abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3013927
Ik zag bij search dat er nog geen topic is over Telekids. Ja hoooo eens even. Dat kan natuurlijk niet!

Waarom niet?
Telekids is heilig. Als kind keek je gewoon Telekids. Telekids was helemaal geweldig. Carlo & Irene zijn meer dan top samen, dat zie je nu ook in Life And Cooking.
De programmaonderdelen waren meer dan hilarisch. Ditjes en Datjes, Fröbele Fransen, Mervouw Zuurtje & Mevrouw Pruimpje en nog veel meer.
Het Telekids-Hoogtepunt was natuurlijk Pittige Tijden. Dat keek zelfs ons mam mee!

Maar goed, keek jij ook altijd Telekids, was je ook in diepe shock toen je hoorde dat Telekids ging kappen en kijk je nu ook Life & cooking?
Wat vond jij altijd het leukste bij Telekids?
Ben jij een keer bij Telekids geweest?

pi_3014168
ja keek het vroeger altijd op zaterdag morgen, met een grote zak chips erbij. Was echt wel vet. Maar boeide me niet toen ze ermee kapt was er een bietje te oud voor en het laatste jaar zuigde toch aan alle kanten
"We few. We happy few. We Band of Brothers. For those who shed their blood with us today shall always be our Brothers."
  vrijdag 1 februari 2002 @ 19:05:28 #3
15814 FugeI
Weer kijken hè
pi_3014233
Ik vond de vliegende ouwe taart altijd wel leuk
  vrijdag 1 februari 2002 @ 19:19:46 #4
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_3014384
Ik vond alleen Telekids op Zondag leuk..zaterdags waren er haast geen tekenfilms als ik me dat goed herinner
Gekloond: ♫
  vrijdag 1 februari 2002 @ 19:22:53 #5
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3014426
Mega-Blubber-Power-Race
  vrijdag 1 februari 2002 @ 19:23:44 #6
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_3014440
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 19:22 schreef Myster_E het volgende:
Mega-Blubber-Power-Race
Och ja...
Gekloond: ♫
pi_3014441
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 19:19 schreef thedon het volgende:
Ik vond alleen Telekids op Zondag leuk..zaterdags waren er haast geen tekenfilms als ik me dat goed herinner
Cartoon Express! Mijn tekenign is een keer op TV geweest
pi_3014602
Ik vond die record kinder tv maken eigenlijk ook wel top.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_3014630
Pitte Tijden das was super geweldig

Ik mis het nog elke zaterdag

pi_3014638
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 18:35 schreef Tom_Tom- het volgende:

Telekids is heilig. Als kind keek je gewoon Telekids. Telekids was helemaal geweldig.

Carlo & Irene zijn meer dan top samen, dat zie je nu ook in Life And Cooking.

Telekids? Altijd kijken? Toen telekids begon was ik geen doelgroep meer...

Life & Cooking is telekids voor de jeugd van toen Maar ik hou wel van koken... Zie het als compensatie van mn gemiste jeugdplezier

pi_3014669
in één van de eerste jaren met school naar Telekids geweest... maar toen was het nog saai, Moors alleen enzo..

maar goed daarna was het natuurlijk TOP... lekker elke zaterdagochtend in bed telekids kijken.. yep was echt werelds, vooral de MEGA BLUBBER POWER RACE natuurlijk

pi_3014682
Wij hebben ons als groep 7 klas wel opgegeven, en we zouden er zeker in komen. Helaas, nooit geweest.
  vrijdag 1 februari 2002 @ 19:51:35 #13
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3014690
En die vingercamera van Carlo was altijd leuk
pi_3014709
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 19:51 schreef Myster_E het volgende:
En die vingercamera van Carlo was altijd leuk
Altijd Irene's onderkin filmen!
pi_3014810
Ben echt van de Telekids-generatie, toen het op het leukst was. Met de Mega-Blubber-Power Race, die schoolklassen tegen elkaar, de Vliegende Ouwe Taart, Pittige Tijden ('het leven is een zure bom'; 'het is mij, Robbert!'), dat was echt geweldig. Zulke programma's heb je nu dus niet meer .
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_3014832
NOU MOE!!!

Wij hebben alleen maar Ned 1, 2 en 3 gehad

dus ik moest het doen met Villa achterwerk

mijn hele jeugd is verpest

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  vrijdag 1 februari 2002 @ 20:11:38 #17
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3014871
Pittige Tijden rules! Ik heb alle video's
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3014888
Op zaterdag moest ik vaak werken En pittige tijden was nog wel het leukste! Als ik heeeel hard fietste, kon ik het soms nog zien.
Telekids was gewoon uniek, heb de cd met oa 'Moturrije' en die is nog steeds leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_3015039
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 20:04 schreef Meneer_Aart het volgende:
'het is mij, Robbert!'), dat was echt geweldig.
Ik ben Jeff van AA en F...
B Red Ten
  vrijdag 1 februari 2002 @ 20:33:58 #20
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3015041
En Linda van Veen
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 1 februari 2002 @ 20:35:18 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3015046
De Buurvrouw die altijd meedeed in die films enzo is later trouwens Tante Soesa geworden
pi_3015116
Telekids rulezzzzz!
Als het nu nog op tv was, dan zou ik het zeker nog wel kijken.
  vrijdag 1 februari 2002 @ 20:46:42 #23
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3015128
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 20:45 schreef bossie het volgende:
Telekids rulezzzzz!
Als het nu nog op tv was, dan zou ik het zeker nog wel kijken.
Het is er gewoon nog hoor, het heet alleen Life & Cooking nu
pi_3015286
Ze hadden toen ook een liedje gemaakt he... O o o een blamage.. Hoeee kan dat nou hoe kan dat nou, ze zitten me te jennen, hee jongens hou eens op!

En de Vraag maar raak-gast.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_3015338
Pittige tijden... op mu motor raaaaiden
Arnie: "hallo, hier ben ik weeerrrr'.... lachuh!
Mien kompjoeter: IBM Cyrix 120@133 MHz---32 MB DIMM PC66---2,5 gig quantum bigfoot---Diamond Monster 3DII 8MB ----------Niet dat ik het hier mee moet doen----------
pi_3015347
Blamage!!!!!
hebben we nog eens een keer met carnaval geplaybacked met de hele klas

Gaaf Marble al die video's!!!!! Hoeveel zijn erdat?

vrijdag 1 februari 2002 @ 21:08:33 #27
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3015375
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gaaf Marble al die video's!!!!! Hoeveel zijn erdat?
Oh niet zoveel hoor, ze zijn er al snel mee gestopt de afleveringen op video uit te brengen, jammergenoeg

Maar i.i.g. een gele en een bruine versie met de eerste series afleveringen van Pittige Tijden, met Arnie en Linda en Laura en Robert en Jessica en haar zoontje AJtje (Artur Junior, maar ze spraken het uit als "Ah jeetje")

pi_3015388
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 21:08 schreef Marble het volgende:
Oh niet zoveel hoor, ze zijn er al snel mee gestopt de afleveringen op video uit te brengen, jammergenoeg Maar i.i.g. een gele en een bruine versie met de eerste series afleveringen van Pittige Tijden, met Arnie en Linda en Laura en Robert en Jessica en haar zoontje AJtje (Artjur Junior, maar ze spraken het uit als "Ah jeetje")
Gaaf
Ik heb er wel spijt van dat ik die toen niet heb gekocht
  vrijdag 1 februari 2002 @ 21:10:16 #29
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3015394
Ja is wel lachen, ik kijk ze af en toe nog wel eens

Maar nu hebben we Hou van Holland, dat rules ook

pi_3015402
quote:
Op vrijdag 01 februari 2002 21:10 schreef Marble het volgende:
Ja is wel lachen, ik kijk ze af en toe nog wel eens

Maar nu hebben we Hou van Holland, dat rules ook

Zekers! Ik hoop echt dat daar ook een video van komt. HvH roeleert!
  vrijdag 1 februari 2002 @ 23:05:48 #31
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3016434
hou van holland is iets te lang uitgemolken...
==============================================

Ik heb alle telekids cd's met dus ook al die leaders er op. Gebruik ik errug vaak als ik moet draaien. Heb er nu veel kopietjes van verkocht inmiddels. Iedereen wilde hem hebben...

Telekids was het beste en zal nooit meer geëvenaard kunen worden. Heb het vroeger ook heel vaak nagespeeld. (ja, je moet iets he).

Het programma is pas echt goed gaan lopen toen Carlo erbij kwam. dat is gewoon echt een gouden duo. En er zijn echt veel woorden die hun hebben verzonnen ingeburgerd.

Ze hebben me in ieder geval nooit een sjaggie zaterdag bezorgd

zaterdag 2 februari 2002 @ 00:54:29 #32
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_3017773
De liedjes van telekids waren ook gewoon top, de meesten zijn wel te vinden op Kazaa:

3 minuten (nog 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok)

ochtendgymnastiek (oe ah ochtendgymnastiek, oe ah fanatiek)

visite (er is visite, visite, wat zullen we genieten!)

en natuurlijk

harry de hengst! (harry is de schrik van elke cowboy....)

Een ander superonderdeel was ook Spotlight, een parodie op Showtime (sterren in Spotlight, sterren die stralen....)

Telekids was en is gewoon da bomb.

Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
pi_3019650
Het leuke is: iedereen kent de Telekids liedjes nog uit zijn/haar hoofd.
Sterren in Spotlight
Sterren die straaaalen
Sterren in Spotlight
Sterren die daaaaalen
Spotlight vertelt je
De roddels, verhaaaaaalen
Wie er applaus krijgt
En wie zit te baaaaaalen
Roddel maar met ons mee
Met Spotlight
Roddel maar met ons meeeeeheeee
  zaterdag 2 februari 2002 @ 11:56:33 #34
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3019687
we hebben bij mij op het werk na sluitingstijd in een aangeschoten bui ooit een telekids meezing festival gehad...

super lachen

allemaal een slok alcohol op, telekids cd'tjes erin en maar in de microfoon meebléren !!!

pi_5639017
Bij de Intertoys hebben ze Pittige Tijden Video's in de opruiming gegooid. €1.98 per stuk. En een Hoogtepunten van Telekidsvideo kost een euro meer.

Ik ga iig de Pittige Tijden video halen!

pi_5639050
Die Hoogtepuntenvideo heb ik nog niet! Morgen meteen ff halen.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5645619
Ik ben weleens speciale gast geweest in Telekids. Dat was begin 1992, toen was het nog alleen Irene Moors. Was bijzonder tof om m'n Dit is Disney heldin te ontmoeten

Meer zeg ik niet, dan geef ik teveel info over mezelf weg

pi_5646046
in die tijd dat ik telekids keek was pittige tijden enzo er nog helemaal niet.
Je kun wel je lengte in pindakaas winnen en er streden 2 groepen van een basisschool tegen elkaar in een soort race met allemaal dingen.
En aan het eind zongen ze altijd een liedje:

3, 3 minuten voor dat ik stop ..dat ik kap dat ik nok lalalalalalalal ik weet hem niet meer verder :-)

zondag 22 september 2002 @ 13:34:23 #39
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_5917021
Geniaal

Motorrijden van Rik.

"Ik ben Rik , en ik heb een dick " (nu hoor ik het pas, toen ik jonger was niet)

Love will be my strongest weapon
pi_5917049
fuck telekids!

villa achterwerk was/is veeeeel leuker/beter

zow

pi_5918885
Hmz..Telekids roeleert big time..lullig voor al die kleine kinderen van deze tijd die dat nu moeten missen
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_5919441
Telekids heeft bij mij op school nog eens een itempje opgenomen over speelgoed en wat in en uit was enzo.

Mijn stukje kwam alleen niet op tv (gelukkig )

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 22 september 2002 @ 16:54:57 #43
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_5919480
word het doouuuuuuuuuchen...
of word het smurrrrrrrrrrrrrriee...
stap in...
de dreigdouche en natuurlijk de vliegende ouwe taart
was wel humor altijd
852002IWASTHERE
  zondag 22 september 2002 @ 16:56:53 #44
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_5919499
we hebben hier dus een heuze telekidsgeneratie kunnen we later tegen onze kinderen zeggen als ze weer is naar een of ander gek programma kijken: vroeger.... vroeger toen keek je vader/moeder naar telekids
blablablabla denken ze dan

en terecht

852002IWASTHERE
pi_5919650
quote:
Op dinsdag 3 september 2002 23:22 schreef TheFrankey het volgende:
in die tijd dat ik telekids keek was pittige tijden enzo er nog helemaal niet.
Je kun wel je lengte in pindakaas winnen en er streden 2 groepen van een basisschool tegen elkaar in een soort race met allemaal dingen.
En aan het eind zongen ze altijd een liedje:

3, 3 minuten voor dat ik stop ..dat ik kap dat ik nok lalalalalalalal ik weet hem niet meer verder :-)

Same. Jaren gekeken en veel plezier aan beleefd. Mijn broertje heeft zelfs nog meegedaan aan de mega blubber power race. En verloren

Wat ik ook leuk vond was de zomer dat ze in Amerika waren. Waren erg leuke uitzendingen.

[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 22-09-2002 17:13]

[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_5919653
Harrie Harrie de hengst
.
pi_5919719
quote:
Op vrijdag 1 februari 2002 19:22 schreef Myster_E het volgende:
Mega-Blubber-Power-Race
Met als voorloper de PeannutButterPowerRace, waarbij je je lichaamsgewicht in potten pindakaas kon winnen!!!
pi_5919899
Ik vond die zomerfilms nooit leuk (in Marokko is dat ooit geweest en iets met een monster).
pi_5919900
Telekids vergeet ik nooit meer!
En ik hoop ook dat ze nog eens voor 1xtje terugkomen.
Weer zo een hele dag telekids, dat was echt altijd geweldig! Ik mis het heel erg nu
pi_5919941
Ja! Weer zo'n 24-uurs marathon uitzending.
[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_5919984
oooh, dat zouden ze écht moeten doen! Dat wordt dan 24 uur niet slapen
pi_5920010
Geweldig dat telekids, jammer alleen ik moest altijd op zaterdagochtend trainen, dus miste ik het vaak, dan stopte ik er een videoband van 3 uur in, maar dan had ik nooit zin om het nog een keer te bekijken

Carlo En Irene zijn de bomb, nog steeds trouwens!

Billie Holiday is Lady Day!
pi_5920044
Als Hans en Mireille Life and Cooking zouden presenteren zou het stukken minder leuk zijn. Ze zijn gewoon leuk op elkaar ingespeeld en hebben veel humor samen.
pi_5920752
Nu Spotlight bij Life & Cooking
  zondag 22 september 2002 @ 18:20:41 #55
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5920836
quote:
Op vrijdag 1 februari 2002 18:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, keek jij ook altijd Telekids, was je ook in diepe shock toen je hoorde dat Telekids ging kappen en kijk je nu ook Life & cooking?
Wat vond jij altijd het leukste bij Telekids?
Ben jij een keer bij Telekids geweest?
ik dacht eerst dat er teletweakers stond.

maarre, ik keek er niet veel naar. meer kindernet enzo.
dat vod ik leuker.
telekids was ook op RTL4 en daar heb ik altijd al en afkeer van gehad. ik kijker nu alleen naar als er echt iets leuks komt. ik denk omdat ze altijd van die domme soapseries uitzenden. onderweg naar hell, goede tijden selchte zender, zo vader zo nageboorte, en weet ik veel wat. altijd stomme dingen.

van dat logo kreeg ik altijd hoofdpijn met al die felle kleuren en dat deintje dan. verselijk.

NOOIT iets volwasseners dan iets ala rolie potie ole, bob de bouter of tiktak.

zondag 22 september 2002 @ 18:22:40 #56
24184 speedfreakssj
pi_5920855
quote:
Op vrijdag 1 februari 2002 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Altijd Irene's onderkin filmen!

niet haar lippen?
het is een vingercamera dus dan zou je toch lippen denken.
  zondag 22 september 2002 @ 18:39:48 #57
24184 speedfreakssj
pi_5921074
quote:
Op vrijdag 1 februari 2002 20:35 schreef Marble het volgende:
De Buurvrouw die altijd meedeed in die films enzo is later trouwens Tante Soesa geworden
dt was vreselijk. tante soesa sassefrats. net zo erg als dat benjamin giguur.
et dat rooie haar.
was ook heel vroeger.
pi_5921528
quote:
Op zondag 22 september 2002 18:39 schreef speedfreakssj het volgende:
net zo erg als dat benjamin giguur.
et dat rooie haar.
was ook heel vroeger.
Benjamin Ben! Onze kloeke EO-held!

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6036856
Mevrouw Zuurtje en mevrouw Pruimpje waren ook altijd lachen.
LaToya rules
  maandag 30 september 2002 @ 09:14:36 #60
30149 Iesie
Im not dead! I feel happy!
pi_6037034

* Iesie is de trotse bezitter van de orginele Mega-Blubber-Power Race

[Dit bericht is gewijzigd door Iesie op 30-09-2002 09:55]

<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
  maandag 30 september 2002 @ 09:25:36 #61
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_6037086
quote:
Op maandag 30 september 2002 09:14 schreef Iesie het volgende:

[afbeelding]

gaaaaaf

ja ik mis telekids nu echt was echt altijd heel erg leuk, kijk btw ook altijd life & cooking hoor

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_6038385
Pittige tijden is van na mijn tijd, toen keek ik al niet meer.
Maar ja, de topicstarter is ook ietsje jonger dan ik

Het Telekids wat ik mij herinner is dat waarin er nog kleine groepjes kinderen waren (of de schoolklassen waren niet helemaal in beeld) en die speelden dan Pictionary. Eerst nog met alleen Irene
En toen kwam er tenminste nog een fatsoenlijk aantal tekenfilms tussendoor, later werd dat helaas een stuk minder...
Oh, en er was zo'n hindernisgedoe met een paard of stier waar je op moest blijven zitten. Was dat niet Harry de Hengst ofzo? Maar dat was al wel later...

Maar nu is er voor kinderen helemaal geen zak op tv. Op 3 (of 4) zenders is er 's ochtends dat homeshopping/tellsell gedoe! En RTL4 zend een visprogramma uit geloof ik... Villa Achterwerk is ook totaal niet boeiend, dus blijft er niks anders over dan KETNET kijken.

quote:
Neeeeeeeee, hou op! Ik had zooooooooooooo'n hekel aan dat programma! De Bijbelverhalen waren wel leuk, maar die Benjamin Ben zooooo irritant, ik kon daar echt niet naar kijken! En dan dat wijf dat die verhalen verteld! Marja of Marga ofzo. Die kon ik ook al niet uitstaan! Raar mens.
pi_6039700
Telekids was enorm cool! Ik ben een fan vanaf het moment dat Carlo erbij kwam ('93?) en heb tot de laatste show gekeken. Helaas miste ik de laatste jaren telkens het laatste stukje, omdat ik moest werken vanaf 12.00
Alles was gewoon supergaaf, van de mega blubber power race tot mevrouw zuurtje en mevrouw pruimpje, spotlight, de movierace, de vliegende oude taart en pittige tijden.

Ik heb de laatste show helaas niet live kunnen zien, maar wel op video. En ik heb de band met de hoogtepunten én sinds vorige week de band met pittige tijden

pi_6042196
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:12 schreef keeper het volgende:

[..]

[afbeelding]

wat een kutprogramma was dat ja...
pi_6042417
Ik heb laatst de video van het beste van 10 jaar Telekids nog eens gekeken en het is gewoon geweldig. Het zijn die kleine details waar je helemaal om in een deuk ligt. Het filmpje van Mevrouw Zuurtje en Mevrouw Pruimpje bijvoorbeeld, dan zit en zo'n bejaarde met kwabarmen piano te spelen en met hakschoenen te klappen, om die dingen lig je dan helemaal in een deuk. Of bijvoorbeeld de feesttoeter bij Irene's Problemenfeest, dat zijn van die kleine dingen. Geweldig.

Ook een van mijn favoriete Telekidsmomenten is Carlo en Irene als Maxine en Franklin Brown

Spotlight gister bij L&C was ook weer erg leuk om te zien

dinsdag 1 april 2003 @ 14:11:55 #66
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_9510416
Telekids is eigenlijk helemaal niet afgelopen....

Persberichtje:
REMEMBER TELEKIDS

Carlo en Irene zijn in oktober 1999 na 10 jaar gestopt met het toen razendpopulaire kinderprogramma Telekids. Inmiddels presenteren zij alweer voor het tweede seizoen het zondagmiddagprogramma voor het hele gezin: Life & Cooking.
Toch zullen ze hun Telekidsverleden NOOIT vergeten en vinden het daarom nog geweldig om zo af en toe optredens voor kinderen te verzorgen. Onder de titel Remember Telekids! verzorgen zij een optreden van circa 1 uur waarin de bekendste liedjes uit Telekids te horen zullen zijn. Van Ochtendgymnastiek tot Giechel & Goochel en van Pittige Tijden tot 3,2,1.

Zoals u weet staat dit duo bekend om haar geheel eigen wijze van presenteren. Professioneel, spontaan en vol humor. Optredens van andere artiesten weten zij op hun eigen manier aan elkaar te praten en tot een geheel te maken.

Met Carlo en Irene is uw kinderfeest gegarandeerd een succes! (Leeftijd 7 70)
Gage in overleg.

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_9513692
1 april grap zeker Mevrouw Zuurtje?
pi_9513781
April fool!

Het zou trouwens wel erg leuk zijn

dinsdag 1 april 2003 @ 16:03:16 #69
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9513942
telekids rulede

en tom_tom, dat idd gave Franklin & Maxim ding was pas nog op tv

sindsdien heb ik ook goede zaterdagochtend TV
was dat eerst Live&Kicking is dat nu The Saturday Show
ong hetzelfde maar dan meer gericht op celebs en muziek

pi_9514043
Voor de gelegenheid luister ik nu Nog 3, 2, 1 minuten! Dat refrein ken ik ook nog steeds uit m'n kop .
  dinsdag 1 april 2003 @ 16:09:12 #71
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9514094
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor de gelegenheid luister ik nu Nog 3, 2, 1 minuten! Dat refrein ken ik ook nog steeds uit m'n kop .
ik heb 2 cd's
  dinsdag 1 april 2003 @ 16:19:06 #72
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_9514338
Het is geen 1 april grap
Ik hem morgen ook nog wel plaatsen hoor.
Je kunt ze blijkbaar boeken bij Gerard van der Kolk.nl
zal wel heel erg duur zijn....
Tenzij we allemaal wat centjes bij elkaar leggen
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_9568289
Oke hier ff een ouwe begintune van Telekids

Vind wel suggestieve tekst die irene zingt.

"Ga maar lekker zitten dan zal ik je verwennen"
"ff niet meer spelen ff niet meer rennen"
"Je hoeft niks meer te doen telekids komt zo bij je thuis"
"Als het nu niet kan dan doen we het morgen over"

ja, ja ga maar lekker zitten dan zal ik je verwennen

Of heb ik nu zo'n dirty mind

3,2,1 minuten

[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 03-04-2003 22:22]

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_9790901
Ik vond het leuk dat ze bij Life and Cooking van de week zo'n stukje Pittige Tijden met Meta en Edsilia lieten zien. Edsilia ging zowat dood van het lachen. Ik ook.
pi_9889022

Die kop van Irene, ik lig gewoon weer in een deuk , .

LaToya rules
pi_10935261
Wat vond de fokker leuker?
- Het begin van Telekids (alleen Irene).
- Het begin van Telekids met Carlo & Irene (waarin o.a. Carlo nog naar zolder moest met Meidengeheimen).
- De laatste paar seizoenen (Pittige Tijden, Frobele Fransen, Mevrouw Zuurtje en mevrouw Pruimpje).

Ik ga voor de laatste paar seizoenen.

pi_10935273
De laatste paar jaren.

Echt fantastisch

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_10935312
quote:
Op zondag 22 september 2002 16:15 schreef mitt het volgende:
Hmz..Telekids roeleert big time..lullig voor al die kleine kinderen van deze tijd die dat nu moeten missen
Ja, dat bedacht ik me laatst: die arme kinderen van nu zullen Telekids alleen van horen zeggen kennen. Arme kinderen.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 17:32:31 #79
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10935354
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
- Het begin van Telekids met Carlo & Irene (waarin o.a. Carlo nog naar zolder moest met Meidengeheimen).
- De laatste paar seizoenen (Pittige Tijden, Frobele Fransen, Mevrouw Zuurtje en mevrouw Pruimpje).

De laatste twee. Ik heb alleeen echt de allerlaatste stukjes niet meer gevolgd, maar in mijn herinnering blijft Pittige Tijden mytisch. En Meidengeheimen is ook voor altijd geintegreerd in mijn leven.
Telekids
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_10935402
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 17:32 schreef Sai het volgende:
En Meidengeheimen is ook voor altijd geintegreerd in mijn leven.
.

Laatst zeiden ze trouwens bij Life & Cooking dat niemand het ooit meer over Telekids heeft. Nou, daar klopt dus echt niks van. Op school heb ik het er nog wekelijks een paar keer over.

vrijdag 6 juni 2003 @ 17:35:37 #81
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10935426
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 17:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

.

Laatst zeiden ze trouwens bij Life & Cooking dat niemand het ooit meer over Telekids heeft. Nou, daar klopt dus echt niks van. Op school heb ik het er nog wekelijks een paar keer over.

En hoe reageren de anderen dan als je WEER over telekids begint?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_10935448
Ik heb een vriendin die ook helemaal fan was van telekids, dus die doet vrolijk mee.
pi_10936381
Ik vond het gewoon geweldig vanaf het moment dat Carlo erbij kwam, dus ik kan niet kiezen tussen optie twee en drie

Ik zit ook weer lekker in de Telekids stemming

't is weer tijd voor.... quizliiiiiine
quiz der quizzen op tv
het rad van fortuin, nou weg ermee
't is de leukste quiz, 't is de beste quiz
't is weer tijd voor quizliiiiine!

pi_10937231
ik was ooit bij telekids geweest
onze groep ( 2 klassen ) het toen verloren omdat de andere klas de personen mochten kiezen voor de opdrachten/vragen etc .
2 brothers on the 4th floor hadden opgetreden met fairytales
pi_10937291
Ik ben van de telekids-generatie... Daar heb ik me heel wat vroege zaterdag-ochtenden de tv voor aangezet.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 19:42:08 #86
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10937305
Ik herinner me ineens weer:
De jongens, de meiden, wie is hier de baas?
Wij zijn beeeeeteer

Tof!

pi_10937473
Jongens zijn veel beter, de jongens. De jongens!
Meiden zijn veel beter, de meiden. De meiden!
Maar meisjes kunnen niet vechten.
Oh? Wacht maar, ik geef je een rechtse. Aauu!
De meiden, de jongens, wie is hier de baas?
Wij zijn beeheeter.
pi_10937542
quote:
ik ga voor de tweede optie. Dat eerste kan ik me niet meer herinneren en dat laatste vond ik totaal niet leuk

Pittige tijden vond ik niets aan, Frobele fransen ging nog wel een zuurtje en pruimpje ging ook nog wel. Ik denk dat ik die middelste optie het leukst vond omdat ik toen precies de doelgroep was.

Maareh Telekids

vrijdag 6 juni 2003 @ 20:02:07 #89
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_10937651
Hoe kan dat nou, ze zitten me te jennen, man.

Ik ben Ludo en ik ben de slechterik van het stuk.

Ik ben Meta, ik ben eigenlijk een man, ik hoop dat niemand ziet dat ik een man ben.

Het is mij, Robert.

Mijn naam is L_l_l_laura.

Moterrijden!

* Telekids, in één woord geweldig.

No escape from reality
  vrijdag 6 juni 2003 @ 20:24:56 #90
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10937993
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jongens zijn veel beter, de jongens. De jongens!
Meiden zijn veel beter, de meiden. De meiden!
Maar meisjes kunnen niet vechten.
Oh? Wacht maar, ik geef je een rechtse. Aauu!
En dan gaf Irene Carlo ook altijd een nepmep.
pi_10938078
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 20:24 schreef Sai het volgende:
En dan gaf Irene Carlo ook altijd een nepmep.
Inderdaad ja .

En ook 2 legendarische dingen:
- De Berdien Stenberg-Irene in het filmpje van Irene's Problemenfeest.
- De bejaarden in het filmpje van mevrouw Zuurtje en Pruimpje, vooral die achter de piano en die in haar hakkeschoenen zit te klappen.

pi_10938134
Echt super! Elke zaterdag ochtend de tv aan. Ik vond de laaste seizoenen ook het leukst. Met idd Pittige Tijden en ook Giegel en Goochel.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 23:02:43 #93
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_10940978
quote:

ik heb het begin nooit gezien (mijn ouders zijn van die vpro mensen en ik keek dus altijd braaf villa achterwerk) dus ga ik voor de laatste seizoenen...
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  zaterdag 7 juni 2003 @ 14:06:20 #94
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_10948147
De laatste paar seizoenen, absoluut

Waarom zendt RTL4 deze zomermaanden niet een Het Beste van Telekids uit ofzo? Lekker goedkoop en denk dat het best kijkers zal trekken

pi_10950162
Mijn oude klas is daar geweest.. we verloren geloof ik.

Helaas was ik toen net die dag ziek Wel een rolletje flippo's als troost gekregen

pi_10952330
Meta whehehehe haha ik lig in n deuk, kkan t me nog herinneren.. wat n jeugdsentiment

"Ik ben Meta, IK ben een man" Ik ben L-l-lAUraaa

ik stond zaterdag altijd om 7.00 op en ging dan voor de tv zitten.. ik was vooral fan van de 2e optie: toen Carlo nog maar pas bij Telekids zat.. eerst vond ik hem een sukkel, maar later steeds grappiger..

Ik moest vooral lachen om de grapjes van Carlo&Irene o o o o wat heb ik in n scheur gelegen in de huiskamer van 7-12.. En dat "jongens tegen meisjes" altijd vond ik dat de meisjes valsspeelden

JONGENS ZIJN VEEL BETER!! DE JONGENS

Ik was een jaar of 10 dus pcies de doelgroep, de tekenfilms vond ik minder leuk, maar ik was echt Telekidsfan! RTL4 was destijds echt een topzender.

ik luister net 3,2, 1 hmmm wat n heerlijk liedje eigenlijk, ik krijg gelijk nostalgie hahaha

.
pi_10954165
Was het niet zo toen telekids afgelopen was dat Peter Jan Rens met een ander telekids kwam om dezelfde tijd dat flopte
of heb ik dit nu verkeerd
  zaterdag 7 juni 2003 @ 21:14:23 #98
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10954181
Nee, de laatste paar seizoenen was ik echt te oud. Bovendien, de Movie Race was het gewoon net niet. Het had gewoon de Mega Blubber Power Race moeten blijven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_10954855
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 21:13 schreef superhombre het volgende:
Was het niet zo toen telekids afgelopen was dat Peter Jan Rens met een ander telekids kwam om dezelfde tijd dat flopte
of heb ik dit nu verkeerd
De Grote Meneer Kaktus Show. Dat was leuk, totdat het in plaats van Telekids kwam.

En de Movie Race vond ik ook nooit zo leuk.

zaterdag 7 juni 2003 @ 21:59:02 #100
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_10955035
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 21:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, de laatste paar seizoenen was ik echt te oud. Bovendien, de Movie Race was het gewoon net niet. Het had gewoon de Mega Blubber Power Race moeten blijven.
Die naam alleen al... Mega Blubber Power Race Iets na de introductie van de Movie Race ben ik ook afgehaakt. Of ik herinner me er gewoon niets meer van...
pi_10955075
Ik heb nou wel dat liedje van de Movie Race in m'n hoofd.

Wie gaat er mee naar de film?
Ik heb toch zo'n zin...
En voor je het weet, zit je er midden in!
Ontmoet je de held van je dromen,
in een spannend gevecht.
't Is nep maar toch lijkt het eeeeeecht.
De moooovieeee raaace!

Daar! Waar de actie is.
Soms! Gaat het goed, soms mis.
Lalalalala.
Vlieg mee met Batman!
Het is een droom waar je in belandt,
pak m'n hand!
De moooooviieeeee raaaace!

zondag 8 juni 2003 @ 14:02:56 #102
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_10963370
Ik vind Life & Cooking nu eigenlijk net zo leuk als Telekids.
LaToya rules
pi_11621327
quote:
Pittige Tijden.

Wie weet wat het leven ons biedt..
Je wacht op morgen,
De wereld geeft je zoveel goeds toch..
Je maakt je zorgen..
Iedereen kan scoren,winnen,
Je grinnikt, je lacht,
Maar toch jank je van binnen,
Pittige tijden, het leven is een zure...BOM!

Liefde kent de weg naar geluk,
Naar duizend mensen,
Maar vaak maak je ze zelf weer stuk want,
Zo zeg mensen,
Iedereen kan scoren, winnen,
je grinnikt je lacht,
maar toch jank je van binnen,
Pittige Tijden, het leven is een zure...BOM!

quote:
Irene's Problemenfeest.

Problemen, drama's, in een dip
Je voelt je sneu, je bent zo sip
Hoe dan ook, je wilt ze kwijt
Schrijf dan naar deze leuke meid.

Weg zijn al je zorgen
Irene's problemenfeest

Weg zijn al je zorgen
Irene's problemenfeest

quote:
Quizlijn.

Quizzen zijn er groot en klein
Toch kan er maar 1 de beste zijn
't Is weer tijd voor Quizlijn
Kwis der kwissen op TV
Het Rad van Fortuin, nou weg ermee!
't Is de leukste kwis, 't is de beste kwis
't Is weer tijd voor Quizlijn!

quote:
Giechel en Goochel.

Giechel en Goochel
Ja, Goochel en Giechel
Het beste duo in het goochelvak

Giechel die goochelt
En Goochel die giechelt
De zwaarste truuken doen ze met gemak

Als u ons huurt komen we aangezet
Met 16 olifanten en een groot ballet met...
Giechel en Goochel
Ja, Goochel en Giechel
Het wordt fantastisch wat een pret!

Giechel en Goochel
Ja, Goochel en Giechel

Giechel die goochelt
En Goochel die giechelt

Intermezzo

Ooit waren wij eens,
met zijn drieen
Maar het ging mis,
live op de buis
Het was een truukje,
met een zaagje
hij ligt nog in het ziekenhuis

De show gaat verder
't Is een hard bestaan
Kom we gaan er,
lekker tegenaan

Giechel en Goochel
Ja, Goochel en Giechel

Giechel die goochelt
En Goochel die giechelt

quote:
Motor Rijden!
"Rik, ik wil lekker met je kussen."
"Nou Jessica, ik moet er even van tussen."
"Maar oh, ik wil met je vrijen!"
"Neeeee, ik wil liever op m'n motor rijden!"

"Het is zo lekker lekker lekker
als ik op mijn motor rijd."
"Wat een toestand, waaaaat een toestand."
"Even pittig scheuren,
en echt niemand houdt me bij."
"Rustig aan alsjeblieft."
"Ik ben in m'n element
Als ik op mijn motor toer.
Meiden worden wild,
want die vinden me zo stoer.
Motor rijden."

"Mo mo mo mo
Motor rijden hoort bij mij."
"Nananananananananana."
"Mo mo mo mo
Motor jij maakt mij zo blij."
"Nananananananananana."
"Mijn naam is Rik, ik heb een tik.
Motor rijden!"

"Het is zo heerlijk heerlijk heerlijk
als ik op m'n motor rij.
Motor rijden, motor rijden
even pittig scheuren
en echt niemand houdt me bij.
Motor rijden, motor rijden.
Ik ben in m'n element
met mijn motor op de weg.
Arnie is jaloers,
Arnie die heeft pech.
Motor rijden!"

"Mo mo mo mo
"Nananananananananana."
"Mo mo mo mo
"Nananananananananana."
Motor rijden!"

"Als ik eenmaal met mijn fietsbel bel...
Nou dan weet je 't wel, nou dan weet je 't wel."
"He, Jessica ben je op de fiets?"
"Ja, stoere Rik."
"Kom maar op mijn motor.
Spring maar achterop, spring maar achterop,
spring maar achterop.

Kijk, daar heb je Robbert in zijn auto."
"Het is mij, Robbert!"
"Die scheur ik wel effe voorbij."
"Kwajongen!"

"Mo mo mo mo
"Nananananananananana."
"Mo mo mo mo
"Nananananananananana."
Motor rijden!"

"Op de step, op de step,
ik ben zo blij dat ik 'm heb."
"Jessica, je zit op een motor."
"Oh wat een toestand... eh...
Op de motor, op de motor,
1 pond kaas en 3 ons boter."

"Motor, motor, motor, motor rijden!"

quote:
Oeh.. Ah... Ochtendgymnastiek.

's Morgens vroeg als je wakker wordt
Ben je zo suf, voel je je duf
In je bed is het heerlijk warm
Je rekt je uit, moet eruit
je tenen raken de koude vloer
Je trekt wat aan, dan ga je staan

Want je weet wat er nu komen gaat
Dus doe mee, maak die spieren maar los

Oeh... ah... ochtendgymnastiek
Oeh... ah... fanatiek
En dat lekker op muziek
Oeh... ah... fanatiek
En dat lekker op muziek

Dit is zo lekker voor iedere dag
Want wat het is, voel je fris
Je wordt er ook heel erg pittig van
Da's wat ik wil, het verschil
Want na zo'n start kan echt niets meer stuk
Een goed begin, dat heeft pas zin

Straks onderuit met een lekker ontbijt
Maar nu actie, want we gaan nog een keer

Oeh... ah... fanatiek
En dat lekker op muziek
Oeh... ah... fanatiek
En dat lekker op muziek

En denk je ik kan niet meer
Geef dan niet toe
Zeg kom op, nog een keer
Ja we doen het lekker weeeeeeeer

Oehoehoehoe

Ochtendgymnastiek! Fanatiek!
Ochtendgymnastiek!
Nog een keer!
Ochtendgymnastiek! Fanatiek!
Ochtendgymnastiek!

Oeh... ah... fanatiek
En dat lekker op muziek
Oeh... ah... fanatiek
En dat lekker op muziek

Oeh... ah... fanatiek
Ochtendgymnastiek

Pittige Tijden!
pi_11621958
quote:
Op maandag 30 september 2002 09:14 schreef Iesie het volgende:

[afbeelding]

Misschien leuk voor een reunie ??
pi_11622012
quote:
Op maandag 7 juli 2003 16:10 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
Pittige Tijden!

Verveelde je ofzo

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_11622085
quote:
Op maandag 7 juli 2003 16:35 schreef bobjuh het volgende:
Verveelde je ofzo

Ja, nogal . En ik heb gister mijn Telekids CD geluisterd en nu heb ik wat teksten overgetypt. Want op internet kon ik ze niet vinden. Vanaf heden dus wel.
pi_11622352
Nog wat leuke foto's uit het boekje:

pi_11624076
quote:
Op maandag 7 juli 2003 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nog wat leuke foto's uit het boekje:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Tom_Tom heeft zeker vakantie ofzo
pi_11751934
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb nou wel dat liedje van de Movie Race in m'n hoofd.

Ik heb toch zo'n zin...
En voor je het weet, zit je er midden in!
Ontmoet je de held van je dromen,
in een spannend gevecht.
't Is nep maar toch lijkt het eeeeeecht.
De moooovieeee raaace!

Daar! Waar de actie is.
Soms! Gaat het goed, soms mis.
Lalalalala.
Vlieg mee met Batman!
Het is een droom waar je in belandt,
pak m'n hand!
De moooooviieeeee raaaace!

Heb je die van 'Nog 3,2,1' ook?

Nog wat leuke nieuwtjes omtrent Carlo en Irene:

- ze zijn in onderhandeling met RTL FM om eeen radioprogramma te presenteren
- en ze staan misschien op Lowlands tijdens de Hollandse Avond....

maandag 14 juli 2003 @ 08:36:53 #110
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11755610
Nog 3, 3 minuten voordat ik stop...

heeft m'n neef op CD

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 14 juli 2003 @ 08:43:14 #111
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11755644
Overigens had Irene in de beginseizoenen zonder Carlo door de weeks toch een enorm grote kuiken naast zich
[..]
pi_11755654
Telekids was veel gaver toen het net begon. Gewoon alleen leuke tekenfilms en niet teveel van die crap erbij. Enige wat ik laterna nog echt gaaf vond, was natuurlijk Pittige Tijden, maar dat vond volgens mij half (ook volwassen) Nederland.
pi_11759649
Zeg Irene, ik ben al wat moe...
Nog even en dan gaan we slapen...

Lalalala.

Wanneer zou dat zijn?
Tot het laatste refrein.
We vragen even aan het koor....

Nog 3, 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok.
De klok die blijft maar tikken dus we komen er wel.
Samen naar het slot.

Ik zal 'm binnenkort wel 's uittypen.

maandag 14 juli 2003 @ 13:55:54 #114
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11761667
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeg Irene, ik ben al wat moe...
Nog even en dan gaan we slapen...

Lalalala.

Wanneer zou dat zijn?
Tot het laatste refrein.
We vragen even aan het koor....

Nog 3, 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok.
De klok die blijft maar tikken dus we komen er wel.
Samen naar het slot.

Ik zal 'm binnenkort wel 's uittypen.

de txt staat vast wel ergens online denk ik
[..]
pi_11762935
quote:
Op maandag 14 juli 2003 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
de txt staat vast wel ergens online denk ik
Dat dacht ik ook met die teksten die ik vorige week heb geplaatst. Die heb ik echt over zitten typen...
pi_11771804
Heeft iemand het logo nog op zijn pc of elders staan?
pi_11805474
quote:
Pittige Tijden Aflevering 5

In het bos:
Jessica ligt op een bankje in het bos te slapen. Ze schrikt wakker. Ze droomde dat ze samen met Arnie vergiftigd was met een giftige appel (zie vorige aflevering).
Dan komt Robert vanuit de bosjes geslopen. Hij is gekleed in een regenjas en hij kijkt schichtig om zich heen. Hij gaat voorzichtig naast haar zitten en verteld dat ze verdacht wordt van de moord op Huib van Groeningen. Jessica ontkent, maar ze raakt dusdanig overstuur dat ze huilend wegrent.

Bij Jessica thuis:
Jessica komt thuis en ze ziet midden in haar huiskamer een grote kist staan. Ze vermoedt dat dit de doodskist is van Huib van Groeningen, maar na een klein kijkje onder het deksel is het duidelijk dat de kist leeg is.
Rik komt naar beneden en hij zegt dat hij aanwezig was toen Huib werd vermoord. Hij meent de dader, een man in het zwart, te hebben gezien, maar het zou net zo goed ook een vrouw kunnen zijn geweest. Met andere woorden, Rik weet niet wie de dader is. Vervolgens bekent hij dat hij direct verantwoordelijk is voor de zwangerschappen van Linda en Roos en om het een beetje goed te maken, besluit hij een goocheltrucje voor Jessica te doen.
Hij gooit de kist op zijn kant en laat zien dat deze helemaal leeg is. Dan zet hij de kist weer rechtop en slaat hij een paar keer op het deksel en ineens komt Hans Klok uit de kist te voorschijn. Jessica is niet onder de indruk van de truc en ze is al helemaal niet van plan dit te accepteren als een goedmakertje voor het leed wat Rik veroorzaakt heeft. Jessica barst wederom in tranen uit en gaat weg.
Rik neemt plaats op de bank naast de goochelaar. Rik dacht dat het om een vriendendienstje ging, maar de goochelaar wil geld zien. Dan komt tot overmaat van ramp Laura binnen gestrompeld. Zij is namelijk de advocaat van Linda en die wil ook een flinke smak geld van Rik krijgen. Rik is de wanhoop nabij en smeekt de goochelaar of hij misschien iets voor hem kan doen. De goochelaar pakt een pannetje en steekt het in de brand, waarna er ineens een dikke bundel geld in zit. Rik geeft een klauw geld aan Laura en de rest houdt hij zelf. Laura is tevreden en gaat weg, maar de goochelaar wijst Rik erop dat het allemaal nepgeld is en dat hij nog steeds geld wil voor zijn goochelkunsten. Rik probeert zelf wat geld uit een hoedje te toveren, maar dat mislukt uiteraard. De goochelaar wordt heel kwaad en hij roept de donder op. Het huis wordt verduisterd en het begint te waaien in de huiskamer van Jessica. De goochelaar verzoekt de donder om Rik zijn stem te ontnemen. Rik is sprakeloos.

pi_11807239
TELEKIDS

Telekids is voor mij heilig vanaf het begin was ik gewoon een vaste kijker. Een van de dieptepunten is tochwel de Cartoon Express geweest, niet vanwege de tekenfilms maar vanwege de minder opzet dan Telekids zelf.

In het begin werd Irene ,wegens vakantie of ziekte, vervangen oa Door Carlo en Aniko. Maar ik kan me herrineren dat er nog een keer een andere is geweest.

pi_11808801
Ik heb er ook vaak naar gekeken ook als behoorde ik niet de doelgroep
Vooral pittige tijden vond ik het leukste
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_11812129
Telekids was echt geweldig, jammer dat het niet meer komt
  woensdag 16 juli 2003 @ 18:51:16 #123
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11815625
Ik was 16 toen Telekids (1990?) begon met uitzenden.... had het wel vaak aanstaan destijds als ik wakker werdt in het weekend op de tv op me kamer.

Na mijn 20e eigenlijk nooit meer gekeken. Pittige Tijden kan ik me nog wel vaag herinneren inderdaad en ook de Mega Blubber Power Race.... de Movie Race zegt me ook wel iets. Mijn broertje was 9 toen Telekids begon, dus die is er helemaal mee opgegroeid

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_11815652
quote:
Op vrijdag 1 februari 2002 20:46 schreef Marble het volgende:

[..]

Het is er gewoon nog hoor, het heet alleen Life & Cooking nu

pi_11816034
Ze hadden ook een item dat ze allerlei rare hebbedingetjes hadden. Hoe heette dat ookalweer?

Dat hebben ze nu bij Life & Cooking ook weer trouwens.

pi_11816140
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 19:07 schreef Toeps het volgende:
Ze hadden ook een item dat ze allerlei rare hebbedingetjes hadden. Hoe heette dat ookalweer?

Dat hebben ze nu bij Life & Cooking ook weer trouwens.

ik zie t voor me maar kan t me ook niet meer herinneren
.
  woensdag 16 juli 2003 @ 19:46:08 #127
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_11817024
Vond Giegel en Goochel gewoon geweldig. Das was af en toe echt lachen. Cartoon Express doordeweeks (en zondags geloof ik) was eigenlijk ook niet zo slecht. (Anniko van Santen mocht er wel wezen )
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_11817852
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 19:12 schreef Partygurl het volgende:
Was dat niet bij Mevrouw Zuurtje en Mevrouw Pruimpje? Ik kan me nog herinneren dat die elkaar lastigvielen met Supersoakers enzo.

En je bedoelt ook niet Fröbelen Fransen he?

woensdag 16 juli 2003 @ 20:23:52 #129
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11817943
Pittige tijde keek ik net nooit naar... von ik nix aan

Voor de rest die race altijd wel tussen die 2 klassen...
en de tekenfilms.. SMURFEN

80 maakt je buurt weer prachtig
pi_11818003
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Was dat niet bij Mevrouw Zuurtje en Mevrouw Pruimpje? Ik kan me nog herinneren dat die elkaar lastigvielen met Supersoakers enzo.

En je bedoelt ook niet Fröbelen Fransen he?

Nee, het was een apart onderwerp. Dan hadden ze bijvoorbeeld een plastic WC pot die als spaarpot diende enzo. Er werd ook veel met die vingercam gewerkt.
pi_11818059
Ja, ik weet wat je bedoelt... Maar de naam.... Nee, die weet ik niet.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:32:19 #132
13148 Shogo
Psycho...
pi_11818197
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 19:12 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Ditjes & Datjes?
pi_11818256
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:32 schreef Shogo het volgende:
Ditjes & Datjes?
Jaaaaa! Volgens mij wel, dan.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:36:16 #134
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11818295
God, en dan die hele smurfenhouseperiode
[..]
pi_11818308
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:36 schreef MikeyMo het volgende:
God, en dan die hele smurfenhouseperiode
Dat was heel erg stom.

Maar dat stond los van Telekids, geloof ik.

woensdag 16 juli 2003 @ 20:40:02 #136
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11818394
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat was heel erg stom.

Maar dat stond los van Telekids, geloof ik.

Irenene deed Telekids en dat spul was geent op kids die Televisie kijken... waaronder Telekids dus zo los stond het er niet van
[..]
pi_11818724
Ja ok, maar het was toch niet zo dat de smurfen iedere week bij Telekids kwamen enzo, toch?
pi_11828008
nou ik kan me nog wel herrineren dat ze elke keer van die gare smurfen clips uitzonden. dat was mega bagger, k heb nog zo'n liedje daarvan
pi_11828126
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 09:03 schreef netblade het volgende:
nou ik kan me nog wel herrineren dat ze elke keer van die gare smurfen clips uitzonden. dat was mega bagger, k heb nog zo'n liedje daarvan
no no no no no no no no no no no no no no no no nooooooooo!!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_11828394
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:32 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ditjes & Datjes?

Oh ja ik herinner me ook het begin van het liedje:

Ditjes, en datjes
en Datjes, en ditjes ...

pi_11829103
dikke fun ik heb nog zo'n cassetebandje van telekids lol
pi_14309848
ik vond die films die ze maakten ook altijd heel leuek en grappig,
Zelf vind ik de laatste jaren het leukst, op zatredag morgen gieren van het lacheen
Vooral Irene vond ik geweldig
pi_15689594
Door de weeks telekids .

Om 3 uur Turtles op de tros .

En dan zaterdag heelemaal los met telekids. !!

Ik mis die tijd .

Nu heb je alleen nog die Japanse en Amerikaanse shit.

pi_15766519
Weet iemand hier meer van: http://www.telekidsmoetterug.nl
  zondag 25 januari 2004 @ 10:50:12 #145
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16562870
Speciaal voor de liefhebbers:
http://members.lycos.nl/carloenirenefanclub/wijzijnbeter.wmv

De wij zijn beter leader! © irenemoors.nl

pi_16578778
Kunnen we met zijn allen geen hanttekeningen aktie, een website oprichten, mailen naar rtl om het programma terug (op herhaling eventueel) te krijgen? Ikzelf heb al geprobeerd een website te maken maar ik krijg hem maar niet geupload
  zondag 25 januari 2004 @ 22:00:27 #147
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16579243
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:46 schreef Lboy het volgende:
Kunnen we met zijn allen geen hanttekeningen aktie, een website oprichten, mailen naar rtl om het programma terug (op herhaling eventueel) te krijgen? Ikzelf heb al geprobeerd een website te maken maar ik krijg hem maar niet geupload
Dat er nieuwe Telekids-afleveringen komen is natuurlijk onmogelijk, immers niet met Carlo & Irene.
Herhalingen moet er wel zeker komen, alle goede programma's worden immers toch herhaald??
pi_16579312
Nieuwe afleveringen moet je zeker niet doen. Zie ook de Grote Meneer Kaktus Show. Dat zal een grote desillusie worden.

Herhalingen, daar ben ik helemaal voor !

pi_16580818
Hihi. Leuk dat dit topic weer geschopt wordt.

Telekids rockte.

pi_16581756
quote:
Op zondag 25 januari 2004 21:46 schreef Lboy het volgende:
Dat komt binnenkort volgens mij met telekidsmoetterug.nl!
pi_16581868
Ik doe mee!!!!!
Delivered without an information leaflet
pi_16607817
Nou ik heb de site (waar nog eigenlijk niks op staat) online gekregen. Nu wil ik weten of jullie iets weten wat ik op mijn site kan plaatsen om telekids op herhaling te krijgen. Ikzelf weet het nog niet precies. Het adres voorlopig is : http://members.lycos.nl/telekidsopherhaling/
(er staat 1 liedje als achtergrond deuntje online, die moet even laden als je een slome verbinding heb)
pi_18297378
GEWELDIG GEWOON!!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_18297387
dat is nou echt zo'n programma waar je voor thuisblijft!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_20845017
Is er al meer nieuws over de herhalingen? Lijkt me nu wel een geschikt moment ivm de zomer, alles wordt herhaald.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_20845151
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:42 schreef mark_03 het volgende:
Is er al meer nieuws over de herhalingen? Lijkt me nu wel een geschikt moment ivm de zomer, alles wordt herhaald.
Herhalingen?!
OMG nee! Het is vaak zat herhaald, ook in live&cooking.
Krijg je weer die beelden met Henk van der Meijde, van Prive, in een superman pak..
In die aflevering was mn klas er... en deed ik de Movie Race...
Ze mogen wel alleen Pittige Tijden herhalen?
pi_20845264
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:49 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Herhalingen?!
OMG nee! Het is vaak zat herhaald, ook in live&cooking.
Krijg je weer die beelden met Henk van der Meijde, van Prive, in een superman pak..
In die aflevering was mn klas er... en deed ik de Movie Race...
Ze mogen wel alleen Pittige Tijden herhalen?
Liefst herhalingen van daarvoor ... 1993 ofzo.
Ik herinner me nog een aflevering waar Bulletje (van de miniplaybackshow) de vraag maar raak gast was ...
pi_20845733
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:42 schreef mark_03 het volgende:
ik ga het zeker kijken
pi_20846073
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:55 schreef mark_03 het volgende:
Liefst herhalingen van daarvoor ... 1993 ofzo.
Ik herinner me nog een aflevering waar Bulletje (van de miniplaybackshow) de vraag maar raak gast was ...
Bulletje? whaaaaaaaaaaa
  zondag 25 juli 2004 @ 16:34:04 #160
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_20847232
Stap in............de dreigdouche!
852002IWASTHERE
pi_20855013
voor harry de hengst had je mevrow dikbil zo,n varken
pi_21127977
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef DarcMarc het volgende:
voor harry de hengst had je mevrow dikbil zo,n varken
't Was net of die van papier mache was. .
pi_21128079
Ik mis dat programma nog elke zaterdag..... (is het nou al afgelopen? ja jammer he)
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:04:14 #164
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21359869
Ik mis telekids
Ik mis Pittige Tijden nog meer
Friends don't let friends remain beardless...
pi_21360203
Ik eis herhalingen van Pittige tijden!
pi_21366436
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik eis herhalingen van Pittige tijden!
Gister was er nog een stukje voor op SBS6... meest hilarische momenten . Blijft leuk
  zaterdag 18 december 2004 @ 14:09:37 #167
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24057369
Dit topic verdient gewoon een dikke schop

Oh mijn god. Wat mis ik Telekids toch!!!

Echt top-televisie.
Pittige Tijden, de films, de buuvrouw, de visite, de vraag maar raak-gast, de mega-blubber-race.

Telekids. Kom alsjeblieft terug.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24060927
Iedereen mist telekids.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:38:16 #169
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_24061379
Telekids heeft een hele generatie gevormd tot wat zij nu is. All hail Telekids!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_24062653
Ik mis Telekids ook
Op zaterdagen denk ik altijd aan de zaterdagochtenden van vroeger, toen ik nog eerder mijn bed uit kwam voor Telekids. De ditjes & datjes, de Movie-/Mega Blubber Power Race, de vliegende oude taart, wij zijn beter en natuurlijk pittige tijden
Geweldige televisie!
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:34:59 #171
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24062712
Hoe heten die twee mopperende omaatjes ook alweer?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24062726
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:34 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heten die twee mopperende omaatjes ook alweer?
Zuurtje & Pruimpje ofzo
pi_24062822
"Mevrouw Zuurtje.."
"Mevrouw Pruimpje.."
"Hoe maakt u het vandaag?"
"Ach ja, wat zal ik zeggen, ik heb het aan m'n maag."
"Mevrouw Zuurtje."
"Mevrouw Pruimpje?"
"We zijn toch op de buis! Dus stel u even netjes voor aan de mensen thuis!"

Enzovoorts. .

Geniaal filmpje hoort erbij, in een echt bejaardenhuis met omaatjes met drillende armen die piano spelen of klappen met hakschoenen op hun handen. .
pi_24065551
Ik kan Irene nog steeds niet serieus nemen. Afgelopen week bij Waar een wil is zag ik haar in een klaslokaal met allemaal kinderen. Zit me steeds af te vragen wanneer ze dat verkeersbord neer zet en al die jongens eruit gooit. En steeds denk ik dat Carlo binnenkomt...
pi_24066208
Jeugdsentiment
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:05:13 #176
72979 Stoelpoot
Stoelpoot vermoord
pi_24066244
ik had nog een videoband met 10 jaar telekids.

jammer genoeg is het gewist
02-11-2003 - 28-03-2005 R.I.P. ;( Vermoord door Rhapsody :(
pi_24066725
Harry de hengst
pi_24066801
Telekids is gewoon op precies het goede moment gestopt, als het nog langer was doorgegaan had niemand er zo positief tegeneaan gekeken.
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:56:04 #179
72979 Stoelpoot
Stoelpoot vermoord
pi_24067748
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef Remzz het volgende:
Telekids is gewoon op precies het goede moment gestopt, als het nog langer was doorgegaan had niemand er zo positief tegeneaan gekeken.
Volgens mij was Telekids niet gestopt, maar Peter Jan Rens ging het programma overnemen.
Toen werd het pas niet meer Telekids
02-11-2003 - 28-03-2005 R.I.P. ;( Vermoord door Rhapsody :(
pi_24067839
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:56 schreef Stoelpoot het volgende:

[..]

Volgens mij was Telekids niet gestopt, maar Peter Jan Rens ging het programma overnemen.
Toen werd het pas niet meer Telekids
Oh ja was ook zo, hij wou het ongeveer overnemen zelfde tijd zelfde concept alleen wel een andere naam geloof ik... Werd helemaal niets...
pi_24072226
Damn wat cool.
Ben zelfs een keer met mijn klas er naar toe geweest
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  maandag 20 december 2004 @ 11:08:40 #182
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24098035
Telekids
Kunnen ze niet voor een keer een reunie doen of zo?
Carlo en Irene die gek doen, Damn Telekids was toch echt
Friends don't let friends remain beardless...
pi_24160273
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:08 schreef Dizer het volgende:
Telekids
Kunnen ze niet voor een keer een reunie doen of zo?
Carlo en Irene die gek doen, Damn Telekids was toch echt
Telekids komt terug op digitale televisie wel de herhalingen op [rtl4 gouwe ouwe zender] net zoals ron,s honeymoon quiz,5 uur show,doet ie het of doet ie het niet enz
Stond een tijdje geleden in veronica magazine
  maandag 26 juni 2006 @ 21:35:32 #184
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_39264899
Hoorde net onder 'Mijn vrouw, jouw vrouw' het wijsje dat ook altijd gebruikt werd voor Telekids.. zo van: 'Is er nog wel koffie, zijn er broodjes met beleg.. Doe de deur nou open, anders is de gast al weg!
Ik ben zo zenuwachtig
-Je doet ook wat krampachtig'

enz...

En omdat de zomer eraan komt, hoopte ik ineens (tevergeefs) op herhalingen..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_39266272
Ik denk dat je wel van een TElekids genaratie kan spreken. Ook het idee was best vernieuwend voor Telekids werd de zaterdagochtend nooit echt gebruikt om televisieprogrammas uit te zenden in Nederland.
pi_39287783
Ik keek vanaf 1989. Was het nog RTL Veronique!! OMG...the memories Doordeweeks om 16.00 en zaterdags begon het om 06.00. Ik stond toen gewoon zo vroeg op om te kijken. Nu ben ik er niet uit te branden!!! xD
Maar met Carlo erbij werd het pas legendarisch. En Anniko op zondags.

Het is spijtig dat het afgelopen is maar sommige dingen kunnen beter tot het verleden behoren. C&I doen het nu eigenlijk dunnetjes over met L&C, maar echt lekker loopt die show ook niet meer volgens mij. Het komt iig erg geforceert op mij over.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:44:48 #187
88233 Steve
Still the best.
pi_39288882
Telekids. . De nostalgie. .
Daar mag nog wel eens een leuke dvd van komen. Al die liedjes, die typetje, alles. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_39351515
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Telekids. . De nostalgie. .
Daar mag nog wel eens een leuke dvd van komen. Al die liedjes, die typetje, alles. .
Inderdaad. Met iedereen van 'onze' leeftijd kan je over Telekids beginnen en de verhalen komen weer boven..

Had trouwens een hekel aan Anniko van Santen die op zaterdags altijd voor telekids nog kwam en op zondagochtend boycotte ik haar. Vind haar nu nog steeds een mislukt persoontje die het altijd net niet is.

Maar denk niet dat Telekids nog herhaald gaat worden (iig niet hele uitzendingen)

Vraag me ook af: zouden kinderen van tegenwoordig net zo massaal naar Telekids kijken (of blijven die bij nick/jetix) en wat waren de kijkcijfers van Telekids vroeger?

Kan me de shows van PeterJan daarna niet meer herinneren eigenlijk (gelukkig maar).
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 juni 2006 @ 14:08:56 #189
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39354177
Was vroeger altijd wel leuk
quote:
Kan me de shows van PeterJan daarna niet meer herinneren eigenlijk (gelukkig maar).
daar was inderdaad niks aan
ze hadden beter kunnen stoppen
pi_39354315
Even niet meer spelen, even niet meer rennen..

Telekids, Te-Te-Telekids!!

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_39361990
vond laatst een cd van telekids
You've just been F'd in the A
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:46:56 #192
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39362010
is pittige tijden nu al uit op dvd?
telekids
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:07:50 #193
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_39362603
Eind dit jaar, waarschijnlijk november, ligt de dvd van Pittige Tijden in de winkel

Bron: irenemoors.nl
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:11:15 #194
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_39362702
Ik heb de Telekids-medley gedownload

Jongens zijn veel beter, de jongens!
-Meiden zijn veel beter, de meiden!
Maar meisjes kunnen niet vechten
-Wacht maar, ik geef je een rechtse!

De jongens, de meiden, wie is hier de baas???? Wij zijn beter!!!!

En Giechel en Goochel.. Mevrouw Zuurtje en mevrouw Pruimpje..
pi_39362904
Oh, oh, oh, een blamage
wees niet sip
'k heb een tip
lap het lekker aan je laarsje

Hossen, zing maar mee
en m'n zuster die heet Kee (?)
van je lalalalalala hoehoe

Ook al heb je pech,
al je zorgen zing je weg,
doe maar mee,
want we zijn nog lang niet moe!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39362919
Dat taarten smijten was ook altijd wel leuk. En pittige tijden was echt leuk met 'ik ga ff op mn moooootor rijden' , 'wat een toestand' en 'het is mij, robert' en natuurlijk ik ben lllllllllaura'
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:29:43 #197
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39363157
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:07 schreef Shoplifter14 het volgende:
Eind dit jaar, waarschijnlijk november, ligt de dvd van Pittige Tijden in de winkel

ja,ja,ja!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:28:45 #198
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_39364895
lalalalalaura was altijd grappig... met die wallen die er elke 2 minuten afflikkerden.. Ik ben voor de DVD
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:09:37 #199
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_39371307
Ok, ik ga morgen dus echt al die (zelfgemaakte) videobanden met Pittige Tijden erop ophalen bij mijn vader; ik MOET het nu weer zien!
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_39386530
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:07 schreef Shoplifter14 het volgende:

Oeh!! hebbe!!

Heb nog wat afleveringen op video, helemaal versleten Andre Hazes in de hemel en Arnie die dan over die watten struikelt Al die dingen die Carlo altijd verklootte, je kon me echt opvegen dan
pi_39387974
Rrrrrobert die altijd bij binnenkomst wachtte tot hij de complete aandacht van de camera had en dan het liefste ingezoomd en dan pas zeggen:
"HET IS MIJ! RRRRRRRRRRRRRROBERT!"

De neus van Ludo die altijd scheef zat.

Jessica, die vaak 'Jessica, Katja, hoe heet je eigenlijk' genoemd werd.

Linda die de telefoon opneemt met 'Met Linda van Veen'.

Buurman John (Bernard).

De Frans Bauer Kabouter Buster.

De Meta Look a Like Wedstrijd, met Carlo als Ludo die als Meta verkleed was!
pi_39389971
Geweldig was dat altijd.
pi_39390067
Wat een nostalgie
pi_39390233
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:27 schreef Biancavia het volgende:
Rrrrrobert die altijd bij binnenkomst wachtte tot hij de complete aandacht van de camera had en dan het liefste ingezoomd en dan pas zeggen:

Het leven is een zure bom

Pittige Tijden op DVD, die komt in mijn kast!
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:35:12 #205
152214 Niet-Bubbel
Niet-Bubbel
pi_39390235
Ik vond die record kinder tv maken eigenlijk ook wel top.
Ik spam niet.. ik post gewoon minder nuttig dan de rest.
Stiekem ben ik natuurlijk een botje :)
  vrijdag 30 juni 2006 @ 13:41:40 #206
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_39390450
quote:

De neus van Ludo die altijd scheef zat.

Jessica, die vaak 'Jessica, Katja, hoe heet je eigenlijk' genoemd werd.

Linda die de telefoon opneemt met 'Met Linda van Veen'.

Buurman John (Bernard).

De Frans Bauer Kabouter Buster.

Buurman John ja! Die was ik helemaal vergeten..

De opnames met Frans Bauer als Vraag maar raak-gast en als kabouter natuurlijk ben ik bijgeweest. Was 13 ofzo, superleuk. Een bekende van me was toen de scharrel van Carlo, dus mocht een keer een uitzending komen bekijken. Zei ik geen nee tegen
Frans was best oke trouwens. Kwam nog afscheid nemen na het programma, heel aardig eigenlijk.

Wat me eigenlijk nog het meest verbaasde was de lengte van Irene, de hoeveelheid broodjes die Carlo en Irene tijdens de reclames wegwerkten en ik vroeg me altijd af wat er zou gebeuren nadat de camera's stopten na het nummer 'nog 3, 3 minuten voordat ik stop'. Irene riep naar de kinderen op de tribune: 'jammer dat het afgelopen is he?? Jullie moeten nu die kant uit, want daar wacht de juf/meester' en zo zorgde ze gelijk dat die kinderen vertrokken.
Oh ja, en de buurvrouw die ook altijd genoemd werd in de uitzendingen.. die was net zo grappig als op tv

Hmmm merk dat ik het 10 jaar later die ochtend nog steeds leuk vind. Terwijl ik eerst beetje baalde. Zou eigenlijk een week eerder gaan met als gasten Guusje Nederhorst en Solid Harmony (waar ik destijds cd'tjes enzo van had liggen, ik was 13 he ) maar werd omdat dat niet door kon gaan ineens opgezadeld met Frans Bauer en Ray Slijngaard als gasten. Nou ja, bleek alsnog erg leuk

[ Bericht 1% gewijzigd door Here2Stay op 30-06-2006 14:04:57 ]
pi_39391094
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef Here2Stay het volgende:

maar werd omdat dat niet door kon gaan ineens opgezadeld met Frans Bauer en Ray Slijngaard als gasten. Nou ja, bleek alsnog erg leuk
De imitaties van Carlo als Ray zijn ook onbetaalbaar!
"No one knows. No one knows."

pi_39500541
quote:
'nog 3, 3 minuten voordat ik stop'!!
die draaien we nog steeds als laatste plaat bij de Roadshow!!

in een woord geweldig

, ik zat elke zaterdagmorgen weer aan de buis gekluisterd!!

Hallow, ik ben Meta, ik ben een man
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:25:21 #209
133369 Jivis
Critikut
pi_39501006
Ik heb een compilatievideo, die ik al 20x gezien heb ofzo
Amen.
pi_39505719
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:25 schreef Jivis het volgende:
Ik heb een compilatievideo, die ik al 20x gezien heb ofzo
Ik ook
pi_39513025
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:08 schreef RJW_NB het volgende:

[..]

die draaien we nog steeds als laatste plaat bij de Roadshow!!

in een woord geweldig

, ik zat elke zaterdagmorgen weer aan de buis gekluisterd!!

Hallow, ik ben Meta, ik ben een man
Ze was geen man, maar een MON
pi_39515411
Ik ben Meta, en ik ben een mon! Zulle we makuppe??
pi_39518652
Ik heb ooit een orginele bandje gekocht. Carlo zat er toen nog niet bij.

De tune heb ik even geript: http://www.sieme.nl/telekids/telekids1.mpga
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:08:39 #214
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39518912
Ik heb ook nog in Telekids gezeten, toen t nog alleen met Irene was
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:52:56 #215
133369 Jivis
Critikut
pi_39520251
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:01 schreef Sjimmie het volgende:
Ik heb ooit een orginele bandje gekocht. Carlo zat er toen nog niet bij.

De tune heb ik even geript: http://www.sieme.nl/telekids/telekids1.mpga
Irene kan dus ook echt voor geen meter zingen hè
Amen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:34:14 #216
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_39521718
Ik ben RRRRRRRiiiikk en ik wil motorrijden,maar ik moet afwassen!!

dat vond ik geniaal!!!
There's no point in living if you can't feel alive
pi_39561836
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ook nog in Telekids gezeten, toen t nog alleen met Irene was
was je toen al mediageil
http://www.nieuws.nl/248666
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2006 @ 01:47:07 #218
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_39561847
ik zat de hele rotdat met tranen in mijn ogen bij de laatste uitzending van telekids

wat een heerlijk progamma toch altijd, het begon om 9 uur
:')
pi_39562158
TOP programma

Hoelang al geleden?
pi_39562169
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 01:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zat de hele rotdat met tranen in mijn ogen bij de laatste uitzending van telekids
Ik moest toen ook huilen, bij het laatste liedje.
pi_39565770
Ik was nog van de tijd dat dit het logo was (rechtsonder):

Het logo verandere volgens mij met de tijd.

Overigens zijn hier nog wat leaders te vinden:

http://www.telekids.web-log.nl/

Ik heb geen idee wat je dan te zien krijgt, ik heb zelf geen realplayer om ze te bekijken.

Op wikipedia staat een hele lijst met programmaonderdelen, waaronder Ken je kanjer. Was dat niet dat je bij een goed antwoord zo'n groot zoentje opgeplakt kreeg of een oplichtend zoentje?

Overigens zat ik zelf altijd al vroeg voor de buis. Niet alleen de spellen maar ook de series waren erg leuk. Toen had je bijvoorbeeld (op zondag meen ik) nog een hele oude Batman serie (geen tekenfilm).
pi_39565870
Die shownieuws versie was ook altijd echt geweldig. Ik heb volgens mij nog ergens wel een band met de hoogtepunten van dat programmatje. Echt in een scheur gelegen om het commentaar van carlo.
pi_39567496
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:04 schreef jmac het volgende:

[..]

Ze was geen man, maar een MON
haha ja je hebt helemaal gelijk
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:12:23 #224
133369 Jivis
Critikut
pi_39568844
quote:
w00t
Amen.
pi_39568878
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:39 schreef Stansfield het volgende:
Die shownieuws versie was ook altijd echt geweldig. Ik heb volgens mij nog ergens wel een band met de hoogtepunten van dat programmatje. Echt in een scheur gelegen om het commentaar van carlo.
Sterren in spotlight, sterren die straaaalen.....sterren in spotlight, sterren die daaaaalen. Spotlight vertelt je de roddels, verhaaalen.....wie er applaus krijgt en wie zit de baaaalen.
Roddel maar lekker mee, met spotlight, roddel maar lekker mee!
pi_39568933
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 01:45 schreef jmac het volgende:

[..]

was je toen al mediageil
http://www.nieuws.nl/248666
alvast slaapzak zoeken dan!
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2006 @ 12:17:56 #227
pi_39568990
zijn er eigenlijk ergens hele afleveringen te vinden
pi_39569957
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Sterren in spotlight, sterren die straaaalen.....sterren in spotlight, sterren die daaaaalen. Spotlight vertelt je de roddels, verhaaalen.....wie er applaus krijgt en wie zit de baaaalen.
Roddel maar lekker mee, met spotlight, roddel maar lekker mee!

de melodie komt ook gelijk weer naar boven bij me. Jeugdsentiment.
pi_39570400
Heb ook nog wat Spotlights op video staan, was altijd lachen als ze iets over Rob 'de tuinman' Verlinde hadden, Carlo kon die zo geweldig nadoen
pi_39576047

10 jaar Telekids toen

Pittige Tijden leader

Hier meer: http://www.carloirene.nl/Downloads%20Pittige%20Tijden.htm

[ Bericht 29% gewijzigd door Qunix op 06-07-2006 16:12:49 ]
pi_39576346
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:05 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
pi_39577546
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:15 schreef Biancavia het volgende:

[..]

WAT

Meneer Kaktus was tôf ja!

Alles schoon, alles keurig
Meneer Kaktus is tevree
Alles fris, alles fleurig
Meneer Kaktus zegt: Okee!
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:57:26 #233
88233 Steve
Still the best.
pi_39577606
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

WAT

Meneer Kaktus was tôf ja!

Alles schoon, alles keurig
Meneer Kaktus is tevree
Alles fris, alles fleurig
Meneer Kaktus zegt: Okee!
Meneer kaktus was alleen helemaal in het begin nog leuk, maar niet na Telekids. . .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_39577624
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:57 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Meneer kaktus was alleen helemaal in het begin nog leuk, maar niet na Telekids. . .
Na telekids keek ik het niet meer...
pi_39577669
De Meneer Kaktus Show was leuk ja, maar dat was allang afgelopen tegen de tijd dat Carlo&Irene stopten en zo moest het ook blijven
pi_39594214
Telekids met Aniko
quote:
Zeg Irene, ik ben nou wat moe
ik ga nu naar mijn bed wel te rusten
Nee dat kan niet , geef nou niet toe
Al wil ik net als jij wat rusten
Begrijp me goed, Het was top het was leuk
Maar de vraag is ...Hoe lang gaan we nog door
Nou, Tot het laatste refrein
Wanneer zou dat zijn
Ik vraag het even aan het koor

Nog 3, 3 minuten voordat ik stop
Dat ik kap dat ik nok
Strakjes heel relaxed fijn in bad en dan plat
Iedereen de groeten, eens kijken we moeten nog...
3, 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok
De klok die blijft maar tikken, dus we komen er wel
samen naar het slot

He zeg Carlo , zeg eens netjes gedag
Daaaaag
Nog even en dan gaan we slapen
Oh , wat heerlijk even helemaal niks
ik moet er nu gewoon van gapen
We staan wel lekker te zingen jij en ik
maar dit is al het tweede couplet
Dus hoelang gaan we nog door
Vraag aan het koor
Zijn we al verder met

Nog 2, 2minuten voordat ik stop
Dat ik kap dat ik nok
2, 2 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok
samen naar het slot

Oh, ik moet plassen. Nee, echt eerlijk waar
Hou het maar op hoor, we zijn nog niet klaar
Oh, ik gillen
Dit gaat niet goed.... Oh , ik moet.........

Nog 1, 1 minuut voordat ik stop
Dat ik kap dat ik nok
Iedereen de groeten, eens kijken we moeten nog...
1, 1 minuut voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok
samen naar het slot

Nog een paar seconden. De allerlaatste ronde
De koek is nu helemaal .......Op !
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39594408
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 02:20 schreef Nyx96 het volgende:
Telekids met Aniko
[..]

pi_39597269
quote:
Telekids met Aniko
[..]

Ik vond het altijd jammer als dat liedje klonk
pi_39609737
quote:
Telekids met Aniko
[..]

http://www.freewebs.com/cisongs2/15.%20Nog%203,2,1.mp3 (link kopieren en dan plakken in de adres balk!)
pi_39616270
Die Meneer Kaktus-Telekids was echt STOM. De 'echte' Telekids was veel leuker
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:09:22 #241
133369 Jivis
Critikut
pi_39617743
Daarom was het ook binnen no-time van de buis.
Amen.
pi_39628803
RTL is de enige zender die fatsoenlijke kinder programma's heeft, zoals op rtl 4 en yorin. dat ene hippe bel-puzzel programma met die dyslextische dude bijvoorbeeld.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:31:41 #243
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_39631164
Keek ik altijd ik was 10 toen telekids begon in 1989. En in 1999 keek ik het nog met een dikke kater in mijn bedje.
pi_39698152
ik vond het ook altijd leuk.

jammer dat carlo nu zo wanstaltig is geworden
pi_39698263
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:14 schreef Qunix het volgende:

[..]

http://www.freewebs.com/cisongs2/15.%20Nog%203,2,1.mp3 (link kopieren en dan plakken in de adres balk!)
mooi gezongen als ik het zo terughoor vooral irene zit mooi op de toon
pi_39698620
Ik heb hier nog een cassete bandje liggen met alle liedjes erop
  maandag 10 juli 2006 @ 19:25:35 #247
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_39698770
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:21 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hier nog een cassete bandje liggen met alle liedjes erop
Wat is dat?
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_39699162
quote:

Whehehehe!

*Met Meta stem* Ïk ben Meta en ik ben een mon! *met Ludo stem* Ik ben het, Ludo, de slechterijk van dit stuk. En ik ga die honderdduizendduzelde guldentjes in beslag nemen!

Tralalalaaa
  † In Memoriam † maandag 10 juli 2006 @ 19:38:41 #249
pi_39699237
casette? is dat een soort nieuwe generatie van de cd ofzo?
pi_39699286
Ik wou hem afspelen, maar nergens in het huis was meer een cassette recorder te vinden
pi_39729384
Nu nog wachten op een telekids-compilatie dvd-serie .
pi_42143365
telekids of pittige tijden?
persoonlijk vond ik pt wel leuk maar ik vond zuurtje en pruimpje en giechel en goochel het leukst... geweldig hoe die tegen elkaar konden schreeuwen...

stop de muziek
stop de muziek
STOP DIE MUZIEK!!!!!!
luvvv telekids
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:02:37 #253
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_42143475
Ik mis Telekids
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_42154546
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:02 schreef MrManiak het volgende:
Ik mis Telekids
Ik ook
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  zondag 11 maart 2007 @ 21:18:06 #255
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_47168801

lekker meeblerren achter de computer!
pi_47231429
Wanneer komt die Pittige Tijden dvd uit?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:39:29 #257
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60868859
Ik las ergens dat telekids terug komt met Carlo klopt dit ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60900484
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat? Waarrr wanneer?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 augustus 2008 @ 15:20:10 #259
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60900571
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:13 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Wat? Waarrr wanneer?
Staat hier

Vraag me af of het zo is hoor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60902921
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Carlo heeft gezegd als hij niet meer gevraagd zou worden voor programma's en musicals dat hij dan opnieuw een soort telekids zou willen maken maar dan achter de schermen zou gaan werken.
pi_62285919
TELEKIDS KOMT TERUG! 3 OKTOBER 2009
pi_62286101
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef Kwaliteit het volgende:
TELEKIDS KOMT TERUG! 3 OKTOBER 2009
pi_62286436
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:42 schreef jmac het volgende:

[..]

geen geintje!
bron LIFE & COOKING
pi_62286566
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

geen geintje!
bron LIFE & COOKING
Oh het is 2008 Ben weer lekker aan 't opletten
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:54:49 #265
pi_62288682
TELEKIDS!
Wij keken Al-Tijd. En nu kijk ik life and cooking
Als je zoals ik 'Laura' heet had je wel een probleem in die tijd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:00:51 #267
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_62295785
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:15 schreef Fuente het volgende:
TELEKIDS!
Wij keken Al-Tijd. En nu kijk ik life and cooking
Als je zoals ik 'Laura' heet had je wel een probleem in die tijd
niet alleen Laura, volgens mij iedereen van Pittige Tijden.
quote:
Ik ben Rick, ik heb een hele stoere blik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')