De soundtrack van dat spel is briljant... "Hush Hush to the hayo"quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren trouwens ook nog ff GTA - Vice City voor de PC gekocht bij de Media Markt, was maar ¤ 10,-dus dat ga ik zo maar eens even spelen
![]()
Gooi het er maar uit...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
kut kutste KUTTTTTTTTT STAGE
San Andreas is beter, K-Rose ftwquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De soundtrack van dat spel is briljant... "Hush Hush to the hayo"
Wattan joh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Zeeltje het volgende:
nee ik haat echt deze stage!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
kut kutste KUTTTTTTTTT STAGE
Ik ben gewoon een internet-stoertjequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoer met je grootspraak op internet en voeg de daad bij je woord![]()
Echt hilarisch sommige, lag net in een deukquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13931/d7372c18/index.html
Daarom zeggen wij, gooi het er maar uit!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Zeeltje het volgende:
Lucht je hartquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Zeeltje het volgende:
Als je het al zo vaak hebt gevraagd, is het verstandig om contact op te nemen met je begeleider van school. Die moet optreden als er problemen zijn..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:45 schreef Zeeltje het volgende:
Ja ik leer niet wat ik wil leren.
Ik loop stage bij een architecten bureau bij de afdeling interieur. Ze maken super mooie dingen. Maar ik mag niks doen!!!!! Het enige wat ik serieus mag doen is een beetje foto's bewerken en die in autocad zetten. Boekjes in elkaar zetten en om het uur even een nieuwe pot koffie klaar maken!
Ik heb tig keren gevraagd of ik ook wat mocht ontwerpen ( dat is tenslotte wat ik wil doen ) maar elke keer hebben ze het te druk.
En dit duurt nog tot eind juni!
Eens!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Als je het al zo vaak hebt gevraagd, is het verstandig om contact op te nemen met je begeleider van school. Die moet optreden als er problemen zijn..
Meen je niet? Lekkere begeleiding ook!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
Heb ik gedaan. Het enige wat hij zegt is: Verzin zelf iets om te ontwerpen, het is nog maar even..
Wat een zakquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
Heb ik gedaan. Het enige wat hij zegt is: Verzin zelf iets om te ontwerpen, het is nog maar even..
Tsja, dan moet je wellicht een nieuwe stage lopen omdat je hem niet hebt gehaald. Dat is ook bagger. Maar ik vind het nog best lang tot eind juni hoor..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meen je niet? Lekkere begeleiding ook!
Weg gaan heeft denk ik ook weinig zin?
Ontwerp een dildoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |