Ik kom er net vandaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef VoreG het volgende:
En ik mag door Overvecht fietsen, als je al niet depressief was word je het daar wel.
Oja dat had ik er beter van kunnen makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef SCH het volgende:
3werf hoezelee - maar vandaag is het WA hoor.
ITMquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef borisz het volgende:
gaat redelijk goed in een toernooitje, sta 7 van 40 top 27 krijgt uitbetaald
Precies!quote:
20ste eruitquote:
Dat is beter dan koninginnenag lijkt me?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
Heb een vrij weekend, en op koninginnedag een ochtendienst![]()
wat een drama daar, dat heeft zo fucking lang geduurdquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
A15 G'cum Oost - Hardinxveld.
Heb gelukkig mogelijkheden binnendoor en kan kiezen welke afslag Hardinxveld ik neem, maar ondanks dat de wegwerkzaamheden hier na een jaar of 6 (!) eindelijk klaar zijn is het 1 groot drama en eigenlijk alleen maar erger geworden, en in flink tempo ook.
Maar ja, welke randdebiel verzint er Anno 2007 nog steeds opritten met een scherpe 180 graden bocht erin welke een groot industrieterrein ontsluiten![]()
![]()
Nee, want nu kan ik ook de nacht niet vieren, omdat ik om 6 uur moet beginnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is beter dan koninginnenag lijkt me?
's Middags lijkt me irritanter op koninginnedag in A'dam.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
Heb een vrij weekend, en op koninginnedag een ochtendienst![]()
om 10.30 zijn al die boeren die vanuit heel het land naar Amsterdam gaan al lam hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
's Middags lijkt me irritanter op koninginnedag in A'dam.
Goeiemiddag!
nee die zit(ten) er nog lekker in....was even voor het naderende lange weekend en ter gelegenheid van de 40e verjaring van onze kronnprins !quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De kroket is er weer uit?
doe je ook even mee dan ??quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik een goede reden voor een hoezeedrmee!
Wat nou ter geruststelling?! Mijn geruststelling was dat ik langer kon leren!quote:Beste student, Zoals je helaas hebt moeten ondervinden, is deeltoets B van Kernvak privaatrecht vanmiddag afgelast wegens een tekort aan zitplaatsen. Uitgezocht zal nog worden hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ter geruststelling, deeltoets B zal NIET opnieuw afzonderlijk worden afgenomen. De 15% van je eindcijfer die aan deze toets was gekoppeld, zal worden opgenomen in de eindtoets op 4 juni a.s.
Maar je bent nu moe als je klaar bent met werken, dus weinig zin om echt iets actiefs te doen na werk. En de nacht lukt al niet want ik moet om 6 uur beginnen sochtendsquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
's Middags lijkt me irritanter op koninginnedag in A'dam.
Goeiemiddag!
quote:
Vergeet je geen t?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:38 schreef golfer het volgende:
Omdat we morgen belangrijke eterSCH krijgen vandaag maar alvast wat gerechten voorbereid.![]()
Nee hoor. Vul er maar een ander willekeurig werkwoord in.quote:
Ik bedoel ook niet in het werkwoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vul er maar een ander willekeurig werkwoord in.
Vandaag alvast wat gerechten... aangeschaft.
Je bedoelt etterSCH?quote:
Goed zoquote:
Moet je maar niet in Limburg wonenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:47 schreef DarkShine het volgende:
Sinds zondag geen internet gehad tot gisteravond
Moeten die achterlijke lui van boven de rivieren eens hun oren openzetten en logisch nadenken!quote:
Ze wist gewoon dat je een buitenlander wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Moeten die achterlijke lui van boven de rivieren eens hun oren openzetten en logisch nadenken!
Dat achterlijke wijf 'nou uw modem is kapot, ik update hem van hier dan doet hij het weer'. En maar blijven volhouden en weigeren een nieuwe te sturen.
Achterlijk hollands wijf!
Altijd, Bos, altijd.quote:
* DarkShine is geen nederlander maar Limburger.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze wist gewoon dat je een buitenlander was![]()
gammaquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
* DarkShine is geen nederlander maar Limburger.
Je weet hoe Verdonk over niet-Nederlanders denkt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
* DarkShine is geen nederlander maar Limburger.
Dan ben ik voor een onafhankelijk Limburg, Maastricht en Fortuna mogen jullie behouden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je weet hoe Verdonk over niet-Nederlanders denkt.
Dan kunnen we wel Wilders aan z'n eigen dubbele nationaliteiten-spit rijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan ben ik voor een onafhankelijk Limburg, Maastricht en Fortuna mogen jullie behouden.
aaaa was dat allesquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
hey sientje, je nieuwsgierigheid kan worden bevredigd als je in FB kijkt
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:09 schreef RayMania het volgende:
En hallo! Daar gaan we, de weekendergenissen:
- Sprinters
- Stinkende mensen
- Te kleine trein
- Treinen met tocht
- Zwetende mensen
- Buren
- Kinderen die buiten spelen
- Airco die het niet doet.
Fortuna kan naar Dutisland en Maastricht naar Vlaanderenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan ben ik voor een onafhankelijk Limburg, Maastricht en Fortuna mogen jullie behouden.
Heb er gepostquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tietenbar
Vind je het wat deze keer, tong?
Ik vind 'm wel redelijk deze keer itt tot de vorige 20 keer.
tijd om dadelijk echt te gaan pokeren!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef borisz het volgende:
tijd voor pokeren met fajah
quote:
niks mis meequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]kijk maar eens naar de line up van Lowlands van vorig jaar en dan PP dit jaar
Stad = Doetinchemquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:38 schreef pascalheister het volgende:
hoi
nog wat zomerse kleertjes gehaald in de stad vanavond, kan er weer ff mee door
[..]
Dat is een dorp.quote:
Waar ze na een 30 minuten de tribune alweer verlaten vandaagquote:
en jij bent?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
De komende dagen hebben jullie geen last van me, ik ga een eindexamencursusje doen in Leiden
die blijven altijd tot het eindquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waar ze na een 30 minuten de tribune alweer verlaten vandaag
doe ook even een cursus nederlandsquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
De komende dagen hebben jullie geen last van me, ik ga een eindexamencursusje doen in Leiden
Leuk he, dat studiehuisquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
look who's talking !quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe ook even een cursus nederlands
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Leuk he, dat studiehuis
Kun je in je vakantie echt gaan leren![]()
Totally.quote:
Hoorde op L1 dat de eerste lui al vertrokken na de 0-3quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die blijven altijd tot het eind
zag de bus met mvv sups nog voorbij komen
Dat heeft ie van z'n moeder, die heeft ook altijd van die fraaie kapsels.quote:
Ik voorzie een meetingquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
FTquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:23 schreef borisz het volgende:
jij gaat er ook heen?
nu bubble time bij de fajah lourens toernooi zonder fajahsta 3 uit 11
toch wel netjes hoe ze terug komenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waar ze na een 30 minuten de tribune alweer verlaten vandaag
Inderdaad, tentamen ging lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef VoreG het volgende:
Whehehe dat zijn de betere tentamens.
Tentamen afgelast omdat er te weinig plaatsenw aren.
Eerste oplossing was dat degene die geen plek hadden op de grond mochten zitten, maar na een luid boe geroep door de hele zaal was dat idee ook al gauw over
Ik zie iets maar nioet je bericht. Kan hem zelf ook niet openen.quote:
Kun je je niet opnieuw aanmelden op MSN?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie iets maar nioet je bericht. Kan hem zelf ook niet openen.
Heyquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:27 schreef Eilanden het volgende:
Halloooooooooooooo
Na gisteren mijn pak gekocht te hebben, hebben we vandaag definitief de ringen besteld
Verbirdinrng en MSRquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:31 schreef pascalheister het volgende:
wat doer je tong
Het herstellen gaat best goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey. Alles goed? Hoe gaat het met herstellen, nog wel vol te houden thuis?
Leuk hoor, dat trouwen.
Gelukkig maar danquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het herstellen gaat best goedmaar overschat soms mijn krachten, dus moet wel soms rust houden of bijslapen
Maar ik lees vooruitgangquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het herstellen gaat best goedmaar overschat soms mijn krachten, dus moet wel soms rust houden of bijslapen
ik altijd boekenquote:
Is dat een zonde?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef RayMania het volgende:
Vaduz post eerst in het GAE topic, en dan pas hier.
Het warme weer is een meevaller inderdaad, maar het is zeker geen vakantie. Van de week ben ik effe bij mijn werk langsgeweest en een van mijn collega's zei iets in de trant van lekker zo'n vakantie en dat hij zoiets ook wel wilde. Stond die met z'n stomme harses raar te kijken toen ik zei dat het echt geen vakantie was en dat als ie echt zo jaloers was, of hij dan ook maar gelijk mijn fysieke conditie wilde overnemen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan. Met dit warme is het trouwens wel lekker om niet te werken, denk ik, al verlang je daar op één of andere manier toch ook wel weer naar als je zo'n lange tijd 'buitenspel' staat.
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het warme weer is een meevaller inderdaad, maar het is zeker geen vakantie. Van de week ben ik effe bij mijn werk langsgeweest en een van mijn collega's zei iets in de trant van lekker zo'n vakantie en dat hij zoiets ook wel wilde. Stond die met z'n stomme harses raar te kijken toen ik zei dat het echt geen vakantie was en dat als ie echt zo jaloers was, of hij dan ook maar gelijk mijn fysieke conditie wilde overnemen....
weer verloren zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef RayMania het volgende:
Vaduz post eerst in het GAE topic, en dan pas hier.
Geintjequote:
Wat een eikelquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:00 schreef Eilanden het volgende:
Het warme weer is een meevaller inderdaad, maar het is zeker geen vakantie. Van de week ben ik effe bij mijn werk langsgeweest en een van mijn collega's zei iets in de trant van lekker zo'n vakantie en dat hij zoiets ook wel wilde. Stond die met z'n stomme harses raar te kijken toen ik zei dat het echt geen vakantie was en dat als ie echt zo jaloers was, of hij dan ook maar gelijk mijn fysieke conditie wilde overnemen....
Ik ben zwanger van het door Cruijff gesigneerde met mijn naam er in gekalligrafeerde unieke exemplaar van het boek van JC.quote:
Moet ie ook maar operatief laten verwijderen danquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:21 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan me er niet echt druk om maken, dat soort mensen hebben gewoon slechts 1 hersencel
als je hem nog krijgtquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben zwanger van het door Cruijff gesigneerde met mijn naam er in gekalligrafeerde unieke exemplaar van het boek van JC.
Nog twee weken wachten voordat ik hem in huis heb.
Blessed be ignorance, niet?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik kan me er niet echt druk om maken, dat soort mensen hebben gewoon slechts 1 hersencel
Ik krijg hem.quote:
Spreek je thuis ook constant Engels of praat je ook wel eens normaal Nederlandsquote:
Eerste experiment vorig weekend was zeer geslaagd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Golfer/Bloesie: hoe bevalt de nieuwe BBQ?
Zie bluezzblogquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Golfer/Bloesie: hoe bevalt de nieuwe BBQ?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
Nieuw subforum, speciaal voor SCH: Eurovisie Songfestival
I spiek Dunglish et home.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreek je thuis ook constant Engels of praat je ook wel eens normaal Nederlands
Trusteh Tong!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef tong80 het volgende:
Herman Tong gaat ook slapen.
Trusten Hoolers.
ik heb moeten vechten voor een 90's forum en dat krijgt er zomaar eentjequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
Slopen !!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
Moet om 9:00 een wedstrijd fluiten.quote:
Zie een paar posts naar boven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:02 schreef sjimz het volgende:
Goedeeeeemorgen!
Je moet eens weten hoe erg onze korpsfeesten zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zie een paar posts naar boven.
Stelletje korpsballen daar ook zeker.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe erg onze korpsfeesten zijn.
Hey je ziet er weer anders uitquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:02 schreef sjimz het volgende:
Goedeeeeemorgen!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je ziet er weer anders uit
Is er iemand wel eens in Peer geweest (Belgie ? )
Jij en vrouwen.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 04:38 schreef DarkShine het volgende:
Sommige lui
Zit er een meid van me werk achter me aan, vanwege functies kan ik niks met d'r beginnen en ik wil ook niks van d'r. Van de week gesprek op kantoor omdat ik achter haar aan zou zitten
Die meid gaat het nog zwaar krijgen als ze met mij moeten werken!
jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je ziet er weer anders uit
Is er iemand wel eens in Peer geweest (Belgie ? )
Ik zit hier anders ook heerlijk te glijden!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:57 schreef SCH het volgende:
Ik kom spontaan klaar
Een songfestival subforum![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:57 schreef SCH het volgende:
Ik kom spontaan klaar
Een songfestival subforum![]()
![]()
Ik denk dat Nederland wederom niet de finale gaat halen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig, gaan we dit jaar weer eens winnen? We zouden Gordon moeten sturen.
Edsilia, weer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:29 schreef Suijk het volgende:
Wie zingt er voor Nederland eigenlijk?
Geer en Goor dan he!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig, gaan we dit jaar weer eens winnen? We zouden Gordon moeten sturen.
ik merk hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zit hier anders ook heerlijk te glijden!![]()
Vanaf het balkon groet ik je!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:53 schreef RayMania het volgende:
Topickill.
Lekker weertje zeg, net uit de houden in de tuin.
Ook een grote irritatie van mij als ik naar de stad gaquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:57 schreef RayMania het volgende:
Net terug uit de stad, nu weet ik weer waarom ik daar niet van houd.
Elke m2 jankende, brullende, krijsende kinderen.
Je nick kan worden veranderd In Legolas Burned skin ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoi.
Dat doen we voorlopig niet meer.
Ik heb er een bloedhekel aan, het liefst ga ik bij keiharde regen, door de weeks, als er niemand is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook een grote irritatie van mij als ik naar de stad ga.
Kreeftolas.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je nick kan worden veranderd In Legolas Burned skin ?
Licht overdreven, maar ik zal heus wel ergens verbrand zijn.quote:
Tja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:21 schreef Eilanden het volgende:
Dan had Kreeftolas maar was sunblockas moeten gebruiken
Hoorde je wel bij t rode team?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tja.
Ach ja, hebben we dat dit jaar ook weer gehad.
Nop.quote:
Eten is voorbereid.quote:
Yes. En een van de beste van Nederlandquote:
Okee, hier in het dorp zit ook een van de topzaken van het landquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Yes. En een van de beste van Nederland
Je hebt in ieder geval gescoord en de wedstrijd overleefdquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Terug van het voetballen, het eerste doelpunt gemaakt en met 0-4 gewonnen. Wat was het heeeeeeet.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:05 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Toch maar de jenever moeten nemen dan, dan had je 't misschien minder gemerkt.quote:
Het is toch zu Hausequote:Op zaterdag 28 april 2007 16:10 schreef Grulez het volgende:
Kga zo naar een honkbalwedstrijd toe en dan morgen een lange reis nach hause.
Duitsquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nach Hause = Naar huis
Zu Hause = Thuis
Helemaal mee eens. Mooie taalquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks mis met Duits.
Wo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn studie/stage nog een jaar in Duitsland gewoond![]()
En daarom praat ik dus altijd in het Engels terug tegen gasten in het hotel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nach Hause = Naar huis
Zu Hause = Thuis
Eensquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over het Duits, maar niet dat het een mooie taal is.
OKee, daar heb ik wel eens over gehoord.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Coburg .. klein stadje in het noorden van Beieren, op zo'n anderhalf uur van Nurnberg
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef dndiek het volgende:
Coburgerham, toch
Jochie tochquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb voor mijn studie/stage nog een jaar in Duitsland gewoond![]()
Jij zit dus aan de melk ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Konijntjes dienen het ook bij een wortelsapje te houden!
De traditionele, maar ik ben van het moderne soort.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Konijntjes dienen het ook bij een wortelsapje te houden!
Het is dat ik geen melk lustquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |