quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heel nederland ligt onder het zeepeil, waarom denk je dat het NEDERLAND heet.
Verdorie, doe toch eens lief!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman kan hem meenemen naar zijn nieuwe club
Meki? no thanks en denk je dat hij als icoon een vlag van de USA zou zetten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dude... Ben jij een kloon van Meki ofzo?
Als je goed kijkt brandt er iets in het midden van die vlag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Meki? no thanks en denk je dat hij als icoon een vlag van de USA zou zetten?
Dat is een eaglequote:Op zaterdag 28 april 2007 23:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je goed kijkt brandt er iets in het midden van die vlag.
Ha! Ik heb je!
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen laat ik de tv uit tot 16:15
Begint wielrennen niet eerder dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
hoezo het is toch niet echt spannend voor jullie?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Jongen doe dit nou niet..quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hoezo het is toch niet echt spannend voor jullie?
Nee daarom laat ie de tv ook uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hoezo het is toch niet echt spannend voor jullie?
doei newbie.quote:Op zondag 29 april 2007 00:23 schreef BonJovi het volgende:
Maar jongens ik laat jullie met rust, wat het ook gaat worden dit seizoen zal nooit vergeten worden. Succes nog in de play offs, en hopelijk zien we jullie daar niet in en als dat wel zo is tot dan.
George Leekens lijkt mij een goede voor PSV.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat niet, maar er zal altijd een andere sfeer blijven hangen dan bij Ajax of Feyenoord. Naar mijn mening past Adriaanse daar niet in.
Van Marwijk zie ik eigenlijk ook niet zo zitten... Rutten of Stevens zijn mijn enige kandidaten, maar ik ben bang dat die het niet gaan worden...
Meen je dat serieus?quote:Op zondag 29 april 2007 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
George Leekens lijkt mij een goede voor PSV.![]()
vanaf 6 meter boven NAP............. Neeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heel nederland ligt onder het zeepeil, waarom denk je dat het NEDERLAND heet.
Bommel gaat toch niet al na 2 jaar Bayern naar PSV komen terwijl hij zo belangrijk is in Münchenquote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat zeg ik ook Van Marijk.
En dan Hofland terug en een jaar later Van Bommel.
DIe komen wel als je naar hun verleden kijkt.
Zowel van marwijk als PSV
van bommel komt zijn schoonpa wel effe helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |