel zien?

Je kunt denk ik wel raden wat voor taart het is..
cars????
  zondag 29 april 2007 @ 16:15:09 #20
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48839404
echt heeeuul gaaf..

* Noli. maar even snel foto's van de cam gaat trekken.
Maxi, Midi & Mini
  zondag 29 april 2007 @ 16:53:16 #21
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48842042
Hmmm een sjaggo man hier in huis. Als fervent Ajax-fan zit ie hier nu als een stekker te balen. Hij zat de hele middag al gespannen voor de radio. Ik ben maar flink gaan opruimen boven. Kon hij in alle rust zitten te zenuwen.

En heb je gelezen van die AZ-fan? Die heeft een tattoo op zn been laten van het kampioenschap voordat AZ gespeeld had. Hoe dom kun je zijn?

Noli nog gefeliciteerd met Wilyan.

Anitra.. heel veel sterkte en hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Make love, not war ☮
  zondag 29 april 2007 @ 17:14:28 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48842840
Gelukkig is mijn vent totaal niet geinteresseerd in voetbal. Geen last van dit soort dingen dus.

Ik kom er net achter dat De Dijk vanavond hier in Gouda speelt op het Oranjenacht-concert. Mss dat we dan toch nog maar even de stad in gaan vanavond.
  zondag 29 april 2007 @ 17:19:17 #23
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_48843019
Voetbal? Wasda?
Saartje
  zondag 29 april 2007 @ 17:45:47 #24
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48843773
Ik heb gewoon helemaal niks meegekregen van dat hele voetbalgebeuren. Hoorde vandaag pas dat het kennelijk een belangrijke dag is

Kai en ik hebben heerlijk de hele middag op een terras gezeten (ik zat en hij was aan het spelen) en nu is mijn neus verbrand

Gaat iemand morgen nog iets leuks doen? Is er, behalve de kermis dan, iets leuks te doen in de regio DH?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 29 april 2007 @ 17:48:16 #25
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_48843849
Ik ga morgen op de rommelmarkt zitten, oud speelgoed en wat babygebeuren verkopen
Ruimte maken yay
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')