Liegen is fraude? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Ook al lieg lieg je 1 keer: het is en blijft fraude!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:39 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ben het met SCH eens. Gewoon niet letten op wel of niet liegen, maar allemaal uitzetten een verblijfsvergunning geven en zorgen dat je als overheid voortaan je zaakjes op orde hebt
lie·gen2 (onov.ww.)quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Liegen is fraude? Volgens mij niet.
Bij Verdonk was het een en al willekeur.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef Tikorev het volgende:
Verdonk maakte dat onderscheid. Dit linkse kabinet maakt juist niet het onderscheid tussen schrijnend en niet-schrijnend. Die laten iedereen uit de groep toe: mensen die procedures hebben tegengewerkt, mensen die opzettelijk papieren hebben kwijtgemaakt, mensen die hebben gelogen, enz.
De VVD en PVV zijn inderdaad wel de laatste partijen die hier hun mond over open moeten doen gezien hun opstelling in de zaak Hirsi Ali die overduidelijk gelogen had over haar identiteit. Stellletje hypocrieten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:39 schreef Genverbrander het volgende:
oooooooohhhhhhhhhh wat is het erg, asielzoeker zijn en dan ook nog liegen! VVD op de achterste benen, want stel je voor dat je LIEGT in een wanhopige poging een verblijfsvergunning te krijgen!![]()
Dat verhaal over die half miljard Euro van de Telegraaf en Elsevier is al twee weken geleden ontmaskerd als complete onzin. Wel de krant lezen s.v.p.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:08 schreef Tikorev het volgende:
Die kans is in ieder geval groter dan wanneer we voor een half miljard 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers naturaliseren en toegang geven tot onze sociale voorzieningen...
Ok, ik wil wel het goede voorbeeld geven: Taida Pasic mag wel bij mij komen wonen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef fjs het volgende:
En jij neemt ze in huis en betaalt de kosten?
1. Het gaat alleen over het liegen m.b.t. je identiteit (=valse naam).quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:11 schreef Oud_student het volgende:
Trouwens hoe weten ze of de asielzoeker maar 1 x gelogen heeft ?
(en hoe tel je de leugens?)
Vind ik Verdonk knapperquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:12 schreef waltersh het volgende:
[..]
Ok, ik wil wel het goede voorbeeld geven: Taida Pasic mag wel bij mij komen wonen.![]()
Irak is hastikke veilig joh. Het land is opgeknapt, vrij und so, kijk maar, de bevrijders zijn al onderweg naar huis.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef SCH het volgende:
Maar goed: de VVD huilt weer lekker met de PVV mee. Soms zou je die mensen gunnen dat ze moeten vluchten en nergens welkom zijn
Als ze echt hebben moeten vluchten zouden ze in Nederland niet hoeven te liegen. Dus dit soort mensen moet niet automatisch via het Generaal Pardon een verblijfsvergunning krijgen. Dit moet eerst zeer goed onderzocht worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef SCH het volgende:
Maar goed: de VVD huilt weer lekker met de PVV mee. Soms zou je die mensen gunnen dat ze moeten vluchten en nergens welkom zijn
Oh. Hoe weet je dat zo precies dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als ze echt hebben moeten vluchten zouden ze in Nederland niet hopeven te liegen.
Weet ik niet precies. Maar als je naar ene land vlucht voor sten en bescherming heb je daar toch niet om over te liegen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:45 schreef SCH het volgende:
Oh. Hoe weet je dat zo precies dan?
Wow, die grafiek is al 888x voorbij gekomen in diverse topics...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef Tikorev het volgende:
[..]
[afbeelding]
De drie immigrantengroepen met de hoogste uitkeringspercentages zijn niet de voormalige gastarbeiders maar juist groepen die via de asielprocedure hier terecht zijn gekomen. 'Pas' op plaats vier en vijf staan de Turken/Marokkanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |