En terecht.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs doet Nirvana weer lekker af
[..]
Niet zomaar twee broers. De domste broers ter wereldquote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef Elusive het volgende:
Oasis is geniaal, vooral live, jammer kennen mensen in nederland oasis alleen maar als dat groepje van Wonderwall en "die 2 broers"
Die Liam is nu toch ontoerekeningsvatbaar. Oasis is voor mij gestorven rond 1997. Net als Radiohead...quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef rubbereend het volgende:
Matthijs doet Nirvana weer lekker af
[..]
niet gek als je bijvoorbeeld een optreden op Pinkpop verkut
je eerste goede opmerking vanavond:)quote:Op zondag 29 april 2007 02:39 schreef tong80 het volgende:
Song to the siren van This Mortal coil zouden ze moeten laten horen.
Dank je wel.quote:Op zondag 29 april 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
De domste broers ter wereld
niet gaan zeiken Tong.quote:
aan de andere kant is het toch heerlijk om zinloos over smaak te twisten.quote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat heerlijk om gewoon helemaal geen verstand van muziek te hebben buiten 'dit vind ik mooi' of 'dit vind ik niet mooi' om![]()
Je hebt muziek en je hebt K3.quote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat heerlijk om gewoon helemaal geen verstand van muziek te hebben buiten 'dit vind ik mooi' of 'dit vind ik niet mooi' om![]()
één van de meest invloedrijkste bands van de 90'squote:
Over smaak valt te twisten, van dat spreekwoord 'Over smaak valt niet te twisten' klopt geen kloten, dat bewijzen een hoop mensen vanavond.quote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Jawel, maar verder dan 'ik vind het nummer wat jij kut vindt wel mooi' kom ik dan ook niet.quote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef phish852 het volgende:
aan de andere kant is het toch heerlijk om zinloos over smaak te twisten.
Cobain was zeker onder invloed ja.quote:Op zondag 29 april 2007 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één van de meest invloedrijkste bands van de 90's
Sorry, maar heb je het nu écht over Buckley?quote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef tong80 het volgende:
Geen melodie te vinden in het nummer beetje krijsen
Dit is net zo gemoedelijk als de Top 2000-reeks, hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 02:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Over smaak valt te twisten, van dat spreekwoord 'Over smaak valt niet te twisten' klopt geen kloten, dat bewijzen een hoop mensen vanavond.
Zeker wel. Iedereen heeft verstand van muziek. Als je toch niet gelooft in je eigen smaak, wat ben je dan waard? Verdedig je smaak altijd, verdomme...quote:
Nee, dank u.quote:
'quote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry, maar heb je het nu écht over Buckley?
Tja, jij bent fanatiek anti-Radiohead, dus verder muzikaal niet erg serieus te nemen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef tong80 het volgende:
Geen melodie te vinden in het nummer beetje krijsen
Natuurlijk wel. Ik heb het niet en de meeste mensen om mij heen hebben het al meer dan ik.quote:
Sinds mijn bijdrage van 2004 (Talking Heads Once in a Lifetime) op de radio is geweest hoor je me niks slechts meer zeggen over de top2000. Al is het wel moeilijk hoor.. ook nu weerquote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is net zo gemoedelijk als de Top 2000-reeks, hoor.
Gelukkig heb ik Buffalo Tom Vorig jaar in de Willem 2 gezien.Die schrijven welbloedstollend mooie nummers integensteling tot deze zeveraar.quote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef Juan Zueco het volgende:
De kans dat we Buffalo Tom, Joy Division, Echo & the Bunnyman en artic monkeys te zien krijgen lijkt me nu ook wel vrij nihil.
Jammer.
J.
Het is me al eens eerder opgevallen, maar wij zullen het op geen enkel cultureel gebied ooit eens worden.quote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
Ja cultureel verantwoord
Gemoedelijkquote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is net zo gemoedelijk als de Top 2000-reeks, hoor.
Dat is er wel, staat alleen niet in hun database....wat een waardeloze lijst is dat zeg.quote:Op zondag 29 april 2007 02:32 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik zeg elke zaterdag in de zomer maanden van 23:30 tot 03:00 de nacht v/d popmuziek.![]()
Er is materiaal genoeg zou ik zo zeggen.
Ach toe, maak jezelf nu niet verder belachelijk.quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef Elusive het volgende:
radiohead is gewoon een middelmatig bandje, in de klasse milli vanili en petre andre
Teveel gezopen vanavond? Je slaat namelijk wartaal uit.quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef Elusive het volgende:
radiohead is gewoon een middelmatig bandje, in de klasse milli vanili en petre andre
Ik bedoelde hier op FOK!... Maar je hebt gelijk, op tv ook!quote:Op zondag 29 april 2007 02:45 schreef Isabeau het volgende:
GemoedelijkDat omschrijft de doorsnee-keuze van de avond wel.
Jij bent echt een ouwe lul.quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze afsluiten met mijn aanvraag van The End van The Doors uit 1968,
zo hoop ik dat Yer Blues nog langskomt met John Lenno en op gitaar Eric Clapton daarnaast nog Keith Richards op bas en Mitch Mitchell op drums!quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze afsluiten met mijn aanvraag van The End van The Doors uit 1968,
Dus iedereen moet dezelfde smaak hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, jij bent fanatiek anti-Radiohead, dus verder muzikaal niet erg serieus te nemen.
Is te lang. Die zullen ze nooit uitzenden. Live versies zijn doorgaan nog langer en een originele videoclip is er niet. De Toronto versie zal er wel het dichtst bij komen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Ik neem het je nog steeds kwalijk dat je geen aankondiging hebt gedaan in het Buffalo Tom topicquote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Buffalo Tom Vorig jaar in de Willem 2 gezien.Die schrijven welbloedstollend mooie nummers integensteling tot deze zeveraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |