quote:Op donderdag 26 april 2007 18:29 schreef Pragmatisch het volgende:
snap echt niet die mensen deze niet digge!
Mijn hoofd is momenteel 1 groot vraagtekenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:42 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
wa lul jij heb je over mij in dat filmpje dat ik plaadsde ik flikker niet mijn mattis ook niet wij weten hoe je die 180er moet beesten
moet je op de straat komen op die buro leer je niet die echte praat alleen maar faketalkquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef Stigma het volgende:
[..]
Mijn hoofd is momenteel 1 groot vraagteken![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Pragmatisch het volgende:
is goet ik scot je bent fake wat ben je op de straat niks man
grote bek op internet
ik pak je in een steeg geef je een veeg en je durf is leeg
kom maar niet kijken anders is het straks parade van lijken
ik ben een machine pak je moeder anaal ongezien
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:47 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
moet je op de straat komen op die buro leer je niet die echte praat alleen maar faketalk![]()
Jammer dat het een 4-takt is.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:52 schreef Zuen het volgende:
180er 2takt geen motormuis die me pakt sjewaids
Rekenen is niet een van de sterkste punten van Marokkanen.quote:
ja tof, en wat nou als hier iemand is met een motor? die gaan 2 keer zo hard als jouw 180CCquote:Op donderdag 26 april 2007 21:15 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
ik boek je zoiezo 130 zonder problemen volgens mij heb jij alleen fiets.
geen motormuis die me pakt ik ga gewoon door die steegjes en dan kan niemand me pakkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja tof, en wat nou als hier iemand is met een motor? die gaan 2 keer zo hard als jouw 180CC![]()
En daar steken ook geen kleine kinderen over met hun 3-wielers.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:16 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
geen motormuis die me pakt ik ga gewoon door die steegjes en dan kan niemand me pakken![]()
Totdat er een 6 jarig meisje toevallig in dat steegje loopt en jij knalt er met 60 tegenop ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:16 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
geen motormuis die me pakt ik ga gewoon door die steegjes en dan kan niemand me pakken![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:16 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
Omdat je in sommige steegjes ook zoeen ijzeren paaltjes ofzoiets hebtquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:00 schreef Acryl het volgende:
[..]en waarom zou een motor niet door hetzelfde steegje passen dan?
Maar de politie schiet 'em gewoon dood als-ie vlucht, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat je in sommige steegjes ook zoeen ijzeren paaltjes ofzoiets hebt
Dat wat een 4takt is?quote:
dan past de scooter er toch ook niet doorquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat je in sommige steegjes ook zoeen ijzeren paaltjes ofzoiets hebt
Hebje wel eens een politie motor gezien ? 2 lompe koffers achterop die bmw motors van hun, met een brommertje trek je ff een beetje je stuur omhoog als je stilstaan en ben je zo langs die paaltjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef Acryl het volgende:
[..]
dan past de scooter er toch ook niet doorbreedte zal wel niet veel verschillen
Ok.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebje wel eens een politie motor gezien ? 2 lompe koffers achterop die bmw motors van hun, met een brommertje trek je ff een beetje je stuur omhoog als je stilstaan en ben je zo langs die paaltjes
Doet je broem het alweer na dat ongelukje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebje wel eens een politie motor gezien ? 2 lompe koffers achterop die bmw motors van hun, met een brommertje trek je ff een beetje je stuur omhoog als je stilstaan en ben je zo langs die paaltjes
Die boekt wel dus!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kom nog maar eens tegen mijn 1000cc'er
280 290 300, geen enkel probleem.
geen scooter = no prilaatasquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kom nog maar eens tegen mijn 1000cc'er
280 290 300, geen enkel probleem.
bluf.quote:Op maandag 30 april 2007 14:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dan kom je tegen mijn 500cc'er met vario.![]()
Ligierquote:Op maandag 30 april 2007 14:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Dan kom je tegen mijn 500cc'er met vario.![]()
Ik bluf je in je kont gastquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |