O. Jij denkt dat. Kom, we zetten de grens open, want Kees22 denkt dat het wel los zal lopen met de stroom gelukszoekers!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat wist ik al, want ik denk niet dat er duizenden gelukszoekers onze kant op komen en ik ben er ook niet bang voor als dat gebeurt.
Verdonk is idd politiek totaal onhandig, nu was ze ook wel een makkelijke kop van jut en gaat D66 verre van vrijuit in deze situatie maar goed dat neemt niet weg dat ze daar niet op haar plaats was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:33 schreef Kees22 het volgende:
Wilders komt niet verder dan: "Ik word misselijk als ik een moskee zie." Tja, dan moet hij naar een dokter!
Op een uitkering worden ook belastingen en premies ingehouden, merkwaardig genoeg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
O. Jij denkt dat. Kom, we zetten de grens open, want Kees22 denkt dat het wel los zal lopen met de stroom gelukszoekers!
Verder werk jij niet, geloof ik. Je betaalt geen belasting. Je ontvangt een uitkering. Je hebt waarschijnlijk dus geen benul waar dat geld vandaan komt. 'Dat drukt de overheid toch gewoon?! Of anders verhogen ze de belastingen maar!!' Het is geen wonder dat jij niet bang bent voor tienduizenden, zoniet honderduizenden, economische vluchtelingen. Want jij betaalt er immers toch niet aan mee.
Die man is dus bezig zijn medestanders van zich te vervreemden. Hoe denk je dan dat zijn tegenstanders over hem zullen denken? Dat is nou echt haatzaaien en polariseren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Verdonk is idd politiek totaal onhandig, nu was ze ook wel een makkelijke kop van jut en gaat D66 verre van vrijuit in deze situatie maar goed dat neemt niet weg dat ze daar niet op haar plaats was.
Aan de andere kant moet je nooit vergeten om de goede punten van iemand onder te laten sneeuwen door het populistische, anti-islamitische gebrabbel van Wilders. Als ik bv. de teksten zie die Wilders naar z'n hoofd
En die 'belastingen' betaal je zeker zelf?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Op een uitkering worden ook belastingen en premies ingehouden, merkwaardig genoeg.
Dat zeg ik: die worden ingehouden. Net als loonbelasting en de bijbehorende premies.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
En die 'belastingen' betaal je zeker zelf?![]()
![]()
Welke grafieken van mij? En sinds wanneer kan de mening van een SP bons over een onderwerp ook door de rekenmachines van het CPB ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:53 schreef MaGNeT het volgende:
Zowel "jouw" grafieken als de berekeningen van de SP zijn door de rekenmachines van het CPB geweest...
Nooit gehoord van BTW, riooolbelasting, succesie, vermogensrendementsheffing, dividend belasting etc, etc?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Eens kijken. Het begon hier met asielzoekers. Elders hebben we steuntrekkers gehad en nu is Jan Modaal aan de beurt. We gaan vooruit. Nog even en de miljonaiirs hebben het gedaan.
Trouwens: ik weet niet in welk land je woont, maar ik zou verhuizen naar Nederland. De hoogste belastingschaal is hier 52 %.
Domme SP-lul, dat is alleen de inkomstenbelasting.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Trouwens: ik weet niet in welk land je woont, maar ik zou verhuizen naar Nederland. De hoogste belastingschaal is hier 52 %.
Ja ok maar bijna niemand betaalt die 52% daadwerkelijk. Of ze moeten een erg slechte belastingadviseur hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 01:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Domme SP-lul, dat is alleen de inkomstenbelasting.
bron/ onderbouwing of iets in die richting?quote:Op zondag 29 april 2007 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt je betaalt 80%
reken mij aub maar eens voor hoe je dan op 80% komtquote:Op zondag 29 april 2007 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stond 4 reacties boven je al
Nooit gehoord van BTW, riooolbelasting, succesie, vermogensrendementsheffing, dividend belasting etc, etc?quote:Op zondag 29 april 2007 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stond 4 reacties boven je al
Probeer het zelf uit te rekenen zo moelijk is het echt niet om 52% te pakken van een bedrag en daarna 19%quote:Op zondag 29 april 2007 01:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nooit gehoord van BTW, riooolbelasting, succesie, vermogensrendementsheffing, dividend belasting etc, etc?
Bron, onderbouwing, berekening, feiten, cijfers, bier, etcetera.
Wie betaalt er dan 19% over al z'n aankopen en 52 over al z'n inkomenquote:Op zondag 29 april 2007 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het zelf uit te rekenen zo moelijk is het echt niet om 52% te pakken van een bedrag en daarna 19%
Joh, daar heb ik toch geen verstand van. Maar een simpele berekening met onderbouwing kan ik misschien wel begrijpen.quote:Op zondag 29 april 2007 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het zelf uit te rekenen zo moelijk is het echt niet om 52% te pakken van een bedrag en daarna 19%
Iedere Nederlander wordt dat geacht te doenquote:Op zondag 29 april 2007 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wie betaalt er dan 19% over al z'n aankopen en 52 over al z'n inkomen?
Ofwel kom eensm et een goed rekenvoorbeeld ofzo?
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Joh, daar heb ik toch geen verstand van. Maar een simpele berekening met onderbouwing kan ik misschien wel begrijpen.
nonsens. Kom maar op met een rekenvoorbeeld voor je jezelf nog verder voor gek zet.quote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedere Nederlander wordt dat geacht te doen
Ik niet. Nou, hup, meneertje. Leg eens uit hoe het komt dat we 80% belasting betalen over ons inkomen.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedere Nederlander wordt dat geacht te doen
Zo moeilijk is rekenen echt nietquote:Op zondag 29 april 2007 01:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
nonsens. Kom maar op met een rekenvoorbeeld voor je jezelf nog verder voor gek zet.
Belastingontduiking is verbodenquote:Op zondag 29 april 2007 01:34 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
Als jij over al je aankopen 19% btw betaalt en over al je inkomen 52% belasting, word je inderdaad behoorlijk genaaid. Gelukkig zul je wel zo ongeveer de enige in Nederland zijn waarvor dat geldt.
Wie betalen er dan 52% over al hun inkomsten en 190% over al hun aankopen?quote:Op zondag 29 april 2007 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Belastingontduiking is verboden
Mensen die succesvol zijnquote:Op zondag 29 april 2007 01:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wie betalen er dan 52% over al hun inkomsten en 190% over al hun aankopen?
Je rekenvoorbeeld dat nergens op slaat komt niet eens op 80%quote:Op zondag 29 april 2007 01:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo moeilijk is rekenen echt niet
52% van 100 euro = 52 euro 100 euro - 52 euro = 48 euro
19% van 48 euro = 9 euro 48 euro - 9 euro = 37 euro
Successie 27% 27% van 37 euro = 10 euro.
37 euro - 10 euro = 27 euro
Dus als je geld verdient uitgeeft en dan laat vererven neemt Alibaba en de 40 rovers ongeveer 75% van je geld weg en dan heb je nog geen eens andere belastingen betaalt
Kan je zoiets ook bewijzen? Want volgens mij praat je echt gigantische poep.quote:Op zondag 29 april 2007 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mensen die succesvol zijn
Ik heb ook niet alle belastingen meegenomen zwakzinnigequote:Op zondag 29 april 2007 01:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je rekenvoorbeeld dat nergens op slaat komt niet eens op 80%!
Je zou kunnen beginnen met de wet te gaan lezenquote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je zoiets ook bewijzen? Want volgens mij praat je echt gigantische poep.
Kom maar op met die serieuze onderbouwing danquote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alle belastingen meegenomen zwakzinnige
Maar ik blijf het wel uitleggen
Daarin staat dat over een zeer groot deel van je aankopen geen of 6% BTW betaald moeten worden. En dat je alleen 52% betaalt over je inkomen boven de zoveel euro.quote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met de wet te gaan lezen
Die slaat nog steeds nergens opquote:Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Posting van 1.35
Alleen eten ja, maar dat is als je in de 52% schijf zit waarschijnlijk niet het grootste gedeeltequote:Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarin staat dat over een zeer groot deel van je aankopen geen of 6% BTW betaald moeten worden. En dat je alleen 52% betaalt over je inkomen boven de zoveel euro.
maar goed kom maar op met een onderbouwing die wel ergens op slaat.
Je krabbelt dus, terecht, al weer terug. Maar betaalt men volgens jou die 52% over het gehele inkomen?quote:Op zondag 29 april 2007 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen eten ja, maar dat is als je in de 52% schijf zit waarschijnlijk niet het grootste gedeelte
De overheid geeft nu gratis taallessen voor mensen die niet kunnen lezen en schrijven.quote:
Nee, is maar 48% of zo als je over een groot inkomen beschiktquote:Op zondag 29 april 2007 01:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je krabbelt dus, terecht, al weer terug. Maar betaalt men volgens jou die 52% over het gehele inkomen?
Dus nog verder terugkrabbelen. Maar ben nog steeds reuze benieuwd naar een realitisch rekenvoorbeeld. Hoe krijg jij 80% belasting voor een jan modaal bij elkaar bedacht?quote:Op zondag 29 april 2007 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, is maar 48% of zo als je over een groot inkomen beschikt
Jammer dat je iedere inhoud ontwijktquote:Op zondag 29 april 2007 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De overheid geeft nu gratis taallessen voor mensen die niet kunnen lezen en schrijven.
www.postbus51.nl
http://www.youtube.com/watch?v=NzlG28B-R8Y&mode=related&search=quote:Op zondag 29 april 2007 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ontwijk niks, je begrijpt het niet dus dan moet het aan je taalvaardigheid liggen
Je komt met een stel nietzeggende gegevens zonder ook maar in te gaan op de, terechte, kritische kanttekeningen die er bij gesteld worden. Dat kan enkel liggen aan een totaal gebrek aan leesvaardigheid. Of aan je achterlijkheid beide zijn natuurlijk triestquote:Op zondag 29 april 2007 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ontwijk niks, je begrijpt het niet dus dan moet het aan je taalvaardigheid liggen
Ik had het niet over de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 29 april 2007 01:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je komt met een stel nietzeggende gegevens zonder ook maar in te gaan op de, terechte, kritische kanttekeningen die er bij gesteld worden. Dat kan enkel liggen aan een totaal gebrek aan leesvaardigheid. Of aan je achterlijkheid beide zijn natuurlijk triest.
Maar goed kom maar op met een onderbouwing dat de gemiddelde Nederlander 80% van z'n inkomen kwijt is aan belastingen. Ik wacht geduldigOp iets wat nooit zal komen
.
quote:Op zondag 29 april 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik had het niet over de gemiddelde Nederlander.
Het is dus dus duidelijk je gebrek aan leesvaardigheid
Op wie doel je hiermee dan?quote:Klopt je betaalt 80%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |