Maar dat is dan meestal stom, in je herinnering is het geweldig tot je het weer zietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef Jimbo het volgende:
nostalgie
telekids zou mss terug komen he, eenmalig geloof ik aleen maar het zou een return maken
de megablubberpowerracequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef Harajuku. het volgende:
En afwasborstels uit een zwembad vol sop zoeken oid?
klopt en toen carlo en irene naar de zaterdag gingen, kreeg je doordeweeks anniko van santenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
kan iemand zich het begin nog herinneren. Dat het redelijk kneuterig was. Elke dag op TV rond een uur of 4. Irene Moors op de bank met een soor van Pino er naast die series als Blossom, My two dads en saved by the bell aan elkaar praatte.
Carlo kwam er pas later bij toen hij flopte met o.a. de Gek van de week show... Toen had je op zaterdag Telekids en op zondag Cartoon Express.
quote:
Ahnee joh. Heb je wel eens een serie die je in je jeugd onwijs tof vond nu nog eens bekeken? Als je nu Telekids zou herhalen zou je het na 10 minuten zat zijn: traag, oubollig en niet grappig gewoon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:14 schreef TitaToven het volgende:
Telekids moet terugkomen, dan wel herhalingen en niet 2 nieuwe gasten die Carlo en Irene proberen na te doen dat lijkt me niets
Het moet gewoon herhaald worden allemaal
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.sintforum.com/wiki/index.php?title=Telekids
En de sint was een graag geziene gast... en Carlo in zijn megablubberpowerrace pakje
Dit weet ik nog wel ja, ik helemaal blij dat telekids tķch soort van verder ging maar damn wat was dat kut zegquote:Vanaf dat moment nam typetje Meneer Kaktus de presentatie over, en werd het gehele principe van Telekids overboord gegooit. Dit flopte gigantisch, en werd binnen 3 maanden van de buis gehaalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |