quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:24 schreef Ambrosius het volgende:Waarom speelt ze überhaupt dit toernooi? Op deze manier is het niet bepaald een waardig afscheid.
Clijsters: "Ik koos Warschau met zorg uit"
ma 30/04/07 - Kim Clijsters speelt in Warschau haar enige graveltoernooi van het seizoen. "Maar ik ben heel gemotiveerd", verzekerde Clijsters de Poolse journalisten.
Kim Clijsters speelt in Warschau haar eerste toernooi sinds Key Biscayne. Toen verloor ze in de achtste finales van Na Li en liep ze een rugblessure op. Clijsters werkt dit jaar nog een beperkt programma af. Zo laat ze Roland Garros aan zich voorbij gaan.
"Ik speel weinig omdat ik fysiek top wil zijn. Het laatste wat ik wil, is onvoorbereid spelen."
"Ik koos dit toernooi met zorg uit. Ik speel enkel nog toernooien waar ik een emotionele band mee heb", zegt de titelverdedigster.
Clijsters trouwt in juli met Brian Lynch en dat speelt ook nu een hoofdrol. "Ik hoop gewoon dat ik geen blessure oploop. Ik beperk de risico's. Stel je voor dat ik met een brace of zo moet trouwen..."