Kijk dat willen we horenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef i2Them2 het volgende:
Net ff het Ensemble bekeken. Het dalletje is al bijna weer vlak. Staat nog wel aardig wat neerslag rond 8 mei. En na de 11e mei lijkt de temperatuur weer te klimmen; komt weer hogedruk deze kant op.
Het ziet er redelijk uit, het is echter natuurlijk wel ruim een week verder, dus erg betrouwbaar is het nog nietquote:
Ik ben positief ingesteldquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef addie het volgende:
[..]
Het ziet er redelijk uit, het is echter natuurlijk wel ruim een week verder, dus erg betrouwbaar is het nog niet
Ja, kwam hij weer met zijn gezeur over "te ver weg"![]()
idem hier in Enschede..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Allemaal kleine wolkjes ontwikkelen zich hier...
quote:AMSTERDAM - Niet eerder viel zo lang achter elkaar geen regen in Nederland. Dat zegt het weerbedrijf Meteo Consult. Sinds 4 april is er in De Bilt geen druppel regen gevallen. Daardoor is het donderdag 29 dagen achter elkaar droog geweest.
Het vorige record komt uit 1995. Toen viel tussen 28 juli en 24 augustus geen neerslag. In april maakte het KNMI al bekend dat de eerste helft van de lente drie graden warmer was dan het langjarig gemiddelde.
Ook was er niet eerder zo lang zo weinig regen gevallen. Het KNMI laat donderdag, in tegenstelling tot Meteo Consult, weten nog geen nieuws over een mogelijk record te melden te hebben.
Zondag
Meteoroloog bij Meteo Consult Reinout van den Born verwacht dat het nieuwe record op 33 dagen komt te staan. Zondag gaat het waarschijnlijk weer regenen. De hoeveelheid regen wordt sinds 1901 bijgehouden.
Mafkeesquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Adelante het volgende:
dromen over helga van leur
zal ook wel erg droog zijn geweest, hoop ik
Idd gewoon vet kut klote etc!!!!!!!! AFKEUREN DIT WEER!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:36 schreef Fredo24 het volgende:
Volgende week dus regen?
Word deze warme en droge periode niet eens afgesloten met onweer?![]()
Rare droom hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:42 schreef Xenwolfie het volgende:
Wtf heb ik nou weer gedroomd vanacht. Eerder droomde ik al dat na de warme periode half april het 2 weken lang ging regenen en het 10 graden werd, en nu droomde ik dat Helga van Leur tijdens het nieuws zei dat het tot de zomer (!!!) niet ging regenen![]()
![]()
.
Ik heb nog niets gehoord over een weeralarmquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmz, ik zie hier iets in de lucht... Het is wittig en de zon verdwijnt erachter. De lucht is minder felblauw lijkt het wel en het licht wordt ook anders nu... Iemand enig idee wat dat kan zijn?
Wolken!!! Jaaa, dát was hetquote:
Nou vertrek ik vanmiddag naar Spanje en ik begreep dat het vanaf 11 mei weer mooi gaat worden hier, ik ben de 12e terug... Ik ga er vanuit dat ik er dus niets van mee ga krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:05 schreef appelsientje het volgende:
Tja en aan de wolken moeten we gaan wennen, want volgende week wordt het niks......
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou vertrek ik vanmiddag naar Spanje en ik begreep dat het vanaf 11 mei weer mooi gaat worden hier, ik ben de 12e terug... Ik ga er vanuit dat ik er dus niets van mee ga krijgen.
Het ligt aan jouquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]Kijk dat doe je goed..
Het grappige is.. sinds ik vorig jaar weer terug ben gekomen in Nederland (precies 1 jaar geleden) is het ene na het andere warmte record verbroken
Heb je goed uitgezocht, in Spanje lijkt het juist nu stabiel zomerweer te worden, daar hebben ze een lange wisselvallige periode achter de rug met, voor hun doen, erg veel neerslag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou vertrek ik vanmiddag naar Spanje en ik begreep dat het vanaf 11 mei weer mooi gaat worden hier, ik ben de 12e terug... Ik ga er vanuit dat ik er dus niets van mee ga krijgen.
Ik weet het, m'n broer woont er. Het zwembad is daardoor nog erg koud voor de tijd van het jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:47 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Heb je goed uitgezocht, in Spanje lijkt het juist nu stabiel zomerweer te worden, daar hebben ze een lange wisselvallige periode achter de rug met, voor hun doen, erg veel neerslag.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef flugeltje het volgende:
Het lijkt op iets wat ik lang geleden wel eens gezien heb, net alsof er watjes in de lucht hangen, maar dan meer in zweempjes... Kan alleen niet meer op de naam komen...
Vanaf de 11e mooi weer? Daar zou ik niet op rekenen (alhoewel nog alles kan gebeuren natuurlijk)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen met je tig tal onweersbuien achter elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hier leek het te gaan regenen vanmiddag, maar het is niet gelukt.
we zullen moeten verhuizen, zo'n 1000km naar het zuiden, elk jaar meerdere malen gegarandeert heftig weer. Lijk wel tell-sellquote:
Als die buien onder je bed passen hoef ik ze niet -- te kleinquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Party_P het volgende:
[..]
we zullen moeten verhuizen, zo'n 1000km naar het zuiden, elk jaar meerdere malen gegarandeert heftig weer. Lijk wel tell-sell
Dat is alweer meer als een week geleden, sindsdien is er geen druppel meer gevallen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen met je tig tal onweersbuien achter elkaar![]()
Wat denk je van hierquote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is alweer meer als een week geleden, sindsdien is er geen druppel meer gevallen.
Wees blij dat je nog 0,6 mm gehad hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat denk je van hiergeen onweer, 0.6mm en dat stelt niks voor
en zo gaat het al meer dan een maand zo
![]()
me tooquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:38 schreef Adelante het volgende:
Ik heb in m'n accuweather widget dinsdag kans op onweer staan
die geeft ie bij mij nog niet aanquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, hier ook vandaag geen regen, hoewel het met 31 graden iets minder warm is als normaal.
De eerste kinderen rennen naar buiten: "vader, moeder, wat is dat?"quote:Op zondag 6 mei 2007 16:14 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam meldt druppels!!
gelukkig heeft mijn zoontje de afgelopen drie weken op vakantie genoeg regen gezien, dus die is al gehard.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
De eerste kinderen rennen naar buiten: "vader, moeder, wat is dat?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |