Het wordt nu dus hoog tijd dat Naina gaat bevallen als je dit soort dromen krijgtquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef Logician het volgende:
Ik herinner me nu ook ineens een stukje van mijn droom, een beetje ranzig maar oké.
Ik ging met mijn hand "in" naina's buik omdat er iets niet goed ging en haalde een dood poesje er uit zodat de rest kon doorgroeien...![]()
Heb jij: "The Cat with the Really big Head" gelezen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef Logician het volgende:
Ik herinner me nu ook ineens een stukje van mijn droom, een beetje ranzig maar oké.
Ik ging met mijn hand "in" naina's buik omdat er iets niet goed ging en haalde een dood poesje er uit zodat de rest kon doorgroeien...![]()
emmm is dat wel verstandigquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:43 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heb jij: "The Cat with the Realy big Head" gelezen?
k zal kijken ofdat k m ergens online kan vinden...
Inderdaad. In de laatste paar topics heb ik niet eens een TVP geplaatstquote:
Poesjes, komen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Inderdaad. In de laatste paar topics heb ik niet eens een TVP geplaatst. Maar ik voel dat ze eraan zitten te komen.
![]()
Kijk, daar hebben we een optimist!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Inderdaad. In de laatste paar topics heb ik niet eens een TVP geplaatst. Maar ik voel dat ze eraan zitten te komen.
![]()
dat is ze al 2 dagenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:47 schreef dutch-mamma het volgende:
TVP
Ze ligt lekker rustig... Meestal worden ze onrustig als het zover is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |