Volgens mij kan ze niet meer komen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:23 schreef Floripas het volgende:
Komt Ayaan Hirsi Ali nou terug?
scherpquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze niet meer komen.
De overheid draait hier niet voor op, maar de mensen in de wijken waar ze terecht gaan komen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef Vhiper het volgende:
De overheid heeft zitten blunderen, laat ze er maar voor opdraaien.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de huidige generatie die onder het pardon gaat vallen, verder ingeburgerd is dan een eventuele nieuwe golf aan gastarbeiders.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef Tikorev het volgende:
[..]
[afbeelding]
De drie immigrantengroepen met de hoogste uitkeringspercentages zijn niet de voormalige gastarbeiders maar juist groepen die via de asielprocedure hier terecht zijn gekomen. 'Pas' op plaats vier en vijf staan de Turken/Marokkanen.
en de mensen die al jaren op de wachtlijst staan voor een woning. want de o zo dringende gevallen van gelukszoekers krijgen voorrangquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:33 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De overheid draait hier niet voor op, maar de mensen in de wijken waar ze terecht gaan komen.
Hallo! G-spot! Die pakken de stamdokters haar niet meer af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze niet meer komen.
Dat denk ik niet. Veel van deze mensen zijn niet-Westers. Zoals eerder gezegd. Ik denk dat bijvoorbeeld Polen zonder inburgering hier veel beter passen en beter opgaan in de samenleving dan niet-Westerse (en vaak islamitische) immigranten met een inburgering achter de rug.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:33 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de huidige generatie die onder het pardon gaat vallen, verder ingeburgerd is dan een eventuele nieuwe golf aan gastarbeiders.
Ja, ze loog omdat ze bang was om vermoord te worden. Dus eigenlijk zijn de mensen die echt bang zijn en asiel verdienen de mensen die het meest geneigd zijn om te liegen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog zoiets ja. Ze liegt maar wordt op handen gedragen, en haar vertrekt wordt als verlies gezien. nou boehoe hoor.
Hoe kom je er eigenlijk bij dat dit kabinet links is? 2 centrumpartijen en een rechtsconservatieve. Dat is voor mij toch echt centrum hoor..quote:
In the USA wordt ze ook door grote groepen uitgekost. Laat ze dus maar lekker daarblijven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog zoiets ja. Ze liegt maar wordt op handen gedragen, en haar vertrekt wordt als verlies gezien. nou boehoe hoor.
Ze heeft gewoon niet te liegen, punt uit. Reden doet er niet toe.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef Floripas het volgende:
Ja, ze loog omdat ze bang was om vermoord te worden. Dus eigenlijk zijn de mensen die echt bang zijn en asiel verdienen de mensen die het meest geneigd zijn om te liegen.
Of ga ik nu te ver?
Van mij mag ze terugkomenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In the USA wordt ze ook door grote groepen uitgekost. Laat ze dus maar lekker daarblijven.
Dus jij vindt een leugen zelfs niet gerechtvaardigd als het je de kop kan kosten? Of je kinderen? Of je familie?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon niet te liegen, punt uit. Reden doet er niet toe.
PvdA - Linksquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe kom je er eigenlijk bij dat dit kabinet links is? 2 centrumpartijen en een rechtsconservatieve. Dat is voor mij toch echt centrum hoor..
Dat hangt helemaal van de situatie af, daarom is een generaal pardon ongewenst en de 1 keer liegen regel helemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij vindt een leugen zelfs niet gerechtvaardigd als het je de kop kan kosten? Of je kinderen? Of je familie?
Vind je dat niet een beetje disproportioneel?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Tikorev het volgende:
[..]
PvdA - Links
CU - Centrum-Links
CDA - Centrum
En welke Nederlandse overheidsinstantie bedreigt asielzoekers, hun kinderen of familie als ze de waarheid spreken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij vindt een leugen zelfs niet gerechtvaardigd als het je de kop kan kosten? Of je kinderen? Of je familie?
Bij zo'n aanvraag moet er niets anders dan de waarheid verteld worden. Je moet weten welke mensen proberen je land binnen te komenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Floripas het volgende:
Vind je dat niet een beetje disproportioneel?
Als je een goede administratie hebt en je komt uiteindelijk achter de identiteit van de betreffende persoon dan is het vrij eenvoudig te achterhalen hoe vaak hij of zij heeft gelogen over de identiteit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:44 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe gaan ze bepalen of mensen een keer hebben gelogen of meerdere keren?
Een vrijwel onmeetbare eis. Een keer liegen past dus wel in de normen en waarden van dit centrum-linkse kabinet.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:49 schreef du_ke het volgende:
[..]PvdA is centrum-links
CDA is centrum
CU is rechts.
Het is ook geen generaal pardon, die naam heeft het maar het is gewoon een afgebakend pardon voor een vrij specifieke groep.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de situatie af, daarom is een generaal pardon ongewenst en de 1 keer liegen regel helemaal.
Dat gaat dus niet goedkomen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je een goede administratie hebt en je komt uiteindelijk achter de identiteit van de betreffende persoon dan is het vrij eenvoudig te achterhalen hoe vaak hij of zij heeft gelogen over de identiteit.
Praat maar eens met mensen uit de achterban van die partijen. Dan durf je de CU echt nooit meer links te noemenquote:
Dat zijn niet de toekomstige werknemers die we staks nodig hebben. Deze vluchtelingen krijgen allen een enkeltje onderklasse die een grote toekomst te wachten staat als drugsrunner, beroepsuitkeringstrekker of schoonmaker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef bolletje_25 het volgende:
Zucht. Wanneer gaat Nederland nou eens accepteren dat op den duur (zeg binnen 10 jaar) we toch wel weer economische vluchtelingen toe gaan laten. Onvermijdelijk, vergrijzing enzo.
Of zijn er rechtse zeikers die hun ouders overhalen om hun AOW'tje op te geven, en zelf 60 uur in de week willen werken? Nee? Mooi, denk dan eerst eens na.
als je met de achterban van de SP zou praten zou je ook bijna gaan denken dat het liberalen zijn. alles voor de eigen portemonneequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Praat maar eens met mensen uit de achterban van die partijen. Dan durf je de CU echt nooit meer links te noemen.
De term 'afgebakend' wordt nogal uitgehold door het liegcriterium, vind je niet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is ook geen generaal pardon, die naam heeft het maar het is gewoon een afgebakend pardon voor een vrij specifieke groep.
Ik vind van dat liegen dat je dat van geval tot geval moet bekijken, inderdaad. Maar ik vind niet dat liegen sec een reden is om te weigeren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de situatie af, daarom is een generaal pardon ongewenst en de 1 keer liegen regel helemaal.
Vooral die rakkers van GL kunnen er wat vanquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:54 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
als je met de achterban van de SP zou praten zou je ook bijna gaan denken dat het liberalen zijn. alles voor de eigen portemonnee
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:54 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
als je met de achterban van de SP zou praten zou je ook bijna gaan denken dat het liberalen zijn. alles voor de eigen portemonnee
Maakt weinig uit, blijft dat het verstandiger is om de zaken individueel te behandelen en dat het helemaal absurd is om 1 keer liegen standaard goed te keuren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is ook geen generaal pardon, die naam heeft het maar het is gewoon een afgebakend pardon voor een vrij specifieke groep.
Een goede administratie dat kan je wel overlaten aan de Nederlandse staat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:51 schreef du_ke het volgende:
Als je een goede administratie hebt en je komt uiteindelijk achter de identiteit van de betreffende persoon dan is het vrij eenvoudig te achterhalen hoe vaak hij of zij heeft gelogen over de identiteit.
Tja als je uit Irak komt en je kan geen goede geboortedatum opgeven omdat die daar niet echt bijgehouden worden lieg je al. Het is ook maar net de bui van de IND ambtenaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:54 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De term 'afgebakend' wordt nogal uitgehold door het liegcriterium, vind je niet?
In heel europa worden gelijk je vingerafdrukken genomen als je asiel aanvraagt. Dat wordt echt wel bijgehouden. maar goed ik begrijp dat je de boel vandaag weer eens vanuit een negatief oogpunt benadert, hoe kan dat toch met dit weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een goede administratie dat kan je wel overlaten aan de Nederlandse staat.
Zou de een leugen eis ook worden doorgetrokken naar andere gebieden.
Ja die zijn hoog opgeleid, verdienen vaak goed en willen graag meer belasting betalen als dat goed besteed wordtquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef LENUS het volgende:
[..]
Vooral die rakkers van GL kunnen er wat van![]()
Met als meest favoriete bezigheid vanuit hun grachtenpand de normale burger betuttelen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die zijn hoog opgeleid, verdienen vaak goed en willen graag meer belasting betalen als dat goed besteed wordt.
Precies. Liegen en ermee wegkomen ook. Dat gaat echt nergens meer overquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef SCH het volgende:
Belachelijk dit.
Huh? Waar doel je op? Dat de liegbeesten mogen blijven of dit topic?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef SCH het volgende:
Belachelijk dit.
Grappig he, want iedereen weet dat het nooit goed besteed wordt. Waarom geven ze dat geld niet aan een zelfgekozen goed doel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef du_ke het volgende:
Ja die zijn hoog opgeleid, verdienen vaak goed en willen graag meer belasting betalen als dat goed besteed wordt.
Daar wil ik nog wel een debat met je over aangaan. Maar niet in dit topic, en niet vandaag, de zon lonkt en ik heb nieuwe slingbacks die geflaneerd moeten worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Grappig he, want iedereen weet dat het nooit goed besteed wordt. Waarom geven ze dat geld niet aan een zelfgekozen goed doel?
Klik!
Het is belachelijk dat je 1 keer zou mogen 'liegen'. Mensen die een ander verhaal vertellen om dat ze bang zijn of daar redenen voor hebben, die gaan de 2e keer toch niet ineens hun echte naam zeggen? Rare halfslachtige oplossing dit die geen recht doet aan de vluchtelingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Huh? Waar doel je op? Dat de liegbeesten mogen blijven of dit topic?
Kan me dat eerste eigenlijk niet voorstellen, omdat van jou toch iedereen mag blijven!
Foto's!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:51 schreef Floripas het volgende:
Daar wil ik nog wel een debat met je over aangaan. Maar niet in dit topic, en niet vandaag, de zon lonkt en ik heb nieuwe slingbacks die geflaneerd moeten worden.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:33 schreef Tikorev het volgende:
De overheid draait hier niet voor op, maar de mensen in de wijken waar ze terecht gaan komen.
Waarom heeft Groenlinks dan verloren de afgelopen verkiezingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:20 schreef fjs het volgende:
Laat de mensen die gekozen hebben op partijen die voor de generaal pardon ook die asielzoekers maar in huis nemen en de kosten voor ze betalen.
Maar de meeste mensen die hier voor gekozen hebben zijn die groenlinks type's met de dikste auto's en de grootste huizen. Ik ken er genoeg en ik kots op ze!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |