Ik vind niet dat Huub als enige zijn excuses zou moeten aanbieden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik denk helemaal niet dat ze huub er uit willen hebben. Zou een stomme zet zijn maar wel denk ik dat brian en natasia altijd wat meer mogen dan de rest.
Maar ze zijn daar nu zo raar bezig (febo) dat ik alles verwacht.
zelfs dat huub weg gaat.
(mag hij zijn 10.000 houden).
Febo denkt, we hebben jaap nog
Of Huub zegt., Jongens ik heb een mededeling. Brian moet weg van achter.![]()
Nee het zal wel weer een stormpie in een glas water zijn.
Huub zal zeggen sorry brian, zal het nooit meer doen.
zo en nu even lekker in de tuin zitten
De tweede keer dat Huub Brian sloeg, dus nadat hij hard door Brian aan zijn haar was getrokken, was echt over de rand. Daar zat venijn in. Maar: omdat de programmaleiding zo loopt te marchanderen met de regels, kunnen ze er in dit geval ook wel weer onderuit om Huub en Brian weg te sturen, en dat is natuurlijk precies wat ze willen. Ze willen het verwijderen van bewoners in eigen hand houden, en niet afhankelijk zijn van door bewoners in een opwelling uitgehaalde stommiteiten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik blijf me maar vasthouden aan de beelden vlak nadat de dekens waren weggetrokken.
Die beelden interpreteer ik ook zeker anders dan Natasia (die heeft zelf gekeken op stream 5) en vind het niet voldoende reden om Huub daarvoor weg te sturen.
Niet alleen bij Amanda.. ook Natasia slingerde hij minstens 2 meter wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:56 schreef itsme het volgende:
[..]
van wat ik gezien heb, vond ik wat Huub deed nogal meevallen. Wat brian deed bij Amanda weer niet.
duurt 24 uur?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas nog niet weg? Hij heeft toch een paar keer gezegd vandaag dat hij gaat. Loze kreten dus.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:56 schreef itsme het volgende:
[..]
van wat ik gezien heb, vond ik wat Huub deed nogal meevallen. Wat brian deed bij Amanda weer niet.
Ik ben een beetje blindquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.html
Klinkt als mark knopflerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef demins het volgende:
Leuk deuntje heeft Jaap opstaan! Iemand???
Die koffie in het gezicht valt ook niet binnen de grens, daar krijg je een OW voor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
-knip-
Zo moeilijk is het niet om die regels wat duidelijker neer te zetten. Het is toch te zot voor woorden dat "tikjes in het gezicht" binnen de grens vallen, laat staan als je hete koffie over iemand heenflikkert.
Ik ook niet. In tegendeel juist.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Huub als enige zijn excuses zou moeten aanbieden.
O zo! Ik dacht dat dat op de FEBO-invloed sloeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:51 schreef itsme het volgende:
[..]
het laatste, daarom stond er ook, denk ik bij.![]()
En dekens eraf trekken en aan haren trekken zou dan ook niet over de grens zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
De tweede keer dat Huub Brian sloeg, dus nadat hij hard door Brian aan zijn haar was getrokken, was echt over de rand. Daar zat venijn in. Maar: omdat de programmaleiding zo loopt te marchanderen met de regels, kunnen ze er in dit geval ook wel weer onderuit om Huub en Brian weg te sturen, en dat is natuurlijk precies wat ze willen. Ze willen het verwijderen van bewoners in eigen hand houden, en niet afhankelijk zijn van hun in een opwelling gedane stommiteiten.
Zo moeilijk is het niet om die regels wat duidelijker neer te zetten. Het is toch te zot voor woorden dat "tikjes in het gezicht" binnen de grens vallen, laat staan als je hete koffie over iemand heenflikkert.
Vergeleken met ander geweld (bvb tijdens de afgelopen nacht) valt dat schopje van Nena in het niet, maar dat vind ik...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dát vond ik dus wel duidelijk fysiek geweld. Dat Nena niet bij machte is om harder te trappen is haar probleem, maar er zat venijn genoeg in die trap.
Jaap zijn wilde plannen komen niet veel verder dan zich zelf te bevuilen met rauwe eieren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:00 schreef -Marc- het volgende:
Ik hoop dat Jaap zijn weblog complete chaos in het huis zal verzaken, dan kunnen we vanavond smullen vanaf 2000!
Ga weg! Je snapte het best wel. Je zag alleen maar de kans om iets verkeerd op te vatten, slechte vrouw!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
O zo! Ik dacht dat dat op de FEBO-invloed sloeg.
Die zijn ze volgens mij al sinds tijden kwijt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:01 schreef Ashrak het volgende:
Of ze laten het wederom op beloop en zijn dan de totale grip kwijt.
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 27 april 2007 16:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of ze nemen actie vanavond in welke vorm dan ook ... 2 exits of 2 officiele waarschuwingen ...
Of ze laten het wederom op beloop en zijn dan de totale grip kwijt.
Ik zie toch een beperkte agressieregulatie bij gekrenkte trots.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb weer even dat filmpje van Brian aan de telefoon gezien. Allemachtig
Ja, we hebben niets beters te doen tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook niet. In tegendeel juist.
Maar ik schrijf ook maar een lul verhaal op.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |