Ik kom er net vandaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef VoreG het volgende:
En ik mag door Overvecht fietsen, als je al niet depressief was word je het daar wel.
Oja dat had ik er beter van kunnen makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef SCH het volgende:
3werf hoezelee - maar vandaag is het WA hoor.
ITMquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef borisz het volgende:
gaat redelijk goed in een toernooitje, sta 7 van 40 top 27 krijgt uitbetaald
Precies!quote:
20ste eruitquote:
Dat is beter dan koninginnenag lijkt me?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
Heb een vrij weekend, en op koninginnedag een ochtendienst![]()
wat een drama daar, dat heeft zo fucking lang geduurdquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
A15 G'cum Oost - Hardinxveld.
Heb gelukkig mogelijkheden binnendoor en kan kiezen welke afslag Hardinxveld ik neem, maar ondanks dat de wegwerkzaamheden hier na een jaar of 6 (!) eindelijk klaar zijn is het 1 groot drama en eigenlijk alleen maar erger geworden, en in flink tempo ook.
Maar ja, welke randdebiel verzint er Anno 2007 nog steeds opritten met een scherpe 180 graden bocht erin welke een groot industrieterrein ontsluiten![]()
![]()
Nee, want nu kan ik ook de nacht niet vieren, omdat ik om 6 uur moet beginnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is beter dan koninginnenag lijkt me?
's Middags lijkt me irritanter op koninginnedag in A'dam.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
Heb een vrij weekend, en op koninginnedag een ochtendienst![]()
om 10.30 zijn al die boeren die vanuit heel het land naar Amsterdam gaan al lam hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
's Middags lijkt me irritanter op koninginnedag in A'dam.
Goeiemiddag!
nee die zit(ten) er nog lekker in....was even voor het naderende lange weekend en ter gelegenheid van de 40e verjaring van onze kronnprins !quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De kroket is er weer uit?
doe je ook even mee dan ??quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik een goede reden voor een hoezeedrmee!
Wat nou ter geruststelling?! Mijn geruststelling was dat ik langer kon leren!quote:Beste student, Zoals je helaas hebt moeten ondervinden, is deeltoets B van Kernvak privaatrecht vanmiddag afgelast wegens een tekort aan zitplaatsen. Uitgezocht zal nog worden hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ter geruststelling, deeltoets B zal NIET opnieuw afzonderlijk worden afgenomen. De 15% van je eindcijfer die aan deze toets was gekoppeld, zal worden opgenomen in de eindtoets op 4 juni a.s.
Maar je bent nu moe als je klaar bent met werken, dus weinig zin om echt iets actiefs te doen na werk. En de nacht lukt al niet want ik moet om 6 uur beginnen sochtendsquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
's Middags lijkt me irritanter op koninginnedag in A'dam.
Goeiemiddag!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |