Het wordt nu dus hoog tijd dat Naina gaat bevallen als je dit soort dromen krijgtquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef Logician het volgende:
Ik herinner me nu ook ineens een stukje van mijn droom, een beetje ranzig maar oké.
Ik ging met mijn hand "in" naina's buik omdat er iets niet goed ging en haalde een dood poesje er uit zodat de rest kon doorgroeien...![]()
Heb jij: "The Cat with the Really big Head" gelezen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef Logician het volgende:
Ik herinner me nu ook ineens een stukje van mijn droom, een beetje ranzig maar oké.
Ik ging met mijn hand "in" naina's buik omdat er iets niet goed ging en haalde een dood poesje er uit zodat de rest kon doorgroeien...![]()
emmm is dat wel verstandigquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:43 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heb jij: "The Cat with the Realy big Head" gelezen?
k zal kijken ofdat k m ergens online kan vinden...
Inderdaad. In de laatste paar topics heb ik niet eens een TVP geplaatstquote:
Poesjes, komen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Inderdaad. In de laatste paar topics heb ik niet eens een TVP geplaatst. Maar ik voel dat ze eraan zitten te komen.
![]()
Kijk, daar hebben we een optimist!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Inderdaad. In de laatste paar topics heb ik niet eens een TVP geplaatst. Maar ik voel dat ze eraan zitten te komen.
![]()
dat is ze al 2 dagenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:47 schreef dutch-mamma het volgende:
TVP
Ze ligt lekker rustig... Meestal worden ze onrustig als het zover is...
Waarom heb je een kat als je niet eens ergens 300 euro vandaan kunt peuterenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef Logician het volgende:
Wat me ik me trouwens afvraag he, zo'n keizersnede was meer dan 300euro zei de DA gisteravond... Stel dat je dat niet hebt en de kittens zitten vast.. laten ze je kat dan gewoon met kittens en al doodgaan???Ik bedoel ik ben niet rijk, maar ik zou het wel bijelkaar krijgen.. maar wat als je gewoon echt geen geld hebt enzo...
..
Dat laatste heeft denk ik meer te maken met "hoeveel heb je voor je huisdier over" dan met geld ergens vandaan kunnen halen. Die paar mensen in NL die het echt niet kunnen betalen vraag ik me van af waarom die in godsnaam een huisdier hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:06 schreef Logician het volgende:
Ah ze had het over direct betalen.. maar dat zou kunnen zijn omdat het een noodarts was?
En het zou geen probleem zijn, maar toch.. Ik heb niet altijd 300e over aan het einde van de maand hoor![]()
En niet iedereen heeft een sociaal vangnet, ik moest daar ineens aan denken en vroeg met het ime af.
Ik heb toen ik 19 was bij de dierenambulance gewerkt, het gebeurde heel vaak dat na een autoongeluk baasjes besloten de hond/kat in te laten slapen omdat ze geen geld hadden voor een operatie
nou ja, zegquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat laatste heeft denk ik meer te maken met "hoeveel heb je voor je huisdier over" dan met geld ergens vandaan kunnen halen. Die paar mensen in NL die het echt niet kunnen betalen vraag ik me van af waarom die in godsnaam een huisdier hebben.
hehequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Addict89 het volgende:
8 topics..djeezMoeten wel hele mooie kittens zijn straks.
dit vind echt de meest achterlijke opmerking ooit!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom heb je een kat als je niet eens ergens 300 euro vandaan kunt peuteren.
Doet mee met koffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:11 schreef Logician het volgende:
Ik ben me door dat werk ieg wel een stuk bewuster van geworden...
Als het om je huisdier gaat vind ik het idd ook erg cru om geld voor leven te laten gaan
Dan moet je geen dieren nemen... maar ik zag ineens van die amerikaanse praktijken voor me ..
Toch nog maar een koffie doen
niet zeuren, geld is geen probleem wbt mijn dier. ik vroeg me gewoon ineens af hoe dergelijke dingen geregeld zijn..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Ja jeetje, ga even zeuren over geld, lekker belangrijk. Er komt altijd wel een oplossing, de meeste dierenartsen zijn heus wel redelijk als het om betalen in termijnen gaat. En even geen geld hebben heeft niks te maken met de liefde voor je huisdier.
Dankje, gelukkig is dat niet nodigquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit vind echt de meest achterlijke opmerking ooit!niet iedereen heeft een dikke bankrekening hoor
ik had vroeger van de soos en had een hele fijne DA, waar we als het nodig was in termijnen mochten betalen. Toen onze pups met de fles grootgebracht moesten worden heeft ie al het benodigde zelfs gegeven omdat hij het zo geweldig vonden dat wij dat allemaal voor onze dieren over hadden.
dus ff klep houden met die stomme opmerkingen
Logician: anders richten we wel een fondsje op
Die opmerking was ook niet tegen jou gericht, maar tegen degenen die beweren dat je maar geen huisdier moet nemen als je er geen geld voor over hebt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:16 schreef Logician het volgende:
niet zeuren, geld is geen probleem wbt mijn dier. ik vroeg me gewoon ineens af hoe dergelijke dingen geregeld zijn..
Ah...!quote:
Oke thanks.......ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef Logician het volgende:
@ikook: De kittens voelen erg groot aan, we gaan het vanmiddag horen.. over 4 uurtjes zal er eindelijk wat meer duidelijkheid zijn
Ik ook niet, ik had wel de TT aangepast dus het voelde wel zo, maar dan staat hij dus niet in je ATquote:
ja, ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:21 schreef Aventura het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar wat de DA zegt/gaat doen.
Als ik hier te lang op doorga krijg ik vast een F&F-ban, dus hierna laat ik het hierbij maar het is vrijwel altijd mogelijk om ergens een bedrag vandaan te halen. Je hoeft het op dat moment niet zelf te hebben, maar als je genoeg om je huisdier geeft en er genoeg voor over hebt (ik ga er vanuit dat dat voor iedereen in dit topic geldt) is er altijd een oplossing. Of dat nu gespreid betalen is, lenen bij een bekende of het verkopen van je koelkast, wasmasjien of televisie is. Puur een kwestie van prioriteiten stellen. En imho hoort je huisdier erg hoog in de prioriteitenlijst te staan. Als dat niet zo is had je het beest niet moeten nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ja, zeg![]()
er kunnen nu eenmaal maanden zijn dat je het even niet hebt, hè, vanwege studiekosten/gesneuvelde koelkast/wasmasjien/anderzins onvoorziene uitgaven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |