volgens mij zijn ze beiden gedrogeerd......valiumpje 10mg denk ik zoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
De kindjes van god. Natasia's pupillen zijn al weggedraaid.
[afbeelding]
de wrede waarheidquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Itsme , je moet echt het idee eens laten varen dat ze Huub eruit willen. Ze beschermen hem juist al die tijd al omdat ze ook weten dat zonder Huub de boel als een kaartenhuis in elkaar dondert. En dan zal hij nu onder druk van de FEBO, vlák voordat de kijkers moeten gaan betalen voor de streams, eruit gaan?![]()
De boel is juist gecensureerd zodat ze nog de mogelijkheid hebben Huub te beschermen. En Brian net zo goed trouwens.
Dat hoop ik ook niet, maar bij het zwembad wekte hij wel die indruk.quote:
Dat zou wel het meest beroerde scenario zijn voor TIEN inderdaad. Vlak voor de betaal streams Huub eruitquote:
Via zijn weblogquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Dark het volgende:
Jaap zit weer enorme terror uit te oefenen en is iedereen aan het vernietigen!
Hopelijk zijn Huub en Sylvia nu achter om eea uit te praten, want de schuld wordt nu wel heel erg bij Huub neergelegd. En aangezien hij heel veel verantwoordelijkheidsgevoel heeft en mensen wil beschermen zou hij ook zomaar iets "doms" kunnen doen. Wat ik overigens niet hoop.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel het meest beroerde scenario zijn voor TIEN inderdaad. Vlak voor de betaal streams Huub eruit![]()
Reken er op dat ze echt álles zullen doen om dat te voorkomen.
Meestal mag het van jou nietquote:
Hij is gewoon gemept en hij heeft gezien hoe een vriendin van hem mishandeld werd.. als ik principes had zou ik kiezen voor de exitquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel het meest beroerde scenario zijn voor TIEN inderdaad. Vlak voor de betaal streams Huub eruit![]()
Reken er op dat ze echt álles zullen doen om dat te voorkomen.
het laatste, daarom stond er ook, denk ik bij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat een feit of een veronderstelling van jezelf?
Gelukkig voor jou ben ik niet blauwquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:50 schreef Borga het volgende:
[..]
Meestal mag het van jou nietHet zijn geen comments on the streams
Vertellen dat Brian vannacht buiten zinnen was en dat er een bewaker in de kamer en buiten de hotelkamer stond?quote:
Amanda gaat echt niet toegeven dat Brian haar geslagen zou hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij is gewoon gemept en hij heeft gezien hoe een vriendin van hem mishandeld werd.. als ik principes had zou ik kiezen voor de exit
Waarom mag hij dan terugkomen in de villa ....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Vertellen dat Brian vannacht buiten zinnen was en dat er een bewaker in de kamer en buiten de hotelkamer stond?
En jij hebt ook geen pet opquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou ben ik niet blauw![]()
O Ik denk helemaal niet dat ze huub er uit willen hebben. Zou een stomme zet zijn maar wel denk ik dat brian en natasia altijd wat meer mogen dan de rest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Itsme , je moet echt het idee eens laten varen dat ze Huub eruit willen. Ze beschermen hem juist al die tijd al omdat ze ook weten dat zonder Huub de boel als een kaartenhuis in elkaar dondert. En dan zal hij nu onder druk van de FEBO, vlák voordat de kijkers moeten gaan betalen voor de streams, eruit gaan?![]()
De boel is juist gecensureerd zodat ze nog de mogelijkheid hebben Huub te beschermen. En Brian net zo goed trouwens.
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.htmlquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef SiRojK het volgende:
Nee, zie het nergens staan
wat een gelul zeg, in wat voor een wereld leef jijquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En aangezien hij heel veel verantwoordelijkheidsgevoel heeft en mensen wil beschermen zou hij ook zomaar iets "doms" kunnen doen. Wat ik overigens niet hoop.
Nee. Als ze al iets zou toegeven, dan is het dat ze het verdiend heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef Ashrak het volgende:
Amanda gaat echt niet toegeven dat Brian haar geslagen zou hebben.
daarom stond er ook 1 voor de deur en 1 in de kamer hequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef Wopper1 het volgende:
Die bewaker was er niet om Brian in bedwang te houden, denk eerder om eventuele bezoekers op afstand te houden
van wat ik gezien heb, vond ik wat Huub deed nogal meevallen. Wat brian deed bij Amanda weer niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |