quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet over beginnen....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Addict89 het volgende:
Tot wanneer moeten we daarna eigelijk wachten?
Seizoen 1 en 2 begonnen in 3de week van September. Seizoen 3 begon in het eerste weekje van October.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:05 schreef Addict89 het volgende:
Is het zo ergIk las ergens september? Of is het nog erger?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Symer het volgende:
Dat begint dus niet eerder dan januari 2008.
Inderdaad... en als ze pauzes tussen de afleveringen door doen krijg je ook altijd gezeik dat mensen het te lang vinden duren voor er weer een episode is. Dus ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben er erg blij mee... Na een tijdje vergeet je tijdens de stop dat je Lost mist en daarna alle afleveringen achter elkaar.
Dharma is "verslagen" door de others volgens mij, en het is daarom niet vreemd dat de others al hun materiaal overgenomen hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:37 schreef remlof het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgekeken en -gelezen.
Juliet en Ben zijn wel degelijk van Dharma hoor volgens mij, kijk maar naar de emblemen op de outfits van de chirurgen in de Juliet episode.
Volgens mij is dat maar een lulverhaal van die Rus... Hij heeft wel een status aparte, maar ik weet bijna zeker dat die medische experimenten om te proberen tot voortplanting te komen op het eiland worden uitgevoerd door Dharma. Maar wel zullen zien...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dharma is "verslagen" door de others volgens mij, en het is daarom niet vreemd dat de others al hun materiaal overgenomen hebben.
En is het hele verhaal rondom Mittelos Bioscience onzin dan? Ik denk dat Juliet en Ben gewoon namens dat bedrijf experimenten uitvoeren, en dat het materiaal over is genomen van Dharma.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is dat maar een lulverhaal van die Rus... Hij heeft wel een status aparte, maar ik weet bijna zeker dat die medische experimenten om te proberen tot voortplanting te komen op het eiland worden uitgevoerd door Dharma. Maar wel zullen zien...
Dat is een cover, denk ik. Dharma was/is immers supergeheim.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
En is het hele verhaal rondom Mittelos Bioscience onzin dan? Ik denk dat Juliet en Ben gewoon namens dat bedrijf experimenten uitvoeren, en dat het materiaal over is genomen van Dharma.
Eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben er erg blij mee... Na een tijdje vergeet je tijdens de stop dat je Lost mist en daarna alle afleveringen achter elkaar.
2, volgende week ep22, de week daarop 23 en 24 achter elkaar.quote:
Zo klopt ie weerquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef Mirel het volgende:
[..]
3, volgende week ep20, de week daarop 21 en de week daarop 22 en 23 achter elkaar.
Hoezo? Ik post niet zo heel vaak meer in dit topic, is het beleid veranderd? Ik blijf erbij dat als het uitgezonden is, er over gepraat mag worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Huh, ben jij nu eerste die misgaat met spoilerstags?
Jack weet dat allang. Juliet zegt niet voor niks tegen Jack "We must tell her". Jack zit samen met Juliet in het complot. Ik denk alleen dat Ben weer eens aan het manipuleren is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben ook erg benieuwd naar hoe Jack reageert als hij geconfronteerd wordt met dat bandje van Sawyer...
Hoe kom je daar bij danquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef chansadres het volgende:
Goede episode. Maar alweer zeggen ze dat er een breaking mystery van season 1 word ontrafeld maar als dat is dat Sawyer en Locke dezelfde vader hebben... Dat wist ik al vanaf season 1.
Geen probleem danquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Whoops, het is alweer donderdag, mijn god wat stom. Ik typ dit maar ik lees niks
.
Excusé Intrenogwat.
idd kut Kate. Ze had gewoon der bek moeten houden.quote:
Ik zat niet echt op te letten. Maar het klopt ja. Maar ik bedoelde meer dat ze related zijn doormiddel van de echte Sawyer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan
Sawyer zag dat z'n vader z'n moeder doodschoot, op 7- of 8-jarige leeftijd ofzo. Lijkt me niet dat die pa van Locke eerst een kind verwekt en zeven jaar later een con opzet om het geld te stelen van die familie.
Of dat het misschien echt wel de hel is waar ze zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat Jack en Juliets geheim is
Maar ik meende hier te lezen dat dat meerdere malen ontkracht is?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Of dat het misschien echt wel de hel is waar ze zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was er de eerste keer bij Locke zn vader ook bijquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:08 schreef Bot13 het volgende:
Niemand of niks is meer te vertrouwen. Ik sta d'rvan te kijken met welk gemak Sawyer eigenlijk mee te lokken was. Voor hetzelfde geld was Locke gewoon fake en zou Sawyer in een hinderlaag gelopen zijn oid.
Wat me vooral opviel deze aflevering is de man in het kamp van te Others! Ik zie voor de eerste keer de zakenman van Mittelos Bioscience terug komen op het eiland. Of heb ik gewoon niet goed op zitten letten?
Als iets de radiogolven van de sattelliettelefoon stoort, waarom kon dan Rousseau's bericht 16 jaar lang uitgezonden worden? En de radio die in het drugsvliegtuig zat? Walkietalkies van the Others? Ik snap het denk ik niet meer helemaal.
btw; ik moet afkicken van Lost. Ik meende net 'caps locke' te zien staan op m'n toetsenbord
Dat was allemaal vóór Locke de boel weer eens opblies. Tom zei ook nog dat alle communcation down was sinds de sky purple turnde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:08 schreef Bot13 het volgende:
Als iets de radiogolven van de sattelliettelefoon stoort, waarom kon dan Rousseau's bericht 16 jaar lang uitgezonden worden? En de radio die in het drugsvliegtuig zat? Walkietalkies van the Others? Ik snap het denk ik niet meer helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:27 schreef Queen_Bee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2007 15:29:37 ]
Ga eens genieten van de serie ipv alleen zitten te geilen op antwoorden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef RemcoDelft het volgende:
En weer was er een aflevering die alleen maar meer vraagtekens oproept dan oude vraagtekens oplost.
Sterker nog: zeer veel van de oude vraagtekens worden gewoon simpelweg vergeten, oftewel nog meer bewijs dat de makers ook maar wat interessant lopen te doen met geheimzinnigheid, zonder er een verklaring voor te hebben.
De laatste afleveringen zorgen voor een enorme cliffhanger, waarna je weer een half jaar kan zitten wachten op het volgende seizoen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:20 schreef Haunter het volgende:
[..]
De laatste afleveringen compenseren echt het zwakke begin van dit seizoen![]()
Nou, zo hoort een serie te zijn. Zin hebben om een volgend seizoen te gaan kijken, heerlijk toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De laatste afleveringen zorgen voor een enorme cliffhanger, waarna je weer een half jaar kan zitten wachten op het volgende seizoen...
Answers this episode:quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef RemcoDelft het volgende:
En weer was er een aflevering die alleen maar meer vraagtekens oproept dan oude vraagtekens oplost.
Sterker nog: zeer veel van de oude vraagtekens worden gewoon simpelweg vergeten, oftewel nog meer bewijs dat de makers ook maar wat interessant lopen te doen met geheimzinnigheid, zonder er een verklaring voor te hebben.
Ik begin dat "oeee we krijgen meer vragen dan antwoorden" echt irritant te worden. Het is bekend dat Lost nog een paar seizoenen gaat draaien, dan is het toch niet leuk om nu al alle antwoorden te weten? Dan is de serie toch geen drol meer aan? Lost draait nu eenmaal om de vragen, en dat maakt de serie boeiend en spannend. Maar goed, ik zal wel de enige zijn die dat vindt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Answers this episode:
Who is the Real 'Sawyer'?
Where have The Others gone?
Why is Locke leaving with The Others?
How did Locke hurt his hand?
What happens in a Week?
Where did the Helicopter take off from?
New questions:
* What is Danielle planning to do with the dynamite?
* What are Richard Alpert's motives?
o Was he sent by Ben?
* What did Jack refuse to tell Kate when pressured by Juliet?
o Is she a double agent working with Jack, not Ben?
* How did Anthony Cooper reach the Island?
* Who built the column that Anthony Cooper was tied to?
* Where did Locke's black eye first revealed in "The Man from Tallahassee" come from?
* Why didn't Juliet seem very surprised by what Kate had to say about Naomi?
Dat zijn idd meer nieuwe vragen dan antwoorden, maar ik dacht dat mensen die zich daaraan storen na seizoen 1 wel gestopt zouden zijn met kijken.
Idd, ik kan me ook echt niet voorstellen hoe Lost zou zijn als we meteen alle antwoorden kregen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik begin dat "oeee we krijgen meer vragen dan antwoorden" echt irritant te worden. Het is bekend dat Lost nog een paar seizoenen gaat draaien, dan is het toch niet leuk om nu al alle antwoorden te weten? Dan is de serie toch geen drol meer aan? Lost draait nu eenmaal om de vragen, en dat maakt de serie boeiend en spannend. Maar goed, ik zal wel de enige zijn die dat vindt.
Laat ik het zo zeggen, als we nu alles wisten en geen vragen meer hadden (of bij zouden komen) dan zou Lost niet die unieke serie zijn die het nu is. Ik bedoel, als je meteen antwoorden wil hebben ga dan GTST kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, ik kan me ook echt niet voorstellen hoe Lost zou zijn als we meteen alle antwoorden kregen.
Vind Locke bijv de hatch in seizoen 1, doet Desmond meteen open die vervolgens uit gaat leggen wie hij is, waar hij vandaan komt, wat hij aan het doen is, wie zijn partner was, wat Dharma is, dat er hostiles zijn, dat hij een boot heeft, enz.
En dan? Afleveringen vullen met gevechten om voedsel en love-triangles/quadrangles/quintiangles()? Of gewoon maar meteen stoppen met de serie?
Het is niet Purgatory, dat hebben de producers al duizend maal ontkracht. Het feit dat veel kijkers denken of dachten dat het purgatory (vagevuur) is/was is juist denk ik de reden dat Cooper het ook dacht (purgatory of hel). De makers houden van verwijzingen naar theorieen en namen van de kijkers, zo wordt Ben vaak bug-eyes genoemd en dat was weer een naam die Cooper ook gebruikte. En daarnaast, als veel kijkers denken dat het purgatory is dan is het ook niet zo gek als een aantal Losties hetzelfde denkt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Symer het volgende:
Als je trouwens over die purgatory-theorie na gaat denken zou het wel veel verklaren. Zo is iedereen buiten bewustzijn als ze op het eiland komen (alle 815'ers, Naomi, Juliet, Desmond, Cooper, enz). Daarom zou Juliet ook niet terugkunnen, de others hebben haar dan namelijk vermoord. Iedereen lijkt berecht te worden, zo ook Cooper die nog even geconfronteerd wordt met een slachtoffer en vervolgens de hel in gaat. Daarom is het eiland ook niet zichtbaar, enz enz.
Maar dat kan het onmogelijk zijn want de Paus heeft onlangs bepaald dat purgatory niet meer bestaat.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'until season 4', zal wel ergens op het einde van 4 zijn.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Ik denk dat dat te maken kan hebbben met dat magnetischveld ofzo wat uitgeschakeld werd toen Desmond de bunker opblies. Op dat moment werden ook de Portugezen (ingehuurd door Penelope) meteen gealarmeerd voor bepaalde coördinaten. Misschien dat het daarvoor niet te vinden was door dit magnetischveldquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Het is toch niet echt een andere dimensie ofzo eh
En dat 't eiland niet te zien is tot je er over struikeltZit er een onzichtbaarheidslaagje overheen ofzo
Michael en Walt zijn niet tof. Michael is net Kate, wanneer het tegenzit, fuck je de restquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Ik hoop dat we dit seizoen nog wat gaan horen van onze toffe negers Micheal en Walt. Vast iets voor in de seizoensfinale
.
Michael is zowat de enige die echt wat doet aan de situatie. Die zit niet voor niks nu op een bootjequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Michael en Walt zijn niet tof. Michael is net Kate, wanneer het tegenzit, fuck je de rest.
In je eentje oprukken, met guns, naar een plaats waar je zeker weet dat je niets kan bereiken in je eentje is tof? Je eigen mensen verraden en doodschieten, omdat je anders je zoon niet te snel terugkrijgt. Geduld is een schone zaak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Michael is zowat de enige die echt wat doet aan de situatie. Die zit niet voor niks nu op een bootje. De rest is mij eigenlijk te afwachtend
.
Ik had Julliet keihard aangepakt om vragen te laten beantwoorden bijvoorbeeld.. En Jack's Army had er van mij mogen komenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
In je eentje oprukken, met guns, naar een plaats waar je zeker weet dat je niets kan bereiken in je eentje is tof? Je eigen mensen verraden en doodschieten, omdat je anders je zoon niet te snel terugkrijgt. Geduld is een schone zaak.
Hij mag van mij lekker cruisen in zn luxe bootje nu hij zijn zoontje heeft..
Wat wil je dat de rest gaat doen? Met z'n allen the others aanvallen ofzo?
Die komt er wel (quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Ik had Julliet keihard aangepakt om vragen te laten beantwoorden bijvoorbeeld.. En Jack's Army had er van mij mogen komen![]()
.
De?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Symer het volgende:
De CGI is idd niet altijd je-van-het bij Lost.
Wie weetquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Zhenar het volgende:
En ik denk dat ze daar op doelden toen ze het hadden over "we should tell her". Dat was volgens mij geen reactie op het nieuws van de nieuwe chick, maar een reactie op het feit dat niemand Jack nog vertrouwt.
Je zal wel moetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:45 schreef janjosti het volgende:
Voor de rest een schitterende aflevering, kan niet wachten tot volgende week.![]()
CGI. Computerbeelden. D'r ligt natuurlijk niet echt een slavenschip midden in de junglequote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat was allemaal vóór Locke de boel weer eens opblies. Tom zei ook nog dat alle communcation down was sinds de sky purple turnde.
Right.quote:Sawyer
Don't you have to continue your 'blow-everything-up-that-could-help-us-get-off-the-island-tour?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |