zat nog een paar van die filmpjes te bekijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:39 schreef The_Terminator het volgende:
Jammer ja dat die gast niet keihard op zijn muil flikkert
het kanaal in..quote:Op donderdag 26 april 2007 18:35 schreef Dagonet het volgende:
Waar moet die 180cc heen dan?
maakt me stijl guerilliaquote:
Opzich gaat het nergens over.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:09 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
maakt me stijl guerillia
para crimina in de kluts
gekleed in het zwart uitgerust met een bivakmuts
Correctquote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kanaleneiland om precies te zijn.
jeweets boek die weg altijd met een paar gasten. chille blaas kan altijd daar mooie rechte weg ook voor die sletjesquote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
hahahah harde kern achter schouwburg hahahhahaaha straatsoldatenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
ik boek je zoiezo 130 zonder problemen volgens mij heb jij alleen fiets.quote:
burnout=burnout wat doe je moeilijkquote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef W8ezel het volgende:
de heilige koe![]()
een burnout op een scootetje![]()
Je doet alsof je een dope gast bent, maar ondertussen ben je gewoon een standaard wanker.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
Ja waarom dat als ik vrage mag![]()
dat hele 'kijk mij eens met mijn opgepimpte scootertje (geen motor want daarvoor ben ik nog te klein)'-gedoe vind ik gewoon zieligquote:Op donderdag 26 april 2007 21:15 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
burnout=burnout wat doe je moeilijk![]()
Straatsoldaten?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:11 schreef KillerX het volgende:
[..]
hahahah harde kern achter schouwburg hahahhahaaha straatsoldaten
sou mooij zein alz een dikkebomdiggedie vrachtwagen eenz lekkah offer je matties en die sletjes heen reitquote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef Pragmatisch het volgende:
jeweets boek die weg altijd met een paar gasten. chille blaas kan altijd daar mooie rechte weg ook voor die sletjes![]()
doe niet cool als ik wil knal ik met me pipa je bana er afquote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef W8ezel het volgende:
[..]
dat hele 'kijk mij eens met mijn opgepimpte scootertje (geen motor want daarvoor ben ik nog te klein)'-gedoe vind ik gewoon zielig![]()
Kerel wat doe je nou dapper?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef Pragmatisch het volgende:
[..]
doe niet cool als ik wil knal ik met me pipa je bana er af![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |