abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48929580
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef blake_revenge het volgende:
? echt waaardeloze opmerking ik weet het gewoon ik keek de stream toevallig aan de andere kant hij duwde haar flink weg hij zou nooit een vrouw slaan !
dat is meer huub z'n stijl
Zat je achter je pc schermpje ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_48930227
quote:
? echt waaardeloze opmerking ik weet het gewoon ik keek de stream toevallig aan de andere kant hij duwde haar flink weg hij zou nooit een vrouw slaan !
Ik heb anders Huub nog nooit op die manier respectloos tegenover iemand zien doen waar hij veel om geeft.
En Brian gaf/geeft om Amanda. Dus het is Brian's eigen stijl, the big woman protector. Maar ondetussen...
Maar van een neef moet je niet anders verwachten natuurlijk.
pi_48930413
Zonder camera's erbij had Brian Amanda allang geslagen. Brian lijkt mij echt zo'n figuur die vrouwen alleen bij zich kan houden door te slaan en dreigen. Je ziet echt dat hij zich soms in moet houden.
pi_48930497
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef Refragmental het volgende:
Zonder camera's erbij had Brian Amanda allang geslagen. Brian lijkt mij echt zo'n figuur die vrouwen alleen bij zich kan houden door te slaan en dreigen. Je ziet echt dat hij zich soms in moet houden.
Iedereen in dat huis heeft zich al wel eens ingehouden met slaan natuurlijk.
Maar bij Brian zou het anders wat ergere vormen aannemen denk ik, als hij zo geflipt is.
En dan al helemaal tegenover een meisje.. tja. Zo'n figuur is hij inderdaad wel imo.
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:37:52 #180
16715 Mylene
*schatje*
pi_48956285
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef blake_revenge het volgende:
hij heeft niet geslagen ZEKER NIET hij duwden !
Mannen die losse handjes hebben gebruiken vaak het argument dat ze slechts een duw gaven. Amanda heeft ervaring met dat soort mannen. Dat heeft ze zelf verteld. Op de vraag van Eric of het een duw of een klap was antwoordde ze met dat laatste. Ze zei het niet eerder omdat ze Brian wilde beschermen. Dat Huub hem kon pakken op het feit dat ie een wifebeater is. Het slaan was ook hetgene dat ze niet kon vertellen in de nacht na het het grote voorval.
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:46:36 #181
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48956588
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Mannen die losse handjes hebben gebruiken vaak het argument dat ze slechts een duw gaven.
Sletten meisjes als amanda gebruiken vaak het argument dat ze dronken waren.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:29:06 #182
170945 smoekie
individualist
pi_48958182
quote:
heb jij zeker net zoals hij doorgaans door het leven loopt met oogkleppen op gekeken.

Ook vergeten zeker dat ze de ochtend erna met Syl en Herma aan tafel zat en ze niet meer wist waardoor haar mond zo zeer deed, toen ze haar mond opendeed en ze haar mond aan hun liet zien zagen ze dat haar mond gewoon kapot was, rara en dat van een duw, houd toch op zeg....kind sloeg helemaal achterover....o ff hij heeft haar idd niet met zijn vuist geslagen, maar als je het verschil niet ziet tussen een duwtje of een klap zou ik me als ik jou was ook een witte jas om laten doen want dan spoor jij ook niet....

tis gewoon een vies smerig antilliaans kut mannetje die ze beter kunnen opsluiten met dat para gedoe, wat een cry baby zeg, nog nooit iemand van die leeftijd meegemaakt die zo debiel is...

zou me doodschamen als het mijn kind was (ook wbt amanda hoor dusse) hoe ie zichzelf heeft lopen slaan, janken dat ie zelfmoord gaat plegen, janken dat ie geboeid de kooi uit gaat, want een randdebiel tis gewoone en grote stumperd die zichzelf zo hoog heeft dat ie niet eens in de gaten heeft dat ie behoort tot de laagste van het laagste...
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_48958302
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Als iemand dit over autochtone Nederlandse vrouwen had gezegd (en hierbij een willekeurig autochtoon aso-stel als voorbeeld had gebruikt) was het forum vast te klein .
Kijk eens op dat Mojo (of zo iets forum). Daar wordt het bevestigd.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48958469
Echt een beetje raar, hoe zeker mensen hier menen te weten wat er gebeurd is.

De situatie was op dat moment zo hectisch dat niemand goed kon zien wat er nou precies gebeurde.
Brian probeerde wel de hele tijd weg te lopen. Bizar dat hij nu door sommigen als agressor wordt afgeschilderd. Dat is echt totaal bezijden de waarheid.
Fuck Henk en Ingrid
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:02:42 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_48959649
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kijk eens op dat Mojo (of zo iets forum).
Krekker is de bom!
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:44:48 #186
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48961306
Die Huub moet zeker oppassen als ik die kikker niet op straat tegenkomt, met die "Konjo Anti's" als ik hem was zou ik zolang mogelijk in de kooi zitten. Iedereen ziet Brain als de boosdoener hier, allemaal kut racisten hier, Brain heeft een doel in zijn leven, dat kan je niet over Huub zeggen, de alcholist, kk KIKKER.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:56:51 #187
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48961714
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
Die Huub moet zeker oppassen als ik die kikker niet op straat tegenkomt, met die "Konjo Anti's" als ik hem was zou ik zolang mogelijk in de kooi zitten. Iedereen ziet Brain als de boosdoener hier, allemaal kut racisten hier, Brain heeft een doel in zijn leven, dat kan je niet over Huub zeggen, de alcholist, kk KIKKER.
je bent echt sneu als je je wat aantrekt van de uitspraken/meningen van zo een iemand.
pi_48963348
doel van brian? vrouwen bespugen? mensen met de dood bedreigen?
pi_48963559
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef ThaCartoonist het volgende:
doel van brian? vrouwen bespugen? mensen met de dood bedreigen?
Heeft arme Huub niet Brian in zijn gezicht gespuugd dan? En volgens mij is Huub de enige in de kooi die fysiek geweld gebruikt
Dat moet je niet doen!
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:45:42 #190
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48963606
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef ParaBrother het volgende:

[..]

Heeft arme Huub niet Brian in zijn gezicht gespuugd dan? En volgens mij is Huub de enige in de kooi die fysiek geweld gebruikt
hahah geweldige naam
pi_48963711
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
lowlife wannabeegangster. Typisch gaval van een tienertje die aandacht tekort van zijn moeder en geen vrienden heeft.
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:51:16 #192
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48963811
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef killerrasta het volgende:

[..]

lowlife wannabeegangster. Typisch gaval van een tienertje die aandacht tekort van zijn moeder en geen vrienden heeft.
lowlife wannabee gangster? jonge kom naar Holland Spoor Den Haag dan, dan laat ik je zien met wie je te maken heb, kk gek.
pi_48963894
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef aightZz het volgende:

[..]

lowlife wannabee gangster? jonge kom naar Holland Spoor Den Haag dan, dan laat ik je zien met wie je te maken heb, kk gek.
Ja?
Sta je lekker bij je matties bij de Anti-Suri-snackbar naast de Drogisterij?

Leuk leven zeg
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:00:44 #194
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_48964217
quote:

[..]

als ik zo je reacties lees...ga ik je ook echt geloven dat jij niet degene was die die andere verhalen de wereld in heb geslingerd

te triest dit...tijd voor een modje?

Ontopic..ben wel benieuwd wat de consequenties nou zijn voor brian en voor huub
pi_48964815
quote:

[..]

hahahha kijk dat bedoel ik nou , ik woon in zoetermeer en ben vaak genoeg op holland spoor en daar zie ik alleen maar van die lowlifes lopen van die knuppels die denken dat ze stoer zijn en nu doe jij alsof je ook stoer ben. Maar in werkelijkheid ben je gewoon een zielig figuur die hier stoer komt doen en in het werkelijke leven heel zieig thuis zit achter zijn pctje . En dan ga je maar schelden met ziektes whahaha.
En een prettige dag verder adchter je pctje noob
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:16:32 #196
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48964879
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:15 schreef killerrasta het volgende:

[..]

hahahha kijk dat bedoel ik nou , ik woon in zoetermeer en ben vaak genoeg op holland spoor en daar zie ik alleen maar van die lowlifes lopen van die knuppels die denken dat ze stoer zijn en nu doe jij alsof je ook stoer ben. Maar in werkelijkheid ben je gewoon een zielig figuur die hier stoer komt doen en in het werkelijke leven heel zieig thuis zit achter zijn pctje . En dan ga je maar schelden met ziektes whahaha.
En een prettige dag verder adchter je pctje noob
kk sukkel, ik ben iedere schooldag bij de mandela brug in zoetermeer, ik zit zelf op ID college zoetermeer, wat wil je doen dan? afspreken kom dan kk gek denk je dat ik bang voor je bent omdat ik hier opde forum post, je moet weten met je wie je fokt.
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:17:12 #197
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_48964907
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja?
Sta je lekker bij je matties bij de Anti-Suri-snackbar naast de Drogisterij?

Leuk leven zeg
Kben geen suri, kben 100% antiliaan!
pi_48964915

Achternaam: El jood
Geslacht: Man
Geboortedatum: 00-00-0000
Opleiding: Dugs smokkelen
Beroep: Pooier
Hobbies/interesses: Handelen in vrouwen en drugs
Statistieken
Laatste bezoek: 21 seconden geleden.
Aantal posts: 64 (gemiddeld 5 per dag)

lol zijn profiel , wat ik zeg een lowlife wannabeegangster zonder vrienden
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:17:27 #199
97111 ukga
Siewosie baas
pi_48964917
komen jullie anders allemaal ff naar (hells) angel place aan Van de Madeweg Amsterdam
pi_48964963
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:17 schreef aightZz het volgende:

[..]

Kben geen suri, kben 100% antiliaan!
Maar goed, bij die baggertoko naast de Drogisterij zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')