Geen basisplaat is Egypte , en bij psv stage gaan lopenquote:Egyptische aanvaller op stage bij PSV
In Eindhoven krijgt men binnenkort bezoek van een Egyptische stagiair. Volgens zijn zaakwaarnemer mag Hossam Osama proberen een contract af te dwingen bij PSV.
De 21-jarige aanvaller komt uit voor Zamalek. Bij die voetbalclub uit Egypte is hij er echter niet in geslaagd om een plaatsje in de selectie af te dwingen. Het vertrouwen van de Franse coach Henri Michel ontbeert hem, waardoor hij niet meer in de wedstrijdselecties wordt opgenomen.
Hossam Osama kan zijn voetbalcarrière bij PSV nieuw leven inblazen als hij slaagt voor de stage, zo wist zijn zaakwaarnemer te melden aan de voetbalwebsite Filbalad.
quote:„Mijn gevoel zegt me dat ik bij eventuele playoffwedstrijden niet meer op de bank zit''
Gomesquote:„ Ik wil vechten, blijven vechten. Wij moeten winnen van Vitesse en blijven hopen op een wonder.”
Ik hoop het. Die jaarlijkse prijsstijging moet een keer over zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:17 schreef ganzenherder het volgende:
Oh is er trouwens een kans dat de seizoenskaarten volgend jaar weer wat betaalbaarder worden ivm het afnemende aantal successupporters?![]()
Worden toch alleen maar duurder door een hogere BTW-heffing van de regering... Wordt nu 19%quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Die jaarlijkse prijsstijging moet een keer over zijn.
psychologisch spelletje?quote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat AZ-speler Stijn Schaars één van de spelers is in wie PSV een versterking voor komend seizoen ziet. PSV heeft volgens het ED begrepen dat Schaars openstaat voor een overgang. De linksbenige international zou via het makelaarscircuit bij PSV zijn aangeboden. Opmerkelijk is dat meerdere spelers van AZ op die manier onder de aandacht zijn gebracht bij de regerend landskampioen. Manager technische zaken Stan Valckx: "Ik kan dat niet ontkennen, maar op dit moment wil ik er verder niet op in gaan."
PSV heeft zijn plannen voor het nieuwe seizoen al grotendeels rond. De invulling is mede afhankelijk van het bereiken van de Champions League. Een van de andere speerpunten is aanvaller Roy Makaay. Verder richt de club zich op twee topverdedigers en een drietal aankopen voor de breedte.
Okee dat zou kunnen. Bij mij valt het wel mee. ( 5 Euro ofzo). Terwijl een collega 43 Euro!! meer moet betalen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Worden toch alleen maar duurder door een hogere BTW-heffing van de regering... Wordt nu 19%
Van het netwerk:
[..]
psychologisch spelletje?
Buitenkansjes kan en mag je niet laten lopen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:14 schreef Suijk het volgende:
Raar om al spelers aan te trekken zonder je nieuwe trainer daarin te kennen...
Haha dat is ook niet misselijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:06 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb voor ¤10,- gewed dat PSV kampioen word. Blijkt mijn gok goed te zijn, krijg ik ¤1250,-- uitbetaald.
Eerlijk gezegd denk ik dat Ajax en AZ er met het grootste gemak overheen walsen. PSV maakt nog het meeste kans op puntverlies imo.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV dalijk als lachende 3de
Dit lijkt me sterk. Waar?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:06 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb voor ¤10,- gewed dat PSV kampioen word. Blijkt mijn gok goed te zijn, krijg ik ¤1250,-- uitbetaald.
Waarom zou Excelsior dat doen? De competitie is voor hen voorbij en ze moeten NC spelen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax wint wel, maar Excelsior gaat zowiezo tegengas geven dus misschien krijgt AZ het nog moeilijk
Ze zijn het wel aan het publiek verplicht om morgen de pannen van het dak te spelen eigenlijk....quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:46 schreef mcyodogg het volgende:
PSV kennende maakt het toch niet meer dan 3 goals (en dan doen ze het erg goed), dus op doelsaldo ben je sowieso klaar.
Ton is een grote vriend van ten Cate en Ton wil persee winnen om zo goed de na-competitie in te gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom zou Excelsior dat doen? De competitie is voor hen voorbij en ze moeten NC spelen.
Ton kan van alles beloven en zeggen, alsof zijn spelers er morgen 100% in kletsen met het risico de NC te missenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ton is een grote vriend van ten Cate en Ton wil persee winnen om zo goed de na-competitie in te gaan.
dat zei hij zelf.
Hij beloofde Ten Cate zelf om voor de 3 punten te gaan
In je dromenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:06 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn kop gaat iig kaal, maar dat is niet zo heel erg natuurlijk. Verder geloof ik het allemaal wel. Ik ga het niet eens volgen, leg me er maar bij neer en ik ga lekker mn verdriet wegdrinken @ koninginnenachtquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef ASSpirine het volgende:
Zijn er nog geen weddenschappen afgelegd zoals, als PSV nog kampioen wordt dan eet ik mijn trui op ofzo?
Slechte uitkomst voor PSV, maar tis wel een speciaal en enerverend seizoen geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |