Ik ga er wel naar toe morgen, ben zeer benieuwd hoe we er voor staan na afgelopen week. En diep van binnen blijf ik (tegen beter weten in) hopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mijn kop gaat iig kaal, maar dat is niet zo heel erg natuurlijk. Verder geloof ik het allemaal wel. Ik ga het niet eens volgen, leg me er maar bij neer en ik ga lekker mn verdriet wegdrinken @ koninginnenacht
helemaal niet. AJAX for life! waarom zoveel haat voor AJAX.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:50 schreef ganzenherder het volgende:
Zolang Ajax maar geen kampioen wordt vind ik alles goed, en PSV heeft gewoon geen titel verdiend dit seizoen, sad but true![]()
"Haat voor"quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
helemaal niet. AJAX for life! waarom zoveel haat voor AJAX.
Omdat het een kutclub is, daarom. Dat weet je zelf toch ook, je komt er toch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
helemaal niet. AJAX for life! waarom zoveel haat voor AJAX.
Flikker op man,quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:18 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat het een kutclub is, daarom. Dat weet je zelf toch ook, je komt er toch?
Het is vrij land, jaquote:
Heel nederland ligt onder het zeepeil, waarom denk je dat het NEDERLAND heetquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Arena vol laten lopen met water.
Het ligt niet voor niets onder het zeepeil
Uhm nee !quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heel nederland ligt onder het zeepeil, waarom denk je dat het NEDERLAND heet.
Noord en Zuid-Holland is niet heel Nederland hoor, al weten sommige dat nog niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dit noemt men de randstadmentaliteit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Koeman: "We got him"quote:27/4/2007 - 'Stage Osama bij PSV'
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van de 21-jarige Egyptische aanvaller Hossam Osama liet tegenover voetbalwebsite Filbalad weten dat zijn pupil op stage mag komen bij PSV. De aanvaller komt uit voor Zamalek, waar hij als jeugdspeler de selectie wist te halen. De huidige coach de Fransman Henri Michel ziet het echter niet in hem zitten en neemt hem bijna niet mee naar wedstrijden.
Jij bent domquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |