En dat vinden ze zelf ook.quote:Op zondag 29 april 2007 02:33 schreef phish852 het volgende:
[..]
Oasis wordt in nederland altijd zo ondergewaardeerd, maar zonder Oasis géén Cool Britania ... en daarna is er het nodige doorgebroken qua muziek in Engeland... en niet alleen qua muziek, Oasis was het icoon van de totale cultuur omslag in de UK.
Be my guest!quote:Op zondag 29 april 2007 02:34 schreef marcb1974 het volgende:
Wie zet de mail actie op zodat ze er volgende maand weer zijn
¾ leeft nog hoor.quote:
als je leadzanger toegeeft weinig origineel te zijn en als je je eigen publiek zo vaak laat stikken door brakke optredens of totale afwezigheid dan houdt het voor mij op!quote:Op zondag 29 april 2007 02:33 schreef phish852 het volgende:
[..]
Pardon?!
Oasis wordt in nederland altijd zo ondergewaardeerd, maar zonder Oasis géén Cool Britania ... en daarna is er het nodige doorgebroken qua muziek in Engeland... en niet alleen qua muziek, Oasis was het icoon van de totale cultuur omslag in de UK.
Maar goed, niks zo leuker als discussieren over muziek uiteraard!
ja oké, dat is vind ik wellicht ook wat minder, maar is de muziek daardoor slechter?quote:
Is het iets recenter, is het weer niet goed.quote:
tweederde bedoel jequote:
Moest het van mij recenter danquote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het iets recenter, is het weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |