abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48780580
oooooooohhhhhhhhhh wat is het erg, asielzoeker zijn en dan ook nog liegen! VVD op de achterste benen, want stel je voor dat je LIEGT in een wanhopige poging een verblijfsvergunning te krijgen!

Ik ben het met SCH eens. Gewoon niet letten op wel of niet liegen, maar allemaal een verblijfsvergunning geven en zorgen dat je als overheid voortaan je zaakjes op orde hebt.
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:57:14 #102
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_48781276
En jij neemt ze in huis en betaalt de kosten?
pi_48781288
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Ook al lieg lieg je 1 keer: het is en blijft fraude!
Liegen is fraude? Volgens mij niet.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_48781520
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:39 schreef Genverbrander het volgende:

Ik ben het met SCH eens. Gewoon niet letten op wel of niet liegen, maar allemaal uitzetten een verblijfsvergunning geven en zorgen dat je als overheid voortaan je zaakjes op orde hebt
pi_48782917
Een liegende politicus is véél erger dan een liegende asielzoeker.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_48783616
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Liegen is fraude? Volgens mij niet.
lie·gen2 (onov.ww.)
1 bewust onwaarheid, leugens spreken => de waarheid geweld aandoen, de waarheid tekortdoen, een /onjuiste/verkeerde/ voorstelling van zaken geven, een /ruim/rekbaar/ geweten hebben, jokken, met spek schieten

frau·de (de ~, ~s)
1 bedrog bestaande uit vervalsing van administratie of ontduiking van voorschriften => geknoei, gesjoemel, knoeierij, zwendel, zwendelarij

op de keeper beschouwd niet identiek, heeft ozo veel met elkaar van doen iig. Beide zijn echter wel van toepassing.

(Spijkers, laag water)
pi_48784839
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef Tikorev het volgende:
Verdonk maakte dat onderscheid. Dit linkse kabinet maakt juist niet het onderscheid tussen schrijnend en niet-schrijnend. Die laten iedereen uit de groep toe: mensen die procedures hebben tegengewerkt, mensen die opzettelijk papieren hebben kwijtgemaakt, mensen die hebben gelogen, enz.
Bij Verdonk was het een en al willekeur.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_48784953
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:39 schreef Genverbrander het volgende:
oooooooohhhhhhhhhh wat is het erg, asielzoeker zijn en dan ook nog liegen! VVD op de achterste benen, want stel je voor dat je LIEGT in een wanhopige poging een verblijfsvergunning te krijgen!
De VVD en PVV zijn inderdaad wel de laatste partijen die hier hun mond over open moeten doen gezien hun opstelling in de zaak Hirsi Ali die overduidelijk gelogen had over haar identiteit. Stellletje hypocrieten.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_48785007
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:08 schreef Tikorev het volgende:
Die kans is in ieder geval groter dan wanneer we voor een half miljard 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers naturaliseren en toegang geven tot onze sociale voorzieningen...
Dat verhaal over die half miljard Euro van de Telegraaf en Elsevier is al twee weken geleden ontmaskerd als complete onzin. Wel de krant lezen s.v.p.
pi_48785068
Ik heb de oplossing om nieuwe gevallen niet onder de "1 x liegen regeling" te laten vallen.
Als de vragen nu gewoon 2x gesteld, resp, de formulieren 2x ingevuld worden, dan liegt men minstens 2x of in het geheel niet (ervan uitgaande dat bij elke vraag hetzelfde wordt geantwoord)

Trouwens hoe weten ze of de asielzoeker maar 1 x gelogen heeft ?
(en hoe tel je de leugens?)

Maw wat een amateur wetgeing
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_48785127
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef fjs het volgende:
En jij neemt ze in huis en betaalt de kosten?
Ok, ik wil wel het goede voorbeeld geven: Taida Pasic mag wel bij mij komen wonen.
pi_48785238
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:11 schreef Oud_student het volgende:
Trouwens hoe weten ze of de asielzoeker maar 1 x gelogen heeft ?
(en hoe tel je de leugens?)
1. Het gaat alleen over het liegen m.b.t. je identiteit (=valse naam).
2. Hoe je dat weet moet je maar aan VVD/PVV vragen, die wisten dat ook zeker bij Hirsi Ali.
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:06:51 #113
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_48786760
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:12 schreef waltersh het volgende:

[..]

Ok, ik wil wel het goede voorbeeld geven: Taida Pasic mag wel bij mij komen wonen.
Vind ik Verdonk knapper
pi_48786823
Maar goed: de VVD huilt weer lekker met de PVV mee. Soms zou je die mensen gunnen dat ze moeten vluchten en nergens welkom zijn
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:33:20 #115
131798 Hutjemutjekloas
zeet ie mie dan zee ik oe
pi_48787732
Eigenlijk vindt ik deze mogelijke regel binnen het generaal pardon, helemaal zo gek nog niet. OF wel?

Een gouden principe is dat je van het beste van de mensen uit moet gaan. Het asielbeleid van Nederland is de laatste jaren strenger en strenger geworden. Mede ook door ander invloeden is de instroom van asielaanvragen verlaagt. Misshien weet iemand hier de exacte cijfers van???

Er zijn nu veel mensen hier in Nederland, die geen verblijfsvergunning hebben gekregen. Wie weet van tenminste een van deze gevallen wat hun situatie is? Wie kent uberhaubt een asielzoeker of iemand die wel een verblijfstatus heeft gekregen.

Veel van deze mensen komen uit een gevaarlijke omgeving. En nu praat ik hier niet over importbruiden of bruidegommen. Hierbij doel ik op landen waar de situatie erg gevaarlijk is. Veel mensen die uit deze gevaarlijke landen komen en die met de dood zijn bedreigd en waarvan de familie is afgeslacht. Of die gewoonweg ergens woonden waar je je woning niet eens uit kan(als deze nog heel is) omdat er een bom in hun tuin ligt en de hele omgeving kapot wordt geschoten. Waar nog steeds etnische zuiveringen plaatsvinden. Nadat Hitler hier in Europa heeft huisgehouden heeft het in de rest van de wereld ook niet stil gestaan op dit gebied.

De IND en hiermee dus de nederlandse staat heeft beslist dat deze mensen aan hele strenge voorwaarden moeten voldoen om in ons land toegelaten te kunnen worden. Deze regels en de onderbouwing daarvan zou gelijk moeten stan aan de mening van het merendeel van de nederlandse samenleving. Dit om te voorkomen dat er mensen om de verkeerde redenen naar Nederland komen( economisch gewin, gevluchte oorlogsmisdadigers en noem maar op)

Door deze regels is het voor mensen die wel uit die moeilijke en gevaarlijke gebieden niet altijd mogelijk om de voor hun gevaarlijke situatie in het thuisland aan te tonen( en kan de IND dit ook niet aantonen) Daarom liegen mensen!!! En daarnaast liegen de mensen die om de verkeerde redenen naar nederland komen ook!!!!! Hoe kun je hierin een onderscheid maken???

WAAROM GEEN REFERENDUM?? Om vast te kunnen stellen hoeveel van de Nederlanders het daadwerkelijk eens zijn met de invoer van het Generaal Pardon en dan nog een referendum dat specifiek gericht is op de stelling of asielzoekers 1 keer mogen liegen
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:35:47 #116
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48787814
Ja TS, welkom in de echte wereld, waar niet alles gebeurt als je opschrijft dat het zo moet gebeuren.
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef SCH het volgende:
Maar goed: de VVD huilt weer lekker met de PVV mee. Soms zou je die mensen gunnen dat ze moeten vluchten en nergens welkom zijn
Irak is hastikke veilig joh. Het land is opgeknapt, vrij und so, kijk maar, de bevrijders zijn al onderweg naar huis.
Als die Talibanstrijders hierheen willen komen, komen ze toch alleen maar voor het geld.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:41:48 #117
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48788030
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef SCH het volgende:
Als ze echt hebben moeten vluchten zouden ze in Nederland niet hoeven te liegen. Dus dit soort mensen moet niet automatisch via het Generaal Pardon een verblijfsvergunning krijgen. Dit moet eerst zeer goed onderzocht worden.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48788202
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als ze echt hebben moeten vluchten zouden ze in Nederland niet hopeven te liegen.
Oh. Hoe weet je dat zo precies dan?
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:48:06 #119
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48788300
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:45 schreef SCH het volgende:
Oh. Hoe weet je dat zo precies dan?
Weet ik niet precies. Maar als je naar ene land vlucht voor sten en bescherming heb je daar toch niet om over te liegen.

Daarnaast zou een leugen altijd tot een onderzoek moeten lijden en allemaal niet tot een verblijfs vergunning in het kader van het Generaal Pardon
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48788313
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef Tikorev het volgende:

[..]

[afbeelding]

De drie immigrantengroepen met de hoogste uitkeringspercentages zijn niet de voormalige gastarbeiders maar juist groepen die via de asielprocedure hier terecht zijn gekomen. 'Pas' op plaats vier en vijf staan de Turken/Marokkanen.
Wow, die grafiek is al 888x voorbij gekomen in diverse topics...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')