Die opmerking was ook niet tegen jou gericht, maar tegen degenen die beweren dat je maar geen huisdier moet nemen als je er geen geld voor over hebt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:16 schreef Logician het volgende:
niet zeuren, geld is geen probleem wbt mijn dier. ik vroeg me gewoon ineens af hoe dergelijke dingen geregeld zijn..
Ah...!quote:
Oke thanks.......ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef Logician het volgende:
@ikook: De kittens voelen erg groot aan, we gaan het vanmiddag horen.. over 4 uurtjes zal er eindelijk wat meer duidelijkheid zijn
Ik ook niet, ik had wel de TT aangepast dus het voelde wel zo, maar dan staat hij dus niet in je ATquote:
ja, ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:21 schreef Aventura het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar wat de DA zegt/gaat doen.
Als ik hier te lang op doorga krijg ik vast een F&F-ban, dus hierna laat ik het hierbij maar het is vrijwel altijd mogelijk om ergens een bedrag vandaan te halen. Je hoeft het op dat moment niet zelf te hebben, maar als je genoeg om je huisdier geeft en er genoeg voor over hebt (ik ga er vanuit dat dat voor iedereen in dit topic geldt) is er altijd een oplossing. Of dat nu gespreid betalen is, lenen bij een bekende of het verkopen van je koelkast, wasmasjien of televisie is. Puur een kwestie van prioriteiten stellen. En imho hoort je huisdier erg hoog in de prioriteitenlijst te staan. Als dat niet zo is had je het beest niet moeten nemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ja, zeg![]()
er kunnen nu eenmaal maanden zijn dat je het even niet hebt, hè, vanwege studiekosten/gesneuvelde koelkast/wasmasjien/anderzins onvoorziene uitgaven..
Naina ook, die wil er onderhand ook wel eens van af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:21 schreef Aventura het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar wat de DA zegt/gaat doen.
http://fok.wyrihaximus.net/poes2/index.htmlquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:33 schreef Charisma het volgende:
ik ben er ook weer, maar waar kan je d ekit live zien dan ?
ga je nu naar de DA met haar?inmiddels teruggelezen , je moest pas 1610 naar de DA
nou ik hoop dat hij haar kan helpen![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef Logician het volgende:
Hoi zusje van GWS![]()
@Nonneke: Ojee straks krijgen we nog een r&p topic, ruzie om poesmoeten we niet hebben!
![]()
![]()
![]()
ik ga eens kijken of ze misschien wel wat wil eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |