quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet over beginnen....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Addict89 het volgende:
Tot wanneer moeten we daarna eigelijk wachten?
Seizoen 1 en 2 begonnen in 3de week van September. Seizoen 3 begon in het eerste weekje van October.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:05 schreef Addict89 het volgende:
Is het zo ergIk las ergens september? Of is het nog erger?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Symer het volgende:
Dat begint dus niet eerder dan januari 2008.
Inderdaad... en als ze pauzes tussen de afleveringen door doen krijg je ook altijd gezeik dat mensen het te lang vinden duren voor er weer een episode is. Dus ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben er erg blij mee... Na een tijdje vergeet je tijdens de stop dat je Lost mist en daarna alle afleveringen achter elkaar.
Dharma is "verslagen" door de others volgens mij, en het is daarom niet vreemd dat de others al hun materiaal overgenomen hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:37 schreef remlof het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgekeken en -gelezen.
Juliet en Ben zijn wel degelijk van Dharma hoor volgens mij, kijk maar naar de emblemen op de outfits van de chirurgen in de Juliet episode.
Volgens mij is dat maar een lulverhaal van die Rus... Hij heeft wel een status aparte, maar ik weet bijna zeker dat die medische experimenten om te proberen tot voortplanting te komen op het eiland worden uitgevoerd door Dharma. Maar wel zullen zien...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dharma is "verslagen" door de others volgens mij, en het is daarom niet vreemd dat de others al hun materiaal overgenomen hebben.
En is het hele verhaal rondom Mittelos Bioscience onzin dan? Ik denk dat Juliet en Ben gewoon namens dat bedrijf experimenten uitvoeren, en dat het materiaal over is genomen van Dharma.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is dat maar een lulverhaal van die Rus... Hij heeft wel een status aparte, maar ik weet bijna zeker dat die medische experimenten om te proberen tot voortplanting te komen op het eiland worden uitgevoerd door Dharma. Maar wel zullen zien...
Dat is een cover, denk ik. Dharma was/is immers supergeheim.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
En is het hele verhaal rondom Mittelos Bioscience onzin dan? Ik denk dat Juliet en Ben gewoon namens dat bedrijf experimenten uitvoeren, en dat het materiaal over is genomen van Dharma.
Eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben er erg blij mee... Na een tijdje vergeet je tijdens de stop dat je Lost mist en daarna alle afleveringen achter elkaar.
2, volgende week ep22, de week daarop 23 en 24 achter elkaar.quote:
Zo klopt ie weerquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef Mirel het volgende:
[..]
3, volgende week ep20, de week daarop 21 en de week daarop 22 en 23 achter elkaar.
Hoezo? Ik post niet zo heel vaak meer in dit topic, is het beleid veranderd? Ik blijf erbij dat als het uitgezonden is, er over gepraat mag worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Huh, ben jij nu eerste die misgaat met spoilerstags?
Jack weet dat allang. Juliet zegt niet voor niks tegen Jack "We must tell her". Jack zit samen met Juliet in het complot. Ik denk alleen dat Ben weer eens aan het manipuleren is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben ook erg benieuwd naar hoe Jack reageert als hij geconfronteerd wordt met dat bandje van Sawyer...
Hoe kom je daar bij danquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef chansadres het volgende:
Goede episode. Maar alweer zeggen ze dat er een breaking mystery van season 1 word ontrafeld maar als dat is dat Sawyer en Locke dezelfde vader hebben... Dat wist ik al vanaf season 1.
Geen probleem danquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Whoops, het is alweer donderdag, mijn god wat stom. Ik typ dit maar ik lees niks
.
Excusé Intrenogwat.
idd kut Kate. Ze had gewoon der bek moeten houden.quote:
Ik zat niet echt op te letten. Maar het klopt ja. Maar ik bedoelde meer dat ze related zijn doormiddel van de echte Sawyer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan
Sawyer zag dat z'n vader z'n moeder doodschoot, op 7- of 8-jarige leeftijd ofzo. Lijkt me niet dat die pa van Locke eerst een kind verwekt en zeven jaar later een con opzet om het geld te stelen van die familie.
Of dat het misschien echt wel de hel is waar ze zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat Jack en Juliets geheim is
Maar ik meende hier te lezen dat dat meerdere malen ontkracht is?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Of dat het misschien echt wel de hel is waar ze zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |