Als je zo'n claim doet zal je toch ook wat onderbouwing moeten geven behalve 'het ziet er uit als een CD, en niet zoals alle andere keren dat een gebouw dat naast een instortende wolkenkrabber stond zelf instortte'.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:29 schreef NorthernStar het volgende:
WTC7 is imo opgeblazen en daarmee is het oordeel over 9/11 geveld omdat het voorbereid moet zijn.
En het proberen belachelijk te maken door idiote scenario's van hoe het dan gegaan zou zijn is idd slechts proberen.
Allereerst moet niemand hier iets. Het is erg vervelend als er steeds van dat soort eisen gesteld worden. Als er iets aan de discussie mankeert is het wel dat er geen discussie is maar alleen nog een vervelend elkaar proberen vliegen afvangen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:47 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Als je zo'n claim doet zal je toch ook wat onderbouwing moeten geven behalve 'het ziet er uit als een CD, en niet zoals alle andere keren dat een gebouw dat naast een instortende wolkenkrabber stond zelf instortte'.
-Wanneer zijn de explosieven aangebracht
-Hoe konden die explosieven blijven functioneren in een brandend gebouw
-Waarom is WTC7 opgeblazen en door wie, en welk doel is daarmee bereikt dat op geen andere manier had kunnen worden bereikt.
Alsof iemand zich daar druk om zou maken tijdens een kapingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
Zo verboden als het maar kan. Wees blij dat je dan niet naast mij zat, want ik had dat mobieltje van jou tegen de vliegtuigwand kapotgegooid, wat een dom en onverantwoordelijk gedrag.
Waarom doe je dat toch constant als het niet moet, als je weet dat anderen niet anders zullen gaan denken, als je geen bewijzen hebt, als bewijzen eerder het tegendeeld aantonen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:11 schreef NorthernStar het volgende:
Tenslotte claim ik niet, ik geef mijn oordeel. Wat imo gebeurd is.
Dan kunnen we imo redelijker wijze concluderen dat er geen antwoord is van de gelovers kant op de bezwaren dat de explosieven door de eerdere schade ook beschadigt zouden worden. Dat is voor zover ik weet niet in de eerdere topics langs gekomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Allereerst moet niemand hier iets. Het is erg vervelend als er steeds van dat soort eisen gesteld worden. Als er iets aan de discussie mankeert is het wel dat er geen discussie is maar alleen nog een vervelend elkaar proberen vliegen afvangen.
En als tweede, met alle respect, maar deze discussie is al zo verschrikkelijk vaak gevoerd in de afgelopen zes jaar dat ik er erg weinig voor voel hem over te doen. Te meer omdat we van tevoren al weten dat we beide niet van standpunt gaan veranderen om wat een van ons zal zeggen. We zijn hier allemaal afhankelijk van de info van externe bronnen immers.
Je kent (neem ik aan) de argumenten van de "truth movement". Sommige daarvan ben ik het mee eens, andere minder of vind ik minder van belang, maar uit het geheel heb ik mijn eigen oordeel gevormd van wat ik denk dat er gebeurd is. Kan ik je daarmee ook details geven van het hoe en wat van hoe alles gegaan is? Nee natuurlijk niet. Dat kan niemand.
Tenslotte claim ik niet, ik geef mijn oordeel. Wat imo gebeurd is.
Als je aanvoert dat "wie claimt, die moet bewijzen" > de officiele theorie is de primaire claim.
Vlak na 9/11 zei Colin Powell namens de Bush regering een "White paper" toe waarin de bewijzen van de VS in gepresenteerd zouden worden. Die White Paper is er nooit gekomen. Wie claimt bewijst? Prima. We wachten.
Dat het aluminium verhaal veel waarschijnlijker is ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:33 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
ik heb geen idee als het mogelijk is. ik ga er voor het gemak even van uit van wel. maar zelfs dan is het veel waarschijnlijker dat het gewoon gesmolten aluminium was van het vliegtuig (zie mijn bovenstaande redenatie) in plaats van een heel ingewikkeld systeem van thermate wat de vliegtuiginslag heeft kunnen doorstaan.
Het kan niet helemaal worden uitgesloten maar het is zeer onwaarschijnlijk. Er zullen inderdaad problemen zijn om het spul goed tegen het staal te houden. En als het staal voor de helft is doorgebrand, dan zal het meeste thermiet door het ontstane gat wegvallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:58 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat het aluminium verhaal veel waarschijnlijker is ben ik helemaal met je eensIk vroeg me vooral af of het thermiet verhaal niet helemaal uitgesloten kan worden.
waarom het is gewoon kwats dat het gevaarlijk is het vliegtuig zelf zendt em straling uit die 100 keer krachtiger is dan die van een mobieltje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zo verboden als het maar kan. Wees blij dat je dan niet naast mij zat, want ik had dat mobieltje van jou tegen de vliegtuigwand kapotgegooid, wat een dom en onverantwoordelijk gedrag.
je hebt weer erg slecht gelezen, het is niet bedoeld tijdens de kaping. Cyclonis zei dat hij ZELF had gebeld in een vliegtuig met zijn nokia 8210.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Alsof iemand zich daar druk om zou maken tijdens een kaping
oh dus als er wordt omgeroepen vlak voordat de vlucht vertrekt om de mobieltjes uit te doen, laat je hem lekker aan omdat de straling van je mobiel toch niet zo krachtig is?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waarom het is gewoon kwats dat het gevaarlijk is het vliegtuig zelf zendt em straling uit die 100 keer krachtiger is dan die van een mobieltje.![]()
Heb het dit jaar ook nog gedaan per ongeluk met mijn elleboog op de aan knop geleund![]()
Je mag voor mij aannemen wat je wil, ik post hier niet met de bedoeling iemand te overtuigen van wat dan ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan kunnen we imo redelijker wijze concluderen dat er geen antwoord is van de gelovers kant op de bezwaren dat de explosieven door de eerdere schade ook beschadigt zouden worden. Dat is voor zover ik weet niet in de eerdere topics langs gekomen.
Nee ik doe hem uit omdat ik toch geen bereik heb op die hoogte.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
oh dus als er wordt omgeroepen vlak voordat de vlucht vertrekt om de mobieltjes uit te doen, laat je hem lekker aan omdat de straling van je mobiel toch niet zo krachtig is?
of leun je zolang met je elleboog op het aan/uit knopje totdat het aanvliegt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan kunnen we imo redelijker wijze concluderen dat er geen antwoord is van de gelovers kant op de bezwaren dat de explosieven door de eerdere schade ook beschadigt zouden worden. Dat is voor zover ik weet niet in de eerdere topics langs gekomen.
quote:The devices could have been encased in impact- and heat-resistant containers similar to those used to protect aircraft voice and data recorders, so as to prevent accidental detonation from the aircraft impacts and fires.
http://911research.wtc7.n(...)es/thermobarics.html
Dat gaat niet over thermiet/thermatequote:
Een gat van 10 verdiepingen zegt toch genoeg? Hoeveel meer wil je hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je mag voor mij aannemen wat je wil, ik post hier niet met de bedoeling iemand te overtuigen van wat dan ook.
Wat betreft WTC7 zijn we het niet eens over de schade en de intensiteit van de brand, hoe zouden we dan een discussie kunnen voeren over of dit wel of geen invloed van betekenis op vooraf geplante explosieven zou hebben?
Binnen de verschillende 9/11 topics kan het wel degelijk nut hebben om de discussie nog een beetje op gang te houden. Anders blijven we vast zitten in het cirkeltje vragen-geen antwoord krijgen-tijd later weer vragen. Dat schiet ook niet op...quote:Je wilt iets aan deze topics ontlenen wat er niet aan te ontlenen is. Nog los van het rare idee dat wanneer jullie (aanhangers van de officiele theorie) hier gezamenlijk besluiten dat iets gedebunked is ook maar enig gewicht of houdbaarheid buiten het topic heeft. Alleen wat jullie elkaar aanpraten imo.
is al aangetoond met Irak.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:12 schreef Cyclonis het volgende:
het ENIGE waar ze uiteindelijk op terug vallen is dat al dat onderzoek niet geldig is omdat het door de regering is gesponsord. en zoals ik al eerder zei, je moet eerst kunnen aantonen dat de regering onbetrouwbaar is, voordat je dit gaat gebruiken om te bewijzen dat ze onbetrouwbaar zijn.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee ik doe hem uit omdat ik toch geen bereik heb op die hoogte.
- NIST heeft hier niks mee te makenquote:
bij deze win je de beker voor het goedpraten van de amerikaanse overheid.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
- NIST heeft hier niks mee te maken
- geen van de technologische instituten die hier aan mee hebben gewerkt hebben hier iets mee te maken
- Irak is geen cover up, dat is gewoon een oorlog die gevoerd wordt voor olie, in een mooi jasje gestoken om public support te winnen
ik weet hoe oorlogen werken. je moet altijd je volk een voorwendsel geven voordat je iemand aan gaat vallen, anders heb je je volk niet mee. ik kan me eerlijk gezegd geen oorlog herinneren waarbij de leiders eerlijk tegen hun volk zeiden: "jongens we gaan dit land aanvallen omdat wij hun grondstoffen nodig hebben om onze economie te redden", of "volk, wij gaan dit land aanvallen omdat wij vinden dat een stuk van hun land eigenlijk van ons is". het wordt altijd op een manier uitgelegd in de trend van "dat land is een bedreiging voor ons", of "dat land bestaat uit een stel achterlijken die we niet kunnen vertrouwen" etc etc etc.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
bij deze win je de beker voor het goedpraten van de amerikaanse overheid.
![]()
Generaal Wesley Clark, voormalig opperbevelhebber van de Navo: "Al de dag van de aanslagen zelf, de 11de september 2001, wilde men Saddam Hoessein linken aan het terrorisme."
Journalist Russert: "Wie wilde dat doen?"
Generaal Clark: "Wel, euh, dat kwam vanuit het Witte Huis. Van mensen in en rond het Witte Huis. Op 11 september was ik bij CNN voor een interview. Vlak voor ik op het scherm zou komen, kreeg ik telefoon vanuit het Witte Huis. Die persoon zei me: ‘U moet zeggen dat de twee met elkaar verbonden zijn. U moet zeggen dat dit staatsterrorisme is. U moet de aanslagen linken aan Saddam Hoessein.’ Ik zei: ‘Goed. Ik wil dat wel doen, maar hebt u enig bewijs?’ Ik kreeg geen antwoord. En nu, bijna twee jaar later heb ik nog altijd geen bewijs gezien."
8 NBC, Meet the Press, 15 juni 2003
je gelooft dus wel dat de amerikaanse overheid burgers, organisaties als CIA, grote media en b.v. generaals (als Wesley Clark) kan sturen, maar niet in staat is om NIST even een zetje te geven in een bepaalde richting?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
ik weet hoe oorlogen werken. je moet altijd je volk een voorwendsel geven voordat je iemand aan gaat vallen, anders heb je je volk niet mee. ik kan me eerlijk gezegd geen oorlog herinneren waarbij de leiders eerlijk tegen hun volk zeiden: "jongens we gaan dit land aanvallen omdat wij hun grondstoffen nodig hebben om onze economie te redden", of "volk, wij gaan dit land aanvallen omdat wij vinden dat een stuk van hun land eigenlijk van ons is". het wordt altijd op een manier uitgelegd in de trend van "dat land is een bedreiging voor ons", of "dat land bestaat uit een stel achterlijken die we niet kunnen vertrouwen" etc etc etc.
dat maakt voor mij nog niet het NIST rapport onbetrouwbaar, aangezien die daar los van staan
generaals moeten orders opvolgen, ook al zijn ze het er niet mee eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je gelooft dus wel dat de amerikaanse overheid burgers, organisaties als CIA, grote media en b.v. generaals (als Wesley Clark) kan sturen, maar niet in staat is om NIST even een zetje te geven in een bepaalde richting?
de media zijn ook geen militairen toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:51 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
generaals moeten orders opvolgen, ook al zijn ze het er niet mee eens
NIST en al die technologische instituten die hebben meegewerkt aan het 911 comission report zijn geen militairen en hoeven geen orders op te volgen en het kan hun niet worden opgedragen een enorm leugenachtig verhaal te publiceren, aangezien ze anders elk andere technologisch instituut ter wereld over zich heen krijgen dat hun report niet klopt. dit is niet gebeurd.
nee dat klopt, en de halve media in de VS is anti-bush en grijpt elke kans die ze krijgen om gal op hem te spuien, de andere helft doet hetzelfde, maar dan tegen de democraten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
de media zijn ook geen militairen toch?
andere technologische instituten kunnen (beter gezegd konden) NIST alleen controleren als ze de gevonden getalletjes konden toetsen/vergelijken met het bewijsmateriaal (WTC puin) , helaas is die mogelijkheid er niet.
juist wel. je hebt ECHT wel de toestand (het liefst binnen een week na het incident) van de (strategisch) dragende kolommen nodig in mijn ogen om de berekiening zo zuiver mogelijk te hebben, anders kun je teveel "spelen".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
nee dat klopt, en de halve media in de VS is anti-bush en grijpt elke kans die ze krijgen om gal op hem te spuien, de andere helft doet hetzelfde, maar dan tegen de democraten.
uit het puin kan je echt geen getalletjes vinden hoor. deze simulaties kan elk technologisch instituut zelf doen, en er zijn er ook al meerdere die dit hebben gedaan. het enige wat je nodig hebt is een schets van hoe het gebouw in elkaar zat, en welke materialen er zijn gebruikt, welke verbindingstypen etc. hiervoor hoef je echt niet in het puin te gaan delven
hoe kom je erbij dat het het liefst binnen "een week" na het incident moet plaatsvinden? wat voor magische gebeurtenis gebeurt er dan na die week? wat voor parameters denk jij te halen uit die dragende kolommen, die je niet vrij nauwkeurig kunt schatten of halen uit gepubliceerde studies over civil engineering, materials en gebouwbranden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
juist wel. je hebt ECHT wel de toestand (het liefst binnen een week na het incident) van de (strategisch) dragende kolommen nodig in mijn ogen om de berekiening zo zuiver mogelijk te hebben, anders kun je teveel "spelen".
de temperaturen zijn dan ook zuiverder in te schatten, waaronder de hitte (smelttemp.) uitgezet tegen de tijd, temp. hitte van de kolommen na iets te zijn afgekoeld (beter dan "koude") etc ook kun je kijken of sommige kolommen wel degelijk waren gesmolten al dan niet in bepaalde richting geknakt en wat er voor zou hebben gezorgd dat dergelijke kolommen waren bezweken, helaas heeft geen enkel onafhankelijke commissie een onderzoek mogen plegen met dit bewijsmateriaal in handen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat het het liefst binnen "een week" na het incident moet plaatsvinden? wat voor magische gebeurtenis gebeurt er dan na die week? wat voor parameters denk jij te halen uit die dragende kolommen, die je niet vrij nauwkeurig kunt schatten of halen uit gepubliceerde studies over civil engineering, materials en gebouwbranden?
er waren geen kolommen gesmolten, dat was nooit de issue geweest. vergeet niet dat NIST samenwerkt met meerdere technologische instituten he, net zoals onze TNO. zij vergaren over het algemeen niet zelf hun data , maar sturen hun monsters op naar bijvoorbeeld universiteiten of materiaal-laboratoria die deze materiaal-monsters onderzoeken en de data terugsturen naar NIST. dit staat als ik me niet vergis ook ergens in het begin van het NIST report, dat zij met erg veel researchers en institutes hebben samengewerkt in dit hele onderzoek.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
de temperaturen zijn dan ook zuiverder in te schatten, waaronder de hitte (smelttemp.) uitgezet tegen de tijd, temp. hitte van de kolommen na iets te zijn afgekoeld (beter dan "koude") etc ook kun je kijken of sommige kolommen wel degelijk waren gesmolten al dan niet in bepaalde richting geknakt en wat er voor zou hebben gezorgd dat dergelijke kolommen waren bezweken, helaas heeft geen enkel onafhankelijke commissie een onderzoek mogen plegen met dit bewijsmateriaal in handen.
zolang Bush gewoon zijn termijn uitzit, en daarna opstapt, kun je hem geen dictator noemen. ik denk ook niet dat het amerikaanse volk het zou pikken als hij zichzelf tot dictator uitroept, en ook denk ik niet dat als hij de constitution verbreekt dat het leger dan nog naar hem gehoorzaamt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef Salvad0R het volgende:
Ook altijd leuk voor erbij:
Hoe Bush totale dictatoriale macht grijpt bij een volgende "national emergency".
Of de Total Information Awareness Program, ookwel de Terrorist Information Awareness Program genoemd, met haar grenzeloze bevoegdheden met terugwerkende kracht voor het globaal schenden van fundamentele privacy-wetgevingen.
Hardstikke leuk joh. Zo'n nazi-amerikaan in je nek.
Natuurlijk mogen we de Patriot Act I & de Patriot Act II niet vergeten, de eerste die alle vrijheid van de burger ontneemt en de tweede die Bush & zijn vriendjes absolute macht geven sinds 9/11/2001.
Het in het geheim ontvoeren, in het geheim martelen en doden is geen vreemde praktijk in deze twee 3e wereldoorlog creeerende acts.
En tot slot hoe de USA de Globe gaat heerschen met haar Full Spectrum Dominance Joint Vision 2020
Maarja, sorry dat ik geen conclusieve antoorden weet op jullie oh-zo belangrijke in-dept vragen over welk soort explosief is gebruikt met 9/11 en met welke klemtoon Silverstein iets uit z'n nasale holtes spreekt.
Nog anderhalf jaar voor de verkiezingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:14 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
zolang Bush gewoon zijn termijn uitzit, en daarna opstapt, kun je hem geen dictator noemen. ik denk ook niet dat het amerikaanse volk het zou pikken als hij zichzelf tot dictator uitroept, en ook denk ik niet dat als hij de constitution verbreekt dat het leger dan nog naar hem gehoorzaamt.
en verder is het niet erg als je geen antwoorden hebt, als je maar doorhebt dat je geen antwoorden hebt, op relevante vragen. het is bijvoorbeeld toch vrij logisch dat het belangrijk is te weten met 100% zekerheid dat Silverstein zijn "pull it" orders gaf voor of nadat het gebouw al ontruimd was? deze informatie is namelijk determinerend voor de interpretatie van de term "pull it" die hij hier heeft gebruikt. wij denken namelijk dat hij het gebruikte als "ontruim het gebouw en de omgeving". mocht je echt kunnen aantonen dat hij dit zei nadat het gebouw en omgeving al ontruimd waren, dan kunnen wij onze stelling niet langer volhouden natuurlijk.
je bent nu aan het speculerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nog anderhalf jaar voor de verkiezingen.
Wordt ook nog leuk als de beursen goed crashen.
Zou Bush een eventuele beurscrash niet als "National Security Issue" kunnen aanduiden om dictatoriale macht officieel te grijpen?
Ik raad jou aan om eens de 9/11 topics door te nemen. Alles wat jij zegt is al wel behandeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef GasTurbine het volgende:
Ik raadt iedereen hier Zeitgeist aan, bijvoorbeeld die schuin afgezaagde metalen palen(MET LASSPOREN!), de instorting van de torens met 10+ verdiepingen (ook de sterkere middenstuk) per seconde.
Er waren helemaal niet zoveel camera's in de buurt die materiaal hadden van de ramp. Meeste camera's in de buurt stonden niet eens op de aanvliegroute of het Pentagon gericht dus er was sowieso niks te zien.quote:Daarnaast bij het pentagon dat de FBI binnen 2 uur alle banden kwam halen bij naburige camera's, de vele palen die in de weg stonden maar nog heel waren, mannen in pak (geen puinruimers) die stukjes puin oppakken en geen ENKEL stukje vliegtuig.
Staal/metaal hoeft niet te smelten om een instorting te veroorzaken. Verzwakken is goed genoeg om iets in te laten storten.quote:Hoe kan zoveel metaal smelten van kerosine? Tenminste, US zegt dat de Kerosinebranden de instorting hebben veroorzaakt.
Zie jij een brand op de achtergrond? Dat er ergens in het gebouw een brand is, wil nog niet zeggen dat er overal brand is.quote:[afbeelding]
Als staal smelt, vraag ik me af hoe die vrouw daar kan staan, direct bij de opening van het vliegtuig?
Is dit de ongelofelijke vrouw van Staal?
Is dat vliegtuig met de motoren aan richting de grond gestuurd of is het "gewoon" neergestort? Dat vliegtuig heeft zich als een soort raket in de grond geboord voor een deel. Ze moesten het vliegtuig praktich uitgraven.quote:Daarnaast dat vliegtuig in het weiland(Shanksville), ik weet niet of je daar foto's van hebt gezien?
[afbeelding]
Shanksville
[afbeelding]
Willekeurige crash gevonden via google.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef GasTurbine het volgende:
Ik raadt iedereen hier Zeitgeist aan, bijvoorbeeld die schuin afgezaagde metalen palen(MET LASSPOREN!), de instorting van de torens met 10+ verdiepingen (ook de sterkere middenstuk) per seconde.
Daarnaast bij het pentagon dat de FBI binnen 2 uur alle banden kwam halen bij naburige camera's, de vele palen die in de weg stonden maar nog heel waren, mannen in pak (geen puinruimers) die stukjes puin oppakken en geen ENKEL stukje vliegtuig.
Hoe kan zoveel metaal smelten van kerosine? Tenminste, US zegt dat de Kerosinebranden de instorting hebben veroorzaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als staal smelt, vraag ik me af hoe die vrouw daar kan staan, direct bij de opening van het vliegtuig?
Is dit de ongelofelijke vrouw van Staal?
Daarnaast dat vliegtuig in het weiland(Shanksville), ik weet niet of je daar foto's van hebt gezien?
[afbeelding]
Shanksville
[afbeelding]
Willekeurige crash gevonden via google.
Hoe kunnen zulke grote stukken vliegtuig zo snel verdwenen zijn?
Andere foto Shanksville;
[afbeelding]
Tja, zolang hij dat doet, maar oh wee...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:14 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
zolang Bush gewoon zijn termijn uitzit, en daarna opstapt, kun je hem geen dictator noemen. ik denk ook niet dat het amerikaanse volk het zou pikken als hij zichzelf tot dictator uitroept, en ook denk ik niet dat als hij de constitution verbreekt dat het leger dan nog naar hem gehoorzaamt.
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?channelid=96&contentid=4427quote:When the President determines a catastrophic emergency has occurred, the President can take over all government functions and direct all private sector activities to ensure we will emerge from the emergency with an "enduring constitutional government."
quote:I think the risk of martial law is trivial right now, but the minute there is a terrorist attack, then it is real. And it stays with us after Bush and Cheney are gone, because terrorism stays with us forever.
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?channelid=96&contentid=4599&page=2
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Since the sole difference between a dictatorship and a democracy is that the leaders are popularly elected by the masses of people rather than by seizing office by force, being appointed by an elite or by assuming power via a fixed election there can be no other way to describe the GW Bush administration than as a dictatorship.
http://www.konformist.com/2000/bush-dictator.htm
quote:NIST en al die technologische instituten die hebben meegewerkt aan het 911 comission report zijn geen militairen en hoeven geen orders op te volgen en het kan hun niet worden opgedragen een enorm leugenachtig verhaal te publiceren, aangezien ze anders elk andere technologisch instituut ter wereld over zich heen krijgen dat hun report niet klopt. dit is niet gebeurd.
quote:Important initial research on the atomic bomb was carried out by NIST, which served as a central control lab for determination of the properties of uranium. The staff also found a way to remove virtually all impurities from uranium oxide and developed analytical procedures for controlling the purity of critical materials used in nuclear reactors and bombs. Eventually, development and engineering tasks were transferred to the military’s Manhattan Project.
The RCS was among the influential technologies to emerge from NIST’s Automated Manufacturing Research Facility, which was co-sponsored by the U.S. Navy.
http://www.100.nist.gov/security.htm
quote:Under the Computer Security Act of 1987, the Computer Security Division develops security standards and guidelines for sensitive (unclassified) Federal IT systems and works with industry to help improve the security of commercial IT products.
http://cio.nist.gov/itsd/
Bring em on..quote:It's tough for military personnel to tell if a civilian has bad or good intentions if they don't speak the same language.
http://www.informationwee(...)?articleID=201200790
quote:Poster presented on March 6-8, 2002 at the conference on Communicating the Future: Best Practices in Communication of Science and Technology to the Public, co-sponsored by the U.S. Department of Energy Office of Science, and NIST.
http://www.nist.gov/public_affairs/Posters/globalhawk.htm
quote:In the aftermath of the attacks on Sept. 11, 2001, the National Institute of Standards and Technology (NIST) is playing a key role in enhancing the nation’s homeland security.
http://www.nist.gov/public_affairs/factsheet/homeland.htm
quote:Vision
Promote the development of key security standards and guidelines to support the implementation of and compliance with the Federal Information Security Management Act including---
http://csrc.nist.gov/sec-cert/
Maar om nou te zeggen dat er n band is tussen nist en de militairen..quote:Today’s air traffic control systems are based partly on design principles developed by NIST.
http://www.100.nist.gov/technology.htm
en wat te denken van de bouw en constructietekeningen daar staat ook alles op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat het het liefst binnen "een week" na het incident moet plaatsvinden? wat voor magische gebeurtenis gebeurt er dan na die week? wat voor parameters denk jij te halen uit die dragende kolommen, die je niet vrij nauwkeurig kunt schatten of halen uit gepubliceerde studies over civil engineering, materials en gebouwbranden?
niets gek is gewoon het NMI en TNO van de VSquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, zolang hij dat doet, maar oh wee...
[..]
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?channelid=96&contentid=4427
http://www.ww4report.com/node/3940
Als Bush weg is blijven zijn ingevoerde wetten nog wel ff bestaan hoor.
[..]
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens.
Hij wil het zelf wel graag zijn:
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?channelid=96&contentid=778
[..]
[..]
[..]
[..]
Bring em on..
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar om nou te zeggen dat er n band is tussen nist en de militairen..
Ik zeg ook niet dat dit "gek" is. Maar om ze onafhankelijk te noemen? Is het zo gek om te denken dat deze banden van invloed kunnen zijn op de onderzoeken van NIST. Kan ik m.b.t TNO ook wel wat vb.en van geven. Cyclonis stelt dat medewerkers van NIST geen militairen zijn, ik laat zien dat ze wel degelijk orders opvolgen, ik hang er geen waardeoordeel aan of dat "gek "is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
niets gek is gewoon het NMI en TNO van de VS![]()
Ze hoeven geen orders op te volgens zoals een militair dat moet dat klopt toch gewoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit "gek" is. Maar om ze onafhankelijk te noemen? Is het zo gek om te denken dat deze banden van invloed kunnen zijn op de onderzoeken van NIST. Kan ik m.b.t TNO ook wel wat vb.en van geven. Cyclonis stelt dat medewerkers van NIST geen militairen zijn, ik laat zien dat ze wel degelijk orders opvolgen, ik hang er geen waardeoordeel aan of dat "gek "is.
Volgens dergelijke redeneringen zou je de post ook niet kunnen vertrouwen omdat ze de overheid ook als klant hebben...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit "gek" is. Maar om ze onafhankelijk te noemen? Is het zo gek om te denken dat deze banden van invloed kunnen zijn op de onderzoeken van NIST. Kan ik m.b.t TNO ook wel wat vb.en van geven. Cyclonis stelt dat medewerkers van NIST geen militairen zijn, ik laat zien dat ze wel degelijk orders opvolgen, ik hang er geen waardeoordeel aan of dat "gek "is.
Jij vgl het bezorgen van post met het meewerken aan de ontwikkeling van de atoombom en geleerden leveren aan het min. van defensie? Volgens dergelijke redeneringen zou je i.d.d helemaal niemand meer kunen vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Volgens dergelijke redeneringen zou je de post ook niet kunnen vertrouwen omdat ze de overheid ook als klant hebben...
Nee dat klopt niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze hoeven geen orders op te volgens zoals een militair dat moet dat klopt toch gewoon![]()
Waarom gebruik je die redenering dan? Of vertrouw je daadwerkelijk niemand meer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij vgl het bezorgen van post met het meewerken aan de ontwikkeling van de atoombom en geleerden leveren aan het min. van defensie? Volgens dergelijke redeneringen zou je i.d.d helemaal niemand meer kunen vertrouwen.
IK vergelijk het bezorgen van de post niet met het meewerken aan het ontwikkelen van de atoombom (smart bombs, etc) , dat doe jij. Ik zal wel gek zijn maar vind daar 'n wereld van verschil in zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom gebruik je die redenering dan? Of vertrouw je daadwerkelijk niemand meer.
Daar hoor je hier zelden iets over.quote:U.S. investigators have still not determined who was behind the attacks, but Attorney General John Ashcroft has signaled the authorities were inclined to believe they had a domestic source.
The attacks occurred in the aftermath of the Sep. 11 suicide plane attacks on New York and Washington and prompted initial accusations by President George W. Bush that Saudi-born militant Osama bin Laden may been responsible.
"The U.S. delegation believe it is an inside job.
Senator Daschle : it was obvious to me that this was from a U.S. government lab.
quote:Een belangrijke vraag is waarom medewerkers van het Witte Huis vóór 11 september al begonnen waren met het slikken van Cipro, het anti-anthrax medicijn. Hoe wisten zij dat anthrax een probleem zou worden?
http://zapruder.nl/portal/artikel/9_11_de_anthrax_brieven
Ik gebruik de redenering die je zelf gebruikt om dat verband te leggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
IK vergelijk het bezorgen van de post niet met het meewerken aan het ontwikkelen van de atoombom (smart bombs, etc) , dat doe jij. Ik zal wel gek zijn maar vind daar 'n wereld van verschil in zitten.
Maar over Post gesproken:
http://www.whatreallyhappened.com/disc_anth.html
http://www.whatreallyhappened.com/frameup.html
[..]
Daar hoor je hier zelden iets over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |