Dat klopt het is een hork en het is ook een walgelijke actie maar als je bedenkt wat Natasia allemaal over Sylvia heeft gezegd en dan nu haar reactie vind ik die niet minder walgelijk...met dat stemmetje erbijquote:
Sorry, was niet jouw schuld, er zaten wat blanco regels tussen waardoor het bij latere reacties ook voor kwam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Was per ongeluk en ik heb het allang veranderd![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:09 schreef StefanPeeters het volgende:
Dan maar even wat luchtigheid tussendoor: mijn brian-knutseltje:
http://www.evilshare.com/54ed71c4-46e9-102a-847b-00a0c993e9d6
Ik wou dat ik zo'n geluk had met petra.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef demins het volgende:
Wat heeft Sylvia toch een geluk gehad met Sylvia...
Ja ze weet het toch allemaal maar hequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef demins het volgende:
Wat heeft Sylvia toch een geluk gehad met Sylvia...
Broodjes met salami en uiquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef Charmian het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten?
Ik eet soep!!! ideetje ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef Charmian het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten?
(Ook hier weer blanco regels in jouw post, maar ik zag het op tijd.)quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat klopt het is een hork en het is ook een walgelijke actie maar als je bedenkt wat Natasia allemaal over Sylvia heeft gezegd en dan nu haar reactie vind ik die niet minder walgelijk...met dat stemmetje erbij![]()
![]()
dat is heel heftig, moet je zeker weten dat je de rest van de avond met niemand meer praatquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n geluk had met petra.![]()
Natasia is altijd nog een optiequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
Arme Amanda... straks opgesloten met 6 kerels in een huis en niemand wil sex met d'r....
Ongetwijfeld van mama.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Hoe de fuck komt Amanda eigenlijk aan 10 k?
En hoe de neuk Tasquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Hoe komt ze aan die dure hondjes, bontjassen, tits enz.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Oke oke ik weet me plek, ga je mee deminsquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers Alle ruimte voor jullie geluk.![]()
![]()
Ons geluk heeft geen ruimte nodig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers Alle ruimte voor jullie geluk.![]()
![]()
Nog even morgen ben je daar vanafquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Frosting het volgende:
Altijd maar dat eeuwig gepaf van Sylvia. Sigaretje na en voor
Zonder al die peuken..... dat is geen goed gevoel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Frosting het volgende:
Altijd maar dat eeuwig gepaf van Sylvia. Sigaretje na en voor
Nou Natasja kon de laatste tijd toch wel goed met syl opschieten maar ja ze heeft ook een hele slechte kant een wraak kant.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van Natasja![]()
pm volgt later, sorry.
Loopt zij ook al naakt rond?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
Wat een klittebos heeft Amanda
Was niet bedoeld om je weg te sturen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke oke ik weet me plek, ga je mee demins![]()
Natas vond het anders maar wat leuk dat Jaap Syl kapot ging maken op zn weblogquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou Natasja kon de laatste tijd toch wel goed met syl opschieten maar ja ze heeft ook een hele slechte kant een wraak kant.
is oke wijfie
moet dat dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niets geleerd van Sylvia d'r uitspraken...
Ach ik kan er wel heen gaan, maar Demins luistert toch nooit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was niet bedoeld om je weg te sturen.![]()
jajajaquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Ik kom net binnen... is iedereen met champagne aan tafel bijeen vanwege Sylvia's aankondiging van haar vertrek?
gevoel heb geleerd, barcelonaquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Ik kom net binnen... is iedereen met champagne aan tafel bijeen vanwege Sylvia's aankondiging van haar vertrek?
Sorry hoor! Zei je wat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik kan er wel heen gaan, maar Demins luistert toch nooit.
Is de leeftijd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik kan er wel heen gaan, maar Demins luistert toch nooit.
ringetjes, rode ui is het lekkerst, maar een gewone kan ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:29 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker, maar hoe doe je dat dan, gewoon uitjes snipperen en er bovenop?
Ja, dat GEVOEL....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:28 schreef Frosting het volgende:
[..]
gevoel heb geleerd, barcelona
en ze gaat morgen weg.
Hebben meer mensen last van.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:29 schreef mootie het volgende:
Syl waarom dronk je nooit? Dan word ik zo geil als een hoerentoeter!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:09 schreef StefanPeeters het volgende:
Dan maar even wat luchtigheid tussendoor: mijn brian-knutseltje:
http://www.evilshare.com/54ed71c4-46e9-102a-847b-00a0c993e9d6
quote:
Men ik heb vandaag zo'n lekkerding gezien, ik was niet dronken maar werd spontaan geilquote:
MIjn gevoel zegt dat trouwens ook, nu is er nog zonnetje en me gevoel zegt dat ik in het gevoel moet gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef Sug4r het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ik nog maar eens in de tuin moet gaan zitten![]()
de sop verhalen van petraa zijn toch altijd on-topic?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Men ik heb vandaag zo'n lekkerding gezien, ik was niet dronken maar werd spontaan geil![]()
Sorry totaal offtopic
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef proh het volgende:
[..]
de sop verhalen van petraa zijn toch altijd on-topic?
Je dochter in de oven... Ga es weg van die pjoeterquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
Mijn gevoel zegt dat de ovenschotel klaar is, nee toch niet het was mijn dochter.
Ik had een gevoelige post voor je klaarstaan, maar nou durf ik niet meer...quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef petraa het volgende:
gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel, Ik kan naast bewerkstelligen nu ook het woord GEVOEL NIET meer horen.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je dochter in de oven... Ga es weg van die pjoeter![]()
hij is echt te nicherig om een echt goed fotomodel te zijn, alles aan hem straalt homo uit, zijn loopje zijn praten mimiek alles, nu is dat niet zo erg, maar als succesvol mannelijk moet je versatile zijn en dat kan eric nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zonde hè? Werk voor Carlos. Ik vind Eric een mooie jongen met een mooie houding, hij heeft flair, zou zo een fotomodel kunnen worden.
[..]
Niet zo relevant voor een fotomodel!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is echt te nicherig om een echt goed fotomodel te zijn, alles aan hem straalt homo uit, zijn loopje zijn praten mimiek alles, nu is dat niet zo erg, maar als succesvol mannelijk moet je versatile zijn en dat kan eric niet
Een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel gaat juist vaak samen met zelfmedelijden en drama. Het maakt immers dat je je onheus bejegend kan voelen en dat je dat zo belangrijk vindt dat anderen dit als drama ervaren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wil graag van je aannemen dat je alles bent wat je hierboven vermeldt.Maar een groot rechtvaardigheidsgevoel heb ik bij Brian niet kunnen ontdekken. Wel veel zelfmedelijden en gevoel voor drama.
En Huub heeft wel degelijk normbesef. Alleen handelt hij er niet altijd naar.
[..]
Je begint wat verbitterd te klinken. Dat is jammer... Ik lees je vaak met instemming en altijd met plezier!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel gaat juist vaak samen met zelfmedelijden en drama. Het maakt immers dat je je onheus bejegend kan voelen en dat je dat zo belangrijk vindt dat anderen dit als drama ervaren.
Maar goed, alllemaal paarlen voor de zwijnen wiens leven verrijkt wordt door Brian gewoon lekker uit te schelden. Ieder zijn ding om wat van de dag te maken
jawel, tuurlijk zijn er ook hom's bij onderr de mannelijke modellen, maar de modellen die toch het meeste succes hebben zijn de modellen die gewoon hetero overkomen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Niet zo relevant voor een fotomodel!![]()
Kijk eens terug waar mijn opmerking op slaat. Ach vooruit: mimiek en praten doen voor een fotomodel niet terzake!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel, tuurlijk zijn er ook hom's bij onderr de mannelijke modellen, maar de modellen die toch het meeste succes hebben zijn de modellen die gewoon hetero overkomen.
kan me eric eerlijk gezegd als acteur in een echte hetero-rol bijna niet voorstellen als getrouwde huisvader
misschien een ideetje om je aan te melden en als plaatsvervanger voor Sylvia te fungeren?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:35 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
nee ik ben een streamer en geen miljonair
![]()
In mijn ogen heb je een groot rechtvaardigheidsgevoel als je dat gevoel (sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel gaat juist vaak samen met zelfmedelijden en drama. Het maakt immers dat je je onheus bejegend kan voelen en dat je dat zo belangrijk vindt dat anderen dit als drama ervaren.
Maar goed, alllemaal paarlen voor de zwijnen wiens leven verrijkt wordt door Brian gewoon lekker uit te schelden. Ieder zijn ding om wat van de dag te maken
nieeeeeeeeeeemand!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:50 schreef demins het volgende:
Wie ís er voor Amanda nu zij begrip en steun nodig heeft?
Een tarzan is een oplossingquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:50 schreef demins het volgende:
Bescherming heeft ze nodig maar niet het soort bescherming dat Kubatz voor ogen heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:50 schreef demins het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |