Jij was laatquote:
Nee, helaasquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een betere nickname voor me?
Nee, want jij mikt dat ding dichtquote:
te triest voor woorden dat dit programma nog looptquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
Hier ook nog een keertje.
Een kijkje in het gekkenhuis.
Gouden Kooi-bewoner dreigt met zelfmoord
Heb je gekeken ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
te triest voor woorden dat dit programma nog loopt![]()
Daarvoor heb je enkel een webcam van het huis van golfer en bluezz nodig, at the moment.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
Een kijkje in het gekkenhuis.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daarvoor heb je enkel een webcam van het huis van golfer en bluezz nodig, at the moment.
Je spelling.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar zoiets gebeurd toch elke dag daar?
't is alsnog de schoppenaas.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de schoppenboer.
Straks pokeren.
Wij spelen dat al jaren met diverse mensen hoor, maar dan voor de lol. Hoogste inzet 2,50.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
't is alsnog de schoppenaas.
The only card I need, is the Ace of Spades.
Zes is fijn, veel meer ben ik nooit zo voor. Ga voorzichtig om met de Anna Kournikova hand he.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
De cowboyvariant.
Vaste kern, mwah. Op zich wel, maar dan niet altijd hetzelfde aantal. Vanavond met zijn zessen.
Ik ga gewoon samenspannen met m'n vriendin om de pot binnen te halen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zes is fijn, veel meer ben ik nooit zo voor. Ga voorzichtig om met de Anna Kournikova hand he.
Ik ga even douchen.
Dat je maar vele malen de Dead Man's Hand mag hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
De cowboyvariant.
Vaste kern, mwah. Op zich wel, maar dan niet altijd hetzelfde aantal. Vanavond met zijn zessen.
of stiften!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:51 schreef tong80 het volgende:
Vroeger deden we gewoon zwikken en toepen
Over dat laatste verschillen we dan van meningquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Het wordt wel goed weer jah. Een traktatie in de vorm van een nederlaag hoort daar niet bij wat mij betreft
Kwamen ze allebei?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef VoreG het volgende:
Whehe. Gerard en Joling over de vloer was weer top
Welks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |