Tongzoenen is niet hetzelfde als een relatie hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 17:40 schreef blake_revenge het volgende:
ok maar ze hadden geen relatie meer zegt klarelucht .....jawel want amanda tongzoend brian diezelfde dag nog !
huub is tja ..... aanrander wil ik het nog niet echt noemen maar hij voert haar dronken om dit te doen ...
en brian heeft amanda 100 % niet geslagen ...natasia of huub zou het wel ergens opmerken.
Gelul, maar van iemand die topics opent over de paarse exceemkut van zijn schuinsmarcherende vriendin en over dat-ie sex heeft met z'n 12-jarige zusje, kun je niet anders verwachten.quote:Op zondag 29 april 2007 20:02 schreef aightZz het volgende:
Moet lachen dat iedereen tegen Brain is (omdat hij misschien een Antiliaan is) Maar hij si wel DE slimste daar op gouden kooi.
Drm moet je niet fokken met een antiliaan
Wat een kut-kneus-whigger is die gozer. Niet te zuinig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben keihard in mijn motherfocking oog geslagen, roept Brian door de telefoon. Ik ben in staat om zelfmoord te plegen. Er zijn beelden in het verleden gemonteerd, van de kopstoot. Het is FOCKING GENOEG! Voel focking met me mee!!!!!!!!!!! Wat er beneden gebeurt!!!!!!!!!! Brian krijst en gilt door de telefoon, dan gooit hij ermee.
HAHAHA Brain wat een mongool![]()
Flikker toch op? jonge wrm is hij een blanke wanabbee nigger? Hij is NEGER, dus wtf lul jij nou? nooit van een blanke neger gehoord? Latino's? En geloof me hij durft het zeker, ikzou ook zo gek worden, want je wilt iemand wat aandoen maar mag en kan niet natuurlijk word je gek.quote:Op zondag 29 april 2007 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Flikker toch op. Brian is gewoon een blanke wanabe-niggah die buiten dat gewoon extreem triest is met ze gehuil, geschreeuw en ze fokkjng para brother fokking para brother-gehuil. Het is een mietje! Dat is het. Grote bek maar durft NIETS.
quote:Op zondag 29 april 2007 20:30 schreef aightZz het volgende:
[..]
Hij is NEGER, dus wtf lul jij nou? nooit van een blanke neger gehoord?
typisch een nerd aktie? wat zou je zo iemand noemen dan? Europeaan? Aziatisch? L:atino? Open je bek dan en antwoordquote:
Hij is gewoon blank. Niets neger aan.quote:Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef aightZz het volgende:
[..]
typisch een nerd aktie? wat zou je zo iemand noemen dan? Europeaan? Aziatisch? L:atino? Open je bek dan en antwoord
Brian niet vinden deugen vanwege het feit dat het een Antilliaan is, deugt niet.quote:Op zondag 29 april 2007 20:25 schreef aightZz het volgende:
Ik ben 100% antiliaan, ben blij dat ik er 1 ben, geen enkele ras/cultuur is perfect, zoals de Nederlander die een klap laats deelden aan een mede land genoot. Niemand is perfect, hebje hekel aan brain? okay maar zet dan geen KUT antiliaan er tussen, want in real life zeg je toch ook geen kut antiliaan tegen een antiliaan?
Er zijn zat van die mensen die racistische opmerkingne maken, voortaanzal ik het melden idd.quote:Op zondag 29 april 2007 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian niet vinden deugen vanwege het feit dat het een Antilliaan is, deugt niet.
Als we posts tegenkomen van mensen die op die toer gaan, wordt er aktie ondernomen.
Maar de scheidslijn tussen wat wel en niet kan is soms vaag, en er zijn users die feilloos op het randje weten te balanceren.
Als je klachten hebt over racisme door users, meld die dan in het FB-topic, dan kijken we er naar.
Hij is geen blank, hij is een Neger of een latino.quote:Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij is gewoon blank. Niets neger aan.
Je hebt kapot gelijk man, je moet die shit gewoon rapporteren!quote:Op zondag 29 april 2007 20:37 schreef aightZz het volgende:
[..]
Er zijn zat van die mensen die racistische opmerkingne maken, voortaanzal ik het melden idd.
Je hebt gelijk. Hij is een negerquote:Op zondag 29 april 2007 20:38 schreef aightZz het volgende:
[..]
Hij is geen blank, hij is een Neger of een latino.
Ah ik als Nederlander moet me bek houden want ik weet niet wat een neger is? Mogen alleen negers zeggen wat een neger is en wie niet? Ik krijg Chappelle's show-flashbacks.quote:Op zondag 29 april 2007 21:37 schreef aightZz het volgende:
Hij heeft in ieder geval NEGER bloed en jij als nederlander moet dat soort dinge helemaal niet zeggen want je weet niet hoe het daar aan gaat en hoe mensne je daarzien.
voor mensen met een beetje gevoel wel ....quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tongzoenen is niet hetzelfde als een relatie hebben.![]()
Hij was in het begin anders aardig populair, maar heeft dat zelf verkloot.quote:Op zondag 29 april 2007 20:02 schreef aightZz het volgende:
Moet lachen dat iedereen tegen Brain is (omdat hij misschien een Antiliaan is) Maar hij si wel DE slimste daar op gouden kooi.
Drm moet je niet fokken met een antiliaan
Wat doe je hier eigenlijk, behalve andere mensen op die manier afkraken om hun mening?quote:Op zondag 29 april 2007 17:54 schreef blake_revenge het volgende:
btw wie is die kut homo die de topic heeft gestart loser met zijn Spugen van Brian is fysiek geweld!
MAG NIET OOOH!!!!!!!!!!!!!!!
ey kneusje hij is een neger .... hij word geaccepteert door ons negers en zo iemand als jij niet ....quote:Op zondag 29 april 2007 21:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij is een neger
[afbeelding]
Tja, niet zozeer dat ik het goedkeur dat mensen hem een kut Antilliaan noemen. Maar als je iemand niet mag, probeer je hem op vanalles te pakken en het verschil is dat het in enkelvoud gezegt wordt en er niet zozeer alle Antillianen mee bedoelt worden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:25 schreef aightZz het volgende:
Het is geen gelul, als Moderator kan je zo erachter komen dat de IP's heel anders zijn toen dat geschreven werd over zusje, sex etc. Ik heb dat zelf niet gedaan en dat heb ik duidelijk aan de andere admins doorgegeven, het is WEL mijn eigen schuld dat geef ik toe, maar ik heb gezegt dat ik het niet was, check IP maar. (Ikzit nu thuis)
Enkele? Sinds 2003 dat ik op Fok ben, zie ik alleen negatieve dingen oevr Antilianen, ik ben er zelf ook 1 ik vind dit kapot sneaky omdat het nooit voor je gezicht word gezegt NOOIT, wel via internet. Deze grapjassen zijn meestal de mensen die een klap op hun hoofd krijgen en daarna dood gaan, omdat ze dik racistisch zijn, ik wens niemand de dood, maar moet ophouden met Kut Antilianen, kanker Marokkanen en KK turken etc. Want door die lelijke dingen die word gezegt heeft men de neiging om idd iemand een klap op der hoofd te geven.
Ik ben 100% antiliaan, ben blij dat ik er 1 ben, geen enkele ras/cultuur is perfect, zoals de Nederlander die een klap laats deelden aan een mede land genoot. Niemand is perfect, hebje hekel aan brain? okay maar zet dan geen KUT antiliaan er tussen, want in real life zeg je toch ook geen kut antiliaan tegen een antiliaan?
Ja ik kraak mensen zoals jij af omdat ze zulke gigantische blokken voor hun ogen hebben...quote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk, behalve andere mensen op die manier afkraken om hun mening?
quote:
Maar ze zoende ook met Huub een aantal keer.. dus.. ehh..quote:Op zondag 29 april 2007 22:03 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
voor mensen met een beetje gevoel wel ....
Hij is een Latino of blank, maar verre van een neger. Er is een duidelijk verschil in huidskleur.quote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
ey kneusje hij is een neger .... hij word geaccepteert door ons negers en zo iemand als jij niet ....
Mensen die denken dat hij een wannabee is kijken gewoon tegen hem op .
You have to be one to know one ......
Laat me niet lachen man, doe niet alsof je me kent.quote:Op zondag 29 april 2007 22:12 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
Ja ik kraak mensen zoals jij af omdat ze zulke gigantische blokken voor hun ogen hebben...
Jij bent puur alleen bezig om Brian af te kraken ''open minded'' JIJ ?????
Laat me niet lachen man alles wat Huub doet is perfect in jouw ogen kruip lekker bij hem in de reet dan...
als ze dronken is en als wraak acite toen brian niet op haar verlief bleek te zijn dat was zei overduidelijk welquote:Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ze zoende ook met Huub een aantal keer.. dus.. ehh..![]()
wie is pc eend want hij heeft dan visie ...quote:Op zondag 29 april 2007 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man, doe niet alsof je me kent.
Ik praat helemaal niet alles goed wat Huub doet, waar haal je dat vandaan?
Jij bent misschien juist de persoon met oogkleppen op, aangezien jij niet inziet dat Brian ook foute dingen doet. Ik zie dat wel van Huub, dus in vredensnaam waar heb je het over? Ik kraak Brian inderdaad af omdat het mijn minst favo bewoner is, wat heeft dat met mijn open-minded heid temaken? Of zit je nu gewoon dom PC eend na te praten?
En er is een DUIDELIJk verschil tussen het afkraken van bewoners van het programma waar overigens dit subforum over gaat, in plaats van het beledigen van mede-fokkers om hun mening. Maar dat zie jij niet?![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 00:27 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
wie is pc eend want hij heeft dan visie ...
ik zie brians fouten wel in maar die zijn er amper !
btw minst favo persoon is niet brian he ... je hebt ...hmmm 1 huub dan een jaap en brian zo
Als je dit zo ziet, dan lijkt het net alsof Brian rijp is voor een gesticht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef schatje het volgende:
DGK: Return of the Para Brother
"Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen."
![]()
paradigit computers en bother printers bedoelt ie denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef schatje het volgende:
DGK: Return of the Para Brother
"Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen."
![]()
Jij verdraaid mijn woorden, ik zeg helemaal niet dat jij met zekerheid zegt dat het een knietje wasquote:Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Ik zeg niet dat het zeker een knietje was. Maar ik geloof niet dat Amanda dubbelklapte omdat Brian helemaal niéts deed. Een knietje "ofzo" is dan een redelijke verklaring.
Brian is dus eerlijk als hij zegt dat hij geen echte relatie wil, daarmee geeft hij geen 'valse hoop', wat hij natuurlijk ook had kunnen doen, voor de time being (zoals een ware rat betaamt, maar hij deed dit dus niet).quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik vind het niet redelijk na alles wat amanda heeft geprobeerd om het te laten werken tussen hun , brian koos zelf voor alletwee vrijgezel en geen gezeur achteraf , daarbij zegt hij tegen haar dat ze puur voor lust en gezelligheid is maar dat zijn twee exen veel voor hem betekenen en dat hij met hun misschien wel een echte relatie wilt , dit is geen kwestie van vriend ziet zijn vriendin in bed met een ander maar een kwestie van een ziekelijk jaloerse man die van zichzelf alles mag en zijn volgzame vrouwtje mag niks (zijn eigen woorden trouwens)
Hoezo had hij zichzelf behoorlijk onder controle ?????????????????????????? sinds wanneer krijgt iemand die een vrouw bruut slaat en het huis kort en klein , een schouderklopje ? heb ik iets gemist ???
Jouw definitie van duidelijkheid is zeker de mijne nietquote:Op zondag 29 april 2007 00:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Op dit filmpje zie je duidelijk dat hij haar HOEKT als de laffe zielige hond die hij is http://www.youtube.com/watch?v=UvsTMxvsamI
Hij wou niet alleen een relatie met haar, hij had er een, een seksrelatie maar toch...quote:Op zondag 29 april 2007 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Verschil is dat Brie op een vrouw gespugde heeft, een vrouw waar hij geen relatie mee wil.
Het eerste gedeelte heb ik geprobeerd zo objectief de situatie te beschrijven, alleen het laatste stuk is mijn interpretatie...quote:Op zondag 29 april 2007 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik heb niet zo'n zin om dat hele verhaal te lezen eigenlijk en OOK nog eens op te reageren. Misschien later.Hier staat namelijk een hoop in over hoe ik erover denk en daar gaat jouw interpetatie van die avond toch niet veel aan veranderen. Bepaalde dingen zullen heus wel waar zijn en zoals ik al vaker aangeef weet ik ook wel dat Huub op sommige vlakken ook fout is, maar dat plijt Brian's acties van die avond nog niet vrij natuurlijk.
Inmiddels is duidelijk geworden dat Brian Amanda heeft geslagen. Streams van afgelopen uur..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jouw definitie van duidelijkheid is zeker de mijne niet![]()
Ik zeg het nog maar eens, de beelden zijn onduidelijk en niemand die er live bijstond heeft het over een hoek, ik denk trouwens dat als brian een hoek uitdeelt aan een klein meisje zoals amanda ze wel onmiddelijk knock out zal gaan en meer schade heeft dan een wondje in haar mond en er op zijn minst een blauwe plek achtergelaten zou moeten hebben.
Ik denk dat hij haar weg duwde en dat daarbij misschien haar tanden haar wang raakte en daarbij een wondje veroorzaakte en dat ze daarom even pijn had.
Mag ik vragen hoe dat dan duidelijk geworden isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Inmiddels is duidelijk geworden dat Brian Amanda heeft geslagen. Streams van afgelopen uur..
Brian's moeder weet net zoveel als ons.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef bella35 het volgende:
nee pc eens van amanda brain en brain zijn moeder
wat een onzin waar laat een filmpje zien dan loze uitspraken heb je niks aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef bella35 het volgende:
nee brain heeft wel toegegeven dat hij amanda heeft geslagen
Dat is zeker een magic ring, geen schade aan de buitenkant, maar alleen aan de binnenkantquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef bella35 het volgende:
die liet ze de andere dag en heram en syl laten zien waarschijklijk door zijn ring
als je bij je eigen post kijkt zie je rechts boven aan dit tekentjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef bella35 het volgende:
ik weet niet hoe iki moet bewerken heb nog nooit op forums gepost
daar op klikken.
Hoe 'bekend' is dat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:41 schreef Ashrak het volgende:
Spugen is laag, maar nu het bekend is dat hij Amanda wel degelijk heeft geslagen lijkt mij dit echt fysiek geweld.
Amanda heeft het gezegd, en ze is niet de persoon om het te verzinnen.. Eerder de persoon om het te verbergen. Dus die verklaring staat tegenover de tekst van Brian.quote:
Ahaa, dus eerst voelt ze zich schuldig tegenover brian en wil hem terug en als hij haar blijft afwijzen komt ze opeens nav een brief dagen later opeens met het verhaal van slaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:58 schreef soylent het volgende:
[..]
Amanda heeft het gezegd, en ze is niet de persoon om het te verzinnen.. Eerder de persoon om het te verbergen. Dus die verklaring staat tegenover de tekst van Brian.
Voor mij gaat dat niet op in ieder geval. Ik heb van begin af aan gezegd, ook toen Amanda daar zelf nog haar mond over hield, dat daar wel even iets meer gebeurd was dan spugen, simpelweg omdat dit duidelijk te zien was aan de reactie van Amanda direct na de "botsing" met Brian.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ahaa, dus eerst voelt ze zich schuldig tegenover brian en wil hem terug en als hij haar blijft afwijzen komt ze opeens nav een brief dagen later opeens met het verhaal van slaan
Ook interessant om te zien dat die domme snol 'ik-zat-er-toch-zelf-bij' amanda nu op haar woord gelooft, itt de situatie die juist nadelig voor huub was.
Kan het niet andersóm zijn gegaan? Dat Brian eerst die vlieg doodsloeg op haar wang, vervolgens zag dat dit een vlek veroorzaakte en dit, gentleman als hij is, probeerde te verwijderen met een fluim?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda had gewoon een vliegje op haar wang, Brian heeft haar willen beschermen. Dat spugen was een poging om het nare prikkende beestje definitief te verwijderen.
Dat is zeker een optie. Toch denk ik dat het een mug was. Hij heeft de mug met een zachte beuk weerhouden amanda te prikken en toen heel zacht zijn speeksel op de zere plek gedeponeerd om de wond te ontsmetten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan het niet andersóm zijn gegaan? Dat Brian eerst die vlieg doodsloeg op haar wang, vervolgens zag dat dit een vlek veroorzaakte en dit, gentleman als hij is, probeerde te verwijderen met een fluim?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:29 schreef BENJOLA het volgende:
begrijp het nou eens.
zo willen de antilliaanse dames behandeld worden (zit in hun cultuur).
je noemt ze dame spuugt ze in hun gezicht af en toe een klapje en een kopstootje.
en binnen 36 uur neuk je ze te pletter.
Het maakt me niet eens meer uit. Ik ben dat pro Brian gezeur gewoon zat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte heb ik geprobeerd zo objectief de situatie te beschrijven, alleen het laatste stuk is mijn interpretatie...
Hier verklaar je dus zelf dat je niet objectief bent, jij bent degene waar geen discussie mee te voeren is, iets waar je mij van beschuldigde![]()
Daar heb je gelijk in, en de opmerking van Benjola kan ook absoluut niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
![]()
Als iemand dit over autochtone Nederlandse vrouwen had gezegd (en hierbij een willekeurig autochtoon aso-stel als voorbeeld had gebruikt) was het forum vast te klein.
Er zijn best wel wat mooie politieke partijen waar ze ook een forum hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:29 schreef BENJOLA het volgende:
begrijp het nou eens.
zo willen de antilliaanse dames behandeld worden (zit in hun cultuur).
je noemt ze dame spuugt ze in hun gezicht af en toe een klapje en een kopstootje.
en binnen 36 uur neuk je ze te pletter.
Dag neef ?, achterneef, zwager ? welkomquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef blake_revenge het volgende:
hij heeft niet geslagen ZEKER NIET hij duwden !
Zat je achter je pc schermpje ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef blake_revenge het volgende:
? echt waaardeloze opmerking ik weet het gewoon ik keek de stream toevallig aan de andere kant hij duwde haar flink weg hij zou nooit een vrouw slaan !
dat is meer huub z'n stijl
Ik heb anders Huub nog nooit op die manier respectloos tegenover iemand zien doen waar hij veel om geeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef blake_revenge het volgende:
? echt waaardeloze opmerking ik weet het gewoon ik keek de stream toevallig aan de andere kant hij duwde haar flink weg hij zou nooit een vrouw slaan !
Iedereen in dat huis heeft zich al wel eens ingehouden met slaan natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef Refragmental het volgende:
Zonder camera's erbij had Brian Amanda allang geslagen. Brian lijkt mij echt zo'n figuur die vrouwen alleen bij zich kan houden door te slaan en dreigen. Je ziet echt dat hij zich soms in moet houden.
Mannen die losse handjes hebben gebruiken vaak het argument dat ze slechts een duw gaven. Amanda heeft ervaring met dat soort mannen. Dat heeft ze zelf verteld. Op de vraag van Eric of het een duw of een klap was antwoordde ze met dat laatste. Ze zei het niet eerder omdat ze Brian wilde beschermen. Dat Huub hem kon pakken op het feit dat ie een wifebeater is. Het slaan was ook hetgene dat ze niet kon vertellen in de nacht na het het grote voorval.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef blake_revenge het volgende:
hij heeft niet geslagen ZEKER NIET hij duwden !
Sletten meisjes als amanda gebruiken vaak het argument dat ze dronken waren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Mannen die losse handjes hebben gebruiken vaak het argument dat ze slechts een duw gaven.
heb jij zeker net zoals hij doorgaans door het leven loopt met oogkleppen op gekeken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef blake_revenge het volgende:
Kijk eens op dat Mojo (of zo iets forum). Daar wordt het bevestigd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
![]()
Als iemand dit over autochtone Nederlandse vrouwen had gezegd (en hierbij een willekeurig autochtoon aso-stel als voorbeeld had gebruikt) was het forum vast te klein.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk eens op dat Mojo (of zo iets forum).
je bent echt sneu als je je wat aantrekt van de uitspraken/meningen van zo een iemand.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
Die Huub moet zeker oppassen als ik die kikker niet op straat tegenkomt, met die "Konjo Anti's" als ik hem was zou ik zolang mogelijk in de kooi zitten. Iedereen ziet Brain als de boosdoener hier, allemaal kut racisten hier, Brain heeft een doel in zijn leven, dat kan je niet over Huub zeggen, de alcholist, kk KIKKER.
Heeft arme Huub niet Brian in zijn gezicht gespuugd dan? En volgens mij is Huub de enige in de kooi die fysiek geweld gebruiktquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef ThaCartoonist het volgende:
doel van brian? vrouwen bespugen? mensen met de dood bedreigen?
hahah geweldige naamquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef ParaBrother het volgende:
[..]
Heeft arme Huub niet Brian in zijn gezicht gespuugd dan? En volgens mij is Huub de enige in de kooi die fysiek geweld gebruikt![]()
lowlife wannabeegangster. Typisch gaval van een tienertje die aandacht tekort van zijn moeder en geen vrienden heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
Die Huub moet zeker oppassen als ik die kikker niet op straat tegenkomt, met die "Konjo Anti's" als ik hem was zou ik zolang mogelijk in de kooi zitten. Iedereen ziet Brain als de boosdoener hier, allemaal kut racisten hier, Brain heeft een doel in zijn leven, dat kan je niet over Huub zeggen, de alcholist, kk KIKKER.
lowlife wannabee gangster? jonge kom naar Holland Spoor Den Haag dan, dan laat ik je zien met wie je te maken heb, kk gek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef killerrasta het volgende:
[..]
lowlife wannabeegangster. Typisch gaval van een tienertje die aandacht tekort van zijn moeder en geen vrienden heeft.![]()
Ja?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef aightZz het volgende:
[..]
lowlife wannabee gangster? jonge kom naar Holland Spoor Den Haag dan, dan laat ik je zien met wie je te maken heb, kk gek.
als ik zo je reacties lees...ga ik je ook echt geloven dat jij niet degene was die die andere verhalen de wereld in heb geslingerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef aightZz het volgende:
[..]
lowlife wannabee gangster? jonge kom naar Holland Spoor Den Haag dan, dan laat ik je zien met wie je te maken heb, kk gek.
hahahha kijk dat bedoel ik nou , ik woon in zoetermeer en ben vaak genoeg op holland spoor en daar zie ik alleen maar van die lowlifes lopen van die knuppels die denken dat ze stoer zijn en nu doe jij alsof je ook stoer ben. Maar in werkelijkheid ben je gewoon een zielig figuur die hier stoer komt doen en in het werkelijke leven heel zieig thuis zit achter zijn pctje . En dan ga je maar schelden met ziektes whahaha.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef aightZz het volgende:
[..]
kk sukkel, ik ben iedere schooldag bij de mandela brug in zoetermeer, ik zit zelf op ID college zoetermeer, wat wil je doen dan? afspreken kom dan kk gek denk je dat ik bang voor je bent omdat ik hier opde forum post, je moet weten met je wie je fokt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:15 schreef killerrasta het volgende:
[..]
hahahha kijk dat bedoel ik nou , ik woon in zoetermeer en ben vaak genoeg op holland spoor en daar zie ik alleen maar van die lowlifes lopen van die knuppels die denken dat ze stoer zijn en nu doe jij alsof je ook stoer ben. Maar in werkelijkheid ben je gewoon een zielig figuur die hier stoer komt doen en in het werkelijke leven heel zieig thuis zit achter zijn pctje . En dan ga je maar schelden met ziektes whahaha.
En een prettige dag verder adchter je pctje noob
Kben geen suri, kben 100% antiliaan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja?
Sta je lekker bij je matties bij de Anti-Suri-snackbar naast de Drogisterij?
Leuk leven zeg
Maar goed, bij die baggertoko naast de Drogisterij zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |