Maar dat is dan meestal stom, in je herinnering is het geweldig tot je het weer zietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef Jimbo het volgende:
nostalgie
telekids zou mss terug komen he, eenmalig geloof ik aleen maar het zou een return maken
de megablubberpowerracequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef Harajuku. het volgende:
En afwasborstels uit een zwembad vol sop zoeken oid?
klopt en toen carlo en irene naar de zaterdag gingen, kreeg je doordeweeks anniko van santenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
kan iemand zich het begin nog herinneren. Dat het redelijk kneuterig was. Elke dag op TV rond een uur of 4. Irene Moors op de bank met een soor van Pino er naast die series als Blossom, My two dads en saved by the bell aan elkaar praatte.
Carlo kwam er pas later bij toen hij flopte met o.a. de Gek van de week show... Toen had je op zaterdag Telekids en op zondag Cartoon Express.
quote:
Ahnee joh. Heb je wel eens een serie die je in je jeugd onwijs tof vond nu nog eens bekeken? Als je nu Telekids zou herhalen zou je het na 10 minuten zat zijn: traag, oubollig en niet grappig gewoon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:14 schreef TitaToven het volgende:
Telekids moet terugkomen, dan wel herhalingen en niet 2 nieuwe gasten die Carlo en Irene proberen na te doen dat lijkt me niets
Het moet gewoon herhaald worden allemaal
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.sintforum.com/wiki/index.php?title=Telekids
En de sint was een graag geziene gast... en Carlo in zijn megablubberpowerrace pakje
Dit weet ik nog wel ja, ik helemaal blij dat telekids tķch soort van verder ging maar damn wat was dat kut zegquote:Vanaf dat moment nam typetje Meneer Kaktus de presentatie over, en werd het gehele principe van Telekids overboord gegooit. Dit flopte gigantisch, en werd binnen 3 maanden van de buis gehaalt.
Die was legendarisch, ze speelde ook erg leuk meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet nog wel een briljant aflevering van pittige tijden, met Sally Spectra (Darlene Conley RIP), echt geweldig was die
Klopt ja, Telekids begon geloof ik in 1989 met een hele jonge Irene Moors (en een hele jonge Tomatenboer ook trouwens).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
kan iemand zich het begin nog herinneren. Dat het redelijk kneuterig was. Elke dag op TV rond een uur of 4. Irene Moors op de bank met een soor van Pino er naast die series als Blossom, My two dads en saved by the bell aan elkaar praatte.
Carlo kwam er pas later bij toen hij flopte met o.a. de Gek van de week show... Toen had je op zaterdag Telekids en op zondag Cartoon Express.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zag toevallig life & cooking en het is 10 jaar geleden dat telekids stopte, dus dat ze nu een écht állerlaatste aflevering zouden maken
omfg dat C.O.P.Squote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt ja, Telekids begon geloof ik in 1989 met een hele jonge Irene Moors (en een hele jonge Tomatenboer ook trouwens).![]()
Toen had je nog dit soort onschuldige televisie:
Helaas kon ik niet meer dat fragment vinden met Irene Moors en zo'n gele Pino op de achtergrond, die heeft ook op Youtube gestaan.
Ik heb het vanaf het begin gevolgd, in de beginjaren zonden ze ook tekenfilms uit die zo ongeveer de hele ochtend duurden.![]()
Na schooltijd kwam rond een uur of 16.00 ook elke middag Telekids, met tekenfilms als Cops etc.
De intro alleen al maakt me weer nostalgisch
Meestal na schooltijd rond een uur of 16.00 keek ik dan naar Telekids samen met mijn moeder. Die goeie ouwe tijd heh.
Ik ben van 1981 en heb Telekids vanaf de start gevolgd (ik meen in 1989?) ik denk dat C.O.P.S uitgezonden werd tussen 1990 en 1994 in de middag. Maar dat weet ik niet meer precies hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omfg dat C.O.P.S
En in mijn herinnering kwam het altijd zaterdagochtend vanaf 9 uur? Of ben je een eerdere generatie?
ja ik heb helaas alleen de laatste 2 jaren bewust meegemaakt, maar tof was het zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben van 1981 en heb Telekids vanaf de start gevolgd (ik meen in 1989?) ik denk dat C.O.P.S uitgezonden werd tussen 1990 en 1994 in de middag. Maar dat weet ik niet meer precies hoor.
Idd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Idd.
Moest je toen niet bellen en een letter raden of zo? Of als je naam begon met de letter, dan kon je bellen?
Daar ben ik het mee eens...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ahnee joh. Heb je wel eens een serie die je in je jeugd onwijs tof vond nu nog eens bekeken? Als je nu Telekids zou herhalen zou je het na 10 minuten zat zijn: traag, oubollig en niet grappig gewoon.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:30 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb mij uitstekend vermaakt met telekids toen ik klein was.
Maar als ik wel eens Live & Cooking vandaag de dag voorbij zie komen dan kan ik mij alleen maar ergeren aan die Carlo Boszhard en Irene Moors met hun sketches.Ze presenteren dan notabene een programma voor volwassenen.
![]()
Maar goed, dit kan aan mij liggen...
Dan kan ik mooi blijven liggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:17 schreef Fuente het volgende:
Kinderprogramma? Ik zou er weer vroeg voor opstaan denk ik
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dan kan ik mooi blijven liggen
tsja dillema, zal wel met z'n allen op de bank worden....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
Pfff, alsof jij de megablubberpowerrace wilt missen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |