lekker afgekoeld van je ban jongenquote:
Drib nog geslagen?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef Straatneger het volgende:
[..]
lekker afgekoeld van je ban jongen
En ik ben bang dat het dan zowel niet alleen bij de aula alsmede ook bij 1 lul blijftquote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik denk dat we jou nog wel eens pijpend in een aula op de foto zien staan.
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Melan het volgende:
Ik mag van mij moeder niet zolang meer computeren vanavond want mij broer mag zo nog want die heeft een werkstuk voor school. Ik zal mij mail morgenvroeg op school lezen en dan hier morgenavond nog weer posten. Dan is het weekend dus mag ik veel langer computeren want mijn broer mag dan uit enzo.
Waarom naar ONZquote:Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef Nosh het volgende:
Ik voel me bijna schuldig dat ik dit onberepte en lieve topic naar ONZ schop.
Nee, -SL- ook, die geile aap. Maar dat gaat hij ontkennen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben ik nu de enige die wel gemaild heeft ?![]()
Ik mail ook wel even. Dan heeft ze in ieder geval een bekende Nederlander in d'r foon.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
-SL- maild iedereenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, -SL- ook, die geile aap. Maar dat gaat hij ontkennen.
zal ook wel een jaar of 14/15 zijn hooguit...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef BretsiG het volgende:
Of dit echt is weet ik niet maar zulke mensen als TS zullen echt bestaan.
Het enige wat ik dan kan verzinnen (zoals heel vaak tegenwoordig): wat een trieste generatie komt er toch aan.![]()
Mijn gevoel zegt dat het een vette hoax is. En mijn gevoel klopt meestal als een trein.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik vind het erg schattig. Je mag mij mailen als je het echt wilt.
Ik vertrouw het niet en zo![]()
Psst, hoe kunnen we in godsnaam weten dat je het echt meent![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
zal ook wel een jaar of 14/15 zijn hooguit...![]()
net zoiets als viswijfje ofzo ..
quote:Hallo Melanie!
Tuurlijk mag jij mijn telefoonnummer hebben.
0649145275
Het is misschien wel handig als ik een foto ofzo van jou kan zien, zodat ik weet hoe je eruit ziet als hij dat vraagt. Ook waar ik je van ken is wel handig om te weten.
Ik hoor het nog allemaal wel, groetjes en veel succes Fabien
Groetjes van FOK!(
![]()
![]()
)
Het is wachten op de reactie!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed topic
mijn piem0l ookquote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En mijn gevoel klopt meestal als een trein.
Sterf.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Viswijfje het volgende:
maar uh, waarom zou hij alle nummers in je telefoon gaan bellen? dat lijkt me toch sterk!
organiseer anders gewoon een feest samen met vriendinnen zodat er heel veel mensen zijn en als hij dan ook komt hoeft ie niet te weten dat al die mensen daar voor je vriendinnen zijn gekomen en niet voor jou!!
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef Paltos het volgende:
Kansloos.
slechte kloonquote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Melan het volgende:
Ik mag van mij moeder niet zolang meer computeren vanavond want mij broer mag zo nog want die heeft een werkstuk voor school. Ik zal mij mail morgenvroeg op school lezen en dan hier morgenavond nog weer posten. Dan is het weekend dus mag ik veel langer computeren want mijn broer mag dan uit enzo.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb er nog een
D.J.G. Roodbol
+31 (0)6295?8553
:'P
quote:Hallo Fabien
Dankjewel voor jou nummer. Ik weet niet of ik een leuke foto van mij heb op de computer die ik kan sturen, dat moet ik vanavond nakijken dan. Dan moet jij die foto wel niet op internet zetten he want dan kan iedereen het zien en dat is niet leuk.
groetjes Melanie
Euhm... weet je je wachtwoord van je andere account niet meer?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:24 schreef Melan het volgende:
Hallootjes
Ik lees hier wel eens vaker op dit forum, en heb nu een beetje hulp nodig. Ik weet niet of het de goede deel van het forum is om dit te schrijven. Bij mij op school zit een hele leuke jongen die heel knap is. Hij heeft ook een heleboel vrienden enzo, op zijn hyves wel meer als honderdNu hoorde ik van een vriendin van mij dat hij mij wel leuk vind. Een vriend van hem zit in mijn klas en die komt hij altijd ophalen als wij gym hebben gehad op dinsdag. Als hij dan met mij praat komt hij er misschien achter dat ik niet veel vrienden heb en vind hij me misschien wel niet leuk meer. Nu heb ik net een nieuwe telefoon gekregen van mij ouders en die kan ik hem laten zien. Nou dacht ik dat ik daar dan veel nummers in kon zetten en dat hij dat dan ziet, maar dan moeten dat wel echte mensen zijn natuurlijk want anders kan je die niet bellen. Hebben jullie vooor mij nummers dat als je die belt dat jullie mij kennen? je kunt die mailen naarde mail in mijn profiel. Dankjewel alvast.
groetjes Melanie
6? Ik zie er 8, 9 als ik de eerste mee telquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef Jekoos het volgende:
0600000000
De zes nullen staan nog in de verkeerde volgorde en ik zeg lekker niet in welke volgorde ze wel moeten![]()
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 26 april 2007 21:24 schreef Melan het volgende:
Hallootjes
Ik lees hier wel eens vaker op dit forum, en heb nu een beetje hulp nodig.
Wat is jou echte naam, want Gizmo112 in de telefoon zetten is wel raar hequote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Gizmo112 het volgende:
06-29084275
Dankjewelquote:Op donderdag 26 april 2007 21:44 schreef FiXeR999 het volgende:
Mijn nummer: 0625119273
Mijn naam: Jordy
Zet er maar in.
Wat is jou naam dan want ik heb de mail niet gekregen. Kan je die nog een keer sturen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij was de eerste die ik hadquote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed topic
Wat is jou voornaam dan? Alleen letters lijkt zo oudquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb er nog een
D.J.G. Roodbol
+31 (0)6295?8553
:'P
Wat heb in de plaats van ? gezet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:39 schreef Melan het volgende:
[..]
Wat is jou voornaam dan? Alleen letters lijkt zo oud
dankjewelquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:33 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Abdul Aslan
06123567890
Zoek je tovallig nog werk?
![]()
Ik hoef ook niet gebeld te worden hoor en ik mag zelf ook niet zoveel bellen want dat is toch best duur.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb in de plaats van ? gezet?
En ik zou die niet in je telefoon zetten, word jij toch niet door gebeld
Zal ik nummers van em mattiejs, Hassan, Karim, Cem, Aykut, Deniz, Mohammed, Fourad, Ali B, C, D , G, Yes-R, Mehmet, Cakit, Suri ook ff geve?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:40 schreef Melan het volgende:
[..]
dankjewel
Nee ik zoek geen werk ik zit nog op school
Volgens mij heb jij echt niet die nummers van Yes-R enzoquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:43 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Zal ik nummers van em mattiejs, Hassan, Karim, Cem, Aykut, Deniz, Mohammed, Fourad, Ali B, C, D , G, Yes-R, Mehmet, Cakit, Suri ook ff geve?
Waarom zet je mijn nummer online?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:44 schreef FiXeR999 het volgende:
Mijn nummer: 0625119273
Mijn naam: Jordy
Zet er maar in.
Yes-r en ik zijn homies for live, Jewaitz!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:45 schreef Melan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt niet die nummers van Yes-R enzo
Is dat jou nummer? Dat is niet leuk dan zal ik die weer weghalen uit de telefoonquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarom zet je mijn nummer online?
Gaarne nú weghalen.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:46 schreef Melan het volgende:
Ik moet even mijn moeder helpen met afdrogen. Ik ben zo weer terug hoor.
WOOOOW VET COOL GOZER jij bent echt nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:55 schreef Buakaw het volgende:
112 alstublieft
Het geluk van een ander?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:58 schreef RainofDeath het volgende:
En toch moet er wat tegen over staan
Neuh, iets in mijn voordeel is altijd leuk meegenomen.quote:
ERIRINquote:
"quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:33 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Abdul Aslan
06123567890
![]()
Gewoon al je vrienden uit je adresboek naar die namen renamen, is leuk als je mobiel weer 's afgepakt wordt om je inbox te lezen:quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:43 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Zal ik nummers van em mattiejs, Hassan, Karim, Cem, Aykut, Deniz, Mohammed, Fourad, Ali B, C, D , G, Yes-R, Mehmet, Cakit, Suri ook ff geve?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:33 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Abdul Aslan
06123567890
![]()
een 1quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heb in de plaats van ? gezet?
En ik zou die niet in je telefoon zetten, word jij toch niet door gebeld
Inderdaad, dat moet nog eventjes gestretched worden, sjeweezttzztquote:Op zondag 29 april 2007 15:40 schreef Anaaltampon het volgende:
Strak is ze wel.
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://users.pandora.be/cooreman/bere/
lol
Looool, en ik maar trots zijn dat ik een gabbertje benquote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
Mijn godquote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
quote:Matsch respekt go 2 Dj Andy, Dj CokeDealer, Dj HVC live from den Limbo, Dj 229, an all the andors major Djs from da sene!
quote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
Dit kan toch niet echt zijn?quote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:40 schreef Melan het volgende:
Halootjes
Sorry dat ik even niet reageerde maar had het nogal druk enzo. In het weekend ben ik vaak bij mij vader en gisteren was mijn moeder jarig. Vandaag heb ik de eerste twee uur vrij dus dan ben ik nou alleen thuis.Nog iedereen dankjewel voor de nummers voor in mij telefoon.
Sommige mensen maken er grapjes van maar daar trap ik toch niet in hoor
Ik heb hem dinsdag wel gezien en hij heeft ook tegen mij gepraat. Hij zei ook iets tegen mij beste vriendin en zij denkt nu dat hij haar ook leuk vind maar dat denk ik niet hoor
Ik heb mij telefoon nog niet laten zien want het was maar heel kort dat hij er was maar dan doe ik dat de volgende keer gewoon
Oja de foto die jullie hebben neergezet dat ben ik helemaal niet.
Zo oud, maar zo grappig nog steedsquote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
quote:ZaanZone.nl - Profiel van xX-S0rRyJ-Xx - De Zaanse Online Community
Naam: Soraya Melanie van Bergen Bij Namen: Sorriej, Sor, Sorbett, WHATEVER!! Age: 15 ! Geboren: 18 februari 1992 Geslacht: ...
www.zaanzone.nl/actions/profiel/index.php?uid=13746 - 58k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:20 schreef s7eph4n het volgende:
Gezien de foto
0630401560
Naam Adri, mocht je het nog willen![]()
Het is mij foto niet hoor. Dat zei ik toch.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:20 schreef s7eph4n het volgende:
Gezien de foto
0630401560
Naam Adri, mocht je het nog willen![]()
We bedoelde die op Zaanzone.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef Melan het volgende:
[..]
Het is mij foto niet hoor. Dat zei ik toch.Dankjewel voor jou nummer.
Maar wel een vermakelijk dieptepunt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:01 schreef dJ-Zcore het volgende:
Nieuw dieptepunt op FOK! zie ik.....
Wat is zaanzone dan en waar zie ik die foto? Ik denk niet dat het mij foto is hoor want ik heb dat er niet neergezet op het internet.quote:
Ja maar hij heeft ook veel vrienden in het echt hoor. Hij is ook heel sterk enzo met veel spierenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb ook meer dan 100 mensen in m'n hyves maar dat wil niet zeggen dat 't allemaal m'n beste vrienden zijn
Dankjewel. Wat is jou naam om in de telefoon te zetten dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
0623724406
Daar moet ik nog even over nadenken hoor want als hij dat niet hoort dan is dat voor nietsquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:55 schreef Evenveel het volgende:
Beste Melanie,
Geef anders jouw nummer even, dan bel ik jou zo op he van "heej Melan, heb je nog wat te doen vanavond! breezers drinken ofzo heej?" en dan is hij ineens stikjaloers he!
knijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:08 schreef Melan het volgende:
[..]
Dankjewel. Wat is jou naam om in de telefoon te zetten dan?
's nachts dronken is ten eerste wel heeeel erg 2003. Dronken wezen is om 15:00 toch wel al een must. Ten tweede ben ik geen puber (meer). 's Nachts bellen zou toch niet gaan, want dat mag waarschijnlijk toch niet van haar moeder.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:15 schreef Nielsch het volgende:
Niet geven hoor! Dit is zo'n irritante kutpuber die je 's nachts gaat bellen als ze dronken is.
Ik denk dat ik het toch maar niet doe als je het niet erg vindquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:22 schreef Evenveel het volgende:
[..]
's nachts dronken is ten eerste wel heeeel erg 2003. Dronken wezen is om 15:00 toch wel al een must. Ten tweede ben ik geen puber (meer). 's Nachts bellen zou toch niet gaan, want dat mag waarschijnlijk toch niet van haar moeder.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef Melan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het toch maar niet doe als je het niet erg vind
Hoe heb je hem dan gevonden dan? Je weet toch niet waar je moet zoeken want ik heb niet gezegd hoe hij heet enzo en waar hij woontquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Ik heb die jongen al op hyves gevonden en zijn nummer gekregen. Nu ga ik hem lekker bellen als jij met hem praat om jou jaloers te maken
Aw, that sounded so gay
Hah, jawel dus, ik heb hem ook gevonden, ga hem bellen als ik zo dronken wordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Melan het volgende:
[..]
Hoe heb je hem dan gevonden dan? Je weet toch niet waar je moet zoeken want ik heb niet gezegd hoe hij heet enzo en waar hij woont
Dat moeten jullie niet doen hoor want dan krijg ik dalijk de schuld enzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Hah, jawel dus, ik heb hem ook gevonden, ga hem bellen als ik zo dronken word
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:17 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Ik heb die jongen al op hyves gevonden en zijn nummer gekregen. Nu ga ik hem lekker bellen als jij met hem praat om jou jaloers te maken
Aw, that sounded so gay
Moet wel... Niemand kan zo genuine oblivious zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:29 schreef Chowi het volgende:
Schop me. Dit is een kloon, toch?
whehehehequote:Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
murp, kappen nou!
te lijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
fok! begint alsmeer op zon gare oh-neuk-mijn-voor-een-breezercola-forum
ja en niet terug mailen hequote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Melan het volgende:
Dankjewel nog voor de mensen die nog een mail gestuurd hebben
Mwoah... als je een jaar of 12 bent wel...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet wel... Niemand kan zo genuine oblivious zijn.
Ik wilde eerst even dankjewel zeggen op het forum hier maar ik heb nu wel iedereen al teruggemailt hoor. Als je nog geen mail hebt gekregen is het verkeerd gegaan met sturen, dan moet je nog maar een keer proberen dan doe ik weer antwoorden.quote:
Ik ben helemaal geen klown, dat had ik in die andere post ook al gezegd, en ik ben al 15 hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Mwoah... als je een jaar of 12 bent wel...
Maar ik gok dat het een kloon is.
nu wel gekregen,quote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef Melan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even dankjewel zeggen op het forum hier maar ik heb nu wel iedereen al teruggemailt hoor. Als je nog geen mail hebt gekregen is het verkeerd gegaan met sturen, dan moet je nog maar een keer proberen dan doe ik weer antwoorden.
Dankjewel hoor. Is dat een nummer uit het buitenland ofzo? En hoe heet jij dan dan kan ik dat erbij zetten in de telefoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef Athmozz het volgende:
+32494888834
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu wel gekregen,
kan ik je ook weer lief vinden
Dankjewel, maar het hoeft misschien niet meer. Mijn vriendin zegt dat hij een vriendin heeft. Nu kan zij dat ook niet zeker weten want zij kent hem ook niet goed enzo. Zij is niet mijn beste vriendin en volgens mij vind zij hem zelf gewoon leuk, dus zij kan het ook zeggen alsof het zo is om hem in te pikken dus wij gaan haar wel in de gaten houden enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Dibble het volgende:
Heej melan hier kryg je de mijnes ook 0677498347
Nee dat kan niet want dat weet hij dat zij hem leuk vind daarom kon ze ook niet aan die vriend vragen of het waar was dat hij griep had want dat wist ze ook niet zekerquote:Op zondag 27 mei 2007 17:31 schreef L-IS het volgende:
anders loop je gewoon naar die jongen toe muts
Die : P smiley van msnquote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, goed topic. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
aaahquote:Op maandag 28 mei 2007 20:40 schreef Melan het volgende:
Hallo allemaal
Sorry dat ik even niets heb laten horen maar ik had straf gekregen van me moeder omdat ze me betrapt had met roken en daarom mocht ik 2 weken lang niet op de computer zitten van haar. Hij heeft nu een vriendin zoals ik al dacht dus ik denk niet dat hij nog wat met mij wil. Ik heb die vriendin dus ook uitgescholden dus ik denk ook niet dat hij mij nog leuk vind, maar ik wil nou toch al geen verkering meer met hem. Er zijn genoeg andere leuke jongens enzo dus ik kom de echte ware toch wel tegen als ik maar gedult heb. De nummers zal ik uit de telefoon halen hoor want die zijn toch niet nodig omdat ik toch niet kan bellen want ik heb niet genoeg geld voor beltegoed. Dat kan pas weer als ik straks in de vakantie werk ga doen ofzo.
aahh kom op...met een beetje sjanse en geilmakerij laat hij zo zijn huidige vriendin vallen en heb jij weer alle kansquote:Op maandag 28 mei 2007 20:40 schreef Melan het volgende:
Hallo allemaal
Sorry dat ik even niets heb laten horen maar ik had straf gekregen van me moeder omdat ze me betrapt had met roken en daarom mocht ik 2 weken lang niet op de computer zitten van haar. Hij heeft nu een vriendin zoals ik al dacht dus ik denk niet dat hij nog wat met mij wil. Ik heb die vriendin dus ook uitgescholden dus ik denk ook niet dat hij mij nog leuk vind, maar ik wil nou toch al geen verkering meer met hem. Er zijn genoeg andere leuke jongens enzo dus ik kom de echte ware toch wel tegen als ik maar gedult heb. De nummers zal ik uit de telefoon halen hoor want die zijn toch niet nodig omdat ik toch niet kan bellen want ik heb niet genoeg geld voor beltegoed. Dat kan pas weer als ik straks in de vakantie werk ga doen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |