en de islam is een en al bekrompenheidquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Ik vind bekrompenheid een belediging van onze cultuur.
Waar the fuck heb jij het over.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:39 schreef Victor_Eremita het volgende:
Die mensen snap ik niet.
Ik las laatst een nieuwspost over dat hoofddoekjes verboden zouden worden op één of andere gristenschool. Mooidacht ik, een christenbashtopic. Maar wat schetst mijn verbazing, opeens zijn alle fokkers het met de gristenen eens. Blijkbaar zijn er een heleboel Nederlanders tegen hoofddoekjes en daar snap ik niets van.
Wat boeit het mij nou wat één of ander besnord wijf om haar hoofd heeft zitten? Ik heb er nog nooit kanker van gekregen of hooikoorts. Tevens heeft nog nooit iemand me proberen te slaan met een hoofddoekje.
Wat maken sommige mensen het zich toch moeilijk zeg. Zich overal maar aan ergeren..
![]()
P.S. blijf asjeblieft aardig tegen mij. Ik kan er ook niks aan doen dat ik een linkse allochtonenknuffelaar ben die de poorten van Arisch Nederland wil openzetten voor de islamofascistische horden en alle moordenaars en verkrachters met een werkstraf wil wegsturen
.
Ja, een eventuele hoofddoek zal inderdaad de voornaamste reden zijn waarom jij geen normaal gesprek met moslims kan voeren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:59 schreef mercurial3 het volgende:
kut hoofd doeken, bij ons op school is het ook verboden.
het is gwn asociaal, het belemmert ook de manier van een normaal gesprek met die maloten.
thnxxxquote:
alle vrouwen toplessquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:37 schreef Colnago het volgende:
Maar ondertussen moeten de Nederlandse vrouwen hun bovenlijf (borsten) bedekken en de mannen niet, dus zijn we niet precies hetzelfde dan?
Ik zie het al: Nijmegen. Je kunt er dus niets aan doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:39 schreef Victor_Eremita het volgende:
Die mensen snap ik niet.
Ik las laatst een nieuwspost over dat hoofddoekjes verboden zouden worden op één of andere gristenschool. Mooidacht ik, een christenbashtopic. Maar wat schetst mijn verbazing, opeens zijn alle fokkers het met de gristenen eens. Blijkbaar zijn er een heleboel Nederlanders tegen hoofddoekjes en daar snap ik niets van.
Wat boeit het mij nou wat één of ander besnord wijf om haar hoofd heeft zitten? Ik heb er nog nooit kanker van gekregen of hooikoorts. Tevens heeft nog nooit iemand me proberen te slaan met een hoofddoekje.
Wat maken sommige mensen het zich toch moeilijk zeg. Zich overal maar aan ergeren..
![]()
P.S. blijf asjeblieft aardig tegen mij. Ik kan er ook niks aan doen dat ik een linkse allochtonenknuffelaar ben die de poorten van Arisch Nederland wil openzetten voor de islamofascistische horden en alle moordenaars en verkrachters met een werkstraf wil wegsturen
.
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:03 schreef Victor_Eremita het volgende:
In bijvoorbeeld Turkije of Tunesië maakt het niemand iets uit of je wel of geen hoofddoek dragen omdat dat, net zoals Nederland, vrijere landen zijn.
quote:DEN HAAG/ANKARA - Ahmet Necdet Sezer, de president van Turkije, gaat woensdag niet naar het concert dat koningin Beatrix organiseert tijdens haar staatsbezoek. Goed ingevoerde bronnen hebben berichtgeving hierover in De Telegraaf vrijdag bevestigd.
Officieel heet het dat het protocol Sezer verbiedt het concert bij te wonen, maar in feite gooit een Turkse wet uit 1924 roet in het eten. Deze wet verbiedt het dragen van hoofddoeken in openbare gebouwen. Het concert van het Nederlands Blazers Ensemble heeft plaats op een universiteit in Ankara. Allerlei genodigden zijn dan aanwezig, van wie een aantal met hoofddoek.
2 slechte voorbeelden zeg. De President heeft trouwens gelijk en dat is precies wat ik tegen die doeken heb.quote:Tunesië pakt hoofddoek aan
TUNIS - De Tunesische president Zine El Abidine Ben Ali heeft de strijd aangeboden met de hoofddoek.
Met een hoofddoek om watersporten. Vanaf nu in Tunesië verboden. FOTO: APDe politie zal vrouwen die de doek dragen, sommeren hem af te doen. Wie weigert, kan worden opgepakt. De regering hoopt daarmee de verspreiding van het moslimfundamentalisme tegen te gaan.
Tunesië is het meest wereldse land van Noord-Afrika. Al in 1956 werd in de Grondwet de gelijkheid der seksen en de scheiding van religie en staat vastgelegd. In 1981 verbood de toenmalige president Habib Bourguiba het gebruik van de hoofddoek.
Het werd niettemin getolereerd, totdat in de afgelopen drie jaar het aantal hoofddoeken exponentieel toenam. Volgens het dagblad Le Monde draagt nu één op de vier vrouwen in de stad er een en zeker de helft erbuiten.
Veel vrouwen tooien zich, onder invloed van Arabische tv-zenders, met zware zwarte doeken naar Perzisch model, die niets te maken hebben met de oorspronkelijke witte of gekleurde Marokkaanse doeken.
De president ziet hierin een manoeuvre van moslimextremisten, die ‘islamitische kleding misbruiken voor politieke doeleinden en een bedreiging vormen voor de rechten van de vrouw’. Vandaar zijn besluit om paal en perk te stellen aan het hoofddoekgebruik.
http://www.ad.nl/buitenland/article717126.ece
Oh zeker. Maar aan al die wijfen ingepakt in rouwdoeken heb je ook niet zo veel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:22 schreef RiffRaff het volgende:
Noorschehammer
Jij bent zeker iemand die dit soort liedjes luistert:
SA marschiert in Feindesland!
Arisches Blut soll nicht untergehn!
Ik ben niet dol op die extremisten, maar ik vind 't leuk om mensen van andere rassen te zien lopen.. al die Arische blonde snollen vervelen ook maar uiteindelijk.
Nee daar kan je niet zo veel mee inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar aan al die wijfen ingepakt in rouwdoeken heb je ook niet zo veel.
Bedankt voor je inhoudelijke reactie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:52 schreef FerryB het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het over.
Zoek een goede Shrink....
Daar kunnen we als moderne westerse mensen toch gewoon bovenstaan, al zou dat zo zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:51 schreef noorschehammer het volgende:
[..]
en de islam is een en al bekrompenheid
Ik bedoelde juist dat het daar niet verplicht was om hoofddoekjes te dragen, maar dat het wel (de facto) toegelaten werd, in tegenstelling tot dictaturen als Saoedi-Arabië.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 slechte voorbeelden zeg. De President heeft trouwens gelijk en dat is precies wat ik tegen die doeken heb.
Volgens de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) is het onder Nederlandse moslimjongeren razend populair om jihadje te spelen. Met hun kleding en uitlatingen doen zij zich voor als radicalen die strijden tegen 'ongelovigen'. Deze 'jeugdcultuur' is pas vorig jaar ontstaan onder de moslimjeugd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:48 schreef Victor_Eremita het volgende:
Voor al die mensen die het hebben over onderdrukking:
Áls de hoofddoek al een teken is van onderdrukking (en niet gewoon een gewoonte, zoals ik denk) dan is dat nog steeds een symptoom. Als je ze hun hoofddoekje afpakt zullen ze het voortaan kouder hebben op straat, maar ze zullen nog steeds 'onderdrukt' worden thuis. Waarom zouden we aan symptoombestrijding doen? Dat leidt toch nergens toe? Alleen naar een esthetische oplossing in ieder geval.
Als jullie zo bezorgd zijn om de onderdrukking zouden jullie het probleem misschien gewoon bij de wortel kunnen aanpakken, in plaats van alleen het symptoom waar jullie persoonlijk last van hebben (landschapsvervuiling)?
Klopt nog steeds niet. In Turkije en Tunesie is het zelfs in meer of mindere mate verboden om die haatdoeken te dragen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:57 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat het daar niet verplicht was om hoofddoekjes te dragen, maar dat het wel (de facto) toegelaten werd, in tegenstelling tot dictaturen als Saoedi-Arabië.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:42 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Daar kunnen we als moderne westerse mensen toch gewoon bovenstaan, al zou dat zo zijn.
Het is nog altijd 'zij zijn minderwaardig aan mij', als je dan zo Pro-Nederlands bent, praat dan ook als een echte Nederlander.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:04 schreef noorschehammer het volgende:
[..]
Doe ik ookik sta boven alle moslims
hun zijn minderwaardig aan mij
![]()
Omdat hij wel van zijn vaderland houdt en graag zijn cultuur wil behouden, in tegen stelling tot linkse landverraders zoals jij. ik kan hier soms zo boos om worden he, linkse honden. Wacht maar als je zuster (als je die hebt) een keer wordt lastiggevallen in het o zo mooie multiculturele Rotterdam, of Amsterdam, Den haag enz enz.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Ik vind een Nederland zonder buitenlandse invloeden maar saai. Het zou het mijns inziens minder leefbaar maken. Bovendien geloof ik dat er mensen wonen in Nederland en niet per sé blauwogige blondjes.
Ik snap nog steeds niet waar je je zo druk om maakt. Waarom kun je niet gewoon je schouders ophalen?
Kerel, Ik ben blank en ik word vaker lastig gevallen door bijdehande blanken kutjochies.. van de allochtonen heb ik nooit last. ( Ik woon in Amsterdam, dus het ligt er ook niet aan dat ik in een of ander boerengat woon. )quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Omdat hij wel van zijn vaderland houdt en graag zijn cultuur wil behouden, in tegen stelling tot linkse landverraders zoals jij. ik kan hier soms zo boos om worden he, linkse honden. Wacht maar als je zuster (als je die hebt) een keer wordt lastiggevallen in het o zo mooie multiculturele Rotterdam, of Amsterdam, Den haag enz enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |