Och, je hoeft het niet eens te erkennen. Als je het niet mooi vindt, vind je het niet mooi. Maar inzien dat het goed is, is toch wel nodig.quote:
Mike Ness van Social Distortion hebben ze niet, Tong! I checked for ya.quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Kick ass rock 'n'roll motherfucker. Go kicking pure rock 'n'rool to the bottom.
Geintje.
Ikl ga ff pissen
Nog hooguit één.quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn god. Hoeveel fossielen krijgen we nog?
Was dat tijdens de varkensbaai crisis? Of Market Garden?quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef golfer het volgende:
Randy Newman.
Die draaiden mijn maten en ik helemaal grijs op onze kamer in de kazerne tijdens mijn militaire diensttijd.
De Mozart van de popmuziek.quote:Op zondag 29 april 2007 02:51 schreef broer het volgende:
De liedjes. De liedjes!
De pijn is snel over, nog even.quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn god. Hoeveel fossielen krijgen we nog?
Ja wat wil je als je in 1914 neutraal bentquote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef golfer het volgende:
Randy Newman.
Die draaiden mijn maten en ik helemaal grijs op onze kamer in de kazerne tijdens mijn militaire diensttijd.
Je bent nog scherp zo laat, Tongquote:Op zondag 29 april 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wat wil je als je in 1914 neutraal bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |