Ik heb nog niets gehoord over een weeralarmquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmz, ik zie hier iets in de lucht... Het is wittig en de zon verdwijnt erachter. De lucht is minder felblauw lijkt het wel en het licht wordt ook anders nu... Iemand enig idee wat dat kan zijn?
Wolken!!! Jaaa, dát was hetquote:
Nou vertrek ik vanmiddag naar Spanje en ik begreep dat het vanaf 11 mei weer mooi gaat worden hier, ik ben de 12e terug... Ik ga er vanuit dat ik er dus niets van mee ga krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:05 schreef appelsientje het volgende:
Tja en aan de wolken moeten we gaan wennen, want volgende week wordt het niks......
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou vertrek ik vanmiddag naar Spanje en ik begreep dat het vanaf 11 mei weer mooi gaat worden hier, ik ben de 12e terug... Ik ga er vanuit dat ik er dus niets van mee ga krijgen.
Het ligt aan jouquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]Kijk dat doe je goed..
Het grappige is.. sinds ik vorig jaar weer terug ben gekomen in Nederland (precies 1 jaar geleden) is het ene na het andere warmte record verbroken
Heb je goed uitgezocht, in Spanje lijkt het juist nu stabiel zomerweer te worden, daar hebben ze een lange wisselvallige periode achter de rug met, voor hun doen, erg veel neerslag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou vertrek ik vanmiddag naar Spanje en ik begreep dat het vanaf 11 mei weer mooi gaat worden hier, ik ben de 12e terug... Ik ga er vanuit dat ik er dus niets van mee ga krijgen.
Ik weet het, m'n broer woont er. Het zwembad is daardoor nog erg koud voor de tijd van het jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:47 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Heb je goed uitgezocht, in Spanje lijkt het juist nu stabiel zomerweer te worden, daar hebben ze een lange wisselvallige periode achter de rug met, voor hun doen, erg veel neerslag.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef flugeltje het volgende:
Het lijkt op iets wat ik lang geleden wel eens gezien heb, net alsof er watjes in de lucht hangen, maar dan meer in zweempjes... Kan alleen niet meer op de naam komen...
Vanaf de 11e mooi weer? Daar zou ik niet op rekenen (alhoewel nog alles kan gebeuren natuurlijk)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen met je tig tal onweersbuien achter elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hier leek het te gaan regenen vanmiddag, maar het is niet gelukt.
we zullen moeten verhuizen, zo'n 1000km naar het zuiden, elk jaar meerdere malen gegarandeert heftig weer. Lijk wel tell-sellquote:
Als die buien onder je bed passen hoef ik ze niet -- te kleinquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef Party_P het volgende:
[..]
we zullen moeten verhuizen, zo'n 1000km naar het zuiden, elk jaar meerdere malen gegarandeert heftig weer. Lijk wel tell-sell
Dat is alweer meer als een week geleden, sindsdien is er geen druppel meer gevallen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen met je tig tal onweersbuien achter elkaar![]()
Wat denk je van hierquote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is alweer meer als een week geleden, sindsdien is er geen druppel meer gevallen.
Wees blij dat je nog 0,6 mm gehad hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat denk je van hiergeen onweer, 0.6mm en dat stelt niks voor
en zo gaat het al meer dan een maand zo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |