Moet wel... Niemand kan zo genuine oblivious zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:29 schreef Chowi het volgende:
Schop me. Dit is een kloon, toch?
whehehehequote:Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
murp, kappen nou!
te lijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
fok! begint alsmeer op zon gare oh-neuk-mijn-voor-een-breezercola-forum
ja en niet terug mailen hequote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Melan het volgende:
Dankjewel nog voor de mensen die nog een mail gestuurd hebben
Mwoah... als je een jaar of 12 bent wel...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet wel... Niemand kan zo genuine oblivious zijn.
Ik wilde eerst even dankjewel zeggen op het forum hier maar ik heb nu wel iedereen al teruggemailt hoor. Als je nog geen mail hebt gekregen is het verkeerd gegaan met sturen, dan moet je nog maar een keer proberen dan doe ik weer antwoorden.quote:
Ik ben helemaal geen klown, dat had ik in die andere post ook al gezegd, en ik ben al 15 hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 20:10 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Mwoah... als je een jaar of 12 bent wel...
Maar ik gok dat het een kloon is.
nu wel gekregen,quote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef Melan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even dankjewel zeggen op het forum hier maar ik heb nu wel iedereen al teruggemailt hoor. Als je nog geen mail hebt gekregen is het verkeerd gegaan met sturen, dan moet je nog maar een keer proberen dan doe ik weer antwoorden.
Dankjewel hoor. Is dat een nummer uit het buitenland ofzo? En hoe heet jij dan dan kan ik dat erbij zetten in de telefoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef Athmozz het volgende:
+32494888834
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu wel gekregen,
kan ik je ook weer lief vinden
Dankjewel, maar het hoeft misschien niet meer. Mijn vriendin zegt dat hij een vriendin heeft. Nu kan zij dat ook niet zeker weten want zij kent hem ook niet goed enzo. Zij is niet mijn beste vriendin en volgens mij vind zij hem zelf gewoon leuk, dus zij kan het ook zeggen alsof het zo is om hem in te pikken dus wij gaan haar wel in de gaten houden enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Dibble het volgende:
Heej melan hier kryg je de mijnes ook 0677498347
Nee dat kan niet want dat weet hij dat zij hem leuk vind daarom kon ze ook niet aan die vriend vragen of het waar was dat hij griep had want dat wist ze ook niet zekerquote:Op zondag 27 mei 2007 17:31 schreef L-IS het volgende:
anders loop je gewoon naar die jongen toe muts
Die : P smiley van msnquote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, goed topic. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
aaahquote:Op maandag 28 mei 2007 20:40 schreef Melan het volgende:
Hallo allemaal
Sorry dat ik even niets heb laten horen maar ik had straf gekregen van me moeder omdat ze me betrapt had met roken en daarom mocht ik 2 weken lang niet op de computer zitten van haar. Hij heeft nu een vriendin zoals ik al dacht dus ik denk niet dat hij nog wat met mij wil. Ik heb die vriendin dus ook uitgescholden dus ik denk ook niet dat hij mij nog leuk vind, maar ik wil nou toch al geen verkering meer met hem. Er zijn genoeg andere leuke jongens enzo dus ik kom de echte ware toch wel tegen als ik maar gedult heb. De nummers zal ik uit de telefoon halen hoor want die zijn toch niet nodig omdat ik toch niet kan bellen want ik heb niet genoeg geld voor beltegoed. Dat kan pas weer als ik straks in de vakantie werk ga doen ofzo.
aahh kom op...met een beetje sjanse en geilmakerij laat hij zo zijn huidige vriendin vallen en heb jij weer alle kansquote:Op maandag 28 mei 2007 20:40 schreef Melan het volgende:
Hallo allemaal
Sorry dat ik even niets heb laten horen maar ik had straf gekregen van me moeder omdat ze me betrapt had met roken en daarom mocht ik 2 weken lang niet op de computer zitten van haar. Hij heeft nu een vriendin zoals ik al dacht dus ik denk niet dat hij nog wat met mij wil. Ik heb die vriendin dus ook uitgescholden dus ik denk ook niet dat hij mij nog leuk vind, maar ik wil nou toch al geen verkering meer met hem. Er zijn genoeg andere leuke jongens enzo dus ik kom de echte ware toch wel tegen als ik maar gedult heb. De nummers zal ik uit de telefoon halen hoor want die zijn toch niet nodig omdat ik toch niet kan bellen want ik heb niet genoeg geld voor beltegoed. Dat kan pas weer als ik straks in de vakantie werk ga doen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |