Teveel gezopen vanavond? Je slaat namelijk wartaal uit.quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef Elusive het volgende:
radiohead is gewoon een middelmatig bandje, in de klasse milli vanili en petre andre
Ik bedoelde hier op FOK!... Maar je hebt gelijk, op tv ook!quote:Op zondag 29 april 2007 02:45 schreef Isabeau het volgende:
GemoedelijkDat omschrijft de doorsnee-keuze van de avond wel.
Jij bent echt een ouwe lul.quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze afsluiten met mijn aanvraag van The End van The Doors uit 1968,
zo hoop ik dat Yer Blues nog langskomt met John Lenno en op gitaar Eric Clapton daarnaast nog Keith Richards op bas en Mitch Mitchell op drums!quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze afsluiten met mijn aanvraag van The End van The Doors uit 1968,
Dus iedereen moet dezelfde smaak hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, jij bent fanatiek anti-Radiohead, dus verder muzikaal niet erg serieus te nemen.
Is te lang. Die zullen ze nooit uitzenden. Live versies zijn doorgaan nog langer en een originele videoclip is er niet. De Toronto versie zal er wel het dichtst bij komen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
Ik neem het je nog steeds kwalijk dat je geen aankondiging hebt gedaan in het Buffalo Tom topicquote:Op zondag 29 april 2007 02:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Buffalo Tom Vorig jaar in de Willem 2 gezien.Die schrijven welbloedstollend mooie nummers integensteling tot deze zeveraar.
was een rel pogingquote:Op zondag 29 april 2007 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ach toe, maak jezelf nu niet verder belachelijk.
Nee, maar kwaliteit herkennen is toch wel het minste als je een mening over muziek wilt hebben, vind je niet?quote:
ja en? Elvis Costello is net zo oud als ik.quote:
Cracker was ook geweldig voorheen Camper Van Beethoven. Take the Skinheads bowling.quote:Op zondag 29 april 2007 02:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik neem het je nog steeds kwalijk dat je geen aankondiging hebt gedaan in het Buffalo Tom topicW2 maakt geen reclame. Zo kwam vorig jaar ook Cracker... ook zo n geweldige band die 013 verdiend.
Dus.quote:Op zondag 29 april 2007 02:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, maar kwaliteit herkennen is toch wel het minste als je een mening over muziek wilt hebben, vind je niet?
Ik hou van je.quote:Op zondag 29 april 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben van de McCartney-tak
Take the Skinheads Bowlingquote:Op zondag 29 april 2007 02:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cracker was ook geweldig voorheen Camper Van Beethoven. Take the Skinheads bowling.
Maar zoeken ze nou met opzet de slechtste uitvoertingen van briljante nummers ?
quote:Op zondag 29 april 2007 02:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, maar kwaliteit h erkennen is toch wel het minste als je een mening over muziek wilt hebben, vind je niet?
quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef =HellFire= het volgende:
Is The Clash al geweest? Heb em net aangevraagd. Is ook een dode: Joe Strummer.Als dat de vereiste is dan MOET ie toch wel eens langskomen eh...
Ja, idd Joe Strummer. Held der heldenquote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef =HellFire= het volgende:
Is The Clash al geweest? Heb em net aangevraagd. Is ook een dode: Joe Strummer.Als dat de vereiste is dan MOET ie toch wel eens langskomen eh...
Och, je hoeft het niet eens te erkennen. Als je het niet mooi vindt, vind je het niet mooi. Maar inzien dat het goed is, is toch wel nodig.quote:
Mike Ness van Social Distortion hebben ze niet, Tong! I checked for ya.quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Kick ass rock 'n'roll motherfucker. Go kicking pure rock 'n'rool to the bottom.
Geintje.
Ikl ga ff pissen
Nog hooguit één.quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn god. Hoeveel fossielen krijgen we nog?
Was dat tijdens de varkensbaai crisis? Of Market Garden?quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef golfer het volgende:
Randy Newman.
Die draaiden mijn maten en ik helemaal grijs op onze kamer in de kazerne tijdens mijn militaire diensttijd.
De Mozart van de popmuziek.quote:Op zondag 29 april 2007 02:51 schreef broer het volgende:
De liedjes. De liedjes!
De pijn is snel over, nog even.quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn god. Hoeveel fossielen krijgen we nog?
Ja wat wil je als je in 1914 neutraal bentquote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef golfer het volgende:
Randy Newman.
Die draaiden mijn maten en ik helemaal grijs op onze kamer in de kazerne tijdens mijn militaire diensttijd.
Je bent nog scherp zo laat, Tongquote:Op zondag 29 april 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wat wil je als je in 1914 neutraal bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |