abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48845285
shit betrapt !!!
pi_48845974
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:40 schreef blake_revenge het volgende:
ok maar ze hadden geen relatie meer zegt klarelucht .....jawel want amanda tongzoend brian diezelfde dag nog !

huub is tja ..... aanrander wil ik het nog niet echt noemen maar hij voert haar dronken om dit te doen ...
en brian heeft amanda 100 % niet geslagen ...natasia of huub zou het wel ergens opmerken.
Tongzoenen is niet hetzelfde als een relatie hebben.
  zondag 29 april 2007 @ 20:02:45 #103
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48847107
Moet lachen dat iedereen tegen Brain is (omdat hij misschien een Antiliaan is) Maar hij si wel DE slimste daar op gouden kooi.

Drm moet je niet fokken met een antiliaan
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 20:17:26 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48847549
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:02 schreef aightZz het volgende:
Moet lachen dat iedereen tegen Brain is (omdat hij misschien een Antiliaan is) Maar hij si wel DE slimste daar op gouden kooi.

Gelul, maar van iemand die topics opent over de paarse exceemkut van zijn schuinsmarcherende vriendin en over dat-ie sex heeft met z'n 12-jarige zusje, kun je niet anders verwachten.

Er zijn slechts enkele users hier die op de "Antillianen-toer" gaan, de overgrote meerderheid beoordeelt Brian op zijn daden en woorden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48847783
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben keihard in mijn motherfocking oog geslagen, roept Brian door de telefoon. Ik ben in staat om zelfmoord te plegen. Er zijn beelden in het verleden gemonteerd, van de kopstoot. Het is FOCKING GENOEG! Voel focking met me mee!!!!!!!!!!! Wat er beneden gebeurt!!!!!!!!!! Brian krijst en gilt door de telefoon, dan gooit hij ermee.

HAHAHA Brain wat een mongool
Wat een kut-kneus-whigger is die gozer. Niet te zuinig.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 29 april 2007 @ 20:25:52 #106
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48847788
Het is geen gelul, als Moderator kan je zo erachter komen dat de IP's heel anders zijn toen dat geschreven werd over zusje, sex etc. Ik heb dat zelf niet gedaan en dat heb ik duidelijk aan de andere admins doorgegeven, het is WEL mijn eigen schuld dat geef ik toe, maar ik heb gezegt dat ik het niet was, check IP maar. (Ikzit nu thuis)

Enkele? Sinds 2003 dat ik op Fok ben, zie ik alleen negatieve dingen oevr Antilianen, ik ben er zelf ook 1 ik vind dit kapot sneaky omdat het nooit voor je gezicht word gezegt NOOIT, wel via internet. Deze grapjassen zijn meestal de mensen die een klap op hun hoofd krijgen en daarna dood gaan, omdat ze dik racistisch zijn, ik wens niemand de dood, maar moet ophouden met Kut Antilianen, kanker Marokkanen en KK turken etc. Want door die lelijke dingen die word gezegt heeft men de neiging om idd iemand een klap op der hoofd te geven.

Ik ben 100% antiliaan, ben blij dat ik er 1 ben, geen enkele ras/cultuur is perfect, zoals de Nederlander die een klap laats deelden aan een mede land genoot. Niemand is perfect, hebje hekel aan brain? okay maar zet dan geen KUT antiliaan er tussen, want in real life zeg je toch ook geen kut antiliaan tegen een antiliaan?
pi_48847839
Flikker toch op. Brian is gewoon een blanke wanabe-niggah die buiten dat gewoon extreem triest is met ze gehuil, geschreeuw en ze fokkjng para brother fokking para brother-gehuil. Het is een mietje! Dat is het. Grote bek maar durft NIETS.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 29 april 2007 @ 20:30:46 #108
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48847901
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Flikker toch op. Brian is gewoon een blanke wanabe-niggah die buiten dat gewoon extreem triest is met ze gehuil, geschreeuw en ze fokkjng para brother fokking para brother-gehuil. Het is een mietje! Dat is het. Grote bek maar durft NIETS.
Flikker toch op? jonge wrm is hij een blanke wanabbee nigger? Hij is NEGER, dus wtf lul jij nou? nooit van een blanke neger gehoord? Latino's? En geloof me hij durft het zeker, ikzou ook zo gek worden, want je wilt iemand wat aandoen maar mag en kan niet natuurlijk word je gek.

Dus rot ff een eindje weg met je bullshit
pi_48847949
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:30 schreef aightZz het volgende:

[..]
Hij is NEGER, dus wtf lul jij nou? nooit van een blanke neger gehoord?

Deze gaat de sig in.
  zondag 29 april 2007 @ 20:34:12 #110
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48847997
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Deze gaat de sig in.
typisch een nerd aktie? wat zou je zo iemand noemen dan? Europeaan? Aziatisch? L:atino? Open je bek dan en antwoord
pi_48848000
ne·ger (de ~ (m.), ~s)
1 persoon behorend tot één van de zwarte rassen uit Afrika => nikker,

Kijk wat een neger zeg. Zo zwart dat ie is.
pi_48848008
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef aightZz het volgende:

[..]

typisch een nerd aktie? wat zou je zo iemand noemen dan? Europeaan? Aziatisch? L:atino? Open je bek dan en antwoord
Hij is gewoon blank. Niets neger aan.
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 20:35:05 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48848015
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:25 schreef aightZz het volgende:

Ik ben 100% antiliaan, ben blij dat ik er 1 ben, geen enkele ras/cultuur is perfect, zoals de Nederlander die een klap laats deelden aan een mede land genoot. Niemand is perfect, hebje hekel aan brain? okay maar zet dan geen KUT antiliaan er tussen, want in real life zeg je toch ook geen kut antiliaan tegen een antiliaan?
Brian niet vinden deugen vanwege het feit dat het een Antilliaan is, deugt niet.
Als we posts tegenkomen van mensen die op die toer gaan, wordt er aktie ondernomen.
Maar de scheidslijn tussen wat wel en niet kan is soms vaag, en er zijn users die feilloos op het randje weten te balanceren.
Als je klachten hebt over racisme door users, meld die dan in het FB-topic, dan kijken we er naar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 29 april 2007 @ 20:37:43 #114
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48848090
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Brian niet vinden deugen vanwege het feit dat het een Antilliaan is, deugt niet.
Als we posts tegenkomen van mensen die op die toer gaan, wordt er aktie ondernomen.
Maar de scheidslijn tussen wat wel en niet kan is soms vaag, en er zijn users die feilloos op het randje weten te balanceren.
Als je klachten hebt over racisme door users, meld die dan in het FB-topic, dan kijken we er naar.
Er zijn zat van die mensen die racistische opmerkingne maken, voortaanzal ik het melden idd.
  zondag 29 april 2007 @ 20:38:12 #115
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48848107
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hij is gewoon blank. Niets neger aan.
Hij is geen blank, hij is een Neger of een latino.
  zondag 29 april 2007 @ 21:25:24 #116
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_48849474
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:37 schreef aightZz het volgende:

[..]

Er zijn zat van die mensen die racistische opmerkingne maken, voortaanzal ik het melden idd.
Je hebt kapot gelijk man, je moet die shit gewoon rapporteren!
Life is what you make it.
pi_48849541
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:38 schreef aightZz het volgende:

[..]

Hij is geen blank, hij is een Neger of een latino.
Je hebt gelijk. Hij is een neger

zondag 29 april 2007 @ 21:37:30 #118
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48849864
Hij heeft in ieder geval NEGER bloed en jij als nederlander moet dat soort dinge helemaal niet zeggen want je weet niet hoe het daar aan gaat en hoe mensne je daarzien.
pi_48850477
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:37 schreef aightZz het volgende:
Hij heeft in ieder geval NEGER bloed en jij als nederlander moet dat soort dinge helemaal niet zeggen want je weet niet hoe het daar aan gaat en hoe mensne je daarzien.
Ah ik als Nederlander moet me bek houden want ik weet niet wat een neger is? Mogen alleen negers zeggen wat een neger is en wie niet? Ik krijg Chappelle's show-flashbacks.

Okay...

Zeg, weet jij wel wat een neger is eigenlijk? Die zijn zwart he? Brian is eh... niet zwart. Duzzzzzz... leg het me eens uit.
pi_48850697
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tongzoenen is niet hetzelfde als een relatie hebben.
voor mensen met een beetje gevoel wel ....
pi_48850824
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:02 schreef aightZz het volgende:

Hij was in het begin anders aardig populair, maar heeft dat zelf verkloot.
Dus het heeft niets met zijn afkomst te maken. En die intelligentie heb ik nog niet echt gezien..
Die laatste zin had je denk ik beter weg kunnen laten.
pi_48850849
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef blake_revenge het volgende:
btw wie is die kut homo die de topic heeft gestart loser met zijn Spugen van Brian is fysiek geweld!

MAG NIET OOOH!!!!!!!!!!!!!!!
Wat doe je hier eigenlijk, behalve andere mensen op die manier afkraken om hun mening?
pi_48850873
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Hij is een neger

[afbeelding]

ey kneusje hij is een neger .... hij word geaccepteert door ons negers en zo iemand als jij niet ....
Mensen die denken dat hij een wannabee is kijken gewoon tegen hem op .
You have to be one to know one ......
pi_48850928
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:25 schreef aightZz het volgende:
Het is geen gelul, als Moderator kan je zo erachter komen dat de IP's heel anders zijn toen dat geschreven werd over zusje, sex etc. Ik heb dat zelf niet gedaan en dat heb ik duidelijk aan de andere admins doorgegeven, het is WEL mijn eigen schuld dat geef ik toe, maar ik heb gezegt dat ik het niet was, check IP maar. (Ikzit nu thuis)

Enkele? Sinds 2003 dat ik op Fok ben, zie ik alleen negatieve dingen oevr Antilianen, ik ben er zelf ook 1 ik vind dit kapot sneaky omdat het nooit voor je gezicht word gezegt NOOIT, wel via internet. Deze grapjassen zijn meestal de mensen die een klap op hun hoofd krijgen en daarna dood gaan, omdat ze dik racistisch zijn, ik wens niemand de dood, maar moet ophouden met Kut Antilianen, kanker Marokkanen en KK turken etc. Want door die lelijke dingen die word gezegt heeft men de neiging om idd iemand een klap op der hoofd te geven.

Tja, niet zozeer dat ik het goedkeur dat mensen hem een kut Antilliaan noemen. Maar als je iemand niet mag, probeer je hem op vanalles te pakken en het verschil is dat het in enkelvoud gezegt wordt en er niet zozeer alle Antillianen mee bedoelt worden.
pi_48850950
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat doe je hier eigenlijk, behalve andere mensen op die manier afkraken om hun mening?
Ja ik kraak mensen zoals jij af omdat ze zulke gigantische blokken voor hun ogen hebben...
Jij bent puur alleen bezig om Brian af te kraken ''open minded'' JIJ ?????
Laat me niet lachen man alles wat Huub doet is perfect in jouw ogen kruip lekker bij hem in de reet dan...
pi_48850998
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef blake_revenge het volgende:

[..]

ey kneusje hij is een neger

Hey kiek doar, een negur.
pi_48851001
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:03 schreef blake_revenge het volgende:

[..]

voor mensen met een beetje gevoel wel ....
Maar ze zoende ook met Huub een aantal keer.. dus.. ehh..
pi_48851040
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef blake_revenge het volgende:

[..]

ey kneusje hij is een neger .... hij word geaccepteert door ons negers en zo iemand als jij niet ....
Mensen die denken dat hij een wannabee is kijken gewoon tegen hem op .
You have to be one to know one ......
Hij is een Latino of blank, maar verre van een neger. Er is een duidelijk verschil in huidskleur.
Zoek het anders even op in google ofzo.
Ontopic maar waar, indien mogelijk
pi_48851109
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:12 schreef blake_revenge het volgende:

[..]

Ja ik kraak mensen zoals jij af omdat ze zulke gigantische blokken voor hun ogen hebben...
Jij bent puur alleen bezig om Brian af te kraken ''open minded'' JIJ ?????
Laat me niet lachen man alles wat Huub doet is perfect in jouw ogen kruip lekker bij hem in de reet dan...
Laat me niet lachen man, doe niet alsof je me kent.
Ik praat helemaal niet alles goed wat Huub doet, waar haal je dat vandaan?
Jij bent misschien juist de persoon met oogkleppen op, aangezien jij niet inziet dat Brian ook foute dingen doet. Ik zie dat wel van Huub, dus in vredensnaam waar heb je het over? Ik kraak Brian inderdaad af omdat het mijn minst favo bewoner is, wat heeft dat met mijn open-minded heid temaken? Of zit je nu gewoon dom PC eend na te praten?

En er is een DUIDELIJk verschil tussen het afkraken van bewoners van het programma waar overigens dit subforum over gaat, in plaats van het beledigen van mede-fokkers om hun mening. Maar dat zie jij niet?
pi_48855130
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ze zoende ook met Huub een aantal keer.. dus.. ehh..
als ze dronken is en als wraak acite toen brian niet op haar verlief bleek te zijn dat was zei overduidelijk wel
pi_48855189
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Laat me niet lachen man, doe niet alsof je me kent.
Ik praat helemaal niet alles goed wat Huub doet, waar haal je dat vandaan?
Jij bent misschien juist de persoon met oogkleppen op, aangezien jij niet inziet dat Brian ook foute dingen doet. Ik zie dat wel van Huub, dus in vredensnaam waar heb je het over? Ik kraak Brian inderdaad af omdat het mijn minst favo bewoner is, wat heeft dat met mijn open-minded heid temaken? Of zit je nu gewoon dom PC eend na te praten?

En er is een DUIDELIJk verschil tussen het afkraken van bewoners van het programma waar overigens dit subforum over gaat, in plaats van het beledigen van mede-fokkers om hun mening. Maar dat zie jij niet?
wie is pc eend want hij heeft dan visie ...
ik zie brians fouten wel in maar die zijn er amper !
btw minst favo persoon is niet brian he ... je hebt ...hmmm 1 huub dan een jaap en brian zo
pi_48858297
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:27 schreef blake_revenge het volgende:

[..]

wie is pc eend want hij heeft dan visie ...
ik zie brians fouten wel in maar die zijn er amper !
btw minst favo persoon is niet brian he ... je hebt ...hmmm 1 huub dan een jaap en brian zo

Je bent erg moeilijk te volgen. Die andere post ook, trouwens.
pi_48859764
brain had er allang uit gemoeten die jankt om alles maar mag zelf alles doen kopstoten uitdelen blouse kapot trekken knijpen bij zowel huub als eric knietje tikjes in het gezicht spugen maar owee als hij wordt getikt in het gezicht dan lijkt het wel of hij vermoord wordt die jongen is gek die moet eruit
  maandag 30 april 2007 @ 11:21:28 #134
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48860253
GEEN persoonlijke aanvallen op andere users

[ Bericht 50% gewijzigd door Gert op 30-04-2007 11:54:44 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:43:30 #135
16715 Mylene
*schatje*
pi_48889776
DGK: Return of the Para Brother

"Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen."

pi_48891197
GEWELDIG!!! vooral dat dansje van Huub boven aan de trap
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 15:38:54 #137
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48891534
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef schatje het volgende:

Als je dit zo ziet, dan lijkt het net alsof Brian rijp is voor een gesticht.

O wacht, dat is-ie ook.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:43:08 #138
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48891683
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef schatje het volgende:

paradigit computers en bother printers bedoelt ie denk ik
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:22:48 #139
2018 PC eend
relativist
pi_48901071
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. Ik zeg niet dat het zeker een knietje was. Maar ik geloof niet dat Amanda dubbelklapte omdat Brian helemaal niéts deed. Een knietje "ofzo" is dan een redelijke verklaring.
Jij verdraaid mijn woorden, ik zeg helemaal niet dat jij met zekerheid zegt dat het een knietje was
Wat ik wel zei is dat een knietje (waar jij mee kwam) juist geen redelijke verklaring is, omdat zijn benen wel duidelijk in beeld zijn en er geen kniebeweging richting amanda te zien is.
Je zag wel dat hij met zijn hand richting amanda ging, volgens sommigen zou hij haar gemept hebben en zagen ze al een rood oog, die de volgende dag zeker blauw zou worden.
Ik krijg nu een beetje het idee, dat je maar over een knietje begint als redelijke verklaring om dat er uiterlijk helemaal geen schade aan haar gezicht te zien was.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:26:03 #140
2018 PC eend
relativist
pi_48901233
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik vind het niet redelijk na alles wat amanda heeft geprobeerd om het te laten werken tussen hun , brian koos zelf voor alletwee vrijgezel en geen gezeur achteraf , daarbij zegt hij tegen haar dat ze puur voor lust en gezelligheid is maar dat zijn twee exen veel voor hem betekenen en dat hij met hun misschien wel een echte relatie wilt , dit is geen kwestie van vriend ziet zijn vriendin in bed met een ander maar een kwestie van een ziekelijk jaloerse man die van zichzelf alles mag en zijn volgzame vrouwtje mag niks (zijn eigen woorden trouwens)
Hoezo had hij zichzelf behoorlijk onder controle ?????????????????????????? sinds wanneer krijgt iemand die een vrouw bruut slaat en het huis kort en klein , een schouderklopje ? heb ik iets gemist ???
Brian is dus eerlijk als hij zegt dat hij geen echte relatie wil, daarmee geeft hij geen 'valse hoop', wat hij natuurlijk ook had kunnen doen, voor de time being (zoals een ware rat betaamt, maar hij deed dit dus niet).
Dat wil het nog niet zeggen dat ze geen sexrelatie hadden, want dat was weldegelijk zo.
dus hij zag (terwijl hij dronken was) het meisje waarmee hij een seksrelatie had notabene in zijn eigen bed met zijn grootste rivaal, geloof me dat je dan niet een ziekelijk jaloers hoeft te zijn om daar flink pissig over te zijn.
Dus ja, hij hield zich, zeker in eerste instantie, wel onder controle ja

En hij sloeg haar niet bruut waarschijnlijk, daar heeft namelijk niemand het over en er is uiterlijk geen schade te zien en dat van dat hij alles zou mogen en zij niks was een grapje.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:29:22 #141
2018 PC eend
relativist
pi_48901376
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Op dit filmpje zie je duidelijk dat hij haar HOEKT als de laffe zielige hond die hij is http://www.youtube.com/watch?v=UvsTMxvsamI
Jouw definitie van duidelijkheid is zeker de mijne niet
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een hoek, ik denk trouwens dat als brian een hoek uitdeelt aan een klein meisje zoals amanda ze wel onmiddelijk knock out zal gaan en meer schade heeft dan een wondje in haar mond en er op zijn minst een blauwe plek achtergelaten zou moeten hebben.
Ik denk dat hij haar weg duwde en dat daarbij misschien haar tanden haar wang raakte en daarbij een wondje veroorzaakte en dat ze daarom even pijn had.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:31:07 #142
2018 PC eend
relativist
pi_48901450
quote:
Op zondag 29 april 2007 03:35 schreef Morwen het volgende:

[..]

Verschil is dat Brie op een vrouw gespugde heeft, een vrouw waar hij geen relatie mee wil.
Hij wou niet alleen een relatie met haar, hij had er een, een seksrelatie maar toch...
Huub heeft een vrouw waar hij geen relatie mee wil (omdat hij haar eigenlijk maar een dom wijf vindt die makkelijk te manipuleren is) misbruikt voor het spel.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:39:45 #143
2018 PC eend
relativist
pi_48901806
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
En ik heb niet zo'n zin om dat hele verhaal te lezen eigenlijk en OOK nog eens op te reageren. Misschien later. Hier staat namelijk een hoop in over hoe ik erover denk en daar gaat jouw interpetatie van die avond toch niet veel aan veranderen. Bepaalde dingen zullen heus wel waar zijn en zoals ik al vaker aangeef weet ik ook wel dat Huub op sommige vlakken ook fout is, maar dat plijt Brian's acties van die avond nog niet vrij natuurlijk.
Het eerste gedeelte heb ik geprobeerd zo objectief de situatie te beschrijven, alleen het laatste stuk is mijn interpretatie...
Hier verklaar je dus zelf dat je niet objectief bent, jij bent degene waar geen discussie mee te voeren is, iets waar je mij van beschuldigde
pi_48902511
nu weten we van wie brain het heefty al die leugens van zijn mamma
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 21:30:32 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48904008
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jouw definitie van duidelijkheid is zeker de mijne niet
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een hoek, ik denk trouwens dat als brian een hoek uitdeelt aan een klein meisje zoals amanda ze wel onmiddelijk knock out zal gaan en meer schade heeft dan een wondje in haar mond en er op zijn minst een blauwe plek achtergelaten zou moeten hebben.
Ik denk dat hij haar weg duwde en dat daarbij misschien haar tanden haar wang raakte en daarbij een wondje veroorzaakte en dat ze daarom even pijn had.
Inmiddels is duidelijk geworden dat Brian Amanda heeft geslagen. Streams van afgelopen uur..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:37:31 #146
2018 PC eend
relativist
pi_48904315
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Inmiddels is duidelijk geworden dat Brian Amanda heeft geslagen. Streams van afgelopen uur..
Mag ik vragen hoe dat dan duidelijk geworden is
Volgens mij is het Amanda's woord tegenover dat van Brian, of worden de woorden van de domme snol 'ik zat er zelf bij' Amanda nu opeens wel serieus genomen?
pi_48904769
nee pc eens van amanda brain en brain zijn moeder
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:55:51 #148
2018 PC eend
relativist
pi_48905197
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef bella35 het volgende:
nee pc eens van amanda brain en brain zijn moeder
Brian's moeder weet net zoveel als ons.....
En Brian zelf geeft nog steeds aan dat hij een duw gaf, las ik in de COS, of heeft hij het daarna expliciet toegegeven?
pi_48905288
nee brain heeft wel toegegeven dat hij amanda heeft geslagen
pi_48905314
duidelijk geen klap maar duw
pi_48905384
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef bella35 het volgende:
nee brain heeft wel toegegeven dat hij amanda heeft geslagen
wat een onzin waar laat een filmpje zien dan loze uitspraken heb je niks aan.
pi_48905704
nee een klap zag je haar hoofd niet naar achter slaan
pi_48905722
en daarbij had ze 2 sneeen in haar tong
pi_48905763
die liet ze de andere dag en heram en syl laten zien waarschijklijk door zijn ring
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:08:22 #155
1585 itsme
Chaoot!
pi_48905856
hey bella je kunt je eigen berichten ook bewerken hoor.

Er is net toegegeven ook door natasia dat brian amanda heeft gealagen wat wij al dachten te zien.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:09:58 #156
2018 PC eend
relativist
pi_48905942
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef bella35 het volgende:
die liet ze de andere dag en heram en syl laten zien waarschijklijk door zijn ring
Dat is zeker een magic ring, geen schade aan de buitenkant, maar alleen aan de binnenkant
pi_48906100
ik weet niet hoe ik moet bewerken heb nog nooit op forums gepost
dank je wel nu weet ik het

[ Bericht 20% gewijzigd door bella35 op 01-05-2007 22:23:13 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:17:07 #158
1585 itsme
Chaoot!
pi_48906358
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef bella35 het volgende:
ik weet niet hoe iki moet bewerken heb nog nooit op forums gepost
als je bij je eigen post kijkt zie je rechts boven aan dit tekentje daar op klikken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:41:28 #159
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914708
Spugen is laag, maar nu het bekend is dat hij Amanda wel degelijk heeft geslagen lijkt mij dit echt fysiek geweld.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:43:34 #160
2018 PC eend
relativist
pi_48914724
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:41 schreef Ashrak het volgende:
Spugen is laag, maar nu het bekend is dat hij Amanda wel degelijk heeft geslagen lijkt mij dit echt fysiek geweld.
Hoe 'bekend' is dat dan?
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:58:03 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48914826
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hoe 'bekend' is dat dan?
Amanda heeft het gezegd, en ze is niet de persoon om het te verzinnen.. Eerder de persoon om het te verbergen. Dus die verklaring staat tegenover de tekst van Brian.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 2 mei 2007 @ 03:16:19 #162
2018 PC eend
relativist
pi_48914915
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:58 schreef soylent het volgende:

[..]

Amanda heeft het gezegd, en ze is niet de persoon om het te verzinnen.. Eerder de persoon om het te verbergen. Dus die verklaring staat tegenover de tekst van Brian.
Ahaa, dus eerst voelt ze zich schuldig tegenover brian en wil hem terug en als hij haar blijft afwijzen komt ze opeens nav een brief dagen later opeens met het verhaal van slaan

Ook interessant om te zien dat die domme snol 'ik-zat-er-toch-zelf-bij' amanda nu op haar woord gelooft, itt de situatie die juist nadelig voor huub was.
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 09:03:51 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48916598
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ahaa, dus eerst voelt ze zich schuldig tegenover brian en wil hem terug en als hij haar blijft afwijzen komt ze opeens nav een brief dagen later opeens met het verhaal van slaan

Ook interessant om te zien dat die domme snol 'ik-zat-er-toch-zelf-bij' amanda nu op haar woord gelooft, itt de situatie die juist nadelig voor huub was.
Voor mij gaat dat niet op in ieder geval. Ik heb van begin af aan gezegd, ook toen Amanda daar zelf nog haar mond over hield, dat daar wel even iets meer gebeurd was dan spugen, simpelweg omdat dit duidelijk te zien was aan de reactie van Amanda direct na de "botsing" met Brian.

Maar goed: volgens Brian heeft hij Amanda "in haar gezicht weggeduwd". Volgens de maatstaven van DGK kan hij daar mee wegkomen. En aangezien er geen direct bewijs is voor een klap, blijft het hierbij denk ik.
pi_48916922
Amanda had gewoon een vliegje op haar wang, Brian heeft haar willen beschermen. Dat spugen was een poging om het nare prikkende beestje definitief te verwijderen.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:53:42 #165
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48919457
Het spuug incident komt vanavond op tv
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 11:00:46 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48919668
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda had gewoon een vliegje op haar wang, Brian heeft haar willen beschermen. Dat spugen was een poging om het nare prikkende beestje definitief te verwijderen.
Kan het niet andersóm zijn gegaan? Dat Brian eerst die vlieg doodsloeg op haar wang, vervolgens zag dat dit een vlek veroorzaakte en dit, gentleman als hij is, probeerde te verwijderen met een fluim?
pi_48919746
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Kan het niet andersóm zijn gegaan? Dat Brian eerst die vlieg doodsloeg op haar wang, vervolgens zag dat dit een vlek veroorzaakte en dit, gentleman als hij is, probeerde te verwijderen met een fluim?
Dat is zeker een optie. Toch denk ik dat het een mug was. Hij heeft de mug met een zachte beuk weerhouden amanda te prikken en toen heel zacht zijn speeksel op de zere plek gedeponeerd om de wond te ontsmetten.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:06:21 #168
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_48921997
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:29 schreef BENJOLA het volgende:
begrijp het nou eens.
zo willen de antilliaanse dames behandeld worden (zit in hun cultuur).
je noemt ze dame spuugt ze in hun gezicht af en toe een klapje en een kopstootje.
en binnen 36 uur neuk je ze te pletter.

Als iemand dit over autochtone Nederlandse vrouwen had gezegd (en hierbij een willekeurig autochtoon aso-stel als voorbeeld had gebruikt) was het forum vast te klein .
Krekker is de bom!
pi_48922160
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het eerste gedeelte heb ik geprobeerd zo objectief de situatie te beschrijven, alleen het laatste stuk is mijn interpretatie...
Hier verklaar je dus zelf dat je niet objectief bent, jij bent degene waar geen discussie mee te voeren is, iets waar je mij van beschuldigde
Het maakt me niet eens meer uit. Ik ben dat pro Brian gezeur gewoon zat.
Ik mag 'm niet, dat is alles. En ik heb het verhaal ook niet gelezen, dus vandaar dat ik dat ook niet wist. Maar ik denk toch dat het moeilijk objectief te blijven is als je zelf duidelijk de kant van Brian kiest en veel dingen goedpraat. Hetzelfde geld voor mij ook natuurlijk, maar daarom is discussie van beide kanten niet makkelijk.
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 12:18:38 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48922377
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Als iemand dit over autochtone Nederlandse vrouwen had gezegd (en hierbij een willekeurig autochtoon aso-stel als voorbeeld had gebruikt) was het forum vast te klein .
Daar heb je gelijk in, en de opmerking van Benjola kan ook absoluut niet.
pi_48927844
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:29 schreef BENJOLA het volgende:
begrijp het nou eens.
zo willen de antilliaanse dames behandeld worden (zit in hun cultuur).
je noemt ze dame spuugt ze in hun gezicht af en toe een klapje en een kopstootje.
en binnen 36 uur neuk je ze te pletter.
Er zijn best wel wat mooie politieke partijen waar ze ook een forum hebben , veel succes
pi_48928019
BENJOLA = Beneden Elk Niveau Josti Oordeelt Lachwekkende Altsheimer
pi_48929146
hij heeft niet geslagen ZEKER NIET hij duwden !
pi_48929231
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef blake_revenge het volgende:
Dag neef ?, achterneef, zwager ? welkom
pi_48929400
? echt waaardeloze opmerking ik weet het gewoon ik keek de stream toevallig aan de andere kant hij duwde haar flink weg hij zou nooit een vrouw slaan !
dat is meer huub z'n stijl
pi_48929580
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef blake_revenge het volgende:
? echt waaardeloze opmerking ik weet het gewoon ik keek de stream toevallig aan de andere kant hij duwde haar flink weg hij zou nooit een vrouw slaan !
Zat je achter je pc schermpje ?
pi_48930227
quote:
Ik heb anders Huub nog nooit op die manier respectloos tegenover iemand zien doen waar hij veel om geeft.
En Brian gaf/geeft om Amanda. Dus het is Brian's eigen stijl, the big woman protector. Maar ondetussen...
Maar van een neef moet je niet anders verwachten natuurlijk.
pi_48930413
Zonder camera's erbij had Brian Amanda allang geslagen. Brian lijkt mij echt zo'n figuur die vrouwen alleen bij zich kan houden door te slaan en dreigen. Je ziet echt dat hij zich soms in moet houden.
pi_48930497
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef Refragmental het volgende:
Zonder camera's erbij had Brian Amanda allang geslagen. Brian lijkt mij echt zo'n figuur die vrouwen alleen bij zich kan houden door te slaan en dreigen. Je ziet echt dat hij zich soms in moet houden.
Iedereen in dat huis heeft zich al wel eens ingehouden met slaan natuurlijk.
Maar bij Brian zou het anders wat ergere vormen aannemen denk ik, als hij zo geflipt is.
En dan al helemaal tegenover een meisje.. tja. Zo'n figuur is hij inderdaad wel imo.
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:37:52 #180
16715 Mylene
*schatje*
pi_48956285
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef blake_revenge het volgende:
Mannen die losse handjes hebben gebruiken vaak het argument dat ze slechts een duw gaven. Amanda heeft ervaring met dat soort mannen. Dat heeft ze zelf verteld. Op de vraag van Eric of het een duw of een klap was antwoordde ze met dat laatste. Ze zei het niet eerder omdat ze Brian wilde beschermen. Dat Huub hem kon pakken op het feit dat ie een wifebeater is. Het slaan was ook hetgene dat ze niet kon vertellen in de nacht na het het grote voorval.
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:46:36 #181
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48956588
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Mannen die losse handjes hebben gebruiken vaak het argument dat ze slechts een duw gaven.
Sletten meisjes als amanda gebruiken vaak het argument dat ze dronken waren.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:29:06 #182
170945 smoekie
individualist
pi_48958182
quote:
heb jij zeker net zoals hij doorgaans door het leven loopt met oogkleppen op gekeken.

Ook vergeten zeker dat ze de ochtend erna met Syl en Herma aan tafel zat en ze niet meer wist waardoor haar mond zo zeer deed, toen ze haar mond opendeed en ze haar mond aan hun liet zien zagen ze dat haar mond gewoon kapot was, rara en dat van een duw, houd toch op zeg....kind sloeg helemaal achterover....o ff hij heeft haar idd niet met zijn vuist geslagen, maar als je het verschil niet ziet tussen een duwtje of een klap zou ik me als ik jou was ook een witte jas om laten doen want dan spoor jij ook niet....

tis gewoon een vies smerig antilliaans kut mannetje die ze beter kunnen opsluiten met dat para gedoe, wat een cry baby zeg, nog nooit iemand van die leeftijd meegemaakt die zo debiel is...

zou me doodschamen als het mijn kind was (ook wbt amanda hoor dusse) hoe ie zichzelf heeft lopen slaan, janken dat ie zelfmoord gaat plegen, janken dat ie geboeid de kooi uit gaat, want een randdebiel tis gewoone en grote stumperd die zichzelf zo hoog heeft dat ie niet eens in de gaten heeft dat ie behoort tot de laagste van het laagste...
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_48958302
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Kijk eens op dat Mojo (of zo iets forum). Daar wordt het bevestigd.
pi_48958469
Echt een beetje raar, hoe zeker mensen hier menen te weten wat er gebeurd is.

De situatie was op dat moment zo hectisch dat niemand goed kon zien wat er nou precies gebeurde.
Brian probeerde wel de hele tijd weg te lopen. Bizar dat hij nu door sommigen als agressor wordt afgeschilderd. Dat is echt totaal bezijden de waarheid.
Fuck Henk en Ingrid
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:02:42 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_48959649
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kijk eens op dat Mojo (of zo iets forum).
Krekker is de bom!
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:44:48 #186
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48961306
Die Huub moet zeker oppassen als ik die kikker niet op straat tegenkomt, met die "Konjo Anti's" als ik hem was zou ik zolang mogelijk in de kooi zitten. Iedereen ziet Brain als de boosdoener hier, allemaal kut racisten hier, Brain heeft een doel in zijn leven, dat kan je niet over Huub zeggen, de alcholist, kk KIKKER.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:56:51 #187
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48961714
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
Die Huub moet zeker oppassen als ik die kikker niet op straat tegenkomt, met die "Konjo Anti's" als ik hem was zou ik zolang mogelijk in de kooi zitten. Iedereen ziet Brain als de boosdoener hier, allemaal kut racisten hier, Brain heeft een doel in zijn leven, dat kan je niet over Huub zeggen, de alcholist, kk KIKKER.
je bent echt sneu als je je wat aantrekt van de uitspraken/meningen van zo een iemand.
pi_48963348
doel van brian? vrouwen bespugen? mensen met de dood bedreigen?
pi_48963559
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef ThaCartoonist het volgende:
doel van brian? vrouwen bespugen? mensen met de dood bedreigen?
Heeft arme Huub niet Brian in zijn gezicht gespuugd dan? En volgens mij is Huub de enige in de kooi die fysiek geweld gebruikt
Dat moet je niet doen!
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:45:42 #190
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48963606
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef ParaBrother het volgende:

[..]

Heeft arme Huub niet Brian in zijn gezicht gespuugd dan? En volgens mij is Huub de enige in de kooi die fysiek geweld gebruikt
hahah geweldige naam
pi_48963711
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
lowlife wannabeegangster. Typisch gaval van een tienertje die aandacht tekort van zijn moeder en geen vrienden heeft.
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:51:16 #192
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48963811
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef killerrasta het volgende:

[..]

lowlife wannabeegangster. Typisch gaval van een tienertje die aandacht tekort van zijn moeder en geen vrienden heeft.
lowlife wannabee gangster? jonge kom naar Holland Spoor Den Haag dan, dan laat ik je zien met wie je te maken heb, kk gek.
pi_48963894
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef aightZz het volgende:

[..]

lowlife wannabee gangster? jonge kom naar Holland Spoor Den Haag dan, dan laat ik je zien met wie je te maken heb, kk gek.
Ja?
Sta je lekker bij je matties bij de Anti-Suri-snackbar naast de Drogisterij?

Leuk leven zeg
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:00:44 #194
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_48964217
quote:

[..]

als ik zo je reacties lees...ga ik je ook echt geloven dat jij niet degene was die die andere verhalen de wereld in heb geslingerd

te triest dit...tijd voor een modje?

Ontopic..ben wel benieuwd wat de consequenties nou zijn voor brian en voor huub
pi_48964815
quote:

[..]

hahahha kijk dat bedoel ik nou , ik woon in zoetermeer en ben vaak genoeg op holland spoor en daar zie ik alleen maar van die lowlifes lopen van die knuppels die denken dat ze stoer zijn en nu doe jij alsof je ook stoer ben. Maar in werkelijkheid ben je gewoon een zielig figuur die hier stoer komt doen en in het werkelijke leven heel zieig thuis zit achter zijn pctje . En dan ga je maar schelden met ziektes whahaha.
En een prettige dag verder adchter je pctje noob
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:16:32 #196
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48964879
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:15 schreef killerrasta het volgende:

[..]

hahahha kijk dat bedoel ik nou , ik woon in zoetermeer en ben vaak genoeg op holland spoor en daar zie ik alleen maar van die lowlifes lopen van die knuppels die denken dat ze stoer zijn en nu doe jij alsof je ook stoer ben. Maar in werkelijkheid ben je gewoon een zielig figuur die hier stoer komt doen en in het werkelijke leven heel zieig thuis zit achter zijn pctje . En dan ga je maar schelden met ziektes whahaha.
En een prettige dag verder adchter je pctje noob
kk sukkel, ik ben iedere schooldag bij de mandela brug in zoetermeer, ik zit zelf op ID college zoetermeer, wat wil je doen dan? afspreken kom dan kk gek denk je dat ik bang voor je bent omdat ik hier opde forum post, je moet weten met je wie je fokt.
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:17:12 #197
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48964907
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja?
Sta je lekker bij je matties bij de Anti-Suri-snackbar naast de Drogisterij?

Leuk leven zeg
Kben geen suri, kben 100% antiliaan!
pi_48964915

Achternaam: El jood
Geslacht: Man
Geboortedatum: 00-00-0000
Opleiding: Dugs smokkelen
Beroep: Pooier
Hobbies/interesses: Handelen in vrouwen en drugs
Statistieken
Laatste bezoek: 21 seconden geleden.
Aantal posts: 64 (gemiddeld 5 per dag)

lol zijn profiel , wat ik zeg een lowlife wannabeegangster zonder vrienden
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:17:27 #199
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48964917
komen jullie anders allemaal ff naar (hells) angel place aan Van de Madeweg Amsterdam
pi_48964963
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:17 schreef aightZz het volgende:

[..]

Kben geen suri, kben 100% antiliaan!
Maar goed, bij die baggertoko naast de Drogisterij zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')