Mudhoney en Pearl Jam nog te gaan dit jaarquote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef remlof het volgende:
Nirvana
Vorig weekend nog de Melvins live gezien... Damn I love grunge!
Ik vind het wel ietsje ruiger hoorquote:Op zondag 29 april 2007 02:37 schreef tong80 het volgende:
Alsof e van de beatles obladoobl;ada laten horen
ze hebben korte tijd een 2e gitarist gehad.quote:
niet gek als je bijvoorbeeld een optreden op Pinkpop verkutquote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef Elusive het volgende:
Oasis is geniaal, vooral live, jammer kennen mensen in nederland oasis alleen maar als dat groepje van Wonderwall en "die 2 broers"
En terecht.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs doet Nirvana weer lekker af
[..]
Niet zomaar twee broers. De domste broers ter wereldquote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef Elusive het volgende:
Oasis is geniaal, vooral live, jammer kennen mensen in nederland oasis alleen maar als dat groepje van Wonderwall en "die 2 broers"
Die Liam is nu toch ontoerekeningsvatbaar. Oasis is voor mij gestorven rond 1997. Net als Radiohead...quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs doet Nirvana weer lekker af
[..]
niet gek als je bijvoorbeeld een optreden op Pinkpop verkut
je eerste goede opmerking vanavond:)quote:Op zondag 29 april 2007 02:39 schreef tong80 het volgende:
Song to the siren van This Mortal coil zouden ze moeten laten horen.
Dank je wel.quote:Op zondag 29 april 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
De domste broers ter wereld
niet gaan zeiken Tong.quote:
aan de andere kant is het toch heerlijk om zinloos over smaak te twisten.quote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat heerlijk om gewoon helemaal geen verstand van muziek te hebben buiten 'dit vind ik mooi' of 'dit vind ik niet mooi' om![]()
Je hebt muziek en je hebt K3.quote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat heerlijk om gewoon helemaal geen verstand van muziek te hebben buiten 'dit vind ik mooi' of 'dit vind ik niet mooi' om![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |