abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:39:17 #126
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_48803573
Kutzooi, dubbel.
Mwah, ik zou wel een amandelkoekje lusten.
pi_48803655
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:38 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

Kerel, Ik ben blank en ik word vaker lastig gevallen door bijdehande blanken kutjochies.. van de allochtonen heb ik nooit last. ( Ik woon in Amsterdam, dus het ligt er ook niet aan dat ik in een of ander boerengat woon. )
Niet zo zeiken, in elk ras heb je klootzakken.
Joh lul niet zo slap uit je nek man.
Welke A'damse blanke kutjochies?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:43:10 #128
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_48803664
quote:

[..]

Kerel, Ik ben blank en ik word vaker lastig gevallen door bijdehande blanken kutjochies.. van de allochtonen heb ik nooit last. ( Ik woon in Amsterdam, dus het ligt er ook niet aan dat ik in een of ander boerengat woon. )

Altijd maar die vergelijking maken he, zodat het minder erg lijkt. Ten eerste heb je wel gelijk tuurlijk, blanken zijn toch ook echt geen lieverdjes dat zeg ik ook niet, alleen zijn die allochtonen hier te gast, en zeg nou zelf vind je het normaal dat meer dan de helft van Amsterdam en Rotterdam allochtoon is? De nederlandse cultuur gaat naar de knoppen. Nu heb jij dan mazzel dat je niet wordt lastiggevallen maar er zijn duizenden nederlanders die wel worden lastigevallen.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:47:16 #129
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_48803744
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:43 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Altijd maar die vergelijking maken he, zodat het minder erg lijkt. Ten eerste heb je wel gelijk tuurlijk, blanken zijn toch ook echt geen lieverdjes dat zeg ik ook niet, alleen zijn die allochtonen hier te gast, en zeg nou zelf vind je het normaal dat meer dan de helft van Amsterdam en Rotterdam allochtoon is? De nederlandse cultuur gaat naar de knoppen. Nu heb jij dan mazzel dat je niet wordt lastiggevallen maar er zijn duizenden nederlanders die wel worden lastigevallen.
Dat weet ik ook wel, en ik vind ook dat die allochtonen die mensen lastig gaan vallen met hun domme praatjes per direct terug moeten naar hun eigen land, maar die blanke gozertjes mogen ze van mij ook wel eens aanpakken, 't is niet dat de allochtonen allemaal zo erg zijn en wij blanken zulke nette jongens.

Oh ja, ik ben ook erg gesteld op de Nederlandse cultuur, maar ik vind 't ook wel lekker om soms even een turkse pizza te eten etc. etc.
Zolang de Nederlandse cultuur hier blijft, samen met de andere culturen, vind ik alles prima.
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Joh lul niet zo slap uit je nek man.
Welke A'damse blanke kutjochies?
Geloof me, zijn er genoeg, die dan wel weer een product zijn van die Gangsterhype, wat dus zo een beetje door zwarte mensen uit de ghetto is gemaakt, en dan kan je dus zeggen dat 't hun schuld is, maar het blijven vervelende wiggertjes die stoer doen tegen mij.
Mwah, ik zou wel een amandelkoekje lusten.
pi_48803763
<laat maar>

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2007 12:48:54 ]
pi_48804995
quote:

[..]

alleen heb je onder buitenlanders meer klootzakken
  zaterdag 28 april 2007 @ 13:45:39 #132
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_48805077
Ik heb niks tegen hoofddoekjes. Alleen tegen de mensen die eronder lopen...
pi_48805698
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:41 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

alleen heb je onder buitenlanders meer klootzakken
het ging over hoofddoeken dragen
het mag wel van mij hoor, maar de mannen moeten er dan ook een dragen dan ben ik tevreden
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_48806068
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

het ging over hoofddoeken dragen
het mag wel van mij hoor, maar de mannen moeten er dan ook een dragen dan ben ik tevreden
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:58:09 #135
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48806454
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Volgens de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) is het onder Nederlandse moslimjongeren razend populair om jihadje te spelen. Met hun kleding en uitlatingen doen zij zich voor als radicalen die strijden tegen 'ongelovigen'. Deze 'jeugdcultuur' is pas vorig jaar ontstaan onder de moslimjeugd.

''Ze nemen de stijl over van radicale moslimgroepen en -ideologieën. In veel gevallen blijft het bij stijl en volgen er geen gewelddadige gedragingen'', aldus AIVD-directeur Sybrand van Hulst. De jongeren proberen met hun lange gewaden, baardjes of hoofddoekjes en sluiers ''te provoceren'' en zich ''een identiteit aan te meten'', zo vermoedt de AIVD.

Salafisme
Gisteren waarschuwde de AIVD in haar jaarverslag al dat de radicalisering van een deel van de Nederlandse moslimjongeren doorzet. Belangrijke aanjager daarvan is volgens de AIVD de salafistische stroming, die een zeer strenge uitleg van de islam predikt.

Vorig jaar werd steeds duidelijker dat salafieten zieltjes winnen in Nederland. Er is een toename van het aantal moskeeën en islamitische instellingen dat onder invloed staat van salafitische centra, aldus de AIVD. Salafitische predikers roepen meestal niet op tot geweld, maar de AIVD beschouwt de stroming toch als ongewenst. Het salafisme streeft naar de terugkeer van de 'zuivere' islam uit de tijd van de profeet Mohammed. De stroming staat bekend als conservatief en ultraorthodox.

De boodschap is onverdraagzaam en werkt integratie tegen, aldus de AIVD. Salafieten zetten zich af tegen andere bevolkingsgroepen en andersdenkenden en zijn fel tegen verworvenheden als de gelijkberechting van mannen en vrouwen. Ook zijn zij tegen een open samenleving en de democratische rechtsstaat.

De AIVD denkt dat de nieuwe jihadcultuur onder jongeren het gevolg is van bovengenoemde stroming.

1) Relevantie t.o.v. mijn argumenten in mijn post?
2) De volgende keer dat ik twee vrouwtjes met hoofddoeken met elkaar zie keuvelen zal ik eraan denken dat alle moslims moordlustige gekken zijn die ons willen onderwerpen.
Ik vind mezelf erg slim.
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:01:26 #136
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48806523
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 11:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Klopt nog steeds niet. In Turkije en Tunesie is het zelfs in meer of mindere mate verboden om die haatdoeken te dragen.
Het is wat betekenis niet anders als het dragen van een swastika of hamer en sikkel.
Ben je nou niet een beetje aan het overdrijven? Adem eens een paar keer diep in en laat al die frustratie gaan, en zie dat vrouwtjes met een lapje stof om hun hoofd geen bedreiging vormen voor jouw arische heilstaat. Waarom maak je het jezelf zo moeilijk met je xenofobie? Al je primitieve driften zomaar rondspuien maakt je echt niet gelukkiger, maar mijn nederige mening.
Ik vind mezelf erg slim.
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:02:32 #137
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48806543
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

Doe ik ook ik sta boven alle moslims hun zijn minderwaardig aan mij
Als je zo trots bent op je Nederlanderschap mag je best je Nederlands wat beter gebruiken.

Tevens ben ik er vanaf nu van overtuigd dat je aan het trollen bent, en zal ik niet meer op je reageren.
Ik vind mezelf erg slim.
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:05:11 #138
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48806585
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Omdat hij wel van zijn vaderland houdt en graag zijn cultuur wil behouden, in tegen stelling tot linkse landverraders zoals jij. ik kan hier soms zo boos om worden he, linkse honden. Wacht maar als je zuster (als je die hebt) een keer wordt lastiggevallen in het o zo mooie multiculturele Rotterdam, of Amsterdam, Den haag enz enz.
Ohjee... Ik word al uitgemaakt voor landverrader... Waar maak je op uit dat ik links ben? Ik zie mezelf als liberaal: andere mensen hun gang laten gaan zolang ze mij maar niet lastig vallen.

Maar goed: De volgende keer dat ik twee moslimmeisjes met hoofddoekjes van hun frietjes zie genieten bij de macDonalds zal ik eraan denken dat alle buitenlanders hierheen komen om onze vrouwen te verkrachten en dit land te gronde te richten.
Ik vind mezelf erg slim.
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:08:23 #139
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48806644
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:43 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Veel 'allochtonen' zijn hier geboren, dat maakt ze Nederlanders en onderdaan van de Nederlandse wet. Waarom denk je toch zo in hokjes? Waarom is een misdaad gepleegd door iemand met een kleurtje toch zoveel erger dan dat van iemand die wit is? Overigers ben ik van mening dat mensen met (nog) een buitenlands paspoort naar dat land mogen worden gestuurd als ze een misdrijf plegen.

Maar we hadden het hier over hoofddoeken, en niet over kutmarokkaantjes...
Ik vind mezelf erg slim.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:55:06 #140
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_48811261
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:08 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Veel 'allochtonen' zijn hier geboren, dat maakt ze Nederlanders en onderdaan van de Nederlandse wet. Waarom denk je toch zo in hokjes? Waarom is een misdaad gepleegd door iemand met een kleurtje toch zoveel erger dan dat van iemand die wit is? Overigers ben ik van mening dat mensen met (nog) een buitenlands paspoort naar dat land mogen worden gestuurd als ze een misdrijf plegen.

Maar we hadden het hier over hoofddoeken, en niet over kutmarokkaantjes...
Je leest niet goed, ik zeg niet dat iemand met een kleurtje automatisch erger is dan een blanke is. Geloof me er is meer dan genoeg blanke troep wat van de aardbodem mag verdwijnen. En om te reageren op je vorige post; als iemand zijn of haar naam op een papiertje staat wil nog niet zeggen dat je dan automatishc nederlander bent. Begrijp me niet verkeerd, ik ga ook graag naar de Chinees of Griek of whatever maar die voegen wat toe aan onze cultuur. De arabieren (voornamelijk) niet die botsen veels te veel met de Nederlandse dat zie je dagelijks (tenminste ik wel) ook ben ik van mening dat de NL regering hier veels te makkelijk mee omgaat, wat je dus ook ziet in de verdrukking van de NL cultuur en normen en waarden, met name in de randstad.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_48813357
mensen met hoofddoek weg er mee
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:39:33 #142
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_48814160
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

Verhuis dan naar Amerika, multikul no1

Omdat het de natuur is dat ik me eigen soort en eigen omgeving wilt zien en beschermen
Jouw soort zit zeker in de Gaybar
smeerlap.
pi_48814795
Ik heb last van schrijffouten als ''hoofdoeken'' en onderstaande zinsconstructie:
quote:
Al je primitieve driften zomaar rondspuien maakt je echt niet gelukkiger, maar mijn nederige mening.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:28:36 #144
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48815620
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Apropos het volgende:
Ik heb last van schrijffouten als ''hoofdoeken'' en onderstaande zinsconstructie:
[..]
Heb je lang moeten zoeken? Dit hele topic staat vol met de "me"'s ipv 'mijn's en de hunnen en dan ga je over mij zeuren omdat ik één keer het woord verkeerd heb getypt van de duizenden keren dat het in dit topic staat, en omdat ik één keer een n schrijf in plaats van een m? Gefeliciteerd dan maar...
Ik vind mezelf erg slim.
pi_48818946
en nu allemaal stemmen op wilders !
pi_48819346
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:28 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Heb je lang moeten zoeken? Dit hele topic staat vol met de "me"'s ipv 'mijn's en de hunnen en dan ga je over mij zeuren omdat ik één keer het woord verkeerd heb getypt van de duizenden keren dat het in dit topic staat, en omdat ik één keer een n schrijf in plaats van een m? Gefeliciteerd dan maar...
Arische willekeur.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_48819596
Ik ben het met de TS eens. Ik vind het ronduit pathetisch dat er mensen zijn die kennelijk zo ontevreden zijn met zichzelf, dat ze zelfs kritiek gaan uiten op het feit dat sommige vrouwen, om welke reden dan ook, een hoofddoekje dragen. En dan van die emancipatiedwazen die roepen dat het een symbool is voor de onderdrukking van de vrouw. Ga toch weg en bemoei je met je eigen zaken.
pi_48820141
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik ben het met de TS eens. Ik vind het ronduit pathetisch dat er mensen zijn die kennelijk zo ontevreden zijn met zichzelf, dat ze zelfs kritiek gaan uiten op het feit dat sommige vrouwen, om welke reden dan ook, een hoofddoekje dragen. En dan van die emancipatiedwazen die roepen dat het een symbool is voor de onderdrukking van de vrouw. Ga toch weg en bemoei je met je eigen zaken.
nou doe dan zelf een hoofdoekje om je kop uit sympathie!!!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 29 april 2007 @ 01:43:20 #149
160074 FerryB
House Music!
pi_48822763
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 10:41 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Bedankt voor je inhoudelijke reactie.
Als de startpost anders geformuleerd zou zijn had ik een aardige inhoudelijke reactie kunnen plaaten.

Correct genoeg?
  zondag 29 april 2007 @ 02:24:52 #150
80268 kLowJow
That's Gay
pi_48823695
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nou doe dan zelf een hoofdoekje om je kop uit sympathie!!!!!!!!
Nou, spring dan voor een trein uit protest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')