ne deze gaste ken ik ook die blazen niet zo hard gaan 110 ik boek die makkelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 18:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KxJR9aN0YxE
Hier zitten ze gewoon met z'n 4en op zo'n brommerke.
Die van jou is zeker voor homo's!
wa lul jij heb je over mij in dat filmpje dat ik plaadsde ik flikker niet mijn mattis ook niet wij weten hoe je die 180er moet beestenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:39 schreef The_Terminator het volgende:
Jammer ja dat die gast niet keihard op zijn muil flikkert
come againquote:Op donderdag 26 april 2007 18:42 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
wa lul jij heb je over mij in dat filmpje dat ik plaadsde ik flikker niet mijn mattis ook niet wij weten hoe je die 180er moet beesten
niet ik heb al jaar deze gilera wat is mis daarmee speedfight is voor neppers die gaan al kapot met 70cc zet jouwe maar naast mijne en ik blaas je weg jongequote:Op donderdag 26 april 2007 18:45 schreef Forcefuzz het volgende:
Waarom zijn dat altijd van die poep Gilera's? Koop een fatsoenlijke, een mooie speedfight ofzo.
En sowieso, als je er 180cc onder hebt liggen zijn die dingen na 1 keer rijden kapot
wist niet welke naam ik moest nemen en zag dit staan ergens in een tijdschrift ofozquote:Op donderdag 26 april 2007 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
Die marokkaneneiland gasten weten vast niet hoe je Pragmatisch spelt, dit is dus gewoon een relkloon
Ik heb er geenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
niet ik heb al jaar deze gilera wat is mis daarmee speedfight is voor neppers die gaan al kapot met 70cc zet jouwe maar naast mijne en ik blaas je weg jonge
In de Break-out of donald duck wordt ook vast geen woord als pragmatisch gebruikt.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
wist niet welke naam ik moest nemen en zag dit staan ergens in een tijdschrift ofoz
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
wist niet welke naam ik moest nemen en zag dit staan ergens in een tijdschrift ofoz
HOMO!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:26 schreef Pragmatisch het volgende:
iemand op het stedelijk gymnasium leiden (), hij zit in de zesde en heeft 2 klassen overgeslagen
![]()
echt een mongool die gast![]()
Pragmatisch gebruiken ze alleen in de Bizz of Elsevier. Dat lezen die marokkaneneiland knakkers ook niet, en ook de familie nietquote:Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
Is wel een liedje voor jou he, zielepootquote:Op donderdag 26 april 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
110 120 130 geen enkel probleem !
zat nog een paar van die filmpjes te bekijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:39 schreef The_Terminator het volgende:
Jammer ja dat die gast niet keihard op zijn muil flikkert
het kanaal in..quote:Op donderdag 26 april 2007 18:35 schreef Dagonet het volgende:
Waar moet die 180cc heen dan?
maakt me stijl guerilliaquote:
Opzich gaat het nergens over.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:09 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
maakt me stijl guerillia
para crimina in de kluts
gekleed in het zwart uitgerust met een bivakmuts
Correctquote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kanaleneiland om precies te zijn.
jeweets boek die weg altijd met een paar gasten. chille blaas kan altijd daar mooie rechte weg ook voor die sletjesquote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
hahahah harde kern achter schouwburg hahahhahaaha straatsoldatenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
ik boek je zoiezo 130 zonder problemen volgens mij heb jij alleen fiets.quote:
burnout=burnout wat doe je moeilijkquote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef W8ezel het volgende:
de heilige koe![]()
een burnout op een scootetje![]()
Je doet alsof je een dope gast bent, maar ondertussen ben je gewoon een standaard wanker.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
Ja waarom dat als ik vrage mag![]()
dat hele 'kijk mij eens met mijn opgepimpte scootertje (geen motor want daarvoor ben ik nog te klein)'-gedoe vind ik gewoon zieligquote:Op donderdag 26 april 2007 21:15 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
burnout=burnout wat doe je moeilijk![]()
Straatsoldaten?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:11 schreef KillerX het volgende:
[..]
hahahah harde kern achter schouwburg hahahhahaaha straatsoldaten
sou mooij zein alz een dikkebomdiggedie vrachtwagen eenz lekkah offer je matties en die sletjes heen reitquote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef Pragmatisch het volgende:
jeweets boek die weg altijd met een paar gasten. chille blaas kan altijd daar mooie rechte weg ook voor die sletjes![]()
doe niet cool als ik wil knal ik met me pipa je bana er afquote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef W8ezel het volgende:
[..]
dat hele 'kijk mij eens met mijn opgepimpte scootertje (geen motor want daarvoor ben ik nog te klein)'-gedoe vind ik gewoon zielig![]()
Kerel wat doe je nou dapper?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
doe niet cool als ik wil knal ik met me pipa je bana er af![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
Beter dat die 180cc er binnenkort zó uitziet:
[afbeelding]
over me beest die door iedereen wort gekraaktquote:Op donderdag 26 april 2007 21:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Is dit nou serieus? Waarover gaat het eigenlijk.
Scootergasten die denken de pimp te zijn.![]()
180cc 2-takt een beest?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:05 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
over me beest die door iedereen wort gekraakt![]()
pussies weten niet wat het is kijk als je 50cc heb of 70ccc kan je opbokken![]()
125, 150 is geen enkel probleem kom er maar naast rije dan praat je wel andersquote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef Acryl het volgende:
[..]
180cc 2-takt een beest?hij gaat wel 125km/h?
Mijn Zündapp uit 1972 gaat nog harder man.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
125, 150 is geen enkel probleem kom er maar naast rije dan praat je wel anders![]()
zundapmij pak je niet
![]()
blablaquote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
125, 150 is geen enkel probleem kom er maar naast rije dan praat je wel anders![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef FlitsFrits het volgende:
Toch niet weer een Maikuuul spin-off?
als jij mij wilt blazen dan moet je bereid zijn je leve te gevequote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
blabla
sprintje tegen mijn gsx-r 600?
Je hebt wel een grote bek voor zo'n klein ventje.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:19 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
als jij mij wilt blazen dan moet je bereid zijn je leve te geve![]()
als je gangstah wil doen kom me chekke in Agga dang crip bitchquote:Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
doe niet cool als ik wil knal ik met me pipa je bana er af![]()
is goet ik scot je bent fake wat ben je op de straat niks manquote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
als je gangstah wil doen kom me chekke in Agga dang crip bitch
bakra stop met die straattaal praten want het staat jullie niet eens yu
en praat het niet om fucking stoer te komen spelen penduw
jullie zijn tan2 na dom haha!! met je tan2 faja scoboe.
mijn Beamer is toch veel sneller jeweet.
ik ben loos van hier swa
Je zou rapper moeten worden manquote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
is goet ik scot je bent fake wat ben je op de straat niks man
grote bek op internet
ik pak je in een steeg geef je een veeg en je durf is leeg
kom maar niet kijken anders is het straks parade van lijken
ik ben een machine pak je moeder anaal ongezien
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
grote bek op internet
dankje jij hebt verstand van die zakenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je zou rapper moeten worden man![]()
Ewa boeler.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
grote bek op internet
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef Hijacking het volgende:
Je bent die gast niet dat is makim uit kanalen eiland die gast heeft niet eens internet
Ghe ghe dat is hier op de hoekquote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[afbeelding]
Jawel gejat van het wifi van de burenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Marokkanen hebben geen internet, dus dit is een hoax.
die ken ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
110 120 130 geen enkel probleem !
Nerd de motor van een 180 er maakt amper geluidquote:Op donderdag 26 april 2007 18:29 schreef Pragmatisch het volgende:
ja allemaal mensen die mijn 180er niet boeken!!! wat is mis dan ja die moto maakt veel geluid en gaat te hard, slaat toch nergens op ziet er goed uit toch? snap echt niet die mensen deze niet digge! en mag ook niet meer op rijden van politie iedereen probeert te naaien![]()
btw dit is m de oranje uit dit filmpje is goe toch zie dit goed uit:
http://www.youtube.com/watch?v=Q0q5dmgAMRE&mode=related&search=
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:51 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jawel gejat van het wifi van de buren
Iddquote:Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef Acryl het volgende:
[..]
Het is toch allang duidelijk dat het een kloon is
Aha, je hebt een boekingskantoor...quote:Op donderdag 26 april 2007 18:41 schreef Pragmatisch het volgende:
ik boek die makkelijk
Een mobiel boekingskantoorquote:
1. 180CC gilera's zijn geen scooters maar motorenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef AffenStrudel het volgende:
180 cc, wtf .
Hebben die kneuzen dan niet door dat ze op een ding rijden met slechts een tiende van de moterinhoud van een fiat?.
Scooters zijn niet tof, maar wel handig. Triest als ja ermee gaat lopen stoer doen.
Voor de wet is het inderdaad een motor... voor mij is dit gewoon niks meer dan een scooter met kapsones.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:04 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
1. 180CC gilera's zijn geen scooters maar motoren
2. die gast kan amper NL's dus zal ook zijn Motorrijbewijs niet hebben
3. Die dingen zijn ALTIJD gejat, door een niet nader te noemen groep allochtonen.
4. Gejat = ook niet verzekerd, en iedereen weet dat je niet van die groep kan plukken behalve als het SHOARMA is
2500cc vs 180ccquote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[afbeelding]
Weet je wel waar cc voor staat vuige scooterhenk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
waarom praat je poep ik heb het hier over palenharde CC's!!
Ja 1cc = 0.001 liter maar welke gek noemt het nou in liters 180cc spreekt voor zichquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:15 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
Weet je wel waar cc voor staat vuige scooterhenk!
Omdat het dan nog pieterpeuterig staat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:20 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
Ja 1cc = 0.001 liter maar welke gek noemt het nou in liters 180cc spreekt voor zich![]()
zieke ruitenwisserquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef Wimo. het volgende:
Hehe, dat ding heeft minder vermogen dan m'n ruitenwissermotortje
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:29 schreef Pragmatisch het volgende:
snap echt niet die mensen deze niet digge!
Mijn hoofd is momenteel 1 groot vraagtekenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:42 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
wa lul jij heb je over mij in dat filmpje dat ik plaadsde ik flikker niet mijn mattis ook niet wij weten hoe je die 180er moet beesten
moet je op de straat komen op die buro leer je niet die echte praat alleen maar faketalkquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef Stigma het volgende:
[..]
Mijn hoofd is momenteel 1 groot vraagteken![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Pragmatisch het volgende:
grote bek op internet
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:47 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
moet je op de straat komen op die buro leer je niet die echte praat alleen maar faketalk![]()
Jammer dat het een 4-takt is.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:52 schreef Zuen het volgende:
180er 2takt geen motormuis die me pakt sjewaids
Rekenen is niet een van de sterkste punten van Marokkanen.quote:
ja tof, en wat nou als hier iemand is met een motor? die gaan 2 keer zo hard als jouw 180CCquote:Op donderdag 26 april 2007 21:15 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
ik boek je zoiezo 130 zonder problemen volgens mij heb jij alleen fiets.
geen motormuis die me pakt ik ga gewoon door die steegjes en dan kan niemand me pakkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja tof, en wat nou als hier iemand is met een motor? die gaan 2 keer zo hard als jouw 180CC![]()
En daar steken ook geen kleine kinderen over met hun 3-wielers.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:16 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
geen motormuis die me pakt ik ga gewoon door die steegjes en dan kan niemand me pakken![]()
Totdat er een 6 jarig meisje toevallig in dat steegje loopt en jij knalt er met 60 tegenop ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:16 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
geen motormuis die me pakt ik ga gewoon door die steegjes en dan kan niemand me pakken![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:16 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
Omdat je in sommige steegjes ook zoeen ijzeren paaltjes ofzoiets hebtquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:00 schreef Acryl het volgende:
[..]en waarom zou een motor niet door hetzelfde steegje passen dan?
Maar de politie schiet 'em gewoon dood als-ie vlucht, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat je in sommige steegjes ook zoeen ijzeren paaltjes ofzoiets hebt
Dat wat een 4takt is?quote:
dan past de scooter er toch ook niet doorquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat je in sommige steegjes ook zoeen ijzeren paaltjes ofzoiets hebt
Hebje wel eens een politie motor gezien ? 2 lompe koffers achterop die bmw motors van hun, met een brommertje trek je ff een beetje je stuur omhoog als je stilstaan en ben je zo langs die paaltjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef Acryl het volgende:
[..]
dan past de scooter er toch ook niet doorbreedte zal wel niet veel verschillen
Ok.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebje wel eens een politie motor gezien ? 2 lompe koffers achterop die bmw motors van hun, met een brommertje trek je ff een beetje je stuur omhoog als je stilstaan en ben je zo langs die paaltjes
Doet je broem het alweer na dat ongelukje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebje wel eens een politie motor gezien ? 2 lompe koffers achterop die bmw motors van hun, met een brommertje trek je ff een beetje je stuur omhoog als je stilstaan en ben je zo langs die paaltjes
Die boekt wel dus!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kom nog maar eens tegen mijn 1000cc'er
280 290 300, geen enkel probleem.
geen scooter = no prilaatasquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kom nog maar eens tegen mijn 1000cc'er
280 290 300, geen enkel probleem.
bluf.quote:Op maandag 30 april 2007 14:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dan kom je tegen mijn 500cc'er met vario.![]()
Ligierquote:Op maandag 30 april 2007 14:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dan kom je tegen mijn 500cc'er met vario.![]()
Ik bluf je in je kont gastquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |