Jouw leven ook, wat wil je er mee zeggen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jouw bronnen zijn zo om te lachen altijd
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:09 schreef Chadi het volgende:
Allemaal janken nu en dat terwijl iedereen in het PSV kamp zo optimistisch was aan het begin van het seizoen.
dat Gomes niet naar Inter zal gaan, en de rest van die fabels van je..quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jouw leven ook, wat wil je er mee zeggen?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jouw leven ook, wat wil je er mee zeggen?
Toch erg vermakelijk om die oude topics door te lezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:55 schreef mcyodogg het volgende:
Zo blij waren we bij zijn aanstelling: Het Officiële PSVtopic #164 Dubbel of niet
Mark? Of wie bedoel je, dyslect.quote:
Mooi om te zien, toen was ik er al niet al te blij mee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:55 schreef mcyodogg het volgende:
Zo blij waren we bij zijn aanstelling: Het Officiële PSVtopic #164 Dubbel of niet
Die stapt dus op , wat een mietjequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:02 schreef TubewayDigital het volgende:
807 Teletekst vr 27 apr
***OETBAL******************************
**** Koeman mist steun van clubleiding
**Ronald Koeman mist het vertrouwen van
de clubleiding van PSV.Koeman,die nog
een contract voor één jaar heeft,kreeg
in een gesprek met PSV-voorzitter Frits
Schuitema niet de door hem verlangde
duidelijkheid over zijn toekomst.
"Als je het kampioenschap weggegooid
hebt,is het logisch dat je daarvoor
verantwoordelijk wordt gesteld.Daar heb
ik helemaal geen moeite mee.Ik heb wel
moeite met alles wat gezegd wordt en
geschreven",aldus Koeman.
Koeman legde Patrick Kluivert overigens
een boete op.De spits noemde,nadat niet
hij,maar de 17-jarige Génaro Zeefuik
eerst mocht invallen tegen FC Utrecht,
het wisselbeleid van de trainer gênant.
Ik denk dat die afhankelijk van de playoffs wel zou kunnen komen ja. Adriaanse misschien, maar ik weet niet of dat een goede keuze zou zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jeetje, die trainer van twente
ALSJEBLIEFT GEEN ADRIAANSE. Die past echt totaal niet in de "PSV-familie"quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat die afhankelijk van de playoffs wel zou kunnen komen ja. Adriaanse misschien, maar ik weet niet of dat een goede keuze zou zijn.
Die PSV familie zoals onder Van Raaij bestaat nu ookl niet nmeer hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT GEEN ADRIAANSE. Die past echt totaal niet in de "PSV-familie"
familiequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die PSV familie zoals onder Van Raaij bestaat nu ookl niet nmeer hoor.
Hij is misschien wat verslechterd, maar wat ik wel zeggen is dat Co totaal niet bij PSV past m.i.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat niet, maar er zal altijd een andere sfeer blijven hangen dan bij Ajax of Feyenoord. Naar mijn mening past Adriaanse daar niet in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anders worden wij als supporters toch gewoon coach. Wij weten het toch altijd beterquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat niet, maar er zal altijd een andere sfeer blijven hangen dan bij Ajax of Feyenoord. Naar mijn mening past Adriaanse daar niet in.
Van Marwijk zie ik eigenlijk ook niet zo zitten... Rutten of Stevens zijn mijn enige kandidaten, maar ik ben bang dat die het niet gaan worden...
zijn wel goede plaatsen met heerlijk stoelen... Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Anders worden wij als supporters toch gewoon coach. Wij weten het toch altijd beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |