Jij was laatquote:
Nee, helaasquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een betere nickname voor me?
Nee, want jij mikt dat ding dichtquote:
te triest voor woorden dat dit programma nog looptquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
Hier ook nog een keertje.
Een kijkje in het gekkenhuis.
Gouden Kooi-bewoner dreigt met zelfmoord
Heb je gekeken ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
te triest voor woorden dat dit programma nog loopt![]()
Daarvoor heb je enkel een webcam van het huis van golfer en bluezz nodig, at the moment.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daarvoor heb je enkel een webcam van het huis van golfer en bluezz nodig, at the moment.
Je spelling.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar zoiets gebeurd toch elke dag daar?
't is alsnog de schoppenaas.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de schoppenboer.
Straks pokeren.
Wij spelen dat al jaren met diverse mensen hoor, maar dan voor de lol. Hoogste inzet 2,50.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
't is alsnog de schoppenaas.
The only card I need, is the Ace of Spades.
Zes is fijn, veel meer ben ik nooit zo voor. Ga voorzichtig om met de Anna Kournikova hand he.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
De cowboyvariant.
Vaste kern, mwah. Op zich wel, maar dan niet altijd hetzelfde aantal. Vanavond met zijn zessen.
Ik ga gewoon samenspannen met m'n vriendin om de pot binnen te halen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zes is fijn, veel meer ben ik nooit zo voor. Ga voorzichtig om met de Anna Kournikova hand he.
Ik ga even douchen.
Dat je maar vele malen de Dead Man's Hand mag hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
De cowboyvariant.
Vaste kern, mwah. Op zich wel, maar dan niet altijd hetzelfde aantal. Vanavond met zijn zessen.
of stiften!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:51 schreef tong80 het volgende:
Vroeger deden we gewoon zwikken en toepen
Over dat laatste verschillen we dan van meningquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Het wordt wel goed weer jah. Een traktatie in de vorm van een nederlaag hoort daar niet bij wat mij betreft
Kwamen ze allebei?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef VoreG het volgende:
Whehe. Gerard en Joling over de vloer was weer top
Welks?quote:
Ik denk het juist niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Over dat laatste verschillen we dan van mening![]()
Heb je het tegen mij? Zo ja, dan zijn dit mijn plannen: Koninginnedag 2007 Wat,wat,wat ga je doen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Je gaat voor een feestje in A'dam morgen, of overmorgen?
nee dagje wiskunde was lang 8 uur wiskunde doenquote:
Na 8 minuten had ik altijd al genoeg van wiskunde!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
nee dagje wiskunde was lang 8 uur wiskunde doen![]()
en morgen mogen we weer![]()
Ja, ik had het tegen jou. Klinkt goed.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Zo ja, dan zijn dit mijn plannen: Koninginnedag 2007 Wat,wat,wat ga je doen?
het fajah lourens toernooiquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef borisz het volgende:
Voorlopig hou ik een kleine pokerstop, eerst examen maar halen![]()
gister nog wel 32,50 gewonnen in de fajah lourens toernooi zonder fajah. Ik werd 6de
ook, maar ook goed gespeeld, misschien een paar kleine foutjes maar verder prima gespeeld, alleen ik was toch shortstacked met 77 en toen liep ik tegen AQ op en flopte een vrouw.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Knappe prestatie borisz, veel geluk gehad?
Ik moet toegeven dat Ajax en Lazio voorrang hebben op het hele Koninginnedag/nacht gebeuren. Dat ik toevallig dan in de stad ben maakt het wat makkelijker om nog even rond te banjeren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik had het tegen jou. Klinkt goed.
ik speel tegenwoordig de laatste tijd wel eens de 1$ en de laatste keren cash ik iedere keerquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe ik je niet na, al speel ik weinig toernooien meer.
Ik schets je een beeld van morgen: Zit ik @ Leidse in de kroeg AJAX te kijken met een radiootje aan. Bij rust even oversteken naar Sports Cafe om een kwartiertje van Roma-LAZIO te kijken en dan weer terug om AJAX te kijken. Mocht AJAX het niet redden, dan meteen weer terug naar Sports Cafe voor het laatste half uurtje van Roma-LAZIO en als AJAX kampioen wordt, dan weet ik echt ff niet meer wat ik moet doen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij mij is het echt andersom.
En Aanvoerder, zo hoort het als voetbalfan.
het verlies van lazio wegzuipen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dan meteen weer terug naar Sports Cafe voor het laatste half uurtje van Roma-LAZIO en als AJAX kampioen wordt, dan weet ik echt ff niet meer wat ik moet doen!
Kans zit er dik in. Lazio zit in een dipje en Roma komt er juist weer uit. Maar toch, eerder dit seizoen was Lazio slechter in vorm, maar won wel (wel geflatteerd) met 3-0 van Roma.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het verlies van lazio wegzuipen?
BBQ'en in april. Het is toch niet te geloven he?quote:
Leve de klimaatveranderingquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
BBQ'en in april. Het is toch niet te geloven he?
Nee precies. Het hoort eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
BBQ'en in april. Het is toch niet te geloven he?
Ik BBQ uit de magnetronquote:
Het hoort bij goed weer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee precies. Het hoort eigenlijk niet...
herstel het hoort bij warm weer. Het weer nu is gewoon slecht.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
herstel het hoort bij warm weer. Het weer nu is gewoon slecht.
Die Brian heeft bij mij in de klas gezeten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
Hier ook nog een keertje.
Gouden Kooi-bewoner dreigt met zelfmoord
Dat verklaart een paar dingen over jou.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die Brian heeft bij mij in de klas gezeten.
Wellicht. Maar het was altijd al een weirdo, zat allemaal gedichtjes te schrijven en vond zichzelf heel wat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat verklaart een paar dingen over jou.
Dat meen je niet brother. Werd je niet helemaal para van hemquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is geen teken van een sick mind hoor.quote:
Hij zei toen na elke zin '..., weet je.' En dan zei ik 'Nee', begreep 'ie me niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat meen je niet brother. Werd je niet helemaal para van hem.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zei toen na elke zin '..., weet je.' En dan zei ik 'Nee', begreep 'ie me niet.
[..]
Hij zei toen na elke zin '..., weet je.' En dan zei ik 'Nee', begreep 'ie me niet.
[..]
Nee, 036 al.quote:
Hè bah, Brian is een stadsgenoot van ons?quote:
Ja. Mijn extreme makeover is misluktquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:51 schreef clauwheee het volgende:
Whehe, dombo die gast.
Sjimz, wat ben jij veranderd
Ik weet niet of hij hier ook woonde eigenlijk. Maar dit is zijn site: http://www.brianspoetry.com/quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hè bah, Brian is een stadsgenoot van ons?.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tip doe het net zoals VoreG een paar jaar terug. Een nieuwe nick een andere avatar......quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja. Mijn extreme makeover is mislukt![]()
Was een goede eh!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tip doe het net zoals VoreG een paar jaar terug. Een nieuwe nick een andere avatar......
"En we gaan naar Tilburg..."quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:34 schreef VoreG het volgende:
Mijn plannen voor morgen zijn om 9 uur opstaan, omdat ik m;'n hond moet uitlaten.
Daarna van de zenuwen maar iets gaan doen. De afwas ofzo...
Dan om 14.30 de radio aan en panisch bij elke "EN WE SCHAKELEN NU OVER NAAR..." opspringen.
Valt wel mee hoor, AZ wint vrij eenvoudig met 3 of 4-0 van Excelsior.. Niets spannends aan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
ZENUWSLOPENDE dag.
Ik hoop ook dat feyenoord en Roda gelijkspelen en wij winnen..quote:
Ben ik blij dat ik geen radio bij me heb morgen. Iedere keer als er een Goalalert op de schermen verschijnt zal mijn hart wel sneller gaan kloppen.quote:
Om er nog maar eens een cliché in te gooien: hoop doet leven!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat feyenoord en Roda gelijkspelen en wij winnen..![]()
Keep on dreamingquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat feyenoord en Roda gelijkspelen en wij winnen..![]()
En Feyenoord 8equote:Op zaterdag 28 april 2007 22:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar het zou wel een stunt zijn als Groningen het zou redden zeg
Ja sorry, Utrecht moet geslachtofferd worden.quote:
HELEMAAL MEE EENSquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja sorry, Utrecht moet geslachtofferd worden.![]()
Als Groningen en Roda winnen en Feyenoord niet is dat een feit..quote:
Ik denk gewoon dat Alves het morgen weer op zijn heupen krijgt en SCH gewoon met 3-0 wintquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja sorry, Utrecht moet geslachtofferd worden.![]()
Ik denk het ook ja. helaasquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat Alves het morgen weer op zijn heupen krijgt en SCH gewoon met 3-0 wint
Als FCG wint, dan wil ik ook dat FC Twente wintquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. helaas![]()
Maar toch wil ik van Utrecht winnen, als Groningen 6e wordt vang ik behoorlijk wat geld.
Alleen Roda zit weer dwars.![]()
Ik hoop met je mee..quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als FCG wint, dan wil ik ook dat FC Twente wint
AZquote:
Die Tukkers hebben ons vorig jaar al genaaid door gelijk te spelen tegen jullie, nu mogen ze voor eigen publiek wel voluit gaanquote:
Vraag me af of ze daar zin in hebben. Die zullen vast wat krachten sparen voor de playoffs..quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die Tukkers hebben ons vorig jaar al genaaid door gelijk te spelen tegen jullie, nu mogen ze voor eigen publiek wel voluit gaan
Againzender komt toch ook uit Utrecht, misschien had hij het over hemquote:
ow..quote:
5e plek wordt hem niet meer, stiekum hoop ik nog op de 6e plek..quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga er echt niet vanuit dat wij er weer met die 5e plek vandoor gaan. Is dat wel zo, dan is Koninginnenacht in Grunn vast nóg gezelliger
Ik denk:
AZ kampioen. SCH wint, Roda wint, wij winnen.
De enige die volgens mij niet speelt is Engelaar, de rest van het basisteam speelt volgens mij welquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vraag me af of ze daar zin in hebben. Die zullen vast wat krachten sparen voor de playoffs..![]()
En dan lekker FCU-FCG in de play offsquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
5e plek wordt hem niet meer, stiekum hoop ik nog op de 6e plek..![]()
ivm met weddenschap.
Gaat reuze spannend worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dan lekker FCU-FCG in de play offs
Maar als Utreg voor de goal gaat hangen krijgen ze in uitwedstrijden JUIST goals tegen. In 9 uitwedstrijden kregen ze al in de eerste 10 minuten een goal tegen... anyway, we zien het morgen welquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat reuze spannend worden.
Ik heb liever Feyenoord om eerlijk te zijn, Utrecht schat ik hoger in momenteel.
Maar eerst maar eens afwachten wat het morgen wordt. beide ploegen strijden nog ergens voor. Kon wel een een mooie spannende wedstrijd worden. Al ben ik een beetje bang dat Utrecht met veel man voor de goal gaat hangen en er vrolijk op los gaat counteren.
Want Utrecht wil absoluut geen tegendoelpunt.
Slaap lekker Clau.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef clauwheee het volgende:
Clau verstandig. Clau gaat pitten. Op naar morgen
Goeie tip en gelijk met één van m'n helden Van Morrisonquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
Lekker nog even kijken naar De nacht van de Popmuziek op Nederland 3.
De nacht van de popmuziekquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Goeie tip en gelijk met één van m'n helden Van Morrison
Dank je welquote:
De die-hards zitten in dat popmuziektopic.quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was een dooddoener tong, ruim een uur geen post.
Nee hoorquote:Op zondag 29 april 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
De die-hards zitten in dat popmuziektopic.
Feli!quote:Op zondag 29 april 2007 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja burp. WE ZIJN KAMPIOEN. Tering, wat een feest, wat een vuurwerk, wat een toepasselijke kampioenswedstrijd, maar nogmaals, wat een feest. We worden de derde club van Zeeland, hoe klein we ook zijn...
Morgen naar Tilburg, het gouden weekend een vervolg geven...
Veel plezier alvastquote:Op zondag 29 april 2007 08:24 schreef DIGGER het volgende:
Op naar de woonboot!
Einde voetbalcompetitie volgen we op de heerlijk ouderwets Radio 1 manier![]()
1 -1 ?quote:Op zondag 29 april 2007 09:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Gefeliciteerd Sandman. Juich ze naar de dubbele cijfers vandaag in Tilburg!
U heeft 1 PM ontvangenquote:Op zondag 29 april 2007 07:55 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Belangrijke dag vandaag!
Ik had het jullie toch meer gegund dan AZ.quote:Op zondag 29 april 2007 10:29 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog gaat straks de gifbeker helemaal leegdrinken...
Als die club uit Alkmaar kampioen word drink ik mee...quote:Op zondag 29 april 2007 10:29 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog gaat straks de gifbeker helemaal leegdrinken...
Schilderij?quote:Op zondag 29 april 2007 11:17 schreef RayMania het volgende:
Ja, zo'n walgelijk schilderij wordt niemand vrolijk van.
Spiegel.quote:
Tis zomertijd hè.quote:
Preciesquote:
* Bjoro zit nog in een lichte roes van gisterenquote:
Waarom zouden we?quote:
Van de week waren al behoorlijk wat Ajacieden, Feyenoorders, SCH'ers etc. behoorlijk peu nerveusquote:
Da's gewoon alcohol Bjoroquote:Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro zit nog in een lichte roes van gisteren
Ik ben eigenlijk helemaal niet nerveus. Heb me een half jaar geleden al neergelegd bij het feit dat we geen kampioen zouden worden en dat zal ook niet gebeuren. Lekker LBL kijken, beetje radio aan, bbq op het balkon, biertje erbij, zonnetje. Perfecte dag.quote:Op zondag 29 april 2007 12:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van de week waren al behoorlijk wat Ajacieden, Feyenoorders, SCH'ers etc. behoorlijk peu nerveus
ach...maakt niet uit....ik voel me er prima bij !quote:
Zag het ook al, stond op het prikbord van Rodajcfansquote:
Ja, de eerste keer dat ik het zelf doe gaat het meteen foutquote:
iddquote:Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef VoreG het volgende:
Duurt lang zeg voordat het 14.30 is...
Nog 70 minutenquote:Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef VoreG het volgende:
Duurt lang zeg voordat het 14.30 is...
have fun!quote:
twijfel nog om buiten te gaan zitten , het waait het nog een beetjequote:Op zondag 29 april 2007 13:31 schreef Ole het volgende:
ff ergste zooi opruimen, en zo naar terras. Mét radio, dat wel natuurlijk![]()
En fiets en zo naar binnen, want áls het hier alsnog losgaat![]()
Dan kijk je toch naar de tegenstanderquote:Op zondag 29 april 2007 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me toch wel een raar gevoel om nu naar PSV te moeten kijken.
PSV fans zitten sowieso met een raar gevoel vandaag, en eigenlijk moet PSV nog ff op doelsaldo Ajax voorbij anders moet ik 2 appeltaarten bakkenquote:Op zondag 29 april 2007 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me toch wel een raar gevoel om nu naar PSV te moeten kijken.
Leuk dat je zo meeleeft met AZquote:Op zondag 29 april 2007 14:28 schreef golfer het volgende:
Ik ben een peu nerveux.
quote:Op zondag 29 april 2007 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV fans zitten sowieso met een raar gevoel vandaag, en eigenlijk moet PSV nog ff op doelsaldo Ajax voorbij anders moet ik 2 appeltaarten bakken
Je hupt toch voor de een toch wel harder dan voor de ander toch?quote:Op zondag 29 april 2007 14:51 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig weer
Hup iedereen die het nodig heeft
Ik ga het proberen Aiquote:Op zondag 29 april 2007 14:53 schreef Eilanden het volgende:
Je hupt toch voor de een toch wel harder dan voor de ander toch?
Leuk he, tot nu toe.quote:
En dat kom je hier maar melden?quote:Op zondag 29 april 2007 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alves 31 doelpunten jweets
Joh weet ik veel waar al die topis voor zijnquote:
als willem II heeft gescoord in de laatste minuutquote:Op zondag 29 april 2007 15:23 schreef Suijk het volgende:
Fluit maar af...
Discovery Channelquote:Op zondag 29 april 2007 15:25 schreef SCH het volgende:
Leuke film op Nederland 3, wat doen jullie?
de oesters waren op, en het werd te warm buiten, dus dan ga je FOK!-en natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 15:25 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk, leuk dat ze het nog even spannend maken maar zometeen in de 65 eminuut 2-1 en dan lopen ze uit naar 5-1.quote:Op zondag 29 april 2007 15:26 schreef Againzender het volgende:
En toch denk ik dat AZ het gaat halen.
quote:Op zondag 29 april 2007 15:25 schreef SCH het volgende:
Zeg dat wel.quote:
same herequote:Op zondag 29 april 2007 16:00 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, denk je een lekkere rustige zondag te krijgen, zit helemaal te flippen.
dat maak je ook niet vaak meer mee op die leeftijdquote:Op zondag 29 april 2007 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik durf niet te gaan fietsen en mijn opgewonden man alleen te laten
Prachtig!quote:Op zondag 29 april 2007 16:04 schreef Suijk het volgende:
Shit zeg, 10 minuten voor het eind van de competitie sta je op kampioen, maar 1 goal ergens anders en het is allemaal voorbij. Ik trek het echt niet !
Ga nu maarquote:Op zondag 29 april 2007 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik durf niet te gaan fietsen en mijn opgewonden man alleen te laten
Ok, vangen jullie hem op?quote:Op zondag 29 april 2007 16:07 schreef Eilanden het volgende:
Ga nu maarwant straks wil íe zich misschien afreageren
De gifprijzen zijn inderdaad net gestegen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de spanning.
En vooral kut Ajax trouwens, stelletje prutsers.quote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef Suijk het volgende:
Man o man, ik moet weer naar buiten om af te koelen. Kut vitesse, kut psv, godver de godver, tering.
Hij pakt maar een viltstift en zet er 1981 achter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |