abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:29:09 #251
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_51422239
Mag dit topic: ' Brians Dreams ' dicht? Er wordt geld in de vorm van dure smsjes gevraagd om een schimmige paragnost te financieren in zijn zoektocht naar Madeleine McCann.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:05:53 #252
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_51423207
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef Rasing het volgende:
Mag dit topic: ' Brians Dreams ' dicht? Er wordt geld in de vorm van dure smsjes gevraagd om een schimmige paragnost te financieren in zijn zoektocht naar Madeleine McCann.
Mee eens.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:04:17 #253
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_51425109
Het topic gaat nu nergens meer over, ze vragen zelf om een slotje.

ChOas
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_51427572
Is inmiddels dicht.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_51430369
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Is inmiddels dicht.
beetje suffe sluitingspost, iemand die de boel loopt te bedotten en een vermissingszaak uit te melken in zijn waarde laten, right!

maar goed, die bedriegerij is gesloten iig.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51539414
Ik vind het naar dat je in die sluitpost weer zoiets vaags plaatst over 'als het je niet interesseert' of iets in die geest.
Als er iets is dat de skeptici in dat topic etaleerden is het betrokkenheid en interesse. Kritiek af te doen als ongeinteresseerdheid of zelfs een gebrek aan respect is misselijkmakend.
Lichtfrequenties toelaat de aarde zeer diep te kunnen penetreren.
  maandag 16 juli 2007 @ 23:04:47 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51540551
Even totaal ongerelateerd aan het desbetreffende slotje en de redenering erachter wil ik Fijnstoffelijk_overschot wel even attenderen op de mogelijheid dat zijn kloon op een gegeven moment niet meer kan reageren als hij deze gaat gebruiken om wat grofgebekter door TRU heen te wandelen. Dawassum.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_51541105
Net zo ongerelateerd aan desbetreffende slotje als aan de realiteit, jogy.
'Grofgebekter' is voor jou bijvoorbeld mijn post van hierboven? Ongelofelijk, wat een kolder!
Daarbij is het slappe bluf, een ban voor het woord 'misselijkmakend', zeker in betreffende context, moet nog worden uitgevonden.

Daarnaast vind ik het behoorlijk vreemd en misplaatst om zo'n post in Feedback te kwakken. Als je een ban wilt aanvragen, moet dat tegenwoordig toch per PM, zo'n berichtje? .
  maandag 16 juli 2007 @ 23:22:54 #259
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51541287
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
Net zo ongerelateerd aan desbetreffende slotje als aan de realiteit, jogy.
'Grofgebekter' is voor jou bijvoorbeld mijn post van hierboven? Ongelofelijk, wat een kolder!
Daarbij is het slappe bluf, een ban voor het woord 'misselijkmakend', zeker in betreffende context, moet nog worden uitgevonden.

Daarnaast vind ik het behoorlijk vreemd en misplaatst om zo'n post in Feedback te kwakken. Als je een ban wilt aanvragen, moet dat tegenwoordig toch per PM, zo'n berichtje? .
Nee hoor, meerdere posts binnen tru, in feedback hoef je niet op eieren te lopen, het idee alleen al, het heet toch feedback. Maar het is gewoon een feit dat een kloontje sneller weggetieft wordt dan een oorspronkelijk account, waar of niet waar? En ik zie gewoon posts van jou waarvan ik denk 'jaja, hij zit weer eens op de 'ik weet het beter stoel'' Dus ik waarschuw je even voor je eigen bestwil. het zal mij aan mijn ballen oxideren of je deze kloon langer dan een dag hebt, eerlijk gezegd.
Vrijheid
pi_51541559
Slaat 'grofgebekt' nog altijd kant noch wal. En wat ik tot nu toe heb gepost is zelfs in TRU mijns inziens geen banmateriaal, vent.

Wat stel je je voor als afscheidstekst?
quote:
Fijnstoffelijk_Overschot weg uit TRU, weet het beter.
  maandag 16 juli 2007 @ 23:37:00 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51541879
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
Slaat 'grofgebekt' nog altijd kant noch wal. En wat ik tot nu toe heb gepost is zelfs in TRU mijns inziens geen banmateriaal, vent.

Wat stel je je voor als afscheidstekst?
[..]
Als je even leest in het 'hoe nu verder' topic hier als sticky staat het allemaal duielijk uitgelegd. Denigrerende opmerkingen zijn hier niet gewenst. En jij vind het leuk om denigrerend over te komen op zaken waarvan jij denkt dat je de waarheid wel van in pacht hebt. Zo komt het in ieder geval over. Die opmerkingen zijn hier niet gewenst dus zal je je punt op een wat minder hooghartige manier moeten brengen om de fragiele vrede te bewaren tussen andersdenkende, ik wil hier geen POL van maken waar links rechts achter de vodden zit en andersom. Als iedereen hier zonder schroom zijn berichtje kan plaatsen zonder dat er iemand langs komt met de melding 'Gast, hoe verzin je het! ' of 'Je bent gek' of welke post dan ook die overkomt alsof de desbetreffende poster het gepost heeft met de bedoeling om 'grappig' te zijn ten koste van iemand anders dan ben ik pas tevreden. Als je niet op zo een manier kan posten, namelijk respectvol, dan kan je beter ergens anders gaan posten maar niet hier.
Vrijheid
  maandag 16 juli 2007 @ 23:39:18 #262
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51541977
Trouwens, je kloontje heeft nog niet eens een note, ik zag de ontwikkeling gewoon even en wilde je inlichten erover, het is niet zo iets dat als dit gesprek fout afloopt je meteen een nieuwe kloon aan moet maken . Dus er is geen probleem op het moment ik wilde alleen even vooruit lopen op een mogelijke toekomstige ontwikkeling wat betreft je nieuwste kloontje.
Vrijheid
  maandag 16 juli 2007 @ 23:44:06 #263
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51542155
Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen ??
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:00:08 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51542797
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef Spellmeista het volgende:
Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen ??
Er zal vast wel een statistiekje van gebouwd kunnen worden. Gewoon de kloon - permban voor kloon vergelijken met oorspronkelijk account - permban voor oorspronkelijk account.

Aangezien volgens mij enkelt nordcore een echte permban heeft en er zo uit mijn hoofd al honderden kloontjes in de prullenbak zijn gegooid zal de uitkomst wel gunstig zijn voor mijn bewering in deze.
Vrijheid
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:50:04 #265
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51544310
Wat is een note dan?

Ik ben aan het veranderen van nickname?
Of deze kloon wordt als test-kloon gebruikt?
pi_51547916
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:39 schreef jogy het volgende:
Trouwens, je kloontje heeft nog niet eens een note, ik zag de ontwikkeling gewoon even en wilde je inlichten erover, het is niet zo iets dat als dit gesprek fout afloopt je meteen een nieuwe kloon aan moet maken . Dus er is geen probleem op het moment ik wilde alleen even vooruit lopen op een mogelijke toekomstige ontwikkeling wat betreft je nieuwste kloontje.
Bovenstaande tekst spreekt me wel aan .
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:14:12 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51572272
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 07:41 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:

[..]

Bovenstaande tekst spreekt me wel aan .
Ik had al zo'n vermoeden dat er een kleine miscommunicatie gaande was.
Vrijheid
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:03:10 #268
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51918959
Offtopic: langste post gemaakt in 2007 tot nog toe door jogy in het topic "the secret" zonder ctrl-c
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:11:42 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51919151
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef Spellmeista het volgende:
Offtopic: langste post gemaakt in 2007 tot nog toe door jogy in het topic "the secret" zonder ctrl-c
.
Vrijheid
  zondag 29 juli 2007 @ 06:32:22 #270
84524 Morwen
I got life
pi_51928841
jogy

Dat moest gewoon even
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 29 juli 2007 @ 15:41:01 #271
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_51935218
kan iemand deze user van TRU schoppen?
Dagelijks Formaties UFO's boven Nederland (pics)
  zondag 29 juli 2007 @ 15:56:47 #272
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_51935563
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Zo werkt dat helaas niet...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 29 juli 2007 @ 16:09:43 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51935872
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Ik hou em wel even in de gaten, begint aardig irritant te worden ja, bericht verwijderd iig.
Vrijheid
  zondag 29 juli 2007 @ 17:03:40 #274
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_51937102
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik hou em wel even in de gaten, begint aardig irritant te worden ja, bericht verwijderd iig.
dankje
pi_51950684
Triest, dat jullie mensen laten zitten, in hun ellende.
  maandag 30 juli 2007 @ 05:02:31 #276
84524 Morwen
I got life
pi_51951543
Prrrrr
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 30 juli 2007 @ 09:37:23 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51952480
quote:
Op zondag 29 juli 2007 06:32 schreef Morwen het volgende:
jogy

Dat moest gewoon even
quote:
Op maandag 30 juli 2007 05:02 schreef Morwen het volgende:
Prrrrr
Ja hallo .
Vrijheid
  maandag 30 juli 2007 @ 09:39:20 #278
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51952510
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef newsman het volgende:
Triest, dat jullie mensen laten zitten, in hun ellende.
Eh? Leg uit. Hebben we je niet geholpen met iets?
Vrijheid
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:37:55 #279
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52394219
Mededeling: beste topic 2007 in truth tevens beste OP van Guncta:
Wanneer wordt God zijn baantje zat?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:46:15 #280
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_52477547
Kan m'n topic ECB 90 mljd in BNW verplaatst worden naar TRU. Of wat is nu eigenlijk de beste locatie voor dit. Inweze is het een internationale geldsysteem kwestie.

En kan de titel aangepast worden naar "ECB geldinjectie : Hoe werkt dat nu precies?"
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:18:47 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52478153
Denk dat het beter past in BNW, weinig paranormaals aan wanneer het gaat om het internationale geldsysteem.

Maar goed, ik ben geen mod natuurlijk
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_52637816
Kan de grootste Nederlander aller tijden weer open?

1) Dat Rulof rare ideeën heeft in de ogen van velen, kan geen argument zijn op TRUTH.
2) Het herhalen van de beschuldiging van racisme maakt haar (de beschuldiging) nog niet waar. En een beschuldiging is geen argument.
3) Ik heb nog geen antwoord van Loppe over mijn vragen.
4) Het is wel uiterst merkwaardig dat op TRUTH veel gebruikers niet verder kijken dan de stoffelijke wereld.

Het is misschien lastig om de heilige verontwaardiging van sommigen in toom te houden, maar dat is het op andere fora (NWS, POL, WFL) ook.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:13:07 #283
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52637916
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Kees22 het volgende:
Kan de grootste Nederlander aller tijden weer open?
Jouw vragen zijn inderdaad wat ondergesneeuwd in de verontwaardiging. Als Loppe zijn racistische opmerkingen verder voor zich houdt (ik neem aan dat hij weet wat we bedoelen), dan zal het topic ook niet meer verzanden in beschuldigingen van racisme. En dan kan het wat mij betreft ook weer open.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_52638129
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef Rasing het volgende:

[..]

Jouw vragen zijn inderdaad wat ondergesneeuwd in de verontwaardiging. Als Loppe zijn racistische opmerkingen verder voor zich houdt (ik neem aan dat hij weet wat we bedoelen), dan zal het topic ook niet meer verzanden in beschuldigingen van racisme. En dan kan het wat mij betreft ook weer open.
Dat zou mooi zijn.
Loppe lijkt me iemand van weinig woorden, dus dat wordt wel lastig. Maar ik heb enige ervaring met het verdedigen van Steiner, die (ook) ten onrechte van racisme beschuldigd werd.
En het blijft: een verwijt van racisme is geen argument tegen een redenering, en al helemaal niet tegen een constatering.
Ben benieuwd.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:53:24 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52648927
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:13 schreef Rasing het volgende:

[..]

Ok, wat mij betreft proberen we het nog een keer. kijken of het lukt. Maar volgens mij is het wel bijna de kern van het verhaal dus wat is er nog verder te bediscussiëren?
Vrijheid
pi_52649437
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Merkwaardig.
Voorzover ik weet, deels gezien in regressie en deels verteld door zieners, was ik in Atlantis priester, rondscheurend op anti-zwaartekrachtscooters. Maar wel verketterd door de bevolking!
Verder ben ik slaaf geweest in Egypte, soldaat in het Romeinse Rijk, kruidenvrouw in Frankrijk, landarbeider en boer in een streek met heide en veen, meubelmaker in Frankrijk, pater familias ergens in de bergen van Monte Negro of zo. Mijn laatste auralezeres vond het vreemd, dat ze alleen maar mannelijke levens zag.

Die beschuldiging van racisme is onzin, daar steun ik je wel in, zelfs al heb ik niks van Rulof gelezen. Vooroordeel van degenen die beschuldigen.
Maar het is mij, mede door mijn eigen ervaringen, dus niet duidelijk, waarom joden als joden zouden reďncarneren en dus de holocaust zouden verdienen. Ikzelf herinner me alleen maar westerse levens, maar een medecursist (m) was verbaasd om zich als negerin terug te vinden.
Van die joden die in terug in joden reďncarneren ben ik niet zeker. Mss pech gehad dat je nu net als jood de holocaust moet meemaken.
In Rulofs boeken wordt de theorie over de geesteswetenschappen gegeven, hoe verschillend het er in de praktijk aan toeloopt weet ik ook niet.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:26:42 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52649820
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:11 schreef Loppe het volgende:

[..]

Van die joden die in terug in joden reďncarneren ben ik niet zeker. Mss pech gehad dat je nu net als jood de holocaust moet meemaken.
In Rulofs boeken wordt de theorie over de geesteswetenschappen gegeven, hoe verschillend het er in de praktijk aan toeloopt weet ik ook niet.
Oy, het is dan niet de bedoeling dat het topic hier verder gaat .
Vrijheid
pi_52664025
Oh shit. Verkeerde topic! Sorry, zal het verplaatsen
  Moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:55:42 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52664064
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vandaar ook, dat ik me kon voorstellen dat je niet eeuwig jood bent, net zo min als je steeds terugkomt als Nederlander of zelfs maar Europeaan. Ik ben in dit leven Nederlander, de vorige keer was ik misschien wel een Frans of een Tibetaan. Vandaar dus mijn vraag, of vlak voor de holocaust alle misdadigers van eeuwen lang zich verzameld hadden om als jood geboren te worden.

Maar ik heb eigenlijk nog steeds geen antwoord van wat Rulof hierover zegt.
Dat je de praktijk kent, verwacht ik ook niet van je. Als ik de wiki goed begrepen heb, doet Rulof me denken aan Rudolf Steiner en de term "geesteswetenschappen" versterkt die associatie. En van Rudolf Steiner ken ik wel wat werk en daar snap ik vaak geen hout van. Laat staan dat ik het zelf kan zien.
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_52664131
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Volgens mij zit je in het verkeerde topic
Ja sorry, heb het verplaatst. Wilde alleen iets ophalen.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:58:14 #291
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52664139
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Kees22 het volgende:

Oh shit. Verkeerde topic! Sorry, zal het verplaatsen

Is goed hoor
pi_52795833
Tja, TS hield zich inderdaad erg op de achtergrond, ik had ook gehoopt op wat meer antwoorden.
Overigens vind ik de beschuldigingen niet steekhoudend. Je kunt Ludof afdoen als iemand die wartaal uitslaat, maar dat maakt hem geen racist. En dat kun je zeker niet zeggen als je voor geen meter begrepen hebt, wat hij eigenlijk zegt.
Ik liep aan tegen interne tegenstrijdigheden. Maar ja, daar kwam dan weer geen antwoord op.
Vraag wel wat na bij anthroposofen.
  Moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 22:54:28 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52796228
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Kees22 het volgende:
Tja, TS hield zich inderdaad erg op de achtergrond, ik had ook gehoopt op wat meer antwoorden.
Overigens vind ik de beschuldigingen niet steekhoudend. Je kunt Ludof afdoen als iemand die wartaal uitslaat, maar dat maakt hem geen racist. En dat kun je zeker niet zeggen als je voor geen meter begrepen hebt, wat hij eigenlijk zegt.
Ik liep aan tegen interne tegenstrijdigheden. Maar ja, daar kwam dan weer geen antwoord op.
Vraag wel wat na bij anthroposofen.
Mjah, ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen het zo voelen, ik vind de dingen die hij zegt ook op zijn zachts gezegd bedenkelijk.
Maar als TS, blijkbaar de enige die de boeken heeft gelezen, alleen maar verwijst naar de boeken en verder niets uitlegt valt het topic stil op enkelt het hekele reincarnatieniveau verhaal.
En dan krijg je stellingen die wel erg cru worden en ongenuanceerd zijn, en dat kan niet de bedoeling zijn.
pi_52796887
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:54 schreef senesta het volgende:

[..]

Mjah, ik kan me wel heel goed voorstellen dat mensen het zo voelen, ik vind de dingen die hij zegt ook op zijn zachts gezegd bedenkelijk.
Maar als TS, blijkbaar de enige die de boeken heeft gelezen, alleen maar verwijst naar de boeken en verder niets uitlegt valt het topic stil op enkelt het hekele reincarnatieniveau verhaal.
En dan krijg je stellingen die wel erg cru worden en ongenuanceerd zijn, en dat kan niet de bedoeling zijn.
Dat was zelfs niet de bedoeling van Ludof of TS, idd.
Ik vond het wel een uitdaging dat de twee punten die de heftigste verwijten opriepen, dat van de zwarten en van de holocaust, zo tegenstrijdig waren. Als het ene deel van de theorie/filosofie waar is, is het andere ofwel een uitzondering ofwel onzin. Of ik snap er niks van, natuurlijk. Verklaar?
Maar dat werd een beetje slaan in natte peperkoek onder gejoel van stuurlui aan wal.

Toch bedankt voor de kans!
pi_52840433
Mss heb je hier meer kans om antwoorden te vinden:
http://www.hoegee.demon.nl/page01a.html

Verder kan ik je echt niet helpen.

Groeten.
pi_52861069
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef Loppe het volgende:
Mss heb je hier meer kans om antwoorden te vinden:
http://www.hoegee.demon.nl/page01a.html

Verder kan ik je echt niet helpen.

Groeten.
Je hebt me op een paar ideeën gebracht en dat was goed. Maar verder was je niet erg inspirerend of stimulerend. Maar goed, gods wegen zijn ondoorgrondelijk, we zullen zien wat het oplevert.
pi_52911444
Ik zit hier niet om aandacht te zoeken. Als je antwoorden wil op je vragen dan moet je daar iets voor over hebben, niet alles wordt in je schoot geworpen.
  Moderator maandag 3 september 2007 @ 10:28:21 #298
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52911564
quote:
Op maandag 3 september 2007 10:20 schreef Loppe het volgende:
Ik zit hier niet om aandacht te zoeken. Als je antwoorden wil op je vragen dan moet je daar iets voor over hebben, niet alles wordt in je schoot geworpen.
Willen jullie deze discussie even voortzetten in mail of PM of zo?
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:02:46 #299
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53026306
Sorry hoor, maar ik wil eventjes hier in FB zum mensen die écht om het jaar zeggen dat er weer iets speciaals gaat gebeuren en dan van apocalyptische grond,
Jullie denken om de maand dat er weer iets gaat gebeuren maar als het voorbij is dan zeggen jullie niks meer. bijv. 2012 2009 2111 en weet ik veel wat voor onzinnige jaren!

zo, dat lucht op
  Moderator zaterdag 8 september 2007 @ 12:06:30 #300
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53026377
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:02 schreef RickoKun het volgende:
Sorry hoor, maar ik wil eventjes hier in FB zum mensen die écht om het jaar zeggen dat er weer iets speciaals gaat gebeuren en dan van apocalyptische grond,
Jullie denken om de maand dat er weer iets gaat gebeuren maar als het voorbij is dan zeggen jullie niks meer. bijv. 2012 2009 2111 en weet ik veel wat voor onzinnige jaren!

zo, dat lucht op
Je weet dat we ook een Klaagbaak hebben op FOK!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')