Mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef Rasing het volgende:
Mag dit topic: ' Brians Dreams ' dicht? Er wordt geld in de vorm van dure smsjes gevraagd om een schimmige paragnost te financieren in zijn zoektocht naar Madeleine McCann.
beetje suffe sluitingspost, iemand die de boel loopt te bedotten en een vermissingszaak uit te melken in zijn waarde laten, right!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Is inmiddels dicht.
Nee hoor, meerdere posts binnen tru, in feedback hoef je niet op eieren te lopen, het idee alleen al, het heet toch feedback. Maar het is gewoon een feit dat een kloontje sneller weggetieft wordt dan een oorspronkelijk account, waar of niet waar? En ik zie gewoon posts van jou waarvan ik denk 'jaja, hij zit weer eens op de 'ik weet het beter stoel'' Dus ik waarschuw je even voor je eigen bestwil. het zal mij aan mijn ballen oxideren of je deze kloon langer dan een dag hebt, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
Net zo ongerelateerd aan desbetreffende slotje als aan de realiteit, jogy.
'Grofgebekter' is voor jou bijvoorbeld mijn post van hierboven? Ongelofelijk, wat een kolder!
Daarbij is het slappe bluf, een ban voor het woord 'misselijkmakend', zeker in betreffende context, moet nog worden uitgevonden.
Daarnaast vind ik het behoorlijk vreemd en misplaatst om zo'n post in Feedback te kwakken. Als je een ban wilt aanvragen, moet dat tegenwoordig toch per PM, zo'n berichtje?.
quote:Fijnstoffelijk_Overschot weg uit TRU, weet het beter.
Als je even leest in het 'hoe nu verder' topic hier als sticky staat het allemaal duielijk uitgelegd. Denigrerende opmerkingen zijn hier niet gewenst. En jij vind het leuk om denigrerend over te komen op zaken waarvan jij denkt dat je de waarheid wel van in pacht hebt. Zo komt het in ieder geval over. Die opmerkingen zijn hier niet gewenst dus zal je je punt op een wat minder hooghartige manier moeten brengen om de fragiele vrede te bewaren tussen andersdenkende, ik wil hier geen POL van maken waar links rechts achter de vodden zit en andersom. Als iedereen hier zonder schroom zijn berichtje kan plaatsen zonder dat er iemand langs komt met de melding 'Gast, hoe verzin je het!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
Slaat 'grofgebekt' nog altijd kant noch wal. En wat ik tot nu toe heb gepost is zelfs in TRU mijns inziens geen banmateriaal, vent.
Wat stel je je voor als afscheidstekst?
[..]
Er zal vast wel een statistiekje van gebouwd kunnen worden. Gewoon de kloon - permban voor kloon vergelijken met oorspronkelijk account - permban voor oorspronkelijk account.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef Spellmeista het volgende:
Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen??
Bovenstaande tekst spreekt me wel aanquote:Op maandag 16 juli 2007 23:39 schreef jogy het volgende:
Trouwens, je kloontje heeft nog niet eens een note, ik zag de ontwikkeling gewoon even en wilde je inlichten erover, het is niet zo iets dat als dit gesprek fout afloopt je meteen een nieuwe kloon aan moet maken. Dus er is geen probleem op het moment ik wilde alleen even vooruit lopen op een mogelijke toekomstige ontwikkeling wat betreft je nieuwste kloontje.
Ik had al zo'n vermoeden dat er een kleine miscommunicatie gaande was.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:41 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
[..]
Bovenstaande tekst spreekt me wel aan.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef Spellmeista het volgende:
Offtopic: langste post gemaakt in 2007 tot nog toe door jogy in het topic "the secret" zonder ctrl-c
Zo werkt dat helaas niet...quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
kan iemand deze user van TRU schoppen?
Dagelijks Formaties UFO's boven Nederland (pics)
Ik hou em wel even in de gaten, begint aardig irritant te worden ja, bericht verwijderd iig.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
kan iemand deze user van TRU schoppen?
Dagelijks Formaties UFO's boven Nederland (pics)
dankjequote:Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hou em wel even in de gaten, begint aardig irritant te worden ja, bericht verwijderd iig.
Eh? Leg uit. Hebben we je niet geholpen met iets?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef newsman het volgende:
Triest, dat jullie mensen laten zitten, in hun ellende.
Jouw vragen zijn inderdaad wat ondergesneeuwd in de verontwaardiging. Als Loppe zijn racistische opmerkingen verder voor zich houdt (ik neem aan dat hij weet wat we bedoelen), dan zal het topic ook niet meer verzanden in beschuldigingen van racisme. En dan kan het wat mij betreft ook weer open.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Kees22 het volgende:
Kan de grootste Nederlander aller tijden weer open?
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jouw vragen zijn inderdaad wat ondergesneeuwd in de verontwaardiging. Als Loppe zijn racistische opmerkingen verder voor zich houdt (ik neem aan dat hij weet wat we bedoelen), dan zal het topic ook niet meer verzanden in beschuldigingen van racisme. En dan kan het wat mij betreft ook weer open.
Ok, wat mij betreft proberen we het nog een keer. kijken of het lukt. Maar volgens mij is het wel bijna de kern van het verhaal dus wat is er nog verder te bediscussiëren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jouw vragen zijn inderdaad wat ondergesneeuwd in de verontwaardiging. Als Loppe zijn racistische opmerkingen verder voor zich houdt (ik neem aan dat hij weet wat we bedoelen), dan zal het topic ook niet meer verzanden in beschuldigingen van racisme. En dan kan het wat mij betreft ook weer open.
Van die joden die in terug in joden reďncarneren ben ik niet zeker. Mss pech gehad dat je nu net als jood de holocaust moet meemaken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Merkwaardig.
Voorzover ik weet, deels gezien in regressie en deels verteld door zieners, was ik in Atlantis priester, rondscheurend op anti-zwaartekrachtscooters.Maar wel verketterd door de bevolking!
![]()
Verder ben ik slaaf geweest in Egypte, soldaat in het Romeinse Rijk, kruidenvrouw in Frankrijk, landarbeider en boer in een streek met heide en veen, meubelmaker in Frankrijk, pater familias ergens in de bergen van Monte Negro of zo. Mijn laatste auralezeres vond het vreemd, dat ze alleen maar mannelijke levens zag.
Die beschuldiging van racisme is onzin, daar steun ik je wel in, zelfs al heb ik niks van Rulof gelezen. Vooroordeel van degenen die beschuldigen.
Maar het is mij, mede door mijn eigen ervaringen, dus niet duidelijk, waarom joden als joden zouden reďncarneren en dus de holocaust zouden verdienen. Ikzelf herinner me alleen maar westerse levens, maar een medecursist (m) was verbaasd om zich als negerin terug te vinden.
Oy, het is dan niet de bedoeling dat het topic hier verder gaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:11 schreef Loppe het volgende:
[..]
Van die joden die in terug in joden reďncarneren ben ik niet zeker. Mss pech gehad dat je nu net als jood de holocaust moet meemaken.
In Rulofs boeken wordt de theorie over de geesteswetenschappen gegeven, hoe verschillend het er in de praktijk aan toeloopt weet ik ook niet.
Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vandaar ook, dat ik me kon voorstellen dat je niet eeuwig jood bent, net zo min als je steeds terugkomt als Nederlander of zelfs maar Europeaan. Ik ben in dit leven Nederlander, de vorige keer was ik misschien wel een Frans of een Tibetaan. Vandaar dus mijn vraag, of vlak voor de holocaust alle misdadigers van eeuwen lang zich verzameld hadden om als jood geboren te worden.
Maar ik heb eigenlijk nog steeds geen antwoord van wat Rulof hierover zegt.
Dat je de praktijk kent, verwacht ik ook niet van je. Als ik de wiki goed begrepen heb, doet Rulof me denken aan Rudolf Steiner en de term "geesteswetenschappen" versterkt die associatie. En van Rudolf Steiner ken ik wel wat werk en daar snap ik vaak geen hout van. Laat staan dat ik het zelf kan zien.
Ja sorry, heb het verplaatst. Wilde alleen iets ophalen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Kees22 het volgende:
Oh shit. Verkeerde topic!![]()
Sorry, zal het verplaatsen
Mjah, ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen het zo voelen, ik vind de dingen die hij zegt ook op zijn zachts gezegd bedenkelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Kees22 het volgende:
Tja, TS hield zich inderdaad erg op de achtergrond, ik had ook gehoopt op wat meer antwoorden.
Overigens vind ik de beschuldigingen niet steekhoudend. Je kunt Ludof afdoen als iemand die wartaal uitslaat, maar dat maakt hem geen racist. En dat kun je zeker niet zeggen als je voor geen meter begrepen hebt, wat hij eigenlijk zegt.
Ik liep aan tegen interne tegenstrijdigheden. Maar ja, daar kwam dan weer geen antwoord op.
Vraag wel wat na bij anthroposofen.
Dat was zelfs niet de bedoeling van Ludof of TS, idd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Mjah, ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen het zo voelen, ik vind de dingen die hij zegt ook op zijn zachts gezegd bedenkelijk.
Maar als TS, blijkbaar de enige die de boeken heeft gelezen, alleen maar verwijst naar de boeken en verder niets uitlegt valt het topic stil op enkelt het hekele reincarnatieniveau verhaal.
En dan krijg je stellingen die wel erg cru worden en ongenuanceerd zijn, en dat kan niet de bedoeling zijn.
Je hebt me op een paar ideeën gebracht en dat was goed. Maar verder was je niet erg inspirerend of stimulerend. Maar goed, gods wegen zijn ondoorgrondelijk, we zullen zien wat het oplevert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef Loppe het volgende:
Mss heb je hier meer kans om antwoorden te vinden:
http://www.hoegee.demon.nl/page01a.html
Verder kan ik je echt niet helpen.
Groeten.
Willen jullie deze discussie even voortzetten in mail of PM of zo?quote:Op maandag 3 september 2007 10:20 schreef Loppe het volgende:
Ik zit hier niet om aandacht te zoeken. Als je antwoorden wil op je vragen dan moet je daar iets voor over hebben, niet alles wordt in je schoot geworpen.
Je weet dat we ook een Klaagbaak hebben op FOK!?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:02 schreef RickoKun het volgende:
Sorry hoor, maar ik wil eventjes hier in FBzum mensen die écht om het jaar zeggen dat er weer iets speciaals gaat gebeuren en dan van apocalyptische grond,
Jullie denken om de maand dat er weer iets gaat gebeuren maar als het voorbij is dan zeggen jullie niks meer. bijv. 2012 2009 2111 en weet ik veel wat voor onzinnige jaren!
zo, dat lucht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |