abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2007 @ 08:18:14 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_48799755
quote:
Egyptische aanvaller op stage bij PSV

In Eindhoven krijgt men binnenkort bezoek van een Egyptische stagiair. Volgens zijn zaakwaarnemer mag Hossam Osama proberen een contract af te dwingen bij PSV.

De 21-jarige aanvaller komt uit voor Zamalek. Bij die voetbalclub uit Egypte is hij er echter niet in geslaagd om een plaatsje in de selectie af te dwingen. Het vertrouwen van de Franse coach Henri Michel ontbeert hem, waardoor hij niet meer in de wedstrijdselecties wordt opgenomen.

Hossam Osama kan zijn voetbalcarrière bij PSV nieuw leven inblazen als hij slaagt voor de stage, zo wist zijn zaakwaarnemer te melden aan de voetbalwebsite Filbalad.
Geen basisplaat is Egypte , en bij psv stage gaan lopen
Leuke naam ook

bron
Ik ben inmiddels overleden
pi_48800758
Elke thuiswedstrijd word een risico wedstrijd
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_48802210
quote:
„Mijn gevoel zegt me dat ik bij eventuele playoffwedstrijden niet meer op de bank zit''
quote:
„ Ik wil vechten, blijven vechten. Wij moeten winnen van Vitesse en blijven hopen op een wonder.”
Gomes
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48802385
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:17 schreef ganzenherder het volgende:
Oh is er trouwens een kans dat de seizoenskaarten volgend jaar weer wat betaalbaarder worden ivm het afnemende aantal successupporters?
Ik hoop het. Die jaarlijkse prijsstijging moet een keer over zijn.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48802557
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 08:18 schreef Enchanter het volgende:

Osama... inblazen
niet de ideale combinatie nee
pi_48804261
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:47 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik hoop het. Die jaarlijkse prijsstijging moet een keer over zijn.
Worden toch alleen maar duurder door een hogere BTW-heffing van de regering... Wordt nu 19%

Van het netwerk:
quote:
Het Eindhovens Dagblad meldt dat AZ-speler Stijn Schaars één van de spelers is in wie PSV een versterking voor komend seizoen ziet. PSV heeft volgens het ED begrepen dat Schaars openstaat voor een overgang. De linksbenige international zou via het makelaarscircuit bij PSV zijn aangeboden. Opmerkelijk is dat meerdere spelers van AZ op die manier onder de aandacht zijn gebracht bij de regerend landskampioen. Manager technische zaken Stan Valckx: "Ik kan dat niet ontkennen, maar op dit moment wil ik er verder niet op in gaan."

PSV heeft zijn plannen voor het nieuwe seizoen al grotendeels rond. De invulling is mede afhankelijk van het bereiken van de Champions League. Een van de andere speerpunten is aanvaller Roy Makaay. Verder richt de club zich op twee topverdedigers en een drietal aankopen voor de breedte.
psychologisch spelletje?
We sure are cute for two ugly people.
pi_48804414
Raar om al spelers aan te trekken zonder je nieuwe trainer daarin te kennen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48804481
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Worden toch alleen maar duurder door een hogere BTW-heffing van de regering... Wordt nu 19%

Van het netwerk:
[..]

psychologisch spelletje?
Okee dat zou kunnen. Bij mij valt het wel mee. ( 5 Euro ofzo). Terwijl een collega 43 Euro!! meer moet betalen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48805299
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:14 schreef Suijk het volgende:
Raar om al spelers aan te trekken zonder je nieuwe trainer daarin te kennen...
Buitenkansjes kan en mag je niet laten lopen.

Al denk ik dat dit meer onrust stoken is dan dat er waarheid in dat verhaal zit.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48805603
Zijn er nog geen weddenschappen afgelegd zoals, als PSV nog kampioen wordt dan eet ik mijn trui op ofzo?

Slechte uitkomst voor PSV, maar tis wel een speciaal en enerverend seizoen geweest
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:28:58 #111
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_48805908
Ik heb net een siesta gehouden en waar droomde ik over ?PSV gaat met 16-0 winnen.
worden ze dan toch kampioen?
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:34:23 #112
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_48806006
Ik heb maar 25¤ op Ajax gezet als kampioen. Kan ik er tenminste nog 200¤ mee verdienen.
pi_48806618
Ik heb voor ¤10,- gewed dat PSV kampioen word. Blijkt mijn gok goed te zijn, krijg ik ¤1250,-- uitbetaald.
pi_48806846
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:06 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb voor ¤10,- gewed dat PSV kampioen word. Blijkt mijn gok goed te zijn, krijg ik ¤1250,-- uitbetaald.
Haha dat is ook niet misselijk
Wat hoop je dan, Ajax of PSV kampioen?
Ik support gevallen topclubs!
pi_48807090
PSV dalijk als lachende 3de
pi_48807272
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV dalijk als lachende 3de
Eerlijk gezegd denk ik dat Ajax en AZ er met het grootste gemak overheen walsen. PSV maakt nog het meeste kans op puntverlies imo.

WIllem 2 gaat lekker "meevoetballen" want zij zijn na morgen klaar met het seizoen (geen NC of Play-offs) en verliest met een doelpunt of 5 verschil, Excelsior gaat met de nacompetitie in gedachte ook echt niet vol aan de bak, die nemen geen enkel risico.

Als PSV nog kampioen wil worden moeten ze met 12-0 oid van vitesse winnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:43:47 #117
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_48807304
quote:
Dit lijkt me sterk. Waar?
pi_48807330
Ajax wint wel, maar Excelsior gaat zowiezo tegengas geven dus misschien krijgt AZ het nog moeilijk
pi_48807350
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax wint wel, maar Excelsior gaat zowiezo tegengas geven dus misschien krijgt AZ het nog moeilijk
Waarom zou Excelsior dat doen? De competitie is voor hen voorbij en ze moeten NC spelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48807351
PSV kennende maakt het toch niet meer dan 3 goals (en dan doen ze het erg goed), dus op doelsaldo ben je sowieso klaar.

Eerlijk gezegd zit ik met mn hoofd alweer bij de playoffs, en hoe die moeten gaan verlopen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48807379
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:46 schreef mcyodogg het volgende:
PSV kennende maakt het toch niet meer dan 3 goals (en dan doen ze het erg goed), dus op doelsaldo ben je sowieso klaar.
Ze zijn het wel aan het publiek verplicht om morgen de pannen van het dak te spelen eigenlijk....
pi_48807432
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom zou Excelsior dat doen? De competitie is voor hen voorbij en ze moeten NC spelen.
Ton is een grote vriend van ten Cate en Ton wil persee winnen om zo goed de na-competitie in te gaan.
dat zei hij zelf.
Hij beloofde Ten Cate zelf om voor de 3 punten te gaan
pi_48807470
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ton is een grote vriend van ten Cate en Ton wil persee winnen om zo goed de na-competitie in te gaan.
dat zei hij zelf.
Hij beloofde Ten Cate zelf om voor de 3 punten te gaan
Ton kan van alles beloven en zeggen, alsof zijn spelers er morgen 100% in kletsen met het risico de NC te missen .

Wat hoert het de selectie van Excelsior nou dat Ton wil dat zijn holmaat kampioen wordt?
pi_48807539
quote:
In je dromen bookmakers die odds van @125 voor PSV aanbieden moeten nog opgericht worden
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:08:26 #125
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_48808876
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef ASSpirine het volgende:
Zijn er nog geen weddenschappen afgelegd zoals, als PSV nog kampioen wordt dan eet ik mijn trui op ofzo?

Slechte uitkomst voor PSV, maar tis wel een speciaal en enerverend seizoen geweest
Mijn kop gaat iig kaal, maar dat is niet zo heel erg natuurlijk. Verder geloof ik het allemaal wel. Ik ga het niet eens volgen, leg me er maar bij neer en ik ga lekker mn verdriet wegdrinken @ koninginnenacht
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')