ALSJEBLIEFT GEEN ADRIAANSE. Die past echt totaal niet in de "PSV-familie"quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat die afhankelijk van de playoffs wel zou kunnen komen ja. Adriaanse misschien, maar ik weet niet of dat een goede keuze zou zijn.
Die PSV familie zoals onder Van Raaij bestaat nu ookl niet nmeer hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT GEEN ADRIAANSE. Die past echt totaal niet in de "PSV-familie"
familiequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die PSV familie zoals onder Van Raaij bestaat nu ookl niet nmeer hoor.
Hij is misschien wat verslechterd, maar wat ik wel zeggen is dat Co totaal niet bij PSV past m.i.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat niet, maar er zal altijd een andere sfeer blijven hangen dan bij Ajax of Feyenoord. Naar mijn mening past Adriaanse daar niet in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anders worden wij als supporters toch gewoon coach. Wij weten het toch altijd beterquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat niet, maar er zal altijd een andere sfeer blijven hangen dan bij Ajax of Feyenoord. Naar mijn mening past Adriaanse daar niet in.
Van Marwijk zie ik eigenlijk ook niet zo zitten... Rutten of Stevens zijn mijn enige kandidaten, maar ik ben bang dat die het niet gaan worden...
zijn wel goede plaatsen met heerlijk stoelen... Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Anders worden wij als supporters toch gewoon coach. Wij weten het toch altijd beter![]()
Geen basisplaat is Egypte , en bij psv stage gaan lopenquote:Egyptische aanvaller op stage bij PSV
In Eindhoven krijgt men binnenkort bezoek van een Egyptische stagiair. Volgens zijn zaakwaarnemer mag Hossam Osama proberen een contract af te dwingen bij PSV.
De 21-jarige aanvaller komt uit voor Zamalek. Bij die voetbalclub uit Egypte is hij er echter niet in geslaagd om een plaatsje in de selectie af te dwingen. Het vertrouwen van de Franse coach Henri Michel ontbeert hem, waardoor hij niet meer in de wedstrijdselecties wordt opgenomen.
Hossam Osama kan zijn voetbalcarrière bij PSV nieuw leven inblazen als hij slaagt voor de stage, zo wist zijn zaakwaarnemer te melden aan de voetbalwebsite Filbalad.
quote:„Mijn gevoel zegt me dat ik bij eventuele playoffwedstrijden niet meer op de bank zit''
Gomesquote:„ Ik wil vechten, blijven vechten. Wij moeten winnen van Vitesse en blijven hopen op een wonder.”
Ik hoop het. Die jaarlijkse prijsstijging moet een keer over zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:17 schreef ganzenherder het volgende:
Oh is er trouwens een kans dat de seizoenskaarten volgend jaar weer wat betaalbaarder worden ivm het afnemende aantal successupporters?![]()
Worden toch alleen maar duurder door een hogere BTW-heffing van de regering... Wordt nu 19%quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Die jaarlijkse prijsstijging moet een keer over zijn.
psychologisch spelletje?quote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat AZ-speler Stijn Schaars één van de spelers is in wie PSV een versterking voor komend seizoen ziet. PSV heeft volgens het ED begrepen dat Schaars openstaat voor een overgang. De linksbenige international zou via het makelaarscircuit bij PSV zijn aangeboden. Opmerkelijk is dat meerdere spelers van AZ op die manier onder de aandacht zijn gebracht bij de regerend landskampioen. Manager technische zaken Stan Valckx: "Ik kan dat niet ontkennen, maar op dit moment wil ik er verder niet op in gaan."
PSV heeft zijn plannen voor het nieuwe seizoen al grotendeels rond. De invulling is mede afhankelijk van het bereiken van de Champions League. Een van de andere speerpunten is aanvaller Roy Makaay. Verder richt de club zich op twee topverdedigers en een drietal aankopen voor de breedte.
Okee dat zou kunnen. Bij mij valt het wel mee. ( 5 Euro ofzo). Terwijl een collega 43 Euro!! meer moet betalen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Worden toch alleen maar duurder door een hogere BTW-heffing van de regering... Wordt nu 19%
Van het netwerk:
[..]
psychologisch spelletje?
Buitenkansjes kan en mag je niet laten lopen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:14 schreef Suijk het volgende:
Raar om al spelers aan te trekken zonder je nieuwe trainer daarin te kennen...
Haha dat is ook niet misselijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:06 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb voor ¤10,- gewed dat PSV kampioen word. Blijkt mijn gok goed te zijn, krijg ik ¤1250,-- uitbetaald.
Eerlijk gezegd denk ik dat Ajax en AZ er met het grootste gemak overheen walsen. PSV maakt nog het meeste kans op puntverlies imo.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV dalijk als lachende 3de
Dit lijkt me sterk. Waar?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:06 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb voor ¤10,- gewed dat PSV kampioen word. Blijkt mijn gok goed te zijn, krijg ik ¤1250,-- uitbetaald.
Waarom zou Excelsior dat doen? De competitie is voor hen voorbij en ze moeten NC spelen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax wint wel, maar Excelsior gaat zowiezo tegengas geven dus misschien krijgt AZ het nog moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |