quote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef Nega het volgende:
En we gaan weer verder met het speculeren over ons eventuele kampioenschap dat mijns inziens heel ver weg is.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef BonJovi het volgende:
TVP, ga ff me haren doen
PSV kunnen we hebben dat hebben we wel laten zien.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Nega het volgende:
Boven PSV eindigen na een zo een grote achterstand gehad te hebben ben ik sowieso blij mee, maar play-offs worden dan lastig dit jaar.
Moet je is kijken naar wat ie zoal post, 8 van de 10 posts houdt bij hem niks in.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Komop een beetje moeite voor een post moet er vanaf kunnen en anders zoek je het topic maar gewoon ff op man...
Misschien komt de vorm de komende tijd ook weer terug bij PSV, en Ajax laat ook zien dat het steekjes kan laten vallen dit seizoen. En als het nou net in wedstrijden tegen PSV is...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
PSV kunnen we hebben dat hebben we wel laten zien.
Op dit moment wel ja, de eerste competitiehelft niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
PSV kunnen we hebben dat hebben we wel laten zien.
We hebben het over onderling resultaat, en daar had Ajax 1 keer heel veel pech.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, de eerste competitiehelft niet.
Nee, wat stond er allemaal in?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand het interview met Van Geel nog gelezen in De Telegraaf?
ajax heeft toch altijd pech als het verliest?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
We hebben het over onderling resultaat, en daar had Ajax 1 keer heel veel pech.
Het grappige is, dat Voetbalzone (jaja!) dit meteen klakkeloos heeft overgenomenquote:'Verhuur Bojan Krkic mogelijk aan Ajax'
donderdag 26 april, door Louis, Stein, 15:38u, Sport
Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate. (Sport)
Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.
Niet ovderdrijven nu weer.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax heeft toch altijd pech als het verliest?
Het was ook geen goal van Simons, hij viel gewoon op die kale klets![]()
In de krant was het wel iets uitgebreider dacht ik: http://www.telesport.nl/v(...)eit_boven_alles.htmlquote:
Het was gewoon geluk, maar dat heb je nodig.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax heeft toch altijd pech als het verliest?
Het was ook geen goal van Simons, hij viel gewoon op die kale klets![]()
Ach het valt me gewoon op dat er achteraf altijd zo wordt gepraat dat jullie pech hadden of benadeeld werden door de scheidsrechter als jullie verliezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet ovderdrijven nu weer.
Bremen uit was gewoon een kansloze partij, niets op af te dingen (ok 1 goal was onterecht).
Maar we hebben (net als elke ploeg wel) ook een aantal pech wedstrijden gehad ja.
Koeman niet anders hoor, na Sparta-uit. Met dat hij nooit penalty's kreeg enzo. En echt heel veel geluk heeft Ajax ook niet gehad dit seizoen. Alleen de wedstrijden tegen Groningen hebben we misschien wat onverdiend en in de absolute slotfase gewonnen, verder zou ik niet weten welke. Is in andere seizoenen wel anders geweest.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach het valt me gewoon op dat er achteraf altijd zo wordt gepraat dat jullie pech hadden of benadeeld werden door de scheidsrechter als jullie verliezen.
Vooral ook omdat jullie trainer daar zelf ook een handje van heeft misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |