zal ook wel een jaar of 14/15 zijn hooguit...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef BretsiG het volgende:
Of dit echt is weet ik niet maar zulke mensen als TS zullen echt bestaan.
Het enige wat ik dan kan verzinnen (zoals heel vaak tegenwoordig): wat een trieste generatie komt er toch aan.
Dat werkt toch niet man. Dan zeggen die mensen. Wie de neuk ben jij!? Denk even na!quote:
Mijn gevoel zegt dat het een vette hoax is. En mijn gevoel klopt meestal als een trein.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik vind het erg schattig. Je mag mij mailen als je het echt wilt.
Ik vertrouw het niet en zo
Psst, hoe kunnen we in godsnaam weten dat je het echt meent
ik ben 22!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
zal ook wel een jaar of 14/15 zijn hooguit...
net zoiets als viswijfje ofzo ..
quote:Hallo Melanie!
Tuurlijk mag jij mijn telefoonnummer hebben.
0649145275
Het is misschien wel handig als ik een foto ofzo van jou kan zien, zodat ik weet hoe je eruit ziet als hij dat vraagt. Ook waar ik je van ken is wel handig om te weten.
Ik hoor het nog allemaal wel, groetjes en veel succes Fabien
Groetjes van FOK! ( )
Het is wachten op de reactie!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd!
[..]
Goed topic
mijn piem0l ookquote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En mijn gevoel klopt meestal als een trein.
Sterf.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Viswijfje het volgende:
maar uh, waarom zou hij alle nummers in je telefoon gaan bellen? dat lijkt me toch sterk!
organiseer anders gewoon een feest samen met vriendinnen zodat er heel veel mensen zijn en als hij dan ook komt hoeft ie niet te weten dat al die mensen daar voor je vriendinnen zijn gekomen en niet voor jou!!
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef Paltos het volgende:
Kansloos.
slechte kloonquote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Melan het volgende:
Ik mag van mij moeder niet zolang meer computeren vanavond want mij broer mag zo nog want die heeft een werkstuk voor school. Ik zal mij mail morgenvroeg op school lezen en dan hier morgenavond nog weer posten. Dan is het weekend dus mag ik veel langer computeren want mijn broer mag dan uit enzo.
understatementquote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef Flashwin het volgende:
hoe ongelooflijk triest
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb er nog een
D.J.G. Roodbol
+31 (0)6295?8553
:'P
quote:Hallo Fabien
Dankjewel voor jou nummer. Ik weet niet of ik een leuke foto van mij heb op de computer die ik kan sturen, dat moet ik vanavond nakijken dan. Dan moet jij die foto wel niet op internet zetten he want dan kan iedereen het zien en dat is niet leuk.
groetjes Melanie
Euhm... weet je je wachtwoord van je andere account niet meer?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:24 schreef Melan het volgende:
Hallootjes
Ik lees hier wel eens vaker op dit forum, en heb nu een beetje hulp nodig. Ik weet niet of het de goede deel van het forum is om dit te schrijven. Bij mij op school zit een hele leuke jongen die heel knap is. Hij heeft ook een heleboel vrienden enzo, op zijn hyves wel meer als honderd Nu hoorde ik van een vriendin van mij dat hij mij wel leuk vind. Een vriend van hem zit in mijn klas en die komt hij altijd ophalen als wij gym hebben gehad op dinsdag. Als hij dan met mij praat komt hij er misschien achter dat ik niet veel vrienden heb en vind hij me misschien wel niet leuk meer. Nu heb ik net een nieuwe telefoon gekregen van mij ouders en die kan ik hem laten zien. Nou dacht ik dat ik daar dan veel nummers in kon zetten en dat hij dat dan ziet, maar dan moeten dat wel echte mensen zijn natuurlijk want anders kan je die niet bellen. Hebben jullie vooor mij nummers dat als je die belt dat jullie mij kennen? je kunt die mailen naarde mail in mijn profiel. Dankjewel alvast.
groetjes Melanie
6? Ik zie er 8, 9 als ik de eerste mee telquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef Jekoos het volgende:
0600000000
De zes nullen staan nog in de verkeerde volgorde en ik zeg lekker niet in welke volgorde ze wel moeten
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 26 april 2007 21:24 schreef Melan het volgende:
Hallootjes
Ik lees hier wel eens vaker op dit forum, en heb nu een beetje hulp nodig.
Wat is jou echte naam, want Gizmo112 in de telefoon zetten is wel raar hequote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Gizmo112 het volgende:
06-29084275
Dankjewelquote:Op donderdag 26 april 2007 21:44 schreef FiXeR999 het volgende:
Mijn nummer: 0625119273
Mijn naam: Jordy
Zet er maar in.
Wat is jou naam dan want ik heb de mail niet gekregen. Kan je die nog een keer sturen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben ik nu de enige die wel gemaild heeft ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |