Je maakt jezelf er net zo schuldig aan hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:37 schreef MaGNeT het volgende:
Ook een manier om er niet inhoudelijk op te hoeven ingaan.
Dus je bekent...quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je maakt jezelf er net zo schuldig aan hoor
Ik zou niet weten wat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:55 schreef MaGNeT het volgende:
Dus je bekent...
Dit kwalificeert zich niet als onderbouwing.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
Pietpraat is het.
Mja dat stukje gaat enkel over de AOW. Wat denk je van overige vergrijzingskosten zoals bijv de zorg. De kosten in de zorg zullen gigantisch gaan stijgen. Terwijl minder mensen dit moeten gaan opbrengen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Welke formule? Noem je jouw bewering een formule? Pietpraat is het.
En nogmaals:
[..]
Trek het maar in het absurdequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:04 schreef MaGNeT het volgende:
Nou, oké dan.
Laten we dan alle niet-westerse allochtonen maar het land uitgooien.
Dan zijn alle problemen opgelost en heeft iedereen werk en inkomen.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:04 schreef MaGNeT het volgende:
Nou, oké dan.
Laten we dan alle niet-westerse allochtonen maar het land uitgooien.
Dan zijn alle problemen opgelost en heeft iedereen werk en inkomen.
dat is een opinie stukje van populistische Jan. Dat is heel wat anders dan een wetenschappelijk rapport. Ik neem aan dat je dat wel begrijpt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is het volgens jou...
In dit artikel lees ik heel andere dingen:
http://www.janmarijnissen(...)nnen-cda-pvda-en-cu/
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:02 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik stel daarom ook voor een generaal pardon in omgekeerde richting. Zo van: "ja sorry, wegwezen hier!" Waarom dat krampachtige gedoe over deze mensen? Wees gewoon hard en schop ze het land uit.
Het stukje preekt wel heel erg voor de SP parochiequote:Op zaterdag 28 april 2007 15:39 schreef Napalm het volgende:
dat is een opinie stukje van populistische Jan. Dat is heel wat anders dan een wetenschappelijk rapport. Ik neem aan dat je dat wel begrijpt?
Dat kan je ook doen door hele volksstammen Berbers analfabeten te halen. Dat is de vorige 60 jaar wel gebleken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt maar die constatering zit verwerkt in de term "de gemiddelde Nederlander". Zolang het gemiddelde op 0 uitkomt dan kan het systeem op de lange termijn zichzelf in stand houden zonder bevolkingsgroei.
Maar verder heb je niets in te brengen? Tjonge, wat een argumentatie. Bedankt voor het staven van de feiten die ik inbracht. Asielzoekers kosten alleen maar geld en zijn als een molensteen om de nek van de verzorgingsstaat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
OhJij hebt 'm ook gevonden? Die scan is nu dus voor de 889e keer gebruikt op Fok!
Nog 111 keer en we hebben een jubileum!
En Tikorev was je al voor in dit topic op pagina 1.
Bevalt het je wat in de USA?
Zowel "jouw" grafieken als de berekeningen van de SP zijn door de rekenmachines van het CPB geweest...quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het stukje preekt wel heel erg voor de SP parochie![]()
Eens kijken. Het begon hier met asielzoekers. Elders hebben we steuntrekkers gehad en nu is Jan Modaal aan de beurt. We gaan vooruit. Nog even en de miljonaiirs hebben het gedaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang je maar genoeg mongolen hebt die 80 uur werken en 80% van hun inkomen afstaan hoeft Jan Modaal niet zo hard zijn best te doen
Maar dan moeten we wel goed kiezen wie we wegschoppen. Het eerste komt iemand in me op waarvan de naam begint met een W en eindigt op ilders. Samen met een mevrouw waarvan de naam begint met een V en eindigt op erdonk. Dat zou al veel rust geven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:02 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik stel daarom ook voor een generaal pardon in omgekeerde richting. Zo van: "ja sorry, wegwezen hier!" Waarom dat krampachtige gedoe over deze mensen? Wees gewoon hard en schop ze het land uit.
Onder het motto van als niemand er over begint dan is het probleem er niet?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:22 schreef Kees22 het volgende:
Maar dan moeten we wel goed kiezen wie we wegschoppen. Het eerste komt iemand in me op waarvan de naam begint met een W en eindigt op ilders. Samen met een mevrouw waarvan de naam begint met een V en eindigt op erdonk. Dat zou al veel rust geven.
Helaas ga ik straks, na het verorberen van mijn warme hapje, naar mijn vrienden waar ik tot een uur of 1 des nachts zal verblijven. Mogelijk kom ik rond die tijd nog terug op je reactie omdat je er toch wel wat werk van gemaakt heb.quote:
Bier drinkenquote:
Ik denk eerder dat hij doelt op het feit dat je ook op een niet haatdragende en -zaaiende manier je werk kan doen als politicus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Onder het motto van als niemand er over begint dan is het probleem er niet?
Moet nog rijden...quote:
Nee. Onder het motto dat er wel fatsoenlijk gepraat moet kunnen worden zonder gelieg en gedraai en met argumenten en onderbouwing. Wilders zou hier op FOK toch al wel een paar keer verbannen zijn, dunkt me. En Verdonk loog ook dat ze barstte. Of ze wist niet waar ze het over had, en dat is voor een minister een doodzonde.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Onder het motto van als niemand er over begint dan is het probleem er niet?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef MaGNeT het volgende:
Ontopic:
Dit topic gaat over het wel of niet verlenen van een pardon aan asielzoekers die 1 of meerdere malen hebben gelogen.
Mijn standpunt hierin:
- 1 of 2x liegen kan gebeuren. Waarom? Omdat men in land van afkomst vaak slechte ervaringen heeft met overheden en de corruptie daarvan.
Pas als het vertrouwen er is zal men eerder overgaan op eerlijkheid.
Daarnaast heb je oplichters. Die zijn van alle tijden... We kennen ze ook onder de autochtone bevolking... Mensen die op verjaardagen trots vertellen hoe ze de verzekering of de belastingdienst een poot hebben uitgetrokken...
"want ze betalen al zoveel premie / belasting"...
Als je die kunt ontmaskeren dan gaarne retour en géén pardon.
- Daarnaast vind ik zelf, zoals de SP zelf ook wenst; een strenge maar goede en snelle afhandeling van nieuwe gevallen. Zo ontstaat er géén aantrekkende werking en géén situatie waarin een nieuw pardon nodig zal zijn.
Nog over de gastarbeiders uit Polen:
Gastarbeiders maximaal 3 jaar in Nederland werken en max 6 weken WW. Niets nieuws gevonden voor die tijd? Dan retour Polen. Wel medische zorg maar dan ook de verplichte premie betalen. Eventueel kan bij "goed gedrag" die 3 jaar wederom met 3 jaar verlengd worden onder dezelfde voorwaarden. Lonen mogen niet lager liggen dan die van autochtone werknemers om valse "lage lonen" concurrentie op de arbeidsmarkt te voorkomen. En alleen in branches waar moeilijk autochtonen te vinden zijn voor de uitvoering van het werk (kassen, seizoensarbeid, etc).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |